Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S400 cdi 2003, laadimisvool liiga suur.
#1
Tekkis selline probleem, et laadimisvool on 15,5-18v
Auto seisis nädal aega ja mõni sekund peale käivitamist muutusid laetuled hästi heledaks, viskasin testri peale ja näitas 18 volti. Järgmine hommik oli vaja autot natuke liigutada aga autosse enam sisse ei pääsenud, aku täiesti tühi. Ostsin täna siis uue aku ja panin peale, peale käivitamist püsis testri näit stabiilselt 12,4 voldi peal umbes pool minutit ja siis hakkas uuesti tõusma, tõusis kuni 15.8 voldini. Autoga sõita ei saa, kui pöörded lähevad üle tuhande siis kaob tervest autost kogu valgus, ja viskab igasugu hoiatustuled põlema, ilmselt siis ülepingest, et midagi maha ei põletaks. Kas koduste vahenditega on võimalik kindlaks teha milles viga, kas pingeregulaator või midagi muud.
Diagnostika võimalust ei ole.
Helistasin ka Lesvenisse ja nad olid nõus pingeregulaatori ära vahetama kui auto sinna viin, probleem aga selles, et olen koos autoga Soomes.
Küsisin regulaatori vahetust ka kohalikust esindusest aga nende väitel ei saa vedelik jahutusega genekat parandada ja tegid mulle pakkumise terve geneka vahetusele, summa oli ikka müstiline. Töö+genekas+abimaterialid 2951 euri.
Tänud ette.
Vasta
#2
Soomes on heaoluriigi palgad ja toetused, kuid ka teenuste hinnad. Paratamatus, eriti autoga kaasaskäivat essilisa arvestades.

Vaata remondikohtade teemasse, ma panin sinna mõned usaldusväärsemad Soome töökodade lingid ka kirja. Veho ei ole kohe kindlasti koht, kuhu vana mersuga minna.

Pealegi ei pruugi olla geneka surm mitte põhjus, vaid mõne oluliselt hinnalisema rikke kulukas tulemusEusa_think

Ning väike parandus: kõrge pole mitte laadimisvool (ilmselt suudaks korras genekas tühja akusse enamgi ampreid sisse suruda), vaid laadimispinge. MB loojad on selle rikke võimaluse ette näindu ja auto kaitseks juhmkasutaja eest vastava kaitsesüsteemi sisse ehitanud.
Vasta
#3
Sōnastasin jah natuke valesti, laadimispinget pidasin silmas.
Ei tea kas diagnost näitaks kuhu koer on maetud.
Millist kulukamat riket sa silmas pead?

Vasta
#4
Kas see ei ole mitte generaatori pingeregulaatori rike?
Kuna pingeregulaator ei hoia õiget pinget 13,5-14.5V?
Vasta
#5
Kui ehk keegi MB peal on maha võtnud regulaatoreid? (S320 või S400 cdi peal)
Bmw peal sai selle maha ilma genekat suuremaid tükke maha kiskumata- ka e60 bmw peal- sai kerge vaevaga- kuidas siis MB peal see asi käib?
Vasta
#6
(22-01-2015, 03:57 AM)danil523 Kirjutas: Kui ehk keegi MB peal on maha võtnud regulaatoreid? (S320 või S400 cdi peal)
Bmw peal sai selle maha ilma genekat suuremaid tükke maha kiskumata- ka e60 bmw peal- sai kerge vaevaga- kuidas siis MB peal see asi käib?

Sellel on arvatavalt peal vedelikjahutusega genekas, mille V8 peal kättesaamine pidi paras ponnistus olema.

[Pilt: WaterCooledAlt3.JPG]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Sellel on peal jah vedelikjahutusega genekas, regulaatori vahetuseks tuleb genekas maha vōtta. Kataloog ütleb, et eemaldus ja tagasi panek on kuue tunni töö.
Ilmselt on jah regulaatori viga, hetkel ei ole sellega tegelenud rohkem, sōidan teise autoga.
Kui läheb soojemaks siis lohistan auto esimesse remondikohta ja lasen geneka maha vōtta ning saadan Eestisse remonti. Kui kellelgi vedeleb selling genekas niisama siis vōib mulle pakkuda.
Vasta
#8
(23-01-2015, 12:39 PM)zuuric Kirjutas: ...
Kui läheb soojemaks siis lohistan auto esimesse remondikohta ja lasen geneka maha vōtta ning saadan Eestisse remonti.
...

Kindel viis endale probleeme tekitada. Ka Soomes oskab vaid loetud hulk töökodasid Mercedes-Benz eripärasid arvestada. Teised kõrvaldavad "tüüpvigu". Ning arvesta sellega, et tellides montaaži ühest ja genekaremondi teisest kohast, ei võta kumbki ebaõnnestumise korral süüd omaks.

Vaata remondikohtade teemasse, seal on mõned viited.

Kui Soome hinnatase üle jõu käib, lase kogu töö siin teha. Väiksem sekelduste risk.
Vasta
#9
Päris suvalisse kohta ei vii, ei ole küll esindus aga seal pädev inimene tööl (eestlane) .
Geneka saadan Eestisse remonti kuna Soomest ei ole leidnud sellist asutust kes remondiks genekaid.
Eestisse kohe kindlasti autot vedama ei hakka, liiga palju jamamist ja ei ole ka rahaliselt otstarbekas. Kas vin koodi järgi on vōimalik tellida pingeregulaatorit ?
Vasta
#10
Google annab päris palju vasteid, hind peaks olema kusagil 100 euri ümmarguselt.
Vasta
#11
Ebay-st saab ka odavamalt aga tahan olla kindel, et tellin ōige regulaatori, sellepärast küsisin ka vin koodi kohta.
Vasta
#12
Vin koodi järgi saab EPC-st vaadata täpsemalt aga 100% kindel ei saa kunagi olla - genekas ei pruugi originaal olla. Kõige kindlam, näed lahti võttes koodi jubina peal. Aga pane vin kood, ma võin hiilida.
Vasta
#13
(23-01-2015, 05:57 PM)zuuric Kirjutas: ...
Geneka saadan Eestisse remonti kuna Soomest ei ole leidnud sellist asutust kes remondiks genekaid.
...

Vähe otsisid.Icon_rolleyes Neid kohti on päris mitu, kus muu hulgas ka genekaid praavitataks. Iseasi muidugi, et arvestades Soome mõõtkava, pole sada kilomeetrit mingi kaugus...

Teisipidi: kui hakata Soome-neiu käsivarrest saatma, siis pole suurt vahet, saata seda siis Kuopiosse või Tallinnasse. Ning ebaõnnestumise tõenäosus on mõlemal juhul täiesti reaalne.

Kuigi on tõsi, et ega nad eriti viitsi poolpidust lappida: läheb vahetusgenekas peale ja jälle aastateks muretu.Eusa_angel Kolmekohaline number niikuinii.


Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w220 s500 puterdab veidi kohapeal ja vahest tühikäigupööre liiga kõrge s500w220 10 2,008 11-04-2022, 02:03 PM
Viimane postitus: s500w220
  w220 cdi 2003 150kw Ciro 1 1,037 08-03-2021, 12:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  W221, S 320 CDI piitre 1 1,970 19-10-2020, 10:22 AM
Viimane postitus: supercharger230
  W221 S400 Hybrid 2009a enam ei käivitu. SGM 6 5,025 07-12-2019, 01:58 PM
Viimane postitus: SGM
  2003 w220 s500(4matic) airmatic supercharger230 3 3,167 24-06-2019, 11:52 AM
Viimane postitus: supercharger230
  W220 S400 Veakoodid kermz 3 5,488 01-11-2018, 09:14 AM
Viimane postitus: indrek
  w220 s400 srs probleem renka30 12 8,314 24-03-2017, 01:15 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  Kaua seisnud w140 S400 ja selle probleemid klm888 8 8,369 03-03-2016, 02:21 PM
Viimane postitus: klm888
  W220 s320 cdi käivitus PopZ 15 13,291 27-01-2016, 07:22 PM
Viimane postitus: jsv
  w220 s400 EPC mure? kkc 1 2,767 05-02-2015, 04:30 PM
Viimane postitus: R129



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne