Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 käigukasti sobivus.
#1
Exclamation 
Tere. Tegu on w124 kupee kere mersuga.
2.2L 110kw mootor.


M111.960 / M111.961
The M111.960 is a 2.2 L (2199 cc) 16-valve engine with bore and stroke of 89.9 x 86.6 mm and compression ratio of 10:1. It produces 110 kW (150 hp) of power and 210 Nm of torque.

Applications:
1992-1995 E220

Antud hetkel on autol automaat käigukast. Kuid kas siin on targemaid inimesi kes oskaks õelda mis mootori manuaal käigukastid veel sellele mootorile otsa istuvad.

Ettetänades Low.
Vasta
#2
Kõik 124-jalt või 201 pärit rida mootori kastid sobivad mootori otsa aga.... Siduri hoorattal peavad olema labad, mida vända andur loeb. Seega kasutada saad vaid 2.0 100kW ja 2.2 110kW hoorattaid (nendel on labasid kaks, R6 mootoril kolm). Need sidurid on üldiselt kahemassilised. Kahemassilise siduriga käib kokku ka lühikese võlliga käigukast. Seega ega sul valikut eriti polegi. Kas sama 2.2 või 2.0 mootori omad sobivad vaid. Vajad ka uut kasti tugitala ja kardaani. Kindlasti ei sobi ka enam reduktori ülekanne, siit edasi hakkab ka spidokas valetama. Pedaalide ja kangi vahetus elementaarne.

Võimalik et ka M102 (80, 90 ja 100kW) mootorite hoorataste labad on vändaandurile loetavad, keegi teab äkki täpsemalt- s[/align]el juhul on kastide valik lai.
Vasta
#3
No kui ma leian soodsalt kasti sellele mootorile siis jääb auto edasi nagunii projektikaks ja sissepritse asemel on märg unenägu 4 karburaatorit.
Ja minu teada w124'l on suurima kubatuuriga 4 silindriline 2.2L mootor?

Aitäh sulle Hannes igastahes. Ma ise ole Volkswageni lainelt tulnud inimene ja Merscedes on uus ja "huvitav" asi.
3x raskemini remonditav ja raskemini üles ehitatud kui vanad Volkswagenid Big Grin
Vasta
#4
Põhimõtteliselt sobivad ka 5-käigulised kastid lühikese võlliga w210 ja w202 alt. Kuigi mõnikord on seal ka pikka võlliga kaste all olnud koos ühemassilise hoorattaga. Seda ka autol aastast 1998. Sobib seega nende mudelite lühikese võlliga kast. Nendel kastidel tuleb ära vahetada kasti tagumine kaan kuna kastide kinnitused w201 ja w124 on erinevad.Viimastel mudelitel kastidel 2000 ja edasi võib esineda, et poldiaugud ei sobi. 1-2mm on aukudel erinevust ja ei sobi. Seda on aga väga harva juhtunud. Kasti sisu ülekannded võivad natuke erineda aga see ei muuda asja. 5-käiguline kast jääb ikka 5-käiguliseks.
Seega valik kaste w124, w201, w202 ja w210. Lisaks õige hooratas (kahemassiline), nagu eelnev kirjutaja mainis.
Lisaks veel kõik muu, mis on vajalik automaadi ümberehitamiseks manuaaliks. Meil on see kõik olemas ja ka töö võib meil teha. Ainuke küsimus on selle mõttes. Võib olla selgitaksid, milleks seda kõike vaja on?

Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236
Vasta
#5
(15-02-2015, 12:32 AM)HrLow Kirjutas: sissepritse asemel on märg unenägu 4 karburaatorit.

Keegi siin foorumis kunagi pani oma C124 3.0 bensiin M103mootorile karpa, tulemus oli siiski kehvem kui mittetoimiva pritsungiga. EFI pritse sellel 2.2 mootoril täitsa OK. Aga see ei tähenda et sul ei pruugiks õnnestuda.
Vasta
#6
No 6 silindrilisele 1 karburaator peale toppida ei anna kohe kindlasti pritsungi effekti jah ja antud hetkel räägin enamlevinud karburaatorist (Yamaha 1000cc) mida kasutatakse, ning iga silindri kohta karburaator ikka.
Vasta
#7
Iga silindri kohta üks karburaator. Mõte pole paha, aga ilmselt nende nelja karburaatori sünkroonis tööle häälestamine saab üks paras n*ss olema. Kavatsed seda ise teha?
Ma tegelikult küsiks samuti nagu eelkõneleja, milleks seda kõike vaja teha on, kas lihtsalt on igav ja palju vaba aega vaja sisustada?
Vasta
#8
Eks siin mängib rolli mitu asja. Kuid üritan tuua mõned "tag'id" su küsimusele. Esiteks "no woman" - see tähendab raha. Teiseks "Car mechanik", kolmandaks oma töökoda. Neljandaks autod on eluaeg mu hobi olnud. Mulle meeldib uusi asju proovida ja testida. Samuti 4 karburaatori häälestamine ei ole eestis eriti levinud asi. Ja kes siiski tahavad maksimum powerit maksimum raha eest kätte saada naeravad selle jutu välja ning noh, eks ma tean isegi seda et karburaatorid peaks olema ajalugu ja maksimumi saab pritsungiga Smile
Ma ei usu, et Eestis rallikrossiski enam keegi karburaatoritega sõidab nagu paar aastat tagasi veel leidus.

Aga ma ei hakka pikemalt plämama siin. Hannesele ja MbLammutusele suured tänud.
Hobigaraazi näeb ka siit, vahest harva saab mõned klõpsud tehtud: https://www.facebook.com/lowvilla1
Vasta
#9
Kui kasutada motika karburaatoreid siis motika karpade sünkroonimise õpetusi on terve nett täis. Ingliskeel ei meeldi, loe biker.ee foorumist eestikeeles.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem esituledega. w124. iseteenjasaan 1 165 27-08-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: v6sa
  722.9 7g käigukasti remont Teet01 16 15,063 04-01-2024, 06:02 PM
Viimane postitus: Prophecy
  w124 käivitumine/[hõõgsüüteküünlad suvel? melw124 0 251 13-08-2023, 01:54 PM
Viimane postitus: melw124
  K: Käigukasti kontroller Holari 0 297 02-02-2023, 07:18 PM
Viimane postitus: Holari
  W124 kesklukk S124 2 422 26-01-2023, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 e230 katalüsaator kim 0 340 10-09-2022, 08:38 PM
Viimane postitus: kim
  Hüdroamort w124 saffron 2 763 17-11-2021, 05:51 PM
Viimane postitus: saffron
  w124 diferentsiaal - mutter tuli lahti, mis nüüd edasi saab? kraabus 3 1,391 20-05-2021, 08:27 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 katuseluugi avamine Atman67 3 1,435 22-04-2021, 12:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 320ce sureb tühikäigul Dominic 10 3,465 06-10-2020, 01:01 PM
Viimane postitus: Dominic



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne