Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Tervist nimelt pealkirjas oleva MB pritse ei tööta korralikult,kas on võimalik seda pritset mingi teise süsteemiga asendada ? Ja kui nt ümber tõsta 3,0 bensuka mootor kui palju selline asi võib umbkaudselt maksma minna?Ja kas siin foorumis on inimest kes oskaks sellest täpsemalt kirjutada ? Kuna uus jaoturpea sellele isendile maksab ca 1500eurot võiks leida parema lahenduse,mis ka pärast sellist investeeringut pikemalt kestaks! Või on kellelgi pakkuda täiesti korras ja töötavat jaoturpead mõistliku hinnaga? Kuna ülejäänud osa autost on väga hästi säilinud ei sooviks romulasse teda viia!
Tänan vastajaid kes viitsivad vastata. NB olen käinu suur-sõjamäel Imre juures viga ei leitud ka truumu juures sai kunagi käidud ka kahjuks viga ei tuvastatud! Lõpuks keilas üks vanem härra kes võttis selle lahti puhastas ära ütles lihtsalt vanadusest kulunud! Ootaks ettepanekuid mida võiks teha? Ja niisama mula ajajad palun ärge risustage teemat! (vii romulasse,pane pedaalid jne stiilis)!
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
26-01-2015, 04:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2015, 04:39 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(26-01-2015, 03:45 PM)RainerSv Kirjutas: ...
Ootaks ettepanekuid mida võiks teha? Ja niisama mula ajajad palun ärge risustage teemat! (vii romulasse,pane pedaalid jne stiilis)!
Kogu raha juurde. Sest paraku odavat lahendust KE-Jeti kulumise puhuks ei ole.
Kas Sinu auto pritset on reguleeritud ka? Kenasti mikroampermeetriga? Või on siiski "reguleeritud" kõrva ja gaasianalüsaatori järgi?
KE-Jetti teeb Tallinnas edukalt Hannes Speedsterist. Ta on nii mõnelegi lootusetuks kuulutatud isendile elu tagasi andnud. Aga loomuliku kulumise vastu ei saa temagi muul viisil, kui lootusetult kulunu välja vahetades.
KE-Jeti asemel progeaju paigaldamise valudest on kirjutanud siinse foorumi kasutajat Hents ja R129. Esimene ilmselt müüb praegugi asendust. Iseasi, palju see asendus õhtuks odavam tulebki...
Suur tõenäosus on leida täiesti töövõimeline pritse mõne läbimädanenud auto küljest. Aga otsima peab ja see võtab aega... Sirvi müügi
Variant on vahetada diiselmootoriga. Aga sel jälle omad hädad...
R4 asemel R6 paigaldamine maksab nii neljakohalise summa. Või ise tehtuna kolme kuu õhtud. Nii jämedalt. Sest peale mootori tuleb veel juppe vahetada. Tõsi, M103 astub hoopis teisel viisil edasi, kui alamõõduline R4. Paraku ka küsib süüa vastavalt.
Kui kindel saab olla, et kõik vaakumvoolikud ja kummidetailid ikka omal kohal ja terved on?
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
r4 asemel panna kogu komplekti r6 oma doonori pealt võtab 2 nädala vahetust !
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(26-01-2015, 05:48 PM)arturmalcik Kirjutas: r4 asemel panna kogu komplekti r6 oma doonori pealt võtab 2 nädala vahetust !
Sinul küll. Palju Sa teemaalgatajalt küsiksid, kui temale teeksid?
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Ma olen vahetanud ja teinud! r4 asendamine r6 võtab aega terve nädalavahetuse.
CE420 v8
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Võsa tänan asjaliku vastuse eest ja olen kursis sellega,et KE remont odavaks ei kujune! Uurin sinu viidatud kontaktidele Kahjuks ei oska öelda kas kõik asjad on täiesti korralikult kontrollitud.... kuna on viidud Sõjamäel asuvasse töökotta!Sealsed härrad ei osanud mingit normaalset seletust probleemile anda ja tegid diagnosti vahetasid küünlaid kaani jne jne kuid ei saanud korda loobusid.Uurin sealt Speedsterist ehk asjalikumad inimesed ja kes viitsivad ka natukene mõelda ja aidata.R6 mõte oli jah pigem liikumise vahes ja pritse ka juba asjalikum,aga kas see jällegi mõistlik tegevus on kuigi arvestades jaotupea enda hinda ei ole väga vahet.Kui leida korras R6 mootor koos sinna juurde kuuluvaga Üldiselt auto ei taha minna käima soojana ja kui mootor on soe kiirendades hakkab jõnksutama ja sureb välja.....
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Äkki kommutaator on õhtal?
CE420 v8
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
27-01-2015, 09:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2015, 12:39 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(27-01-2015, 01:36 AM)RainerSv Kirjutas: ...
R6 mõte oli jah pigem liikumise vahes ja pritse ka juba asjalikum
...
Täpselt sama pritse on, koos KE-Jeti murede ja rõõmudega.
Kui Sul vanu küünlaid alles ei ole, siis ei oska keegi paugust Sind aidata. Ottomootori rõõmud: nii tuksis pritse kui süüde annavad sama tulemuse.
ÜPR on ikka vahetamisega korrasolevaks tõdetud? Kütuserõhk on piisav? Lisaõhuklapp toimib? Triviaalsed küsimused, kuid eeldamine on kõigi perssekeeramiste ema.
Huvitav, et Lesven viga ei leidnud. Tõstsidki käed üles? Ütles, et ei oska aidata?
Või oli ikkagi sedapidi, et omanik küllastus "asjatusse" remonti ja viis auto ära "asjatundlikumate" juurde?
Kõige halvem asi Diagnostiku jaoks on auto, mida on mitu erinevat kohta remontinud. Sest siis pole järgmisel enam võimalik algseisu näha ega selle alusel umbsõlme harutama hakata.
Berg, palju võtad R4 moto R6 vastu vahetamise eest?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Raha eest teha lasta...rahaliselt tuleb odavam osta korralikult töötav auto. Keegi ei garanteeri, et see teine mootor kohe ideaalselt töötab.
Kõige vähem vast ringiehitamist oleks uuema 2,2 bensuka pealetõst koos mootori ajuga. See juba elektroonilise pritsungiga. M104 3,2 R6 ka juba EFI...
R6 pealeehitamine juba tahab palju asju teisi saada. Radikad, kardaan, peaülekanne, summuti.
Juhtmete vahetusest ei pääse sa ühelgil juhul.
Romulast mootorit paha hankida, 100 romulast 99 lõikavad juhtmeid.
Kui raha napib kaaluks selle pritsungi kordategemist, või auto vahetust.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
27-01-2015, 01:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2015, 01:56 PM ja muutjaks oli berg.)
Mul on olemas ÜPR ja mootoriaju katsetamiseks kui soovid Mootori vahetuse hinda ei oskagi nii puusalt pakkuda, tööd ikka on omajagu radikad, kardaanid jne jne. Kuid kindlasti leiame mingi sobiliku hinna
CE420 v8
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
27-01-2015, 02:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2015, 02:13 PM ja muutjaks oli RainerSv.)
(27-01-2015, 09:27 AM)v6sa Kirjutas: (27-01-2015, 01:36 AM)RainerSv Kirjutas: ...
R6 mõte oli jah pigem liikumise vahes ja pritse ka juba asjalikum
...
Täpselt sama pritse on, koos KE-Jeti murede ja rõõmudega.
Kui Sul vanu küünlaid alles ei ole, siis ei oska keegi paugust Sind aidata. Ottomootori rõõmud: nii tuksis pritse kui süüde annavad sama tulemuse.
ÜPR on ikka vahetamisega korrasolevaks tõdetud? Kütuserõhk on piisav? Lisaõhuklapp toimib? Triviaalsed küsimused, kuid eeldamine on kõigi perssekeeramiste ema.
Huvitav, et Lesven viga ei leidnud. Tõstsidki käed üles? Ütles, et ei oska aidata?
Või oli ikkagi sedapidi, et omanik küllastus "asjatusse" remonti ja viis auto ära "asjatundlikumate" juurde?
Kõige halvem asi Diagnostiku jaoks on auto, mida on mitu erinevat kohta remontinud. Sest siis pole järgmisel enam võimalik algseisu näha ega selle alusel umbsõlme harutama hakata.
Berg, palju võtad R4 moto R6 vastu vahetamise eest?
Kahjuks tõesti lesven ütles,et viga ei leia ja kahjuks aidata ei saa...Täpsemalt ma ei oska öelda mida seal kontrolliti palusin,et saaks asja liikuma rahas probleemi ei olnud! Vb lihtsalt see tuvastamine ja selle vea otsimine on liiga mahukas ja kulukas teenindus lihtsalt ei taha aega raisata...Kui hiljem öeldakse umbmäärane summa nt 3000-4000 eur (see lithsalt näide) ja klient ei ole nõus maksma. Kahjuks ise väga mersudega kursis ei ole sellest ka siia konto tegemine alguse sai,et natukenegi targemaks saada! Kuna väidetavalt kõik andurid ja asjad töötavad,siis pakuti välja veaks vaid jaoturpea kulumine.Käin Speedsterist ikkagi läbi saab ehk lahenduse igatahes tänud!
(27-01-2015, 11:11 AM)Laur Kirjutas: Raha eest teha lasta...rahaliselt tuleb odavam osta korralikult töötav auto. Keegi ei garanteeri, et see teine mootor kohe ideaalselt töötab.
Kõige vähem vast ringiehitamist oleks uuema 2,2 bensuka pealetõst koos mootori ajuga. See juba elektroonilise pritsungiga. M104 3,2 R6 ka juba EFI...
R6 pealeehitamine juba tahab palju asju teisi saada. Radikad, kardaan, peaülekanne, summuti.
Juhtmete vahetusest ei pääse sa ühelgil juhul.
Romulast mootorit paha hankida, 100 romulast 99 lõikavad juhtmeid.
Kui raha napib kaaluks selle pritsungi kordategemist, või auto vahetust.
Kui panna uuem 2,2 bensukas peale mida sellega seoses vahetama veel peab ? Või sellel 3,2 mootoriga seoses? Elektrooniline pritse oleks muidugi veel parem lahendus..
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
2,2(M111) ja 3,2(M104) mootori installimine on natuke keerulisem juhtmete poolest, võrreldes näiteks M103 mootoriga. Kõik on teostatav, mul vedeles ka üks 2,2 mootor mis rändas vanarauda, kuna kellegil polnud selle järgi soovi isegi 60€.
CE420 v8
Postitused: 350
Teemad: 23
Liitus: Mar 2010
Maine:
6
Kõige odavam lahendus on ikka töötava mootori pealt terve ämblik ümber tõsta. Hetkel kohe pole sellist isendit hoovi peal, millelt ümber tõsta. Aga aegajalt liigub. Hind ca 120 eurot ja vahetuseks kulub max 2 tundi.
Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
KE-jeti ümbertõst on hea lahendus küll, kuid enamus neist on üle 20a. vanad ja kulunud.
Mootori juhtmestik kõik teine, natuke harutamist on aga küll kätte saab, ega see sinna sünnitatud pole.
Aga ikkagi tuleks alustada vana vea selgitamisest. Kas vaakumileket pole, kas säde on korralik, üle ei löö kusagilt, kas bensiini rõhk on õige. KE-Jet pidi tundlik olema selle suhtes. Kui õieti mäletan on see 5 bari ? EFI´il 3
Kui lihtsamad asjad korras on see järel võiks kaaluda kas pritse vahetust, mootri vahetust....
Enamus suuri remondikohti ei viitsi keerulist viga vanal ja väsinud autol otsida, lihtsam on stamp töö ja tunnitasu--toob rohkem ja kiiremini sisse.
Täna just puutusin sama teemaga kokku ise
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
(27-01-2015, 07:27 PM)Laur Kirjutas: KE-jeti ümbertõst on hea lahendus küll, kuid enamus neist on üle 20a. vanad ja kulunud.
Mootori juhtmestik kõik teine, natuke harutamist on aga küll kätte saab, ega see sinna sünnitatud pole.
Aga ikkagi tuleks alustada vana vea selgitamisest. Kas vaakumileket pole, kas säde on korralik, üle ei löö kusagilt, kas bensiini rõhk on õige. KE-Jet pidi tundlik olema selle suhtes. Kui õieti mäletan on see 5 bari ? EFI´il 3
Kui lihtsamad asjad korras on see järel võiks kaaluda kas pritse vahetust, mootri vahetust....
Enamus suuri remondikohti ei viitsi keerulist viga vanal ja väsinud autol otsida, lihtsam on stamp töö ja tunnitasu--toob rohkem ja kiiremini sisse.
Täna just puutusin sama teemaga kokku ise
Jutt täiesti õige selle kohapealt,et remondikohtadel on lihtsam uuemaid remontida.Arvuti külge ja enamus vead saab tuvastatud vana süsteemi puhul on see väga aega nõudev ja kui tehakse tunnitasuga tööd mitmeid nädalaid,ütleb see juba kõik! Ega süüdistagi remondikohti eks kõik otsivad võimalusi kuidas kergemini raha teenida Täna sai Speedsterist läbi käidud kahjuks seda KE meest ei olnud täna tööl homme uuele ringile!
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
27-01-2015, 08:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2015, 08:09 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Hoia siis meid ka kindlasti kursis, mis Hannes ütleb (teeb).
Siin on väga palju sõlmi, mis võivad olla süüdlaseks. Eelpool nimetatud ÜPR - ülepingerelee, jagaja, bensupump, vaakumileke (eriti pritsepea all olev suur kummist krae), jms. Aga kui korra on juba lahti käinud ja mõni teadjam mees öelnud, et kulunud... Eks aitab ainult töötava pritsepeaga proovimine.
E55 AMG
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
27-01-2015, 09:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2015, 09:21 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
Mehaaniline pritse ehk siis antud juhul KE-Jet on tänaseks nii vana asi, et neid mehi, kes seda jagavad võib terve eesti peale varsti ühe käe näppudel üles lugeda. Ma olen seda ka mingis teemas juba teinud. Nooremad remondimehed ei oska lihtsalt seda remontida, neile pole seda koolis õpetatud. Diagnostikatestriga pole selle auto juures midagi peale hakata. Minu arvates Lesven täna ilmselt ei ole kõige õigem koht selle pritse remondiks, neil käiv autopark on juba uuem.
Panen siia mõned nimed, kes seda pritset veel lisaks Speedsterile jagavad. Jaanis Koovit ja Albert Särg, kumbki ei tegutse Tallinnas.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
koolis ei õpetata ka jagajaid, see on juba nii eilne päev, k-jetist rääkimata
Kui vähegi autot jagad, võta nett pihku ja hakka peale, siinses foorumis tuulata siis infot on. Kusagile kirjutas Märten selle kohta pika romaani. Ma kahjuks ei mäleta ta kasutaja nime.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 267
Teemad: 22
Liitus: May 2007
Maine:
2
(27-01-2015, 09:30 PM)Laur Kirjutas: koolis ei õpetata ka jagajaid, see on juba nii eilne päev, k-jetist rääkimata
Kui vähegi autot jagad, võta nett pihku ja hakka peale, siinses foorumis tuulata siis infot on. Kusagile kirjutas Märten selle kohta pika romaani. Ma kahjuks ei mäleta ta kasutaja nime. Märten figureerib kasutaja nimega WDB240 Või siis leia kontakt Hõbenool OÜ alt.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Tere taas.
Nagu sai lubatud annan siia ka tagasiside,sellest kuidas autoga läinud.Kõigepealt kindlasti suured tänud Võsale asjaliku inimese(Hannes) kontakti andmises!!!!! Tänu sellele mehele liigub see 2,3 nii nagu võiks öelda rakett
Nüüd,siis tiba probleemidest ka kohe alguses ütlen,et neid detaile võite te ise vahetada kui on samad vead,aga seadistamise jätaks Hannese tööks või kes jagab KE-jetti! Nimelt minu autol oli viga kummivoolikutes,mis ajaga rabenenud ja lihtsalt imesid lisaõhku ja ka pritsepea all olev kummist suurem tihend katki! Ja rõhuregulaator oli ka täiesti paigast ära näpitud ja ka pöörded ulme! Alguses näitas aparaat CO 10.4 peale Hannese tublit tööd on see täiesti normis Ja veel oli läbi tagasivooluklapp,mis asub pumba juures.Surve sai mõõdetud pump lõi kenasti kuid kui pump tagant ära võtta surve langes kolinal.Ühesõnaga ei hoidnud kütusesurvet üleval ja sellest ka väga kehv käivitus. Ja üldiselt seda pritset kui ikka ei oska ja lahti võtta võid selle täiesti peeti keerata.Nagu Hannese sõnad olid,ta oskab seda süsteemi remontida,aga mütsi võtab maha mehe eest kes selle välja mõtles ja tööle pani (geenius) Kui leian aega panen ka siia pildid millised detailid vajasid vahetamist! Igatahes suurimad tänud siinsetele abistajatele ja kindlasti Speedsterist Hannesele,kes pani surnuks kuulutatud pritse elama.Üldiselt mehaanilised osad,mis on väga kallid seal katki ei lähe vahetatakse valesid asju.Minul läks kogu remont maksma ca 100 euri. Ja soovitan siiralt KE-ga pöörduda vähemalt Tallinnas Hannese poole! (tore inimene sõbralik) Tunnitasu peate ise endale rääkima,mina sain jutule ja kallis see ei ole(ta ei ole röövel)!!!!!!
Tänan veelkord siinseid toredaid inimesi
|