12-03-2014, 03:15 PM
Tere!
W639 kahe rattavahetuskorra peale on kulunud 3 tungrauda - MB originaal läks pooleks sedasi, et napilt sain näpud alt. Kasutasin siis mingit Nissani oma - läks puruks seegi. Ostsin 2T tõstevõimega rombtungraua. Esirataste vahetuse kannatas välja aga tagaratast tõstes ütles keere üles.
Poes (automaailm,fixus) müüakse hüdraulilisi tungraudasid.
* Ratastega variant - väga mugav kasutada, aga ei tõsta piisavalt, et saaks ratta maast lahti.
* Hüdrauliline 2T - mahub auto alla, aga tõstekõrgus pole piisav.
* Hüdrauliline 5T - auto alla ei mahu.
Mõistus täitsa otsas. Mida teised Vito/Viano omanikud kasutavad? Ei saa ju osta mingit jube suurt asja kah - peab ju autosse ära mahtuma ja eelistatavalt ikka kõrvalistuja istme alla. Samas peab olema piisavalt tugev, et mitte näppudest ilma jääda või autole viga teha. Igasugused keermelatiga variandid ei kõlba kuskile. Lubavad küll 2T, aga reaalselt nii palju vastu ei pea. Kust üleüldse teie autot tõstate? Mul on külgedel torud ka ja see omakorda teeb asja raskemaks.
W639 kahe rattavahetuskorra peale on kulunud 3 tungrauda - MB originaal läks pooleks sedasi, et napilt sain näpud alt. Kasutasin siis mingit Nissani oma - läks puruks seegi. Ostsin 2T tõstevõimega rombtungraua. Esirataste vahetuse kannatas välja aga tagaratast tõstes ütles keere üles.
Poes (automaailm,fixus) müüakse hüdraulilisi tungraudasid.
* Ratastega variant - väga mugav kasutada, aga ei tõsta piisavalt, et saaks ratta maast lahti.
* Hüdrauliline 2T - mahub auto alla, aga tõstekõrgus pole piisav.
* Hüdrauliline 5T - auto alla ei mahu.
Mõistus täitsa otsas. Mida teised Vito/Viano omanikud kasutavad? Ei saa ju osta mingit jube suurt asja kah - peab ju autosse ära mahtuma ja eelistatavalt ikka kõrvalistuja istme alla. Samas peab olema piisavalt tugev, et mitte näppudest ilma jääda või autole viga teha. Igasugused keermelatiga variandid ei kõlba kuskile. Lubavad küll 2T, aga reaalselt nii palju vastu ei pea. Kust üleüldse teie autot tõstate? Mul on külgedel torud ka ja see omakorda teeb asja raskemaks.