17-01-2015, 03:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2016, 05:00 PM ja muutjaks oli HrLow.)
LUKKU
Pakume madaldusvedrustust W124 ja W201 mudelitele
|
17-01-2015, 03:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2016, 05:00 PM ja muutjaks oli HrLow.)
LUKKU
Väga palju seal FB-s nüüd infot küll polnud. w124 ja w201 sobivad coiloverid on iseenesest üpris julge veksel mida välja käia. Kirjutate tootjast ja näitate pilti ehk?
20-01-2015, 03:30 AM
Täpsematele küsimustele saab vastused kas FB lehel või e-maili teel: Low.Society2014@gmail.com
Päikest!
20-01-2015, 12:36 PM
(20-01-2015, 03:30 AM)HrLow Kirjutas: Täpsematele küsimustele saab vastused kas FB lehel või e-maili teel: Low.Society2014@gmail.com Kui viitsid, siis võid mulle maili peale saata infot MB`le pakutava kohta. hents99 ätt geemail.com Aitäh!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
20-01-2015, 01:35 PM
W124 sedaan, kirjuta mingi hind siia ka. Kas tegu on mingite ise ratsitud asjadega või ikka tehase toode?
21-01-2015, 01:44 AM
Tegu on tehase tootega. Teema võiks lukku lükata sest siin pikemat arutelu ei kavatse tekitada.
22-01-2015, 12:21 AM
Kui siia tootja nime ei lisata (mille järgi saax rohkem infot otsida), siis võib tõesti teema lukku panna ja prügikasti saata. Hetke seisuga on minu teada ainus tootja, kes kvaliteetset (kannatab ka rinkasuunitlust) coiloverit W201-le pakub Ground Control ja tema toodete hinnaklass jääb 1849 ja 2449 USD vahele. On veel tootjaid, kes reguleeritavat vedrustust pakuvad, kuid nende valikus ei ole coilovereid vaid reguleeritav vedru ja amort eraldi.
Pildil oleva MB vedrustus: for now i'm running my coupe with: - front: BMW e36 JOM coilovers (only the struts, without the springs) + sportline springs (3 coils cutted), without any springs pads. - rear: TA-Technix shocks + the springs from the JOM coils, also without any spring pads. Nii et tehniliselt pole sellel autol isegi coilovereid all. Kui fakte paika ei saa, siis asjatundlikule kliendile oma toodet müüa ei õnnestu. Poosetajatele võib muidugi mida iganes müüa, mis auto madalamax teeb, alustades tsemendikottidest ja lõpetades ketaslõikuriga.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
22-01-2015, 03:58 AM
Jube kusine teema tõepoolest.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
22-01-2015, 09:37 PM
Tasemel reklaam ja klienditeenindus, mis muud
Kaasfoorumlased e-kirja palvele vastused said üldse? Valgustate teie äkki millega tegu?
27-01-2015, 12:51 AM
tegu on tavaliste e36 coilidega,nende paigaldamisega kaasnevate probleemidega pole ka müüa just väga kursis
28-01-2015, 07:31 PM
Tegu on tõesti BMW seeriatele mõeldud toodangule. Ja kui keegi ütleb, et Müüja pole kursis nendest tekkivate probleemidega siis läheb asi isiklikuks
Eriti arvestades, et LowLife on mu hobi ja ma tarnin asju vaheltkasu võtmata (Ainuke tulu on paigaldus) siis on ka see jutt natuke vastu karva. Kuid, pole midagi. Olen näinud, et olen siiani kliente rõõmustanud ja see on tore... Ja infot on piisavalt, kes tahab siiski soetada, see küsib. Saab kõigele vastuse, lihtsalt ninanokkijad ja muidu nokkijad tulevadki teisi maha tegema Päikest!
28-01-2015, 11:58 PM
Fedja ikka julm "ninanokkija"
Räägi siis vähemalt, et mismoodi ja mis ümberehitusega tagumised e36 coilid sinna alla saab ja mis esimestega teed, et ülevalt kannu sobiks?
29-01-2015, 12:42 AM
E36 tagumised "coilid" on eraldi vedru ja amordiga enamusel(odavamatel). Kliirensit saab regullida, eelpinget mitte.
Vist on ka tehtud väiksema diameetriga vedru baasil, et ära mahuks. Ise pole veel näinud. Minu arust on hea, et keegi viitsib selliste aretamistega tegeleda. Ma alustasin ka ammu-ammu MB nö "tuunimisega" ja staazikad liikmed enamuses väitsid, et pole võimalik, ma olen loll jne. Lõpuks sain ikkagi tehtud...... Ma müüsin ühe odavama otsa coilide (BC) komplekti ka W201 kerele, ees E36 ja taga E39 kui õigesti mäletan. Eks omanik kirjutab ise paar sõna kui juhtub nägema. Ees tahaks ca 50mm patja tõsta, sest E36 püstak tundus umbkaudu niipalju pikem. Kuigi ma ise (liig)madalaid autosid väga ei poolda, siis toetan teemaalgataja pealehakkamist. Edu sulle!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
29-01-2015, 03:24 PM
Oskab keegi siin inimestest 100% kindlaks öelda et kas tagumised e36 vedrud sobiks nii ette kui taha mb124le ? Just huvitab see kohad kuhu nad jäävad ja kas mahuvad ja kas jäävad oma kohtadele jne . Ei kukku välja ja liiga laiad pole et kuskil vastu käima hakkata jne ? Tänud ette
01-02-2015, 06:27 PM
Inimestel on õigus müüa ja osta mida tahes, aga mõistlik olex teema pealkiri ära muuta, kuna see on exitav. Näitex "Pakume madaldusvedrustust W124 ja W201 mudelitele". Sest see, mida te müüte ei ole W124-jale ja W201-le toodetud coilover kit vaid erinevate tootjate poolt erinevatele autodele mõeldud juppidest kokku mixitud kompott, mille ohutust ja vedrustuskarakteristikat antud MB mudelitel pole keegi testinud ega arvutanud, vaid mis on enamvähem silma järgi kokku sobitatud.
Kunix te teadvustate inimesi, mida te täpselt müüte, pole ju mingit probleemi, aga antud juhul reklaamisite välja midagi hoopis muud kui see, mida te pakute ja see on iseenesest illegaalne tegevus. Edit: Võtsin kätte ja muutsin ise teema pealkirja ära, et inimesi vähem exitax.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
02-02-2015, 10:47 AM
Naljakas on see, et kutt müüb madaldust siin, samalajal nägin kogemata kuskil fb kommuunis, et otsib tavavedrusid w124'le. Ei tea, kas coil ei kannata kriitikat ikka? Aga jah, sesuhtes teema pealkiri on eksitav.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|