Postitused: 89
Teemad: 28
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
15-11-2014, 10:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-01-2015, 08:55 PM ja muutjaks oli SiimP1.)
(15-11-2014, 04:58 PM)Tauno Mõts Kirjutas: (14-11-2014, 08:13 PM)SiimP1 Kirjutas: Hetkel olen 2 pakkumist saanud, üks ütleb et remonditud, teine pakub garantiid paar kuud. Õli ja filter on mul olemas, ei hakka sellel kastil vahetama, eks kogun veidi raha ja ostan "uue" kasti..
Tundub et se kast on suht nõrk teema nendel 124jadel?
Vabandust, mulle ei meeldi targutamine ja tõesti MB kastid ei pruugi alati ideaalselt toimetada, aga julgen omast teatud autokogemusest öelda, et vastupidavamat automaatkäigukasti kui vana kooli W124 omad on päris keeruline leida.
Ühtlasi on tänaseks keeruline leida odavamalt asendatavat käigukasti, sest kui remondihinnad on kaugelt üle 500 euro, siis kasutatud käigukasti saab lammutusest 200-300 euro eest kindlasti kätte. See on sama odav kui vähegi arenenud auto tavaline hooldus ning lõppkokkuvõttes pole ilmselt ka kuigi palju kallim auto manuaaliks aretamisest!
Kasutatud käigukastile pole mingit garantiid tõepoolest olemas, kuid enamus lammutusi on nõus kasti ümber vahetama või tagasi võtma kui ta ei toimi ning kuigi ka vahetamine maksab raha, mäletan hiljutisest kogemusest ühe pädeva remonditegelase soovitust, et isegi kui alles teise korraga õnnestub korralik kasutatud kast leida, tuleb kogu üritus ikka odavam kui remont.
Ma soovitan küll vaadata ära kasti markeering, mida tarvis ja paarist lammutusest küsida ning kasvõi varuosanet.ee-sse üles visata vastav ostusoov. Midagi kindlasti leiab.
Edu autoga möllamisel!
Parimate soovidega,
Tauno Kasti markeering ülevalpool kirjas olemas, ning arvan et sul on täitsa õigus. KOhitsema ei hakka, ja vahetusega saan ise hakkama, korra oli mõte et teeks korda, aga odavam kasvõi 2 kasti (garantiiga) juurde osta, kui remontida. Lisaks ka lihtsam on seda kasti vahetada, kui remontida.. Aga tänud vastajatele.
Postitused: 89
Teemad: 28
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
Jätkan samat teemat, ei viitsi uut teha
Autoks w124 diisel, nagu ikka, 4. automaat 722.4 kastiga. Kast on pekkis, ise käiku ei vaheta(vahetab 40km/h pealt juba 4 käigu ära) Kickdowni ei tee. Vahetasin kd lüliti ära(ennem ei old üldse, aint pistik rippus???) Vahetasin ka kasti õli ära, asi paremaks ei läind. Proovisin ka kasti trossi reguleerida, kuid tulemuseta siiani. Mingiaeg avastasin, et kasti ei jookse vaakumit, tõin prooviks vaakumvooliku otse pumbast kastini, kuid see hakkas veelhullemini lollitama(peksab segast, vahetab käiku nii kuidas ise tahab enamasti peksab 3. ja 4. vahel suvaliselt) Reguleerimine ka ei andnud tulemust, seega on se kast omadega küpse, midagi rohkemat ma temaga teha ka ei oska.
Lisaks tagurpidi käik libiseb julmalt, väiksemast kühmust/künkast üle ei lähe, kui piisavat hoogu pole!(paksem lumi jne) Peale selle, soojast peast vahest! libistab pikalt teiselt kolmandale(kui sundkäikudega sõita)
Nüüd selline küsimus:
722.4->722.6 või 722.5?
, et kui teha kasti vahetus, siis teha juba ka 5 käiguliseks. Lisaks tundub, et sellist kasti on lihtsam saada, kas on üldse mõtet?
Esimene küss: millline kast täpsemalt? Minu teada peaks seda kasti leiduma ka w124 enda all, kuid infot selle kohta leidnud ei ole, et milline(sed) täpsemalt.
Teine: Palju ja kas üldse juhtmestiku peab muutma, juhtblokk?
Turbiin ja kasti kinnitused ilmselt samad mis hetkel, loodan et ka kardaani muhv?
Postitused: 89
Teemad: 28
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
Küsiks siis niiviisi, et äkki keegi teab kust ma saaksin selle 722.414(w124) elektri skeemi? Just kasti oma tähtis. Autodatast ei leia, googlist ka pole midagi kasuliku leidnud. Ehk mõni koht veel kust "wiring diagrami" saaks?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(12-01-2015, 06:31 PM)SiimP1 Kirjutas: Küsiks siis niiviisi, et äkki keegi teab kust ma saaksin selle 722.414(w124) elektri skeemi? Just kasti oma tähtis. Autodatast ei leia, googlist ka pole midagi kasuliku leidnud. Ehk mõni koht veel kust "wiring diagrami" saaks?
Mis elektrit Sa sealt otsid? Hoova juures olev lüliti on starterikatkestus ja tagurdustule lülitus, KD on eraldi juhtmega. Kast on täishüdraulikaga. Sinu mureks on ilmselt sodi täis hüdroplokk, milles kardetavasti ka väsinud vedru(-d) ja murenevad kolvid.
Mõni kodanik on selle ise korda teinud, teised ostnud teenuse sisse. Kolmandad vahetavad kaste... Esimesed on vist kõige rahulolevamad.
Postitused: 89
Teemad: 28
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
hüdraulika blokis on viga sees jah, ma usun. Elektri all mõtlesin, et mismoodi või mida se KD lüliti juhib. Juhib ta igatahes ühte käiguvahetus solenoidi. Eniveis
722.414 on hetkel, pakutakse 722.415(e300d). Sobib või ei?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(18-01-2015, 11:08 PM)SiimP1 Kirjutas: ...
722.414 on hetkel, pakutakse 722.415(e300d). Sobib või ei?
Füüsiliselt alla sobib. Muus osas sõltub pigem seisukorrast
Postitused: 89
Teemad: 28
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
Seisukord on hea, sobis alla, vahetab käiku jõnksuta, õli tuli välja enamvähem puhas. uus läks sisse ka värske. Niipalju on vahet, et tross tuli minu kasti oma panna, om603'el on tükkmaad lühem. Tuli siis 3.0d 83kw alt.
|