Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Om602 tühikäigu probleem
#1
Uuriks siis diisli gurude käest.
Mootor on 2.9TD w210 pealt, varustatud mehaanilise pumbaga.
Probleemiks on tühikäik soojema mootoriga, teeb trõnt, trõnt trõnt.
Kui vähegi gaasipedaali puutuda kaob ära, kuid hetke pärast tuleb jama tagasi. Lisaks teeb käigu ja madala pöördega ühtlaselt gaasipedaali hoides ning käiguga aeglustades nõka, nõka jne.

Käivitub poolest pöördest, kiirendusel mingisugust jama ei ole.
Musta ei viska ka korralikult tallates.
Pump käis Oisus stendis, pihusti otsad vahetatud.
Oisus öeldi ka, et stendis tühikäigu lainetamise probleemile jälile ei jõua.

Sümptom on midagi sarnast aga ilma tahmata.
https://www.youtube.com/watch?v=FYGdqipJnDY

Milles see jama seisneb?
Vasta
#2
(10-06-2015, 12:00 AM)Rene999 Kirjutas: ...
Mootor on 2.9TD w210 pealt, varustatud mehaanilise pumbaga.
Probleemiks on tühikäik soojema mootoriga, teeb trõnt, trõnt trõnt.
...

Siiski vast ikka elektriliselt juhitava rootoriga?

Meie omal hakkas sama ilming, küll leebemal kujule peale KSP pealeviilimist Oisus. Vahel on tugevam, vahel vaevumärgatav. Ei sega, ostetud omadusIcon_razz Edasikäimine muutus peale Oisu töötlust ikka üksjagu teravamaks.
Vasta
#3
(10-06-2015, 08:09 AM)v6sa Kirjutas: Siiski vast ikka elektriliselt juhitava rootoriga?

Paigaldatud mehaaniline rivipump. Ei ole tehase tehtud.
Oisus keerati elektroonilise pumba järgi paika, aga sai natuke palju.
Edasi käis korralikult
Nimelt ei tahtnud kiirendades ja käiguvahetusel pöörded maha langeda.

Lisa infoks, see mootor ei ole MB peal.
Vasta
#4
(10-06-2015, 09:01 AM)Rene999 Kirjutas: ...
Paigaldatud mehaaniline rivipump. Ei ole tehase tehtud.
...
Nimelt ei tahtnud kiirendades ja käiguvahetusel pöörded maha langeda.
...

Kõlab, nagu oleks pumpa liiga palju peale keeratud...
Vasta
#5
Kütust keerasin maha aga mingit erilist tulemust ei andnud.
Vasta
#6
(10-06-2015, 12:00 AM)Rene999 Kirjutas: ...
Pump käis Oisus stendis, pihusti otsad vahetatud.
...

Kindel, et pump eraldi ära stenditi?

Mulle väitsid nad sel kevadel, et nad pumpasid enam ei stendi.
Vasta
#7
Pump käis eraldi stendis, ise rookisin maha ja viisin sinna.
Väitis, et ebaühtlust oli väga vähe.
Olen proovinud teise pumbaga, käivitades (hetkeks) ja kohalt minnes tühikäigul tuleb lonkamine sisse.
Kohapeal tõstan vaikselt pöödreid sinna 1500 rpm kanti, tekib koht, kus jätab vahele.
Sellest kohast enne ja peale seda käib hästi.
Järsult pööret, tõsta töötab ka hästi.

Vahetasin ära kõrgsurve poolel, kütuse tagasi laskmis klapi vedrud.
Kolmes pumbas, kõigis erineva pikkusega, kuid võrdsed vedrud 19; 21 ja 24mm, panin hetkel kõige kangemad, natuke läks paremaks.
Vasta
#8
(06-07-2015, 11:31 AM)Rene999 Kirjutas: Pump käis eraldi stendis, ise rookisin maha ja viisin sinna.
Väitis, et ebaühtlust oli väga vähe.
Olen proovinud teise pumbaga, käivitades (hetkeks) ja kohalt minnes tühikäigul tuleb lonkamine sisse.
Kohapeal tõstan vaikselt pöödreid sinna 1500 rpm kanti, tekib koht, kus jätab vahele.
Sellest kohast enne ja peale seda käib hästi.
Järsult pööret, tõsta töötab ka hästi.

Vahetasin ära kõrgsurve poolel, kütuse tagasi laskmis klapi vedrud.
Kolmes pumbas, kõigis erineva pikkusega, kuid võrdsed vedrud 19; 21 ja 24mm, panin hetkel kõige kangemad, natuke läks paremaks.

Kõlab regulaatori takerdumisena, kus latti hakitakse edasi-tagasi... Seda teadaolevalt keegi ei tee.
Vasta
#9
Regulaatori takerdumisest on rääkinud ka diisliga sinapeal olevad tuttavad.
Aga tahtsin kinnitust.
Kuna Tdi pihusti avaneb 190 bar ja vana tüübi pihusti avaneb 115 bar.
Kas võib siis sedasi olla, et 2.5 ilma turbota diisli peal käis pump korralikult.
Vasta
#10
(06-07-2015, 01:55 PM)Rene999 Kirjutas: Regulaatori takerdumisest on rääkinud ka diisliga sinapeal olevad tuttavad.
Aga tahtsin kinnitust.
Kuna Tdi pihusti avaneb 190 bar ja vana tüübi pihusti avaneb 115 bar.
Kas võib siis sedasi olla, et 2.5 ilma turbota diisli peal käis pump korralikult.

Ma ei kujuta ette, et nii väike rõhuvahe seda põhjustaks. Aga kindel olla ka ei julge...

Proovi pritsehetke sättida - sellest võib enam tolku olla.
Vasta
#11
Kui mitu kraadi võiks olla optimaalne Tdi pritse hetk enne üss.
Olen keeranud ühte ja teist pidi, ei leia õiget hetke, tunde järgi.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem esituledega. w124. iseteenjasaan 1 165 27-08-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: v6sa
  V250 2017.a AC probleem Qunn 2 365 27-05-2024, 08:06 PM
Viimane postitus: Qunn
  2.3 kompressor probleem Croco-gonsales 5 1,528 16-08-2022, 11:02 AM
Viimane postitus: TiitTam
  W126 300SE 1987a. tühikäigu ja käivitusprobleem helitehnik 9 1,285 07-07-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: kaupo51
  om602 projekt hannes_s 113 131,936 23-06-2021, 12:49 AM
Viimane postitus: w123fagon
  W140 400SE luku/softclose probleem georgpold 1 668 01-05-2021, 11:43 PM
Viimane postitus: Heinar
  W 209 aut kasti probleem Bullterrier 3 1,615 05-04-2021, 09:29 PM
Viimane postitus: Bullterrier
  Käigukast 7-GTronic probleem mikk1992 4 1,821 17-12-2020, 01:03 AM
Viimane postitus: supercharger230
  Probleem R129 kellaplokiga ronts14 4 2,567 14-05-2020, 12:17 PM
Viimane postitus: v6sa
  Ukse lukustuse probleem herki 6 4,205 07-02-2020, 09:53 AM
Viimane postitus: Zlang



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne