Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ML käruvedurina
#1
Mida arvavad kogenumad: kuis M112 mootoriga ML 320 Tõsise Käru (no sihuke 3300 kg) ees hakkama saab? Jääb lahjaks? Kanama rambilt kiirendama hakates on juba Ääsmäel (9 km, peamiselt allamäge) 100 sees?

Kütusekulu on lahustipõletajal muidugi johhaidiiCrybaby, kuid gaasitamise järel peaks rahaliselt jääma talutavaksEusa_silenced...

HH aeg hakkab vääramatult ümber saama ja järgmiseks talveks on vaja nelivedust käruvedurit. G jaoks olen endiselt liiga vaene ja väikeste munadega.Confused

ML on jälle sihuke tundmatu maa... Aga kuna diagnostikaaparatuuri ja seda käsitseda oskavat seltskonda hakkab juba tutvusringkonda tekkima, siis julgeks elektriauto poole kiigata küll. Seda enam, et nadima varustuse puhul hakkavad hinnad küllalt madalalt. Sisuliselt on mul valida, kas Disco II või ML. Aga nii sadomaso ma nüüd ka pole, et peaks territooriumi märgistava sõidukiga liiklema...Eusa_eh Paraku minu tagumendi kuju on säärane, et idamaine nägemus autoistmetest peaks käima Genfi konventsiooni allaEusa_snooty Proovitud erinevaid nägemusi hinnaklassis <5 k€, tulemuseta.

Mis ma ikka salgan - see räim ujus jälle välja:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1943421

Vahelduva eduga müügis juba 3 kuud... Oskab keegi piltide/teadmise pealt selle kohta miskit kosta?

Tagastange näikse olevat võõras ja juhiistmel minusugune lösutanud (märkimisväärselt kaalukas sõna, lühikesed jalad).Confused
Vasta
#2
Leedukas, leetu ilmselt mikimaalt. 3 põka veaks seda käru vabalt...küll bensukas ka tirib.
Naljakas on muidugi ostma minna ja proovisõiduks paluda 3 tonnine haagis sappa võtta. Smile

Pole kuulda olnud, et just paljud lahinal nutaks, et ML ei kesta
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
ML peaks vedama küll ja ühel tuttaval sama auto,rooste kollitab,muidu probleeme nagu pole olnud minu teada,mingid taga tulede kamma oli ja see ka seoses oksüdeerumisega,muidu nagu kestab minu arust.Välismaalt leiab sinna hinnaklassi päris kobedaid tükke muideks,ka masuudikaid !
siin üks mõistliku hinnaga näiteks http://www.autorola.eu/dealer/bid.do?cam...d=11206210
Oksjon lõpeb 14.35 ja kui huvi helista, ma saan sellele pakkumise kohe teha !
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#4
Tänan pakkumast, kuid mitte mingil juhul ei osta ma endale musta autot musta sisuga.Eusa_snooty
Küll aga hoian Autorolal silma peal ja ma üldse ei välista, et sealt miskit huvitavat märgates Sulle helistangi.

Ka esimeses postituses viidatud auto teevad üleüldse huvitavaks värvikombinatsioon, gaasiseade ja piduritega haagisele lubatud 3500 kilo. Enamusel diislitel on see napp 3 tonni.

Isiklik eelistus oleks loomulikult valge, sinise plüüžist või äärmisel juhul sama värvi ventnahksisuga. Kuid paraku liigub sääraseid harva ja ka siis pigem II seeria omasid, mille hinnad juba viiekohalised. Klassikaline portaalis müüdav auto on värvitu, musta nahksisuga. Ehk hall ja must...

Diisel või gaasitoitel bensiin - mul vahet ei ole. Mõlemat ostan kodu lähedalt tanklast.Eusa_angel Aga mootoril peab rammu olema, seega kukuvad väikemootorid ära.

Vasta
#5
Arusaadav,mulle ka ei meeldi musta värvi auto kuna seda ei jõua meie kliimas pesta ja hele sisu on hea,sest ka seda ei pea koguaeg küürima kui just töötunkedes autosse ei roni .autoscout.ch on koht kust võib leida erinevate värvilahendustega autosi,mobile.de ehk ka.Kui midagi leiad olen meeleldi nõus sind selle soetamisel aitama.Mul partner lõuna saksas olemas kes saab eeltöö ära teha ennem ostu !
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#6
Ma üldiselt diisleid ei salli, aga käru vedamiseks on see küll omal kohal. Küttekulu tõuseb 20% kui lubatud 750kg käru taga on. Bensukal (olenevalt muidugi mootorist) on 100%. Ja see 160kW bensukas 2,5t autol on üsna lahja kooslus, nii et 3,3t käruga ma arvan et on kulu kuskil 25-30 liitrit sajale. Mõttetu. Diisel võtaks samal juhul 15-17 sajale. Aga tolle kere diislid vist ei ole ka väga hõisata aparaadid. Ehk ühesõnaga hakkama saab kõigega, aga optimaalsest on kaugel.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#7
(07-04-2015, 10:20 AM)Joel. Kirjutas: Ma üldiselt diisleid ei salli, aga käru vedamiseks on see küll omal kohal. Küttekulu tõuseb 20% kui lubatud 750kg käru taga on. Bensukal (olenevalt muidugi mootorist) on 100%. Ja see 160kW bensukas 2,5t autol on üsna lahja kooslus, nii et 3,3t käruga ma arvan et on kulu kuskil 25-30 liitrit sajale. Mõttetu. Diisel võtaks samal juhul 15-17 sajale. Aga tolle kere diislid vist ei ole ka väga hõisata aparaadid. Ehk ühesõnaga hakkama saab kõigega, aga optimaalsest on kaugel.

Üldiselt nõus. Rääkimata käruveoks vastikust pöördemomendi graafikust. Mida õnneks kompenseerib hüdrotrafo.

270 ja 320 CDI on üsna pandavad mootorid. Paraku ka üsna tapetud.Crybaby

Kas allkirjas esinev ML63AMG evib ka konksu? On seda ka sihtotstarbeliselt pruugitud? Kommentaarid?
Vasta
#8
Üldse mitte paha pärast, aga millest selline äärmuslik suhtumine tumedasse autosse, mis evib tumedad sisu? Kas puhas maitseküsimus või tõesti hirm tumeda auto puhtana hoidmise ees? Väljast on autot pesta kasulik pigem see tõttu, et kõiksugu mittesoovitavatesse kohtadesse kogunenud pask korrosiooni teket ei suurendaks (minu arvamus). Eriti kehtib see ML-i ja ka muude samaajastu MB-de kohta, välistada ei saa ka muid tootjaid. Mis puutub sisusse, siis mõned tuttavad automüüjad just räägivad, et heleda sisuga kasutatud autot on raskem müüa, kui tumedat tuba omavat sõidukit. Samas Sinu puhul peaks see valikut just nagu suurendama Tongue Hele sisu näitab minu arust igasugu mustust ja kulumisastet ikka palju rohkem välja. Ja auto kerele kogunev pask on ikka nii mitut erinevat tooni, et olgu auto värv missugune tahes, välja paistab see ikka Tongue Lihtsam on igatpidi regulaarne pesu, iga päev survekaga üle ja käib kah Big Grin
Vasta
#9
MLil ei ole konksu ja ei ole teda ka puksiirina kasutanud. GLK'l on konks ja enne seda olnud Touaregil ka. Kuna GLK on 500kg kergem siis täislastis kerghaagisega on edasi-tagasi jõnksutamist rohkem tunda kui Touaregiga. Varasematest autodest BMW 740 (4,4) ja Audi S6 olid ka konksuga ja igati tublid veoloomad. Nendega ma küll enamasti pukseerisin oma hobiautot nööri otsas, kui käru. Aga vedasid igati hästi. V8 on hea veoloom, aga lihtsalt V6 turbodiisel teeb seda 2x odavamalt täpselt sama stressiga.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#10
(07-04-2015, 12:29 PM)Innu Kirjutas: Üldse mitte paha pärast, aga millest selline äärmuslik suhtumine tumedasse autosse, mis evib tumedad sisu?
...

Sest ma ei:
1) talu suviselt kuuma autot. Ja must auto musta sisuga LÄHEB kuumaks, kui vähegi päikest näitab. On kogemust.
2) armasta musta värvi.
3) armasta sarnaneda teistega. Õige Mercedes-Benz on ju ikka must, musta nahksisuga. Just...

Sitaseks lähevad need kõik ühtviisi, kõige valutum on tumehall või "vihmasinine".
Vasta
#11
Kauple Ericu käest hinda http://www.auto24.ee/used/378586
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
Mnjah, sile asi. Seitsmekohaline pealegi.Eusa_angel

Aga palgasaaja jaoks on neljaliitrise bensiinimootoriga auto siiski pelgalt unistus.Crybaby
Vasta
#13
Käruvedurina võib isegi säästlikum olla.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#14
(08-04-2015, 01:53 PM)Laur Kirjutas: Käruvedurina võib isegi säästlikum olla.

Mitte bens vs gaas.Eusa_naughty

Gaasiseade säärasele on koos paigaldusega 1200, pluss oma tööd katete eemaldamise-paigaldamisega. Ma ei lase neil tükitöölistel ometi tüübleid lõhkuda.
Vasta
#15
Ilmselt tuleb nüüd küll virtuaalne kambakas, aga juhul, kui Sul 2,7 mootor valikust päris välja ei jää, siis võiks kiigata ka Gränd Cheroki poole, see ka pooleldi MB. Mul kahel naabrimehel on, ei ütleks, küll, et päris lootusetu juhtum on ja ühega on aeg-ajalt ka väga rasket haagist veetud. Ja pealegi vähemalt mingi Daimler AG maik ka man Tongue
Vasta
#16
(09-04-2015, 11:56 AM)Innu Kirjutas: Ilmselt tuleb nüüd küll virtuaalne kambakas, aga juhul, kui Sul 2,7 mootor valikust päris välja ei jää, siis võiks kiigata ka Gränd Cheroki poole, see ka pooleldi MB. Mul kahel naabrimehel on, ei ütleks, küll, et päris lootusetu juhtum on ja ühega on aeg-ajalt ka väga rasket haagist veetud. Ja pealegi vähemalt mingi Daimler AG maik ka man Tongue

R5 2,7 mootorina ei jää välja - ma olen oma elus peamise osa mersukilomeetried just viiesilindrilistega mõõtnud. R6 on muidugi eelistatud, kuid mootor on vaid üks osa autost.

Cheroga on sedapidi õnnetu, et hea varustus ja 3000+kg haagist käivad kokku V8ga. Mis gaasistatuna ju nii kole polegi. Aga ma pole senimaani suutnud aru saada, kuidas on üsna mõistliku mõõduga karpi suudetud pakkida nii kitsas salong ja Kohutavalt Suure Auto juhikogemus... Eriti terav on see vastuolu Grand Cherokee puhul. Krt, nagu sõidaks kuuetonnise moogiga, ainult kiirendus on parem.Confused

Ning seitsmekohalisena neid ei saagi. Mul on neid lisakohti aga lähiaastail vaja.

Õnneks on Jeepi istmed siiski istutava kujuga. Ka mitmetunnise seansina. Mistõttu just Grand oma ignorantse välimusega on üks võimalik kandidaat küll, kui Just See Õige peaks ette sattuma.

Jah, ma olen üsna valiv.Eusa_snooty Sest ma ostan auto aastateks ja mul ei esine raskekujulist KAV. Kergekujulise ravib kiirelt pilk pangaarvele.Eusa_shifty

Mida ma siis otsin:
* pidev nelivedu;
* lubatud piduritega haagis 3+ t ja Korralik Konks;
* piisavalt mootorit (250+ Nm vahemikus 2-3,5 krpm);
* diisel või gaasistatud bensiin;
* valge või mõni teine vähelevinud värv (tumeroheline, kollane, kirsipunane, taevasinine);
* sinine kvaliteetriidest sisu või hele soojendatud/jahutatud nahksisu;
* elementaarvarustus (automaat, elektriaknad, kont, püsikiirus);
* mõistlik rehvimõõt (tehasemõõt on põhjusega!);
* remonditeabe kättesaadavus.

Loomulikult oleks mõistlik endale liisida hoopis uus klonksvaagen (3+t haagist pole lubatud just paljudele...) ja kulgeda muretult. Aga ei süüta need kotletid...

Ning tegelikult kõditab natuke edevust ju ka teadmine, et ma tõepoolest olen võimeline raudvaraprobleemid likvideerima.
Vasta
#17
Vanal ML'il 3,2'st diislit minuteada ei ole, võrrimootoriga bensukas käru vedama on mu arvates sama hea kui kaheukselise luukpärakaga ühistranspordi liinivedudele minna. St minu arvates vanast ML'st oleks raske koorma vedamiseks arvestatav vaid 270 ja 400.
Cherokee võib ju mootori poolest suutlik olla, kuid sõitmiseks, isegi ilma käruta, ta küll ei kõlba, võibolla ainult maastikul või linnakiirustel oleks kuidagi mõeldav...
Vasta
#18
Millest 400 omakorda eeldab Rauast Mune Põhjatu rahaKotiga ja STARiga läpakat garaažilaual. Kuniks toimib, on 400CDI üsna lähedal Ultimaatsele KäruVedurile.Ninja

No mul on kogemus olemas, kuidas on vedada lubatud 2100 kg konksu otsas E220ga. Ütleme, et oli .... huvitav ja kütusekulus hävisin SELlile. Aga SEL pole jälle 1500 kg enamat lubatud. Ning ega SELlega raatsi sõita ka - igasuguseid idioote on liikvel...Paranoid

Cherokee kõlbab küll sõita (vähemalt minu tagumendile), kuid paikneb subjektiivsel sobivusskaalal kusagil 3,6 kandis. I põlve ML 270CDI oleks vastavalt vähemalt 4,2.

Ultimaatne KäruVedur: G400 CDI (just vana 400 ja mitte uuem 350BlueTec!) esimeste 100 000 km jooksul.Eusa_pray Aga seda teemat on juba lahatudNinja Tõenäosus seda endale üleüldse hankida väheneb iga aastaga. Ning tegelikult on selgusetu, kuivõrd aeg on ka vähesõitnud isenditele juba liiga teinud sedavõrd, et nende usaldusväärsusele oma jälje jätnud.
Vasta
#19
(09-04-2015, 02:03 PM)ferdinand Kirjutas: Vanal ML'il 3,2'st diislit minuteada ei ole, võrrimootoriga bensukas käru vedama on mu arvates sama hea kui kaheukselise luukpärakaga ühistranspordi liinivedudele minna. St minu arvates vanast ML'st oleks raske koorma vedamiseks arvestatav vaid 270 ja 400.
Cherokee võib ju mootori poolest suutlik olla, kuid sõitmiseks, isegi ilma käruta, ta küll ei kõlba, võibolla ainult maastikul või linnakiirustel oleks kuidagi mõeldav...

3,2 diislist polegi räägitud ju! 3,2 on bensukas. Ja paluks väikest põhjendust, miks Grand ei sobi sõitmiseks (maanteel sõitu pead silmas vist)? Mu arust ei anna mitte ühtegi kõrge kliirensiga autot, olgu ta X5, ML või mis iganes võrrelda tavalise sõiduautoga, kui silmas pidada maanteesõitu ja selle mugavust! Puhas füüsika, mida kõrgemal istud, seda rohkem kungeleb küljelt-küljele Tongue

V6sa, ma pole küll kindel, aga täna laekunud info järgi on naabrimehe 2,7-sel passis lubatud haagis 3500kg, pean kindlasti järgi uurima, ennastki huvitab juba Smile Üks "pisiasi" vast veel, 2,7 mootoriga Grandide puhul, juhul, kui tuleb ette võtta pihustite vahetus, siis salongipoolseima pihusti kättesaamiseks on isegi osad tegelased relakaga pleki kallale läind, mootor nii taha viidud. Kindlasti võib olla ka mõistlikemaid lahendusi selleks, aga ka nii on tehtud Tongue ML-l ei pidavat seda probleemi olema! Kas gaasiseadmega seda häda ei teki, et seitsme koha võimalikkus kaob ära, seoses gaasimahuti paigaldusega!? Minu jaoks just see gaasi pealt sõitmise välistab (loe: võrdub originaalkonitsiooni rikkumisega Big Grin ). Aga see selleks, igal juhul, head otsimisõnne Sulle!
Vasta
#20
(09-04-2015, 03:22 PM)Innu Kirjutas: ...
V6sa, ma pole küll kindel, aga täna laekunud info järgi on naabrimehe 2,7-sel passis lubatud haagis 3500kg, pean kindlasti järgi uurima, ennastki huvitab juba Smile Üks "pisiasi" vast veel, 2,7 mootoriga Grandide puhul, juhul, kui tuleb ette võtta pihustite vahetus, siis salongipoolseima pihusti kättesaamiseks on isegi osad tegelased relakaga pleki kallale läind, mootor nii taha viidud.
...

Uuri, on huvitav teada.

See viienda pihusti teema on teada. Lisaks paagisisese etteandepumba rõõmud koos meie teedele "libeduse tõrjeks" puistatava keemia hävitava mõjuga nii juhtmestikule kui torustikule.

Et täiemõõduline maastur kõigub, on füüsikaseadustega määratud. Aga mind see ei häiri, kuniks kõikumine, haagis ja stabiilsuskontroll kolme peale ei ürita mind ära tappa.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne