| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 89 
	Teemad: 28 
	Liitus: Nov 2014
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		06-11-2014, 11:57 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 01-01-2015, 08:54 PM  ja muutjaks oli SiimP1.)
	
	 
		Tere! 
Soetasin oma esimese mercedese, ning ka esimese automaat kastiga auto, nüüd tekkisid mõned küsimused. 94a w124 e250D 
Mootor om605.911 83kw(2.5D), käima läheb hästi, ei suitse ega midagi, aga mingisugune "tiks" on sees, teen sellest ka video, ehk parem aru saada.
 
Aga kõige tähtsam siiski kast: 
Nimelt tal jookseb 2 trossi "valitsa" juurde, üks on piduri pedaali oma ja teine tuleb kuskohast? Mul se teine katki vist, sest eile jäik "valits" P(ark)'i peale kinni ja kohalt minema ei saanud, lükkasin kruvikeerajaga selle teise trossi eest ära ja sain käigud sisse. 
2: Ilma piduripedaalita saab käiku "vahetada", nii et kui masin on P(ark)'i peal, siis võin suvalt tõmmata ilma mingeid lisa liigutisi tegemata tõmmata ta R,D,N,3,2 peale, kui pedaali vajutada, siis on kuulda et käib mingi klõpsatus seal valitsa kõrval, ning mingisugune (äkki mingi magnetklapp) liigub seal, kuid siiski saab ilma pedaalita ka vahetada.. 
3: Ei tee "kick down'i", kui "D"'ga kohalt minna, siis umbes 50 pealt juba 4.'käik sees, vahet pole palju seda pedaali suruda, kui ise vahetada(2-3-d) siis liigub enamvähem, kuid ta ei lase isegi esimesega kohalt minna, vaid vahetab pm kohe teisele.. On tal mingi lüliti selle jaoks? Loogiliselt võttes peaks olema..   
4:Vahepeal, kui ise käiku vahetada (3-d) ja kui "gaasi" ei vajuta, siis vahetab n.ö pauguga käiku, kui kiirendada, ja samalajal ise käiku vahetada siis ei tee pauku, aga nii kui "gaas" maas, siis teeb kohe paugu.
 
PS, loodan mõistvat suhtumist, olen uus..   
Terv
	 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		 (06-11-2014, 11:57 AM)SiimP1 Kirjutas:  Soetasin oma esimese mercedese, ning ka esimese automaat kastiga auto,...
 , olen uus..
  
Loe läbi automaatkastide kohta käivad teemad. Eriti pööra tähelepanu ksf! Stihli ja R129 postitustele. Ning kui migadi jäi veel arusaamatuks, siis küsi uuesti   
	
	
	
		
	Postitused: 89 
	Teemad: 28 
	Liitus: Nov 2014
	
 Maine: 
0 
	
	
		Nii, kõiki läbi loomulikult ei jõudnud lugeda, kuid. KUidas kontrollida kasti õli? Seal peal 2 erinevat temperatuuri, kuid kuidas ma tean mis temperatuuri juures kast on? Avastasin ka, et (oli vaja mäest üless tagurdada), tagumine käik libiseb, päris rõve vibra on sees, ning kastiõli kontrollides oli tunda ka õrna kõrbe lõhna.. Lisaks, kas kicktowni lüliti on pedaali all(taga n.ö), sest leidsin sealt täpselt nagu mingi pesa ning rippuva pistiku..
 
 PS, ostin 6l atf dx2'te ja uue filtri + tihendi, ehk teeb veidike paremaks, kuid arvestan et peab vist kasti ära remontima.
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,089 
	Teemad: 14 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
4 
	
	
		Käigukangi kättesaamiseks Parking asendist peab olema süütelukk vähemalt raadio asendis ja piduripedaal kah tallatud.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		 (10-11-2014, 12:18 AM)SiimP1 Kirjutas:  Nii, kõiki läbi loomulikult ei jõudnud lugeda, ...
 
Ei tee keegi Sinu eest tööd ära. Kui ise ei suvatse end harida, siis pead maksma.   
	
	
	
		
	Postitused: 1,127 
	Teemad: 60 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Üks tross jookseb süütelukku, teine jookseb piduripedaali külge. Pedaali all seal pesas peakski olema KD lüliti, kui sul seda pole siis soeta see uus.
	 
CE420 v8
 
	
	
	
		
	Postitused: 89 
	Teemad: 28 
	Liitus: Nov 2014
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (10-11-2014, 06:47 PM)berg Kirjutas:  Üks tross jookseb süütelukku, teine jookseb piduripedaali külge. Pedaali all seal pesas peakski olema KD lüliti, kui sul seda pole siis soeta see uus. 
Aitähh asjaliku vastuse eest, seega võib pakkuda mõlemaid trosse ning KD lülitit!
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,127 
	Teemad: 60 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Vaevalt, et mõlemad trossid lõppenud on, ehk on pandud manuaali süütelukk ja trossil pole kinnitus kohta, kisu plastik maha ja vaata. Piduri oma pole ka ehk ühendatud, kui kisud rooli all oleva katte maha näed mõlemat. Vaikselt kanguta süüteluku ümbert plastik ja see tulede ümber asuv liist mis jookseb kuni roolisambani maha. Seal all on 8 peaga kruvid, enne kui tuledelüliti ümbrist maha kakkuma hakkad, siis tõmba tuledelüliti nupp küljest ja sealt alt keera suurem mutter ka lahti. Edu!
	 
CE420 v8
 
	
	
	
		
	Postitused: 89 
	Teemad: 28 
	Liitus: Nov 2014
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		13-11-2014, 12:15 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2014, 12:21 AM  ja muutjaks oli SiimP1.)
	
	 
		KD lüliti olemas, proovisin ka igat erinevat pidi gaasitrossi(kasti trossi nö) reguleerida, midagi ei juhtunud. 
722.414 kast on all, aga googeldades ei leia et selline kast seal all oleks, või siis googeldasin valesti..
 
PS lisaks tuli meelde, et abs tuli põleb, kas sellel võib mingi seos olla? Kiirust näitab, aga valetab umbes 15km/h. Hetkel tuleb 110ga sõita kella järgi(pea 3000rpm), siis on 92-93
 
Berg: Pedaalist tulev tross liigub, kui puitdekoor maha võtta, sisi seal all paistab mingisugune magnetklapp/lüliti mis plõksub kui pedaali vajutada, kuid mingit kasu se ei anna, ilma pedaalita saab ikka P pealt D(R ja N) tõmmata.. Ja süüteluku tagune tross läks siis katki, kui auto oli teist päeva minu käes..    
	
	
	
		
	Postitused: 1,127 
	Teemad: 60 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Magnetiga pole seal mingit seost, vaata pedaali juurde parem.
 
CE420 v8
 
	
	
	
		
	Postitused: 89 
	Teemad: 28 
	Liitus: Nov 2014
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (13-11-2014, 01:23 AM)berg Kirjutas:  Magnetiga pole seal mingit seost, vaata pedaali juurde parem. 
tross küljes ja liigub sealt.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 89 
	Teemad: 28 
	Liitus: Nov 2014
	
 Maine: 
0 
	
	
		Küsiks siis niiviisi, et mis kast mulle veel sobib, mille alt, äkki mõne bensiinimootoriga varjandi oma? Ideaalis võiks 5.käiguline olla. Hetkel kasti kood selline:124 270 86 01 722 414 02 964 666
 
 PS:
 Täna ei last üldse sõita, mingihetk linnas lõi lambist  D peal olles 2 käigu sisse ja tee mis tahad rohkem tema käiku ei vaheta ja kõik, kiskusin gaasitrossi küljest kasti jooksva trossi ära, kuid midagi ei muutunud, valasin pool liitrit ATF'i õlivarda august sisse(...) ja hetkel peaaegu nagu toimiks, vahepeal lööb D peal lambist 3 käigu sisse 100km/h pealt ja jälle ei vaheta, aitab see, kui lükata N peale ja kohe uuesti D peale, siis vahetab olenevalt kiirusest 2-3-4 või kui kiiremini kui 90 sõita, siis 3 ja kolksuga 4 järgi. Vb sellepärast oligi KD(lõpplüliti) ära kisutud? Tundub et peale selle lisamist se jama hakkas...
 Tagurpidi ei ole pm enam üldse mõeldav sõita, lihtsalt libiseb, olen ikka üritanud ilma gaasita sõita, kuid siiski vahel lihtsalt peab õrnalt gaasi lisama. Hektel üritan võimalikult vähe tagurpidi sõita..
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,735 
	Teemad: 194 
	Liitus: Sep 2007
	
 Maine: 
7 
	
	
		kast on perses ja vajab remondi , siin enam pole midagi regullida .
	 
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine 
 
	
	
	
		
	Postitused: 581 
	Teemad: 109 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
4 
	
	
		Enda kupeel oli täpselt samad sümptomid, et alguses nagu kast vahetas ja töötas, kickdowni isegi lasi teha, kuid nüüd paar nädalat tagasi ei vahetanud enam üle teise käigu ja kõik. Aitas ainult kasti vahetus ja masin jälle sõidab.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 49 
	Teemad: 10 
	Liitus: Sep 2014
	
 Maine: 
0 
	
	
		kas 124 ei lähe kohalt 2 käiguga juba, või see ainul3,0 diislil? aga jah, siin teemal tundub ikka kast lepingu lõpetanud, arvan et korraliku pole võimak leida, korda teha maksab auto hinna, muidugi võib proovida  panna kasutatud, aga õli peab naguinii ostma ja odav see ei ole, ennem uue ostmist proovi sõita, muud moodi saad petta
	 
	
	
	
		
	Postitused: 89 
	Teemad: 28 
	Liitus: Nov 2014
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (14-11-2014, 07:57 PM)warum Kirjutas:  kas 124 ei lähe kohalt 2 käiguga juba, või see ainul3,0 diislil? aga jah, siin teemal tundub ikka kast lepingu lõpetanud, arvan et korraliku pole võimak leida, korda teha maksab auto hinna, muidugi võib proovida  panna kasutatud, aga õli peab naguinii ostma ja odav see ei ole, ennem uue ostmist proovi sõita, muud moodi saad petta 
Hetkel olen 2 pakkumist saanud, üks ütleb et remonditud, teine pakub garantiid paar kuud. Õli ja filter on mul olemas, ei hakka sellel kastil vahetama, eks kogun veidi raha ja ostan "uue" kasti.. 
 
Tundub et se kast on suht nõrk teema nendel 124jadel?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 49 
	Teemad: 10 
	Liitus: Sep 2014
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (14-11-2014, 08:13 PM)SiimP1 Kirjutas:   (14-11-2014, 07:57 PM)warum Kirjutas:  kas 124 ei lähe kohalt 2 käiguga juba, või see ainul3,0 diislil? aga jah, siin teemal tundub ikka kast lepingu lõpetanud, arvan et korraliku pole võimak leida, korda teha maksab auto hinna, muidugi võib proovida  panna kasutatud, aga õli peab naguinii ostma ja odav see ei ole, ennem uue ostmist proovi sõita, muud moodi saad petta Hetkel olen 2 pakkumist saanud, üks ütleb et remonditud, teine pakub garantiid paar kuud. Õli ja filter on mul olemas, ei hakka sellel kastil vahetama, eks kogun veidi raha ja ostan "uue" kasti..
 
 Tundub et se kast on suht nõrk teema nendel 124jadel?
 eks aastaid ka seljataga, 124 mudel minumeelt ilus kere, korrali maksab 5 tuhat euri ja bensukas, diisel ja automaadi saad kuskil 3 tuhandega ja siis ka äkki katkise kastiga, oma kogemusest räägin, tartu autoaedadest otsisin, ning lõpuks otsustasin w210 osta, kahju aga ei jõua 124 osta
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,127 
	Teemad: 60 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tee manuaaliks kordades odavam ja kindlam kui automaat.
	 
CE420 v8
 
	
	
	
		
	Postitused: 711 
	Teemad: 85 
	Liitus: Jul 2006
	
 Maine: 
6 
	
		
		
		15-11-2014, 04:58 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2014, 05:04 PM  ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
	
	 
		 (14-11-2014, 08:13 PM)SiimP1 Kirjutas:  Hetkel olen 2 pakkumist saanud, üks ütleb et remonditud, teine pakub garantiid paar kuud. Õli ja filter on mul olemas, ei hakka sellel kastil vahetama, eks kogun veidi raha ja ostan "uue" kasti.. 
 Tundub et se kast on suht nõrk teema nendel 124jadel?
 
Vabandust, mulle ei meeldi targutamine ja tõesti MB kastid ei pruugi alati ideaalselt toimetada, aga julgen omast teatud autokogemusest öelda, et vastupidavamat automaatkäigukasti kui vana kooli W124 omad on päris keeruline leida.
 
Ühtlasi on tänaseks keeruline leida odavamalt asendatavat käigukasti, sest kui remondihinnad on kaugelt üle 500 euro, siis kasutatud käigukasti saab lammutusest 200-300 euro eest kindlasti kätte. See on sama odav kui vähegi arenenud auto tavaline hooldus ning lõppkokkuvõttes pole ilmselt ka kuigi palju kallim auto manuaaliks aretamisest!
 
Kasutatud käigukastile pole mingit garantiid tõepoolest olemas, kuid enamus lammutusi on nõus kasti ümber vahetama või tagasi võtma kui ta ei toimi ning kuigi ka vahetamine maksab raha, mäletan hiljutisest kogemusest ühe pädeva remonditegelase soovitust, et isegi kui alles teise korraga õnnestub korralik kasutatud kast leida, tuleb kogu üritus ikka odavam kui remont.
 
Ma soovitan küll vaadata ära kasti markeering, mida tarvis ja paarist lammutusest küsida ning kasvõi varuosanet.ee-sse üles visata vastav ostusoov. Midagi kindlasti leiab.
 
Edu autoga möllamisel!
 
Parimate soovidega,
 
Tauno
	 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
		
		
		15-11-2014, 08:48 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2014, 08:52 PM  ja muutjaks oli v6sa.)
	
	 
		 (15-11-2014, 01:47 PM)berg Kirjutas:  Tee manuaaliks kordades odavam ja kindlam kui automaat. 
Veel odavam on pidada sama aastakäigu vaginaatorit.  
Miks peaks veel ühe Mercedes-Benz ära kohitsema?
 
124 automaatkast on pommikindel, kui hooldust saab. Paraku on enamus neist saanud rohkem tappa ja piitsa... 
Rahaliselt odavam võib kasutatud kast olla, kuid see on üks paras loterii.
	 |