Postitused: 62
Teemad: 36
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
02-03-2014, 11:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2014, 03:42 PM ja muutjaks oli griffins.)
w124 e500 kere. mootor ootab paigaldamist om606 300turbodiesel mehaniline pump 7.5mm.
Esimene mootori kaivitumine uue pumbaga.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Väga lahe! Rohkem pilte ja videosi
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Super! Eks ma hakkan sinu tööd reklaamima.
Minult on väga palju sellist asja küsitud, aga siiani pole saanud aidata.
Postitused: 62
Teemad: 36
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
02-03-2014, 02:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2014, 02:22 PM ja muutjaks oli griffins.)
see on esimene mootori kaivitumine,pump oli tehtud 6 kuud tagasi.
oli raske leda mootorit.tulevikus provin rohkem piltid teha
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Vägev värk. Mootor aistevahel ja sõidab võiks ka mõne video teha.
Naftapress.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Natuke segaseks jääb et mis on siin eestis ehitatud, auto, mootor, pump või kõik kolm on tehtud eestis? Teil siis on oma stend pumba jaoks? Kust pärinevad 7.5mm elemendid?
Postitused: 62
Teemad: 36
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump !!!
Eestis ehitatud pump(MEHANILINE) kuhu pantud elemendid 7.5mm.kere ka natukene umberehitatud siin ,mootor tegi mercedes kuskilt saksamalt )))Mootor Original w210 kere
Pumba ja pihustite ehitamise jaoks kqik on olemas - Bosch stendid uema tuubi (digitalsed)
Elemendid on meie saladus - vabandust,aga aitan kqikidele kes selles teemas huvitanud on.
Loodan et mittu inimesed saavad teha rohkem kui uks
Postitused: 62
Teemad: 36
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
03-03-2014, 11:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2014, 11:20 AM ja muutjaks oli griffins.)
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
03-03-2014, 11:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2014, 11:27 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(02-03-2014, 11:00 AM)griffins Kirjutas: ....
Esimene mootori kaivitumine uue pumbaga.
...
Kui see oli esmakäivitus, siis on meie solgipangest tõusmas esimene asjalike diiselistide päikesekiir Ammu oli aeg, et keegi karladele konkurentsi pakkuma hakkaks.
Palju teil praegu mootorist pumba alusel loota on?
Kas muudate ka regulaatorit, tõstes vedavaid pöördeid?
Või jätate selle paika ja lihtsalt panete suuremad elemendid pumpa?
Kui ühtlaseks etteanded tasandate? Ehk kui kaua viitsite nokerdada enne, kui pumba reguleerituks loete?
Palju teenuse hinnaks tuleb, kui tuua oma R6 pump ja tahta 7,5 elementidele tehtuna konservatiivses seadistuses etteannet?
Postitused: 62
Teemad: 36
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
praegu regulator on originalne
praegu pump seadistatud 400hp
oli vqimalik veel mangida aga juuba praegu kardan mis tulevikus tuleb
pump seadistatud minimalselt
gowernor rsf 315/2300right
now 1000rpm -140cc,2500rpm-80cc
2650 rack travel 8mm
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Need siis pumba pöörded?
Ilmselt ei pruugi eesti keelt igapäevaselt, seega küsin sedasi:
fuel cutoff rpm?
Olete sõita ka saanud selle seadega juba?
Postitused: 62
Teemad: 36
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
03-03-2014, 11:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2014, 11:56 AM ja muutjaks oli griffins.)
mootor veel stendi peal ,otsin turbot ja valjalaske kolektorit
Postitused: 62
Teemad: 36
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
05-03-2014, 07:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2014, 08:57 PM ja muutjaks oli griffins.)
small turbo
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
loll nagu ma olen aga järelikult peaks sellest elajas tulema ? kas OM 606 on 3 td 108 kw mootor ? palju sinna juurde annab siis kruttida,et laiali ei jookseks ? ma oleks nõus teenusena ostma küll jõudu juurde ! palju see umbkaudu maksab?see originaal 300td108kw ei käi ei peast ega pe..sest(võrreldes 3.6td 200kw RangeRover sport-iga muidugi),võid privasse pakkumise teha saaks sinna 40-50kw juurde oleks lõbus küll
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
Neil on OM606, mis on 130kw originaalis. Sinul on OM603, mida annab ka väga edukalt tuunida.
Postitused: 62
Teemad: 36
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
05-03-2014, 10:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2014, 10:15 PM ja muutjaks oli griffins.)
Austrias tehtud auto
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(05-03-2014, 09:03 PM)arcar Kirjutas: loll nagu ma olen aga järelikult peaks sellest elajas tulema ? kas OM 606 on 3 td 108 kw mootor ?
606.961 on originaalis 130kW turbo diisel
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 62
Teemad: 36
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
loll küsib veel,arutasin seda asja karla vendadega ja nemad sellepeale,et kui7.5 plunserid panna siis tänavale sellega väga ei lähe ja ülevaatusest ametlike kanaleid pidi võid vaid und näha viimasega pole probleeme aga kui plunserid vahetada siis 7.5 vastu siis surub kütet rohkem peale ja sumpast pidi korralik must lont väljas olema,kas see vastab tõele ?
kui ainult pumpa peale keerata ? siis peaks veel tänaval ka liigelda saama ? suht tuhm olen ise kogu selles diisli värgis,äkki viitsib keegi seletada lollile kuidas saaks minekut ja sumpast väljuv jääks normide piiridesse,väiksed pahmakud musta vast ei tee midagi
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Kui sa tahad ainult 40-50 kw siis pole sul 7,5 plunsereid vaja, nendega saab juba 500+ hp. Piisab kui keerata pumbast küttet peale, ja turbo rõhku tõsta. Vahe jahuti ka ei teeks paha. Olen kuulnud et originaal juppidega saab 200hp vabalt kätte. Nii väkeste võimsuste juures peaks saama õhu ja kütuse koguse niimodi paika panna et tuleks hp-sid juurde ja ei suitseks ka.
|