10-04-2015, 11:19 PM
Tere. Kui keeruline on nivoo amorte vahetada tavaliste vastu ja kui keeruline töö see on. Ette tänades.
MB 230 te s124 (89a.) nivoo amordid
|
10-04-2015, 11:19 PM
Tere. Kui keeruline on nivoo amorte vahetada tavaliste vastu ja kui keeruline töö see on. Ette tänades.
11-04-2015, 12:09 PM
pole keeruline asi, aga mõtetu . kui vahetad siis kahetsed et vahetasid . alles olen sõitnud ühe sama masinaga kuhu pandud uued automaailmast ostetud amordid , ja enam pole tahtmist selle auto sisse istuda .
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
11-04-2015, 12:53 PM
(11-04-2015, 12:09 PM)arturmalcik Kirjutas: pole keeruline asi, aga mõtetu . kui vahetad siis kahetsed et vahetasid . alles olen sõitnud ühe sama masinaga kuhu pandud uued automaailmast ostetud amordid , ja enam pole tahtmist selle auto sisse istuda . õnneks ma ei pea endal seda tegema. sõber ostis suure hurraga endale universaal MB aga nivood ei toimi. Mida ta seal ümber tegema peab et tavalised alla saaks panna või kui palju kasutatud nivood maksta võivad, kui neid üldse liigub.
11-04-2015, 02:30 PM
No ei tea, kui mul TD oli siis need nivood kogu aeg jebisid, kull kraan küll tea mis, torud roostetasid läbi ja nende vahetamine oli p augu kaudu hambaravi. Sai ostetud uued kõige kõvemad 300d vedrud ja pandud Frontera amordid ja olin väga rahul ja sai eduga ka lasti vedada. Nende amortide vahetamisest on siin kusagil teema olemas. Otsing abiks.
11-04-2015, 08:46 PM
me täna päris uurisime seda nivoo amorte. amordid tunduvad ikka korras olevat ja lekkeid ei tundunud ka kuskil olevat aga sõites on tunne et sõidaks vedruvankriga. Hoiab jube jäigana. mul endal oli kunagi s124 nivoodega aga nii jäigad ei olnud, mõnus oli sõita. kas annab kuskilt reguleerida või mida veel kontrollima peaks.
11-04-2015, 10:56 PM
Nivoopaunad/Rõhuakud on läbi. Need asuvad tagaistme taga pagassi põhja sees. Pead pagassi põhja luukide ja tagaistme vahelise plaadi eemaldama. See peax vist kruvidega kinni olema ja soovitan ka ühe külje paneeli lahti võtta, et plaat paremini ära tulex (see on plekist ja võib vastasel juhul kõverax minna). Siis keerad alt torud ja paunad lahti ja võtad need ülesse välja. Kõige raskem osa ongi torude paunade küljest tervelt lahti saamine, kuna need tavaliselt üsna roostes. Aga need saab edukalt vasktorude vastu vahetada, kui purux peax minema.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
11-04-2015, 10:58 PM
Rõhuakud või paunad, kuidas keegi neid nimetab. Ma ei oska öelda, kas neid kuidagi kontrollida ka saab.
Endal oli ka jäik ja peale nende vahetust ning uus vedrusid on
12-04-2015, 01:20 AM
Kontrollida saab, kui küljest keerata ja nihikuga mõõta distantsi membraani ja keermestatud ava ülemise serva vahet. Aga jutu järgi on membraanid saba andnud. Mõõtu peast öelda ei oska, aga katkise membraani korral peaks nihik põhja välja minema
12-04-2015, 08:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2015, 08:23 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(11-04-2015, 12:09 PM)arturmalcik Kirjutas: pole keeruline asi, Nooo. Ole hea ja ütle, millise masina amordid mahuvad alla keret lõikamata? 80 mm jääb sedaani amortidel puudu.. Membraani kõrgus ütleb midagi vaid täielikult purunenud rõhuaku puhul. Lihtsalt pehme puhul on hüdrorõhuta asendis ikka sama. Nivoovedrustus on vaid üks MB veidrusi. Kui selle remont tekitab küsimusi siis tasub kaaluda auto vahetamist enne, kui streikima hakkab kesklukk või automaatkast/sidur. Torustiku vahetamine on tülikas töö, kuid seda on vaja teha iga paarikümne aasta järel. Amordid ise on pikaealised, kuid mitte eriti jäigad. Kes kivirege soovivad, peavad vedrustuse ringi tegema. Rõhuakude surma näitab kõige täpsemalt sissepoole vedrutamise kadumine. Ehk lamavale politseinikule sõitmisel auto põrkab, lauged lohud läbib sujuvalt. (11-04-2015, 02:30 PM)V@hh Kirjutas: .. Kas kõigil Fronteradel (aasta, mootor) on samad amordid? Esimesed või tagumised? |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
s124 Amordi trall | Leppik | 6 | 333 |
08-09-2024, 05:36 PM Viimane postitus: Leppik |
|
S124 | dexter | 0 | 191 |
16-03-2024, 01:33 PM Viimane postitus: dexter |
|
s124 termostaat ja ventilaatori sidur | vasak | 2 | 844 |
19-11-2021, 10:34 PM Viimane postitus: vasak |
|
W124 89a 300d automaatkasti õli jahutus torud | Jozels | 3 | 910 |
22-10-2021, 09:33 AM Viimane postitus: v6sa |
|
1996 S124 E250 DIESEL tagakojamees töötab pidevalt | nostromo | 2 | 1,656 |
25-08-2020, 04:43 PM Viimane postitus: nostromo |
|
O: S124 Tagasilla ratta fantsi. | K6rvalt | 0 | 1,443 |
12-07-2020, 07:06 PM Viimane postitus: K6rvalt |
|
4 maticu amordid | Raivo-a | 3 | 2,487 |
11-01-2020, 10:58 PM Viimane postitus: Raivo-a |
|
S124 300D õli probleem | K6rvalt | 6 | 3,722 |
18-10-2019, 07:49 AM Viimane postitus: K6rvalt |
|
s124 generaatori viga | Poisike | 2 | 2,174 |
24-07-2019, 11:14 PM Viimane postitus: kaupo51 |
|
W124 nivoo eemaldamine | Poisike | 12 | 7,708 |
11-02-2019, 11:10 AM Viimane postitus: Laur |