Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w164 ostuabi
#1
Teise generatsiooni ML on hakanud kuidagi silma jääma viimasel ajal. Oskab keegi kommenteerida vastupidavust? Kas on mingisuguseid nõrkasid kohti, mida peaks kindlasti kontrollima (AirMatic?).

Esimene Mercedes-Benz ei oleks seega mingi ettekujutus kuludest on olemas. Samuti pole vaja (kui just väga ei taha Tongue) korrata tõde, et osta kõige uuem ja kontrollitud väikese läbisõiduga auto mida jaksad osta, sest pole midagi kallimat kui odav Mercedes.

Samuti kes kasutavad, kuidas kommenteeriksite pikemaajalist kasutajamugavust? Kas on mingi lisa ilma milleta ikka üldse elada ei saa?
Vasta
#2
Mõningad, mis meelde tulevad:
Meie 2005. aasta ML-l hakkasid ukselukud järjest minema (ei lukusta ühte ust), samuti pakiruumi luuk. Pakiruumi luugi lingi (servolukk) juures võis kohata ka roostet. See viga võib olla hilisematel mudelitel kõrvaldatud, pead anda ei julge. Iga lukk oli soodusega vist paarsada eurot pluss töö. Tean, et ka tuttava W164-l oli sama probleem ukselinkidega.

Samuti oli iga-aastane probleem mingisuguste ABS-andurite juhtmetega (kuskil ratta piirkonnas), mis kahjustada said talvel näiteks mõne lumekamakaga. Selle tagajärjel viskas jõulupuu armatuuris põlema, ükski elektrooniline teelhoidev vahend enam ei toiminud. Probleem oli selles, et need juhtmed lihtsalt olid liiga peenikesed ja vähe kaitstud. Samuti ei tea, kas hilisematel on see mure lahendatud. Parandamine ei olnud kallis, aga lihtsalt tüütu.

Muidu kasutajamugavuse suhtes minu hinnangul väga hea auto. Pehme, vaikne, ei õõtsu nagu W163 küljelt-küljele kohutavalt. Hea manööverdamisvõimega. Meil endal 320CDI mootoriga, tõmmet piisavalt, samas üsna ökonoomne maasturi kohta (keskmine kütusekulu rahuliku sõidu puhul ca 9-10). Istumisasend on hea, ruumi on palju, tagumised istmed saab alla klappida nii et taha tekib suur lame pind. Maastikuläbivus on "linnamaasturi" kohta samuti üllatavalt hea, olen igasugu huvitavates olukordades selle autoga ikka olnud. Talvel läheb kiiresti soojaks, aknaid kraapima ei pea, suudab kiiresti ka paksu jää akendelt sulatada. Ma ise ausalt öeldes ei oskaks tahta isegi mõnda lisa. Elame nö üsna kõrvalises kohas, kus sahk talvel käis harva. Paar korda sai seal põhja peale kinni jäädud, siis oleks ära kulunud see funktsioon, et saad auto vedrustust üles-alla liigutada, enamasti läks aga ilusti läbi.
Vedrustus mugavuse koha pealt on minu hinnangul piisavalt hea, et Airmatic pole üldse vajalik lisa. Soovitan proovida ka ilma Airmaticuta varianti, saad ise aru, kas on ikka vaja seda lisa.

Rohkem hetkel midagi meelde ei tule konkreetset sellist tüüpviga. Võid küsida spetsiifiliselt mingi osa kohta, siis äkki meenub midagi.
Vasta
#3
Tänud asjaliku ülevaate eest Iphica!

Mis läbisõitude juures/millised suuremad hooldustööd ette nähtud on? Kuna paljud masinad kahjuks on AirMaticuga, siis mis läbisõidu juures seal suuremaid kulutusid tegema tuleb hakata?

Kellele veel midagi omalt poolt lisada siis julgelt kirja.
Vasta
#4
Mina eelistan sõidukaid ja minujaoks kõigub ML vastikult. Muidugi LC120/150 ei saa üldse võrrelda kuna nendega jääd kohe esimeste kilomeetritega merehaigeks. Eks seda kõikumist saab kandilise madala rehviga ka natuke vähemaks.

Maasturitel esineb 320CDI mootoritel seda soojusvaheti probleemi kus tihendid hakkavad lekkima, millest võsa on palju kirjutanud. Ja ka see sisselaske klappide probleem millest ka palju juttu on olnud. Läbisõitu konkreetsete probleemidega ei oska seostada, aga eks ikka nii 250 000 - 300 000km võiks suht murevaba olla. Oleneb kuidas sõidetud ja hooldatud on, nagu ikka.

Üldiselt veermik kestab hästi, airmatic-ut tasub vältida. (Eestis müüdud autodel on kõikidel Airmatic) Tagaluugi lukk ja rooste on levinud probleem. Hea auto on, tasub pidada. Mina jätsin ostmata just selle "kõikumise" ja "veoautolisuse" pärast.
Vasta
#5
Sõidan ise 2007 ML 320CDI-ga, julgen soovitada.
Mina vastupidi ei kardaks AirMatic vedrustust, see muudab sõidu ikka väga mugavaks kulgemiseks. Mul on olnud õnne ka esimese õhkvedru suure pauguga purunemine läbi teha. Saksa eBay vahendusel on korralik Saksas toodetud esimene padi 189 EUR, tagumine 128 EUR tükk. Mina vahetasin igaks juhuks korraga mõlemad esimesed padjad. Amordid on tagumised 300, esimesed 500 EUR kanti, kui need peaks vahetust vajama. Võrreldes originaaliga on need hinnad väga mõistlikud.
Vasta
#6
Padi käib amordi küljest lahti: http://www.youtube.com/watch?v=EOH4IDHvgNo
Vasta
#7
Tean kah kedagi kes omas sellist autot, ostis uuena eestist ja se airmatic jamas tal pidevalt philiselt muidugi talvel sai patju vahetatud külmaga autot tõsta ei tohtinud lõppes selline asi padja vahetusega. Lõpuks otsustas müüki panna ja ostja tõstis autot ja üks padi läks pauguga lõhki.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Ostuabi kus valikus on w166 ja x166 Reims78 4 527 28-01-2024, 09:23 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 ostuabi arthuro 6 929 10-05-2023, 01:09 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
Smile Paluks w211 OSTUABI!!! merno 8 1,314 13-10-2022, 10:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 ostuabi Makku 0 1,382 14-10-2021, 05:54 AM
Viimane postitus: Makku
  MB sklass 3.0d W221 ostuabi merce 2 1,568 02-05-2021, 02:05 AM
Viimane postitus: merce
  GL Mercedes-Benz ostuabi tiit001 2 2,204 25-10-2020, 10:34 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 ostuabi mbfriik 4 5,272 29-10-2019, 08:57 AM
Viimane postitus: mbfriik
  Mercedes-Benz S 400 HYBRID 3.5 205kW Ostuabi Raiki 5 4,509 12-08-2019, 08:50 PM
Viimane postitus: väikemees
  W203 C320 ostuabi jan110 5 3,767 08-08-2019, 11:17 PM
Viimane postitus: supercharger230
  W210 E55 AMG ostuabi imre88 4 5,177 18-01-2018, 07:59 PM
Viimane postitus: "kutsikas"



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne