Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M 104 probleemid külma mootoriga
#1
Tervitused!
Ehk on kellegile tuttav probleem ja enne ise süvitsi süvenemist on kellelgil kohe lahendus pakkuda. Tegu siis 3.2 liitrise mootoriga.

Külma mootoriga:
Läheb momentaalselt käima ja tühikäigul on ilusti kõik silindrid taga.
Kui gaasi anda, tõmbab hinge täiesti kinni. Peale minutit tühikäigul töötamist ja sõitu alustades, ehk kui koormus taha tuleb on algul 2 või 4 silindrit taga ja kui peale seda kohapeale seisma jääda on ka tühikäigul mõned silindrid puudu(samas kui uuesti välja suretada ja käima panna on jälle tühikäigul kõik silindrid taga) ja üle 2000 pöörde tõmbab hinge kinni.

Sooja mootoriga:
Kui auto töö temperatuuri saavutab, töötavad kõik silindrid ilusti aga puterdab üle 3000-4000 pöörde. Samuti järsult gaasi põhja vajutades tõmbab hinge kinni üle 4000 pöörde, kuid vaikselt meelitades läheb ilusti kõrgematele pööretele

Küünlad keerasin maha ja panin uued, kõik küünlad olid ühte moodi tahmased, seega välistaksin süütepoolid. Armatuuris lisatulukesi ei põle. Mootoril õlirõhk ilusti põhjas, auto ls 130000.
Kas probleeme võib tekitada Intake air Temperature sensor(iat) või hoopis Base modul?

Vasta
#2
Kas mootori juhtmestik on korralik või kõva ja pudenev? Paljud vead M104-ja puhul algavad omadega otsas mootorijuhtmestikust, mille isolatsioonid on ära lagunenud ja juhtmed omavahel lühises.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#3
Minu SL 320 tegi sama pulli! Arvasin ka algul et süütepoolid. Aga minul osutusid vigasteks piibud süüte pooli otstes ja need lühikesed kõrgepinge juhtmed süütepoolide küljes. Peale nende vahetust kadus see jama ära ja pole siiani tagasi tulnud! Arvatavasti peksid lihtsalt kuskilt koormuse alla üle! Eriti hull oli siis kui vihmase ilmaga sõitma jäin siis teinekord ei tahtnud enam üle saja minnagi. kadusid ka järjest pütid tagant ära.

Siim.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#4
Mul on 96-nda aasta auto ja juhtmestiku väljanägemine on eeskujulik, seega usun et minu autol pole biolagunevat juhtmestikku. Lõppes selle tootmine kah vist 95 aastal.
Aitäh Siim-vaba hetk tekib, vahetan piibud välja. Kui ei aita, lasen Star-i järgi lükata.
Eks annan teada kuidas probleem laheneb. Eusa_angel
Vasta
#5
Minul lahenes antud probleem õhukulu mõõtja vahetusega.
Vasta
#6
oli ka kunagi sama jama,näitas kord õhulugeja.lamda viga.
lõpuks leidsime,et kollektori küljest oli vaakum lahti ja eks ta aju lolliks ajanud.proovi õhulugeja korraks lahti võtta kui ei aita siis ikkagi piibud.
Vasta
#7
Aleks mart on teema algataja ja Aleks mart ütles viimases postituses et asi lahenes õhu kulumõõtja vahetusega Eusa_angel
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb C220cdi 2016a. 2.1 125kw om651 tekib sooja mootoriga tühikäigul kummaline hääl. Siim20 0 401 12-01-2023, 08:20 PM
Viimane postitus: Siim20
  OM603 väga külma mootoriga imelik "kõll" dad 3 789 02-07-2021, 03:41 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 Puhub ainult kuuma ja külma Haasma 18 11,330 28-11-2019, 10:01 AM
Viimane postitus: v6sa
  K:Mootoriga jama. andovaga 2 3,500 11-10-2009, 08:58 AM
Viimane postitus: v6sa
  Signaga probleemid bro 11 8,687 04-10-2009, 05:25 PM
Viimane postitus: bro
  Kuids saab teada mis tüübi mootoriga tegu? rix.w126 11 10,080 01-09-2009, 02:51 AM
Viimane postitus: rix.w126
  Probleemid turboga mxrt2565 13 8,212 22-01-2008, 12:11 AM
Viimane postitus: elektrik
  Sooja mootoriga klõbiseb jan110 17 8,277 28-05-2007, 01:08 AM
Viimane postitus: jan110
  Küsimus seoses V8 Mootoriga indrek 5 3,817 28-11-2006, 08:00 PM
Viimane postitus: indrek
  Probleemid 560 SEC -ga Leps615 29 15,888 16-10-2006, 02:09 PM
Viimane postitus: Leps615



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne