14-04-2014, 06:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2014, 05:46 PM ja muutjaks oli andres19.)
Tere.
Olen siit foorumist otsinud aga oma probleemile sarnast lahendust ei ole veel leidnud.
Asi ise selles, et kui mootor on seisnud mingi paar tundi või rohkem, siis peale käivitamist võtab aega oma 10-12 sek, et õlisurve üles tõuseks. Survel ise pole häda midagi, külmalt viskab seieri põhja st üle 3, soojalt kõõlub seal 1,8-2 kandis. See probleem esineb mootril 190E 2,0.
Teisel autol 190E 1,8 tõseb surve peale käivitamist vähemalt 2 sekundi jooksul.
Kas kellegil on ka olnud sellist surve tõusu viivitust, siis milles viga oli. Või kas keegi, kel on MB mootorite remondiga rohkem kogemusi oskaks õelda, kust viga otsida. Kas viga võib olla õlipumbas või miskis muus agregaadis.
Olen siit foorumist otsinud aga oma probleemile sarnast lahendust ei ole veel leidnud.
Asi ise selles, et kui mootor on seisnud mingi paar tundi või rohkem, siis peale käivitamist võtab aega oma 10-12 sek, et õlisurve üles tõuseks. Survel ise pole häda midagi, külmalt viskab seieri põhja st üle 3, soojalt kõõlub seal 1,8-2 kandis. See probleem esineb mootril 190E 2,0.
Teisel autol 190E 1,8 tõseb surve peale käivitamist vähemalt 2 sekundi jooksul.
Kas kellegil on ka olnud sellist surve tõusu viivitust, siis milles viga oli. Või kas keegi, kel on MB mootorite remondiga rohkem kogemusi oskaks õelda, kust viga otsida. Kas viga võib olla õlipumbas või miskis muus agregaadis.