Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Keretööd
#1
Kuna olen foorumis täiesti uus ja esimene auto mercedez ning kohe kohe ka esimene õnnetus juhtus. Nimelt tagurdasin parklas kogemata vastu betoonserva ning nüüd veidi kriimustatud ja pisikene mõlk taga stanges. Arvan, et oleks vaja pahteldaja ja värvida.
Palun infot kus tehaks tööd kvaliteetselt?

Jane
Vasta
#2
www.lesven.ee
www.kerelux.ee

Detaili hind umbes 120-150 EUR
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Lesveniga halvad kogemused seoses värvimisega, lasin koopaääred parandada (rooste koorus välja) kuid juba kuu aja pärast immitses rooste taas sealt välja, tundub et tehti üle käte tööd,ei tehtud rooste tõrjet ega midagi vaid lihtsalt värviti üle. Võibolla lihtsalt minuga ei vedanud.
Vasta
#4
(22-09-2012, 08:39 AM)laisad Kirjutas: Lesveniga halvad kogemused seoses värvimisega, lasin koopaääred parandada (rooste koorus välja) kuid juba kuu aja pärast immitses rooste taas sealt välja, tundub et tehti üle käte tööd,ei tehtud rooste tõrjet ega midagi vaid lihtsalt värviti üle. Võibolla lihtsalt minuga ei vedanud.

Kui aus olla, siis roostest ei olegi võimalik lahti saada, heal juhul aastaks saabki. Ükski keretöid pakkuv ettevõte ei anna roostele värvimisele garantiid
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
eramaster pakkub kere, plastik ja värvimistööd
hea kvaliteet ja soodsad hinnad garanteeritud !
asukoht põhja tallinn
kontakt 58018730
Vasta
#6
Muidugi, saab ka roostest lahti ja saab ka 5 kuni 10 aastat garantiid anda, aga mitte keegi ei taha teada, mis see maksab....Eusa_drool
Tihtilugu poleks ka majanduslikku mõtet 10 kuni 15a vanat autot nii hästi remontida...

Seevastu päris uutel autodel, kui tagakoopaäär vahetusse läheb, keevitatakse see pidevaga kinni, tinutatakse üle, seestpoolt kõva korrosioonikaitse ja jääb pidama küll. Samamoodi uunikumide puhul. (aga neil on eelarved vähe teised)
Vasta
#7
(22-09-2012, 10:20 AM)indrek Kirjutas:
(22-09-2012, 08:39 AM)laisad Kirjutas: Lesveniga halvad kogemused seoses värvimisega, lasin koopaääred parandada (rooste koorus välja) kuid juba kuu aja pärast immitses rooste taas sealt välja, tundub et tehti üle käte tööd,ei tehtud rooste tõrjet ega midagi vaid lihtsalt värviti üle. Võibolla lihtsalt minuga ei vedanud.

Kui aus olla, siis roostest ei olegi võimalik lahti saada, heal juhul aastaks saabki. Ükski keretöid pakkuv ettevõte ei anna roostele värvimisele garantiid

Roostest on keeruline lahti saada küll, aga isegi aerosoolidega värvides kulub hulk aega, enne kui midagi välja immitsema hakkab, kui vähegi hoolikalt teha. Kui kuu ajaga rooste väljas, on see minu arvates siiski tegija probleem.

Vasta
#8
(22-09-2012, 03:36 PM)Priit Kirjutas: aga isegi aerosoolidega värvides kulub hulk aega, enne kui midagi välja immitsema hakkab,

Tegelikult pole vahet, millega värvida. 70a tagasi värviti ainult nö aerosoolidega ja kestab siiani.
Tähtis on see, millisele pinnale värvida. Puhastatud, puhastamata, roostes, õlisele, haljale, krunditud metallile jne...

Jah, mingi teine reeglipära siin tänapäeval on - aerosooliga värvijad reeglina ei tee ka eeltööd korralikult.
Aga kui teeks, poleks vahet. Ega see nitrovärv 2K värvist olulisemalt niiskust läbi ei lase...vesivärvidest rääkimata.

Vasta
#9
(22-09-2012, 10:20 AM)indrek Kirjutas:
(22-09-2012, 08:39 AM)laisad Kirjutas: Lesveniga halvad kogemused seoses värvimisega, lasin koopaääred parandada (rooste koorus välja) kuid juba kuu aja pärast immitses rooste taas sealt välja, tundub et tehti üle käte tööd,ei tehtud rooste tõrjet ega midagi vaid lihtsalt värviti üle. Võibolla lihtsalt minuga ei vedanud.

Kui aus olla, siis roostest ei olegi võimalik lahti saada, heal juhul aastaks saabki. Ükski keretöid pakkuv ettevõte ei anna roostele värvimisele garantiid

Seda ma tean, et lahti ei saa aga kui rooste hakkas taas oma nägu näitama siis pmst ma koorisin selle värske värvi pealt ja selle alt tuli välja vana rooste ehk ei oldud puhastus tehtud. Tekkis tunne nagu oleks lihtsalt rooste peale värske värv peale pandud ja kõik.

Nüüd otsin uut kohta kus koopaääred teha.

Vasta
#10
(22-09-2012, 10:59 PM)laisad Kirjutas:
(22-09-2012, 10:20 AM)indrek Kirjutas:
(22-09-2012, 08:39 AM)laisad Kirjutas: Lesveniga halvad kogemused seoses värvimisega, lasin koopaääred parandada (rooste koorus välja) kuid juba kuu aja pärast immitses rooste taas sealt välja, tundub et tehti üle käte tööd,ei tehtud rooste tõrjet ega midagi vaid lihtsalt värviti üle. Võibolla lihtsalt minuga ei vedanud.

Kui aus olla, siis roostest ei olegi võimalik lahti saada, heal juhul aastaks saabki. Ükski keretöid pakkuv ettevõte ei anna roostele värvimisele garantiid

Seda ma tean, et lahti ei saa aga kui rooste hakkas taas oma nägu näitama siis pmst ma koorisin selle värske värvi pealt ja selle alt tuli välja vana rooste ehk ei oldud puhastus tehtud. Tekkis tunne nagu oleks lihtsalt rooste peale värske värv peale pandud ja kõik.

Nüüd otsin uut kohta kus koopaääred teha.

Kui see rooste juba kuu aja pärast välja tuli, siis oleks mõistlik uuesti Lesveni ukse taha kraapima minna, kuna sellisel juhul on tegu nende lohakuse ja praagiga.
Roostet pidama saada on küll keeruline, aga iga kuu autot värvimas käia oleks ka veidi liiast.
Siiani on Lesven praagi korral oma eksimusi tunnistanud(remondi töökoja puhul) ja asjad korrektselt lahendanud ja ei usu, et nad seegi kord kuidagi teisiti käituma peaksid.
Muidugi ma ei tea, missugused olid kokkulepped teil töö tellimisel, kui olid a`la kiirelt odavalt ja müügiks, siis pole muidugi midagi teha, sest oled saanud seda, mida tellisid. Kui aga sellelaadseid tingimusi ei olnud, siis vast nad teevad asja korda.

Ise käisin oma 210`t värvimas Tondi Autoteeninduses. Garantiid nad tööle ei andnud, aga polnud ka vaja, sest otseseid roostehädasid aasta jooksul ei tulnud. Tähtaegadega on neil nagu on, aga see on vist üldine probleem.

Käisin oma autole ka Kereluxist pakkumist võtmas, aga see võttis hinge kinni.

Herki

Vasta
#11
Kas keegi kaasfoorumlastest oskab soovitada keretööde kohta, kus saaks teha S210-le veidi rooste-eemaldust ning värvimist, mis peaks rohkem kui kaks aastat vastu? Oluline pole see, kui sile auto pärast jääb, vaid see, et asi kestaks. Ja kas siin ülal soovitatud Lesven ja Kerelux pakuvad ka mingit garantiid oma keretöödele või kuidas nende töö kestab?

Või üldse mis võimalused on (autot vahetamata), et iga paari aasta tagant ei peaks rooste-eemaldust üle tegema. Mingi piirini pole ka kahju maksta korraliku töö eest, kui see päästaks veidi pikemaks ajaks värvitöödest.

Enda S210-l lasin kaks suve tagasi tüüpilised roostekohad eemaldada, st poritiiva ja pampri vahed, tagaluuk, paar ukseäärt. Iseenesest polnud asi tüüpilist 210t silmas pidades üldsegi hull, aga praeguseks hakkavad suurem osa parandatud kohtadest jälle mullitama ning vajaksid üle tegemist. Kusjuures auto pole Eesti talve näinudki, ainult kesk-Euroopa kliimat, kus külmemal talvel ehk nädalajagu puistatakse soola teedele. Endal ka veidi häbi lasta muidu sile masin kätte ära roostetada..
Vasta
#12
(02-06-2014, 01:32 PM)erkilo Kirjutas: Kas keegi kaasfoorumlastest oskab soovitada keretööde kohta, kus saaks teha S210-le veidi rooste-eemaldust ning värvimist, mis peaks rohkem kui kaks aastat vastu? Oluline pole see, kui sile auto pärast jääb, vaid see, et asi kestaks. Ja kas siin ülal soovitatud Lesven ja Kerelux pakuvad ka mingit garantiid oma keretöödele või kuidas nende töö kestab?

Või üldse mis võimalused on (autot vahetamata), et iga paari aasta tagant ei peaks rooste-eemaldust üle tegema. Mingi piirini pole ka kahju maksta korraliku töö eest, kui see päästaks veidi pikemaks ajaks värvitöödest.

Enda S210-l lasin kaks suve tagasi tüüpilised roostekohad eemaldada, st poritiiva ja pampri vahed, tagaluuk, paar ukseäärt. Iseenesest polnud asi tüüpilist 210t silmas pidades üldsegi hull, aga praeguseks hakkavad suurem osa parandatud kohtadest jälle mullitama ning vajaksid üle tegemist. Kusjuures auto pole Eesti talve näinudki, ainult kesk-Euroopa kliimat, kus külmemal talvel ehk nädalajagu puistatakse soola teedele. Endal ka veidi häbi lasta muidu sile masin kätte ära roostetada..

Mul on põhimõtteliselt täpselt sama mure. Tagaluuk, täpid tagatiibadel jms pisemad kolded. Tahaks piiri ette saada, enne kui asi hirmsaks läheb.

Samuti S210. Lesvenis muu jutu käigus küll mainiti, et 210 puhul igaastastest roostetõrjest ei pääse, aga...
Vasta
#13
See mis 210 ennast väljast näitab on köömes, visake pilk korraks põhja alla - kohtadesse kus on veel "kereliim" peal...

210 on oma värvikatte poolest väga armetu, plekk on võetud ka viimane odavuselt mis vähegi saab (korrosioonikindlus tuleb ka pleki enda koostisest). Paratamatu on sellel autol roostetamine, võtkem näiteks kapott, vaadake seda poolviltu kuskil vilus või katust... Roosteämblikud on ronindud värvikatte alla ja need pole tingitud isegi mitte kivitäketest niiet 210 suudab roostetada ka sealt kust ei tohiks. Kõige sürrim mida näinud olen on katusesse roostetanud auk suvalisse kohta.

Kes keretöid väga ette ei taha võtta iga aasta, siis tuleb autot talviti pesta, ilmselt panna koopaservadele läbipaistev kaitsekile ja keretööde alguses kasutada liivapritsi mitte enam relakat või muud säärast pöördliikumist. Edasi kõik roostesurmad, lihvimised, epokrundid ja parajad kihid kõike ja siis vast jääb mingiks ajaks pidama... Survepesuriga pesemine igasuugustest vahedest tuleb ära unustada ja regulaarselt külastada näiteks Krowni kes autole põhjaaluse kerevahatuse teeb ning ka ustesse ja liistude alla uue kihi laseb (kui toote reklaam ikka tõele vastab oma ronivusomadustega Eusa_think)

Ise oleme üles ehitanud ühe W210-i mis soome talve pidas 2a vastu, edasi ei tea kuna alles see talv sõitis üks rekka selle auto mahakandmisele. Pildid sellest töökäigust: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...327?page=2
Oranz kraam on pliioksiid, kasutatakse laevaehituses - sama hea mis tinatamine.
Vasta
#14
(03-06-2014, 10:11 PM)Martti.S Kirjutas: Lesvenis muu jutu käigus küll mainiti, et 210 puhul igaastastest roostetõrjest ei pääse, aga...
Roostetõrje on üks asi (mis on mul küll tegemata), aga teine asi on iga-aastased keretööd. Pigem paneb imestama, et kas pole tõesti keegi korralikku keretöid pakkuva firma peale sattunud, kes suudaks pikemaks ajaks rooste taasilmumisele piiri panna või on tõesti korralik töö nii kallis, et seda 10+ aasta vanustel autodel enam ette ei võeta. Aga eks näis, küsin mõnest mainekamast kohast hinnapakkumise. Kui lööb oimetuks, eks siis tuleb midagi muud välja mõelda..


(04-06-2014, 08:51 AM)canyondrift Kirjutas: See mis 210 ennast väljast näitab on köömes, visake pilk korraks põhja alla - kohtadesse kus on veel "kereliim" peal...

210 on oma värvikatte poolest väga armetu, plekk on võetud ka viimane odavuselt mis vähegi saab (korrosioonikindlus tuleb ka pleki enda koostisest). Paratamatu on sellel autol roostetamine, võtkem näiteks kapott, vaadake seda poolviltu kuskil vilus või katust... Roosteämblikud on ronindud värvikatte alla ja need pole tingitud isegi mitte kivitäketest niiet 210 suudab roostetada ka sealt kust ei tohiks. Kõige sürrim mida näinud olen on katusesse roostetanud auk suvalisse kohta.

Kes keretöid väga ette ei taha võtta iga aasta, siis tuleb autot talviti pesta, ilmselt panna koopaservadele läbipaistev kaitsekile ja keretööde alguses kasutada liivapritsi mitte enam relakat või muud säärast pöördliikumist. Edasi kõik roostesurmad, lihvimised, epokrundid ja parajad kihid kõike ja siis vast jääb mingiks ajaks pidama... Survepesuriga pesemine igasuugustest vahedest tuleb ära unustada ja regulaarselt külastada näiteks Krowni kes autole põhjaaluse kerevahatuse teeb ning ka ustesse ja liistude alla uue kihi laseb (kui toote reklaam ikka tõele vastab oma ronivusomadustega Eusa_think)

Ise oleme üles ehitanud ühe W210-i mis soome talve pidas 2a vastu, edasi ei tea kuna alles see talv sõitis üks rekka selle auto mahakandmisele. Pildid sellest töökäigust: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...327?page=2
Oranz kraam on pliioksiid, kasutatakse laevaehituses - sama hea mis tinatamine.
Loomulikult on varjatud kohtades ja põhja all ka roostet, see lihtsalt ei riiva igapäevaselt silma. Kusjuures mul on kapott üks vähestest kohtadest, kuhu vaatamata kivitäketele roostet tekkinud peaaegu et polegi.Eusa_whistle

Kui palju sul muidu selle S210 tegemine aega võttis? Kuna ilmselgelt on tegemist oma teenuse reklaamiga, siis muu jutuga jätkame ehk privas..
Vasta
#15
Teenust kahjuks ei reklaami otseselt kuna pole aega teenusega tegeleda (enam)... Selle konkreetse auto tegemine võttis aega ligi 2 nädalat - oleks saanud ka kiiremini, aga üksnes oranž kraam kuivab paar päeva.
Materjalikuludeks tuleks arvestada ligi 600-700€ (saab ka väheke odavamalt kui pole näiteks metallic värv) ja siis tööraha juurde. Värvimine ise maksis 150 tollal. Kogu auto projekt - täpset summat ei tea, kuna ise olin tööline ja rahadega ei majandanud, siis 1500€ äkki.
Vasta
#16
Ma võtsin põhjalikult käsile oma punnsilma roostetõrje.Kui asi valmis,saan ka tulemustest rääkida.Niipalju võib igatahes öelda,et see rooste,mis väljapoole paistab,on väga väike osa üldisest roostekogusest W210 puhul...
R-320CDI 4 matic
Vasta
#17
W210 E270 CDI 2001 punnsilmale oleks vaja teha keretöid,ei pea olema firma,keegi kes armastab tegevust Smile Projekti võiks alustada võimalikult kiiresti.Tallinn,Harjumaa ja võib ka kaugemale sõita.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Keretööd Järva -ja Lääne-Virumaal mbc180 0 1,884 18-05-2010, 05:40 PM
Viimane postitus: mbc180



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne