13-11-2014, 12:26 PM
Tere,
Tahtsin uurida, et kas universaal kere w210 ja w124 hüdroamordid on identsed ?
Tahtsin uurida, et kas universaal kere w210 ja w124 hüdroamordid on identsed ?
Hüdroamortide sobivus
|
13-11-2014, 12:26 PM
Tere,
Tahtsin uurida, et kas universaal kere w210 ja w124 hüdroamordid on identsed ?
13-11-2014, 12:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2014, 09:41 AM ja muutjaks oli v6sa.)
EDIT: ignorantne lahmimine kõrvaldatud.
Väidetavalt on füüsiliselt samad ja seega asendatavad. Varuosakoodid on siiski erinevad.
13-11-2014, 01:04 PM
On tõesti lihtsam loota. Lihtsalt eile mblammutuses väideti, et on samad. Sellepärast otsustasin ennem järgi uurida kui ostma hakkan. Aga aitähh V6sa
13-11-2014, 02:34 PM
(13-11-2014, 12:41 PM)v6sa Kirjutas: Kui oleksid vaevaunud otsima, oleksid saanud teada, et ei ole. Aga lihtsam on ju loota mõne minusuguse ogara agara leidumisele... tere. kas saad öelda milline erinevus siis on ? mul praegu 4 tk ees ja ei näe erinevusi
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
13-11-2014, 03:08 PM
Väidetavalt erinev ülemise kinnituse keermepikkus ja alumise pea poldiavade tsentrivahe. Varuosakood on ka erinev.
Teemaalgataja küsis identsust, mitte vahetatavust Kui Sul on mõlemaid ees, saad kohe üle mõõta ja netist õngitsetud valeinfo ümber lükata
13-11-2014, 06:05 PM
Huvitav küll, oleme pannud w210 le w124 hüdroamorte ja vastupidi ja siiamaani autod sõidavad. Kõige parem on veel minna Silberautosse, seal mehed hakkavad kohe peast kinni hoidma. On olemas liik inimesi, kes lihtsalt ajavad kataloogist rida aga reaalsest elust ei tea midagi.
Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda Narva mnt.150A 55996236
13-11-2014, 06:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2014, 06:14 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(13-11-2014, 06:05 PM)MbLammutus Kirjutas: Huvitav küll, oleme pannud w210 le w124 hüdroamorte ja vastupidi ja siiamaani autod sõidavad. Kõige parem on veel minna Silberautosse, seal mehed hakkavad kohe peast kinni hoidma. On olemas liik inimesi, kes lihtsalt ajavad kataloogist rida aga reaalsest elust ei tea midagi. Huvitav, et on inimesi, kes reaalsete faktide asemel räägivad oma meeletutest kogemustest, kuid mitte tegelikest numbritest... Mina võin ka öelda oma kogemusest, et S123 tagaamordid on asendatavad mosse esiamortidega. Lihtsalt tuleb natuke viilida, natuke puurida, sobitada puksid ja teha ringi alumine kronsa. Sõidab ja amortiseerib. Kordan oma küsimust: kas S124 ja S210 tagaamortide pikkus on sama, vooliku nipli keere on sama, alumise liigendi poldiavade tsentrivahe on sama ja ülemise kinnituse mõõdud on samad? Imelihtne ju, kui mõlemad on ees ja supler käepärast. Suurepärane võimalus demonstreerida oma proffessionaalsust ja panna netikõvatajad paika Ühtlasi saavad paljud unversaaliomanikud (mina sealhulgas) kinnituse, et varuosabaas on oluliselt laienenud
13-11-2014, 07:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2014, 07:59 PM ja muutjaks oli MbLammutus.)
Ma ei viitsi siin teoretiseerida asjade sobivuse üle. Algselt Kadaka teel keldris asunud lammutuses müüs vana Andres neid amorte mõlemile keremudelile. Enamasti siis w124 amordid läksid w210le (124 omasid oli tavaliselt rohkem). Andres on nüüd juba pensionil. Nüüd uues kohas oleme ise pannud alla ja oleme müünud neid amorte hulgaliselt.Sammuti pole me midagi viilinud ega puurinud jne. Alla ja sõitu. Keegi pole tagasi tulnud. Seega praktika näitab muud kui need internetiavarused ja kataloogid. Ja igal inimesel on oma arvamus. Ma ei ürita siin kellegi arvamust muuta. Jäägu kellegile arvamus, et ei sobi. Minu praktika on teine.
Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda Narva mnt.150A 55996236
13-11-2014, 10:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2014, 10:17 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
Mind hakkas ka asi huvitama. Vaatasin üht elektroonilist varuosakataloogi, autoks valisin S210 E320T (210.265). Sachs pakub näiteks sellele autole kolme varianti: 102420, 102421, 102422. Siis vaatasin, millistele autodele need amordid veel sobivad ning välja pakuti ainult S210 kerega erinevaid modifikatsioone. S124 nimekirjas ei olnud. Läksin veelgi edasi ja valisin kataloogist uue auto S124 E320T (124.092). Sachs pakub kaks varianti 102811, 102812. Sobivuse nimekirjas ainult S124 kerega autod.
Seega ametlikult peaks olema S124 ja S210 all eri tootekoodiga amordid. Vana Andres oli seega tõsine oma ala proff, kui oskas neid müüa mõlemale keremudelile Olen nõus ka võsaga, et kui puurida, freesida, liimida, käiata, keevitada, siis saab ka mõne muu automargi amordi mersule sobitada.
13-11-2014, 10:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2014, 10:37 PM ja muutjaks oli MbLammutus.)
Ma seletan siin nagu ....Lugege edasi katalooge jne. Kataloog muidugi ütleb, et ei sobi. MB on piisavalt universaalne mudel. Generaatori võid panna ka w124 oma w210le, ainult pistikud on erinevad. Ühendad juhtmed ja sõidad jälle. Kui just ei ole siduriga generaator. Aga võib ka sinna tavalise panna. Olen ka midagi ümbertegemata 5-käigulisele w140le pannud alla w202 5-käigulise käigukasti. Koodi kaks numbrit erinesid. Mitte midagi ei muutunud, auto sõidab siiamaani kellegi käes. Juba 6-s aasta. Ajusid olen müünud koodi erinevusega, mõned on tööle hakanud, mõned mitte. Ma võin neid näiteid palju tuua aga ega te vist aru ei saa. Palun lugege edasi katalooge ja jääge oma arvamuse juurde.
Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda Narva mnt.150A 55996236
13-11-2014, 10:53 PM
Genekatel on ka teised väärtused kui kinnitused sobivad ja pistikud teeme ringi.
Elektrit täis 210 panna 60A 124 genekas. Pole kuigi hea mõte lammaris autot parandada
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
13-11-2014, 10:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2014, 10:58 PM ja muutjaks oli MbLammutus.)
(13-11-2014, 10:53 PM)Laur Kirjutas: Genekatel on ka teised väärtused kui kinnitused sobivad ja pistikud teeme ringi. See näide on meelevaldne. Ma ei mõelnud selle all näiteks oma CLK430-e, millel on 150A genekas. Vaatad ikka milline genekas on ja siis vahetad samaväärse vastu.
Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda Narva mnt.150A 55996236
14-11-2014, 09:39 AM
(13-11-2014, 10:34 PM)MbLammutus Kirjutas: ... Saan Su mõttest aru küll. Aga Sina ei saa vist meist aru... Üks asi on mingi tükk külge keerata ja öelda, et nii peabki olema. Teine asi on TEADA, et erinevate koodide taga on vaid autotootja ahnus. Vat seda viimast me siin taga ajamegi. Kas amordid on identsed? Või siiski mitte... Margifoorum peaks olema see koht, kust huviline saab teada tõe. Väga hea, et Sina jagad praktiku kogemust füüsilise vahetatavuse kohta. Usun, et peale minu on teisigi, keda rahustaks kellegi teise kinnitus, et see nii ka on.
14-11-2014, 05:13 PM
Mu järgnev küsimus oleks siis selline, et kas ilma ümberehitamisetta on võimalik panna w210 hüdroamordid W124 peale?
14-11-2014, 05:15 PM
14-11-2014, 10:04 PM
(14-11-2014, 05:13 PM)Eitööta Kirjutas: Mu järgnev küsimus oleks siis selline, et kas ilma ümberehitamisetta on võimalik panna w210 hüdroamordid W124 peale? Mina arvan, et kui vana Andres neid juba omal ajal müüs, siis ei saa mingit kahtluski olla, et ei sobi Mina olen ametilt varuosade müüja ja usaldan tehase insenere ja nende tehtud katalooge.
15-11-2014, 02:55 PM
Kui jutt juba amortidest käib, siis ise plaanin panna w220 alla mingi muu auto vedru ja amordid. Airmatic liiga kulukas, tuleb vaid vaadata, et ülemine kinnitus oleks sama läbimõõduga, alumine kinnitus lõigata airmaticu amordilt ära ja keevitada "kloonitud" looma külge.
CE420 v8
15-11-2014, 09:09 PM
(15-11-2014, 02:55 PM)berg Kirjutas: Kui jutt juba amortidest käib, siis ise plaanin panna w220 alla mingi muu auto vedru ja amordid. Airmatic liiga kulukas, tuleb vaid vaadata, et ülemine kinnitus oleks sama läbimõõduga, alumine kinnitus lõigata airmaticu amordilt ära ja keevitada "kloonitud" looma külge. Odav on 2500 eurot: https://www.arnotteurope.com/p-4314-comp...t-kit.aspx
16-11-2014, 06:40 PM
(16-11-2014, 05:12 PM)berg Kirjutas: Pea pool auto hinnast Samas sellise premium-klassi auto pidamine tähendabki umbkaudu 2k eurot kuu lõikes. Üks kuu rohkem, teine vähem..... Odav osta, kulukas pidada. Tasuta lõunaid pole olemas. Hinna mõttes vaatasin isegi sääraseid S klasse, et prooviks ka ära...samas kui alla 3-4k kuus teenida, siis pole üldse mõeldav sellist autot omada. Või siis pigem pidada, mitte omada.... Edu ja jõudu.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|