Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vaneol surve veesärgis
#1
Lugulaul siis järgmine: 2002a. Vaneo 1,7CDI surve veesärgis suur ning lööb ka õhku vahele. Ise muidugi peaks seda plokikaane tihendi veaks, aga äkki keegi tunneb seda mootorit paremini:

Kas tehasest on sellele mootoril juba metallist plokikaane tihend? See seaks kaanetihendi vea juba kahtluse alla.

Kas kellegil on kogemusi selle mootori plokikaane ja ploki veesärgi pragude koha pealt, st kas nendel mootoritel kipuvad kaaned praguliseks minema?

Ootan huviga erinevaid teooriaid ja mõtteid, ei tahaks praktiseerima hakata kohe tihendi vahetusega, tundub et pole selle auto puhul kõige lõbusam töö.
Vasta
#2
Kuna jahutusvedeliku temp näidikut sellel pole on ülekuumenemine, asjaolude kokkulangemisel, garanteeritud. Kas eest vent toimib? Kas temp tuld on põlema visanud? Kas Jahutusvedeliku taseme tuld on põlema visanud? Leket jahutussüsteemi saab kontrollida spets testriga, mida saab automaailmas osta, märgusõnaks Laser Tools.
ootan diskussiooni
Vasta
#3
Jahutusvent toimetab. Temp tuld pole põlema visanud, aga jahutusvedelikku on näidanud. Lekkeid silmaga märgatavaid pole, aga samas olen u. liitri peale valama siin enne seisma jätmist. Ei julge eriti sõita sellega praegu. Samas kui oleks plokikaane tihend või praod kusagil siis peaks ju hakkama külmalt käima pannes kohe lõdvikud paisuma? Praegu võtab nagu ikkagi täis sooja mootoriga.

Aga idee, vaatan üle korra diagnostseadmega mootori tempi, kunagi ammu proovisin siis ELM327 näitas andmeid laivis.
Vasta
#4
(04-04-2014, 07:47 AM)20vtq Kirjutas: Jahutusvent toimetab. Temp tuld pole põlema visanud, aga jahutusvedelikku on näidanud. Lekkeid silmaga märgatavaid pole, aga samas olen u. liitri peale valama siin enne seisma jätmist. Ei julge eriti sõita sellega praegu. Samas kui oleks plokikaane tihend või praod kusagil siis peaks ju hakkama külmalt käima pannes kohe lõdvikud paisuma? Praegu võtab nagu ikkagi täis sooja mootoriga.

Aga idee, vaatan üle korra diagnostseadmega mootori tempi, kunagi ammu proovisin siis ELM327 näitas andmeid laivis.

No arvesta et kuni baar, voolikutes onnormaalne, selle mootori puhul küll imelik aga ei ole oma a-klassil nii katsunudki, surve on ikka sees jaha aga kui tugev seda ei tea. Mis aja jooksul liitri peale oled valanud? Mina olen enda omale vist nelja aasta jooksul liitri peale valanud. Kui tihend ära on ei pruugi külmalt viga avalduda, mul ühel autol tuli just soojalt välja. Kui üle on kuumenenud peaks mingi temp viga ka sees olema. Kas suur ja väike ring toimivad mõlemad ilusti? Kuidas soojaksminekuga lood on? Kas jahutusvedeliku kvaliteet on kindel?
ootan diskussiooni
Vasta
#5
See liiter on läinud paari-kolme nädalaga. Suur ja väike ring toimetavad, soojaks läheb ülihästi. Jahutusvedelik uus. Tuleb vist termostaat ära vahetada, kui see ei aita siis kaan maha. Huvitav on ka see, et hommikul enne käima panekut paisupaagi korki lahti keerates käis ka tõsine susin, isegi ööga jahtudes polnud surve langenud. Kork ei ventileeri enam äkki? Samas Silber väidab et pole kunagi sellele autole korki müünud. Võta sa kinni.
Vasta
#6
Kui ööga surve üleval, siis on tõenäoliselt ikka kaane või kaanetihendiga mingi jama. Korgi töötamine ei puutu siin asjasse. Mine lase kuskil teeninduses mõõta, kas paisupaaki tekib töötades heitgaasi (seda tehakse keemilise analüsaatoriga).
Vasta
#7
Jah hommikul käib päris kena suts ja vedeliku tase paisupaagis tõuseb. Siis ülemist lõdvikut mudides hakkab paisupaaki õhku tulema. Vaatab seda heitgaaside mõõtmise asja, uurin kas pärnus on selline võimalus. Kuigi tegelikult on ju peaaegu kindel et kaanetihend / kaan ise või äärmisel juhul plokk läbi.
Vasta
#8
Igal asjal on põhjus, plokikaan ei lähe ise puruks. Kusjuures minu A-klassil käib ka hommikul suts, võin sulle lohutuseks öelda. Vaata kas sul webasto põlemiskambrisse jahutusvedelik ei jookse, vaata kõik voolikud üle, loiku pole all? Loogiliselt, kui surve sees on hommikul veel, siis leket muidugi pole.
Tööriist on siin: http://pood.automaailm.ee/est/tooriistad...ctID=12456 Tallinnas saab kontrolliga aidata. See on ju nii külmavereline mootor et ülekuumenemise, veel eriti talvel, võib põhjustada ainult jahutusvedeliku tõsine kadu või genekarihma purunemine, kui webastoga auto siis peaks talvel, tsirkulatsioonipumba toel, ka natuke hakkama saama - julgen pakkuda.
ootan diskussiooni
Vasta
#9
Webastot sellel autol pole. Loiku all pole, mingeid lekkeid pole mina küll leidnud. Kuuma pole see mootor kindlasti minu käes saanud. Eelmine suvi hakkas veepump kergelt lekkima, ning viskas taseme tuld. Siis kannatas täiesti töösooja mootoriga paisupaagi kork lahti keerata ning vedelikku lisada, praegu soojalt päästes viskab pool liitrit välja ning siis hakkab paaki õhku tulema. Sellest siis ka järeldus et leke veesärki. Kui aega saab rohkem vaatan diagnostseadmega mootori temperatuurid üle, äkki on termostaat keemispiiril.

Teema algatus oli pigem selleks et teada saada kas kellegil on selle mootoriga rohkem kogemusi, teada lugu ju et mõnedel mootoritel kipuvad kaaned pragunema, ega sellel seda haigust küljes pole?

Kas tehasepoolt on sellel autol metall plokikaanetihend?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Bensiinipaagi korgi avamisel surve sees??? Rika9 12 12,150 26-11-2009, 10:31 PM
Viimane postitus: Muhulane



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne