Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Webasto - valmidus W463-l
#1
...antud juhul siis minu küsimus konkreetselt 2003 aasta 270CDI kohta. Uuena Silberist ostetud, kui see oluline (äkki mingi omaette standard siis teada.)
Taga kütusepaagi juures on isoleeri sisse peidetud pistikuots, mis sobib täpselt webasto kütusepumba otsa. ehk siis pole kahtlust, et see miski muu juhe võiks olla. Kapoti all on olemas juhi poolses servas ka tühi koht kuhu see katel üsna täpselt sobib, vaja vaid miski kronsa sinna vahele ehitada. Kuid peal olnud ei ole, sest augud on puhtad. Ühtegi juhet seal rippumas ei ole... või on kusagil peidus. Logarit veel ära kiskunud ei ole, äkki seal all...
Siit küsimus, et kas keegi teab kuhumaani see katlavalmidus tehases pannakse ja kas keegi on Thermo Top C-d analoogsele autole paigutanud?
Ideaalne oleks ka näha voolikuühendusi, kui kellegil pealSmile
Kellaga Webasto on olemas, nii et tehtud peab saab, kuid shefim oleks muidugi originaalilähedaselt asjad teha. Äkki mingid kaitsmeblokidki kusagil.
Tegelikult meenub, et kindalaeka ja raadio vahel jäi silma ka mingi juhtmeots, mis väga samane webasto kella otsale ja mingid kaitsmed küljes veel...
Teab keegi midagi kommenteerida?
Tänud!
Vasta
#2
Ebay lahti ja pulkasi ostma. Ehitasin talvel ühele teisele autole peale, nii öelda tehase lahenduse.
Natuke pusimist võib tulla kliimaga, vanemal oli lihtsam, teatud pinile + peale ja kliima ärkas, uuemad puhas can....
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
(14-03-2014, 10:55 AM)Laur Kirjutas: Ebay lahti ja pulkasi ostma. Ehitasin talvel ühele teisele autole peale, nii öelda tehase lahenduse.
Natuke pusimist võib tulla kliimaga, vanemal oli lihtsam, teatud pinile + peale ja kliima ärkas, uuemad puhas can....

Pigem nagu sinna küsimus jõuabki, et mis pulkasid sinna vahele veel vaja oleks. Ahju poolt on kõik olemas justnagu kuni antennini välja eelmiselt autolt maha kruvitud, kuid ka mitte selle auto originaal. Oleks hea teada kui kaugele minu auto vastu tuleb. Nagu aru saan kütusepumba juhtme järgi, siis seda poleks justnagu vaja ahju poolsest juhtmepundist lisada, kui teaks kuhu teine ots maandub. Võib olla on teada mõnele targemale, et tehases pannakse peale näiteks kuni mingi elektroonikablokini või siis vähem või rohkem, et kui klient tellib lisana webasto siis müügifirma kruvib kiirelt külge ja minek. Äkki Webasto juhe kusagil armatuuri all rullis, et tiri aga välja pista juhtmed ahju külge, voolikud ühendada ja voilaa...?Smile
Vasta
#4
Ahi võiks olla komplektne, ehks siis pump summuti õhupuhasti jne. Kütusepumba juhe peaks jooksma otse ahjuni. Mercedes-Benz puhul ma ei tea kahjuks, kas on puhas can või miskit veel.

Minu kogemus on volkari põhine Sad See oli puhas can, ehk ahu läks toide ja cani otsad, välja tuli puldi mooduli ots ja kütusepumba toide. Tsirkulatsiooni pump on ahju küljes. Mersul ta eraldi??
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
(14-03-2014, 04:44 PM)Laur Kirjutas: Ahi võiks olla komplektne, ehks siis pump summuti õhupuhasti jne. Kütusepumba juhe peaks jooksma otse ahjuni. Mercedes-Benz puhul ma ei tea kahjuks, kas on puhas can või miskit veel.

Minu kogemus on volkari põhine Sad See oli puhas can, ehk ahu läks toide ja cani otsad, välja tuli puldi mooduli ots ja kütusepumba toide. Tsirkulatsiooni pump on ahju küljes. Mersul ta eraldi??

Ahi on komplektne, ka juhtmed, torud/voolikud ja kell olemas, võiksin ta lihtsalt peale panna, välja arvatud, et pean lahendama salongiventika ühendamise küsimuse.

Kuid minu küsimus teemas on, et kui palju on auto pool juba valmisolekut, sest osa juhtmeid paistab olevat, äkki teab keegi kui palju on tehasest see ettenähtud elektri osa igaks juhuks installitud. Eesmärk oleks olemasolev ahi ühendada autol olevasse juhtmestikku kui seda on piisavalt ja ahju ning auto elektroonika sellest konflikti ei lähe kuna tegu pole Mercedes-Benz originaalahjuga vaid eraldi seadmega.

Vasta
#6
Tered! Esimese hooga endal pildimaterjalist välja pakkuda vaid bensuka omad aga äkki osad asjad kattuvad. Fotodel on siis summutit, kinnitusi, nii paagi- kui ka tsirkulatsioonipumpa... Eks edaspidi saan midagi veel lisada kui sellest abi on. Antenn peaks olema armatuuri küljes, manuaalselt lüliti keskkonsoolil. Proovin siin natuke endalegi huviks uurida kui palju siis tehas seda valmidust pakub, arvutiga peab teda autoga kokku viima lõpuks kindlasti ja seda on ka tarkvara vastupidi näiteks parkimisabi süsteemile tunnistanud. http://imgur.com/a/W7vnV
Vasta
#7
(14-03-2014, 06:15 PM)Anis Kirjutas: Tered! Esimese hooga endal pildimaterjalist välja pakkuda vaid bensuka omad aga äkki osad asjad kattuvad. Fotodel on siis summutit, kinnitusi, nii paagi- kui ka tsirkulatsioonipumpa... Eks edaspidi saan midagi veel lisada kui sellest abi on. Antenn peaks olema armatuuri küljes, manuaalselt lüliti keskkonsoolil. Proovin siin natuke endalegi huviks uurida kui palju siis tehas seda valmidust pakub, arvutiga peab teda autoga kokku viima lõpuks kindlasti ja seda on ka tarkvara vastupidi näiteks parkimisabi süsteemile tunnistanud. http://imgur.com/a/W7vnV

Pildid täitsa üksühele minu ahi, mul lihtsalt diisel kütab. Hea materjal. Kinnitustükk tuleb mul vist enadal teha, sest silber vähemalt ei vastanud minu päringule selles osas. Vaadates sinu pilti kütusepumbast, tekkis soov ka sinna paagikatte alla vaadata, kas seal juba lihtsalt lahtiühendatud pump vastu ei vaata mulle. Igal juhul võiks seal olla vähemalt see peenike toruots, kuhu webasto kütusepumba voolik sobituksSmile
Huvitav oleks veel näha, et kuhu jahutus/soojendusvee voolikud on ühendatud. Ma näen endal, et sisemise radika selja juures on sellised metalltoru otsad sinnapoole, kus vebasto pesa, mis justnagu ootamas, aga on omavahel kummist U-toruga kokku ühendatud. Äkki need ongi spets selleks otstarbeks... Kuhu sinul vooliku otsad ühendatud? Mul seal muidugi veel soojusvaheti ja muu kola ees, kuid peaks vahel läbi mahtuma kuidagi. Kuigivõrd hea oleks muidugi omada originaalvoolikuid, sest neil vastav kuju, aga noh same sellega esialgu vast toime, mis olemas.

Vasta
#8
Kui puudub siis paagiväljavõtet müüb automaailm. Kütusetoruks kasutasin rekka istme õhu toru, on täpselt sama mõõt ja ka õli ja kütuse kindel.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W463 vesi salongis secman 9 863 09-08-2023, 09:03 AM
Viimane postitus: secman
  2007 W463 G-klassi Comand NTG 2.5 nostromo 4 952 07-05-2022, 10:45 AM
Viimane postitus: nostromo
  W463 vahekasti õli Andruzka 4 1,761 28-07-2021, 08:40 PM
Viimane postitus: Andruzka
  w463 2004 laevalgusti ei tööta secman 3 1,089 26-02-2021, 11:28 PM
Viimane postitus: Anis
  W463 sisselaskekollektor Andruzka 4 1,760 10-02-2021, 08:47 PM
Viimane postitus: madis71
  G W463 Läti Riia autode ehitus / lammutus / varuosad OXP Motors E-R 10-18 nostromo 4 2,642 14-01-2021, 08:31 PM
Viimane postitus: Anis
  W463 2007 G55 Kompressor väljalaskeotsad nostromo 9 2,502 06-01-2021, 08:22 AM
Viimane postitus: Anis
  W463 keskkonsooli pirnid Poisike 10 5,878 13-07-2020, 12:59 PM
Viimane postitus: Poisike
  W463 ülekanne kiiremaks Poisike 3 2,346 10-07-2020, 03:52 PM
Viimane postitus: ed_
  11/2006 G W463 originaal COMAND maki asendamine nö hiinakaga? nostromo 27 17,741 01-06-2020, 02:27 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne