Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Huvi G vastu
#1
Tere kõigile,selline G320 jäi silma:<
www.brcauto.com/ee/car.brc?id=527250#>
teab keegi äkki ajalugu?panen win koodi ka,kui keegi viitsib andmed üles panna WDB463 230 171 039 78
Vasta
#2
Sellised need andmed on:
  • VIN WDB46323017103978
    Body 3
    Plant 61
    Model G 320 4X4
    Chassis 46323017103978
    Engine 104996 12 002130
    Transmission 722372 14 223019
    tCase 750651 10 006895
    Tyres
    Primary H41H75580
    Rear H41H75580
    Order 6 5 543 09618
    Approx. year not defined
    Cab 463536 10
    Steer 765503 10 N95240
    Dealer Italy (543)
    Paint
    9199 blue blck metallic
    Options
    C75 lower body protection, high-grade steel (с 1978)
    D27 electric tilting/sliding/lifting sunroof (с 1978)
    FZ5 anti theft alarm equipment (edw) (с 1978)
    F01 cab made to regulations of specific countries
    parts for japan
    H02 air conditioner (с 1978)
    H10 heater for driver's seat and co-driver's seat (с 1978)
    P37 enlarged fenders, in color of vehicle, with metallic paintwork (с 1978)
    SB5 front seat, electrically adjustable, left (с 1978)
    S34 passenger compartment seat headrests (с 1978)
    S37 driver's seat armrest (с 1978)
    S38 co-driver's seat armrest (с 1978)
    T84 side-mounted step (с 1978)
    U46 rub strip all-round (с 26.09.1996)
    leather seat cover
    V29 interior trim in grey (с 1978)
    V56 wood trim burred walnut root (с 1978)
    W30 sliding-type window, rear (с 1978)
    X03 leather, designo-blue, uni-color (с 06.02.1998)

Muidu http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng sellelt lingilt saab vin'i järgi andmeid vaadata. Soovitan salvestada see omale bookmarkidesse ära, teinekordki vast vaja.
Turbo
Vasta
#3
aasta-arvu ei näita või ei peagi:question:
Vasta
#4
rain Kirjutas:aasta-arvu ei näita või ei peagi:question:

VIN dekooder alati ei näita jahh miskipärast.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
mis vahemikku sellel isendil kütte kulu peaks jääma,mitte et ma mersut mingiks ökoks peaksin aga siiski?
Vasta
#6
Tehase andmed (eeldan,et kort tähendab saksa keeles lühikest keremudelit)

463 G 320 kort akselavstand
  

Antall sylindre   6 (rekke)
Antall ventiler   24
Boring/slaglengde   89,9 / 84,0 mm
Slagvolum   3199 cm3
Kompresjon   9,2
Effekt   210 HK ved 5500 o./min.
Dreiemoment   300 Nm ved 3750 o./min.
Drivstofftank   96 liter
Felger   7 1/2 J x 16 H 2
Dekk   255/65 R 16 109 H M+S
Akselerasjon 0-100 km/t   12,5 sekunder
Topphastighet   170 km/t
Forbruk per 10 km    
-ved 90 km/t   1,40 liter
-ved 120 km/t   1,84 liter
-ved bykjøring   1,66 liter
Transmisjon   4-trinns automatgir

Akselavstand  
240,0 cm
Sporvidde foran / bak   147,5 cm / 147,5 cm
Lengde   423,0 cm (Cabrio: 427,5 cm)
Bredde   176,0 cm
Høyde   193,1 cm (Cabrio: 194,1 cm)
Snudiameter   11,31 meter
Totalvekt   2750 kg
Egenvekt   2215 kg (Cabrio: 2175 kg)


Selline huvitav link peaks olema iga Mersumehe arvutis: http://www.mercefreaken.com/







Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#7
Sportikust huvist küsin miks G klass? Lihtsalt, et tahaks või kindel otsust-kindel tahtmine?
Lihtsalt mõningatest asjadest tuleb selle auto puhul aru saada, et hiljem ei kahetseks ostu...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#8
tegelt on alles "Huvi"...hiljem tekib "Soov"...siis tekib "Tahe "...ning siis tuleb "SMS LAEN"
56562200
Vasta
#9
Rolz Kirjutas:Sportikust huvist küsin miks G klass? Lihtsalt, et tahaks või kindel otsust-kindel tahtmine?
Lihtsalt mõningatest asjadest tuleb selle auto puhul aru saada, et hiljem ei kahetseks ostu...

Klassikaline olemus meeldib väga ja kuna enamus klassid(c,e,s) järgi proovitud,miks mitte G.
Tegelikult otsin maastusrit ja kuna hing mersule kingitud ei jää eriti varjante,seda enam et G-d taevani kiidetakse.
Kahetsust kardan hiljem tunda rüüpe poole pealt aga kui linnas 15-17 vahele jääks olen rahul,3,5td ei tahaks ja 300-le ei hakka hammas.
Vasta
#10
Sai sõidus kah käidud,emotsoonid positiivsed aga Rolz mida sa oma vaatevinklist silmas pidasid,millest tuleb aru saada G-puhul?
Vasta
#11
Rolz Kirjutas:Sportikust huvist küsin miks G klass? Lihtsalt, et tahaks või kindel otsust-kindel tahtmine?
Lihtsalt mõningatest asjadest tuleb selle auto puhul aru saada, et hiljem ei kahetseks ostu...
Mis asju sa mõtled? Mida võiks G puhul kahetseda?
Oih, rain jõudis juba küsida.
Vasta
#12
Kui oled ohvrõudi mees, siis on KORT OK, aga kui
kasutad 90% n.ö mittesihtotstarbeliselt, sellisel juhul LANG.

Oota lumi ja jää ära, mine proovisõidule, siis saad erinevusest aru.

Aga alustuseks :

http://www.sabbia.de/Portal/portal.html

http://www.clubgwagen.com/

http://www.mbnz.org/forums/forums/forum-view.asp?fid=30

http://www.gwoa.co.uk/

Eks ka kohalikud "gurud" ja "gängurud" lisavad ka oma kogemustele põhinevaid argumente.



Vasta
#13
Kurz on saksa keeles lühike aga see vast midagi norra kanti.Igatahes lingid lõppesid seal lehel .no - ga. http://www.mercefreaken.com/
Vasta
#14
Olen nüüd G-mees(400 CDI V8) olnud 5 kuud ja 50 000 km.... Offroader ei ole, kuid vajadus liikuda seal, kus teid pole ja sõiduautot lõhkuda ei taha...Ja kindlasti tahtsin pikka, kuna lühike on veic naljakas (offroadi jaoks lühike parim varinat, kuna pikal liiga pikk teljevahe ja liiga suur mass - ligi 3,5 t register). Ja kuna MB hingel ja G üks lemmikuid olnud, siis kahtlust polnud.....esmalt uudistasin ka 1994 a 350D, mis oli pikk ja täislisas....minu üllatuseks liikus see väga viisakalt edasi...maasturi ülekanne on miskit muud....W461 eelis - saad valida, kas 2WD F/R või 4WD...linnas asfaldil üsna mõttetu 4x4....mudugi 3x diffrilukud ja aeglusti...Uuel W463 on 50/50 pidev 4WD....millele mõtle:
1)Täisisillad - kui sõiduauto omadusi tahad, siis pole G kindlasti see, täissild on täissild....Kusjuures G vedrustus IMO üks parimaid maasturitest, kuna megajäik on ja see teeb selle auto meie linnatänavatel ja mnt-l ka sõidetavaks...Võrreldes ntx riisimudaautodega, mis õõtsutavad ikka nii, et mul läheb süda pahaks....ja nende kiirens tublisti madalam veel kui G-l...kui G oleks sama verdustus mis riisidel siis oleks sellega võimatu sõita, ainult õõtsuks....
2) See, et ta G on. Uksed sirged nagu laudal, kere lihtamast lihtsam...
Ehk see, et 120km/H natuke tuult vihistab uste vahel ja see, et Satoili survekas nöo märjaks saad, selleks pead valmis olema. Selleks, ka et tuuletaksitus on sellel autol maksimaalne - mina ühe klaasi juba vahetanud 5 kuu jooksul(kui tavaline G, siis savi, klaas odav, uuel vihmasensor, valgusensor, elektriline soojendus, GSm antenn, raadio antenn, polar klaas - maksab väga-väga palju)....kõik, mis teelt tuleb, tuleb esiklaasi kümnega...Sirged uksed/luugid....on küll liist keskel, kuid lingi kohal ikka ei ole...meie kliimas on uksed/tagaluuk alati sitased, puhta käega avada/sulgeda võimatu....
3) Veermik - ainult originaal, muud ei toodeta ega pakuta ka. Sõiduautoga võrreldes kirves, kuid eks kestab ka kauam. Näiteid:
Roolivardad (nii esimene kui tagumine) 3500 kr/tk
Rooliamaort 3500 kr/tk
Vedru (orig) 4500 kr/tk
Amort 3500 kr/tk
Piduriklotsid (orig, neid mudugi aftermarket ka) - 3000 kr/komplekt jnejne
4) Jeebi muud rõõmud - kallid veljed/rehvid, igasugused kallimad teenustasud jnejne....
Need lihtsalt asjad, millele enne nats mõelda tasuks, et mitte asjas pettuda mingil moel hiljem...kuna see auto tehtud ikka maastikule tõsisetele tingimustele mitte nagu pargimaasturid ja kindlasti ei oma sama sõidumugavust paljude jaoks nagu pargimaasturid...

Mudugi G on maasturite isa, ajatu ja aegumatu disain, 3x diffrilukk, kõrge kiirens (see on asi, mida ei vahetaks enam millegi vastu - hea ülevaade ja kindel turvalisusetunne), meeletult hea läbivus, hea sõidumugavus täissildade kohta....Ja julgus Tallinna olematutel teedel julgemalt sõita, mitte värisedes iga augu pärst. Ja see feeling teda omada ja sõita....kes kogend, teab ilmselt millest räägin... Üks autosid, mis on loodud kestma..... G on auto, millest loobuda ei taha enam...

Pikk jutt, s*tt jutt - aga äkki veic abi valiku tegemisel, nagu olen varem öelnud, et mersut ei ole vaja osta sellepärast, et mersut osta (näeme neid kodanikke siin kuhjaga, kellega kiunumist ei jõua hiljem ära kuulata).
Minu silmis on G veic friigi auto, ja see friigsus on ravimatu....
Kellest saab selle auto omamisel friik, kellest mitte...

Edu ja jaksu G maastikul!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#15
Rolzi jutule täienduseks,et tema G klass jättis Männiku karjääris unustamatu mulje.:cool_rsvd: See oli ikka raju mida üks auto suudab....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#16
Rolz Kirjutas:Ja see feeling teda omada ja sõita....kes kogend, teab ilmselt millest räägin... Üks autosid, mis on loodud kestma..... G on auto, millest loobuda ei taha enam...

Vot need on kuldsed ja väga tabavad sõnad G kohta.
Vasta
#17
Olen paar nädalat selle sama isendi uus omanik olnud,ei oska midagi kosta,rolzi pikk post on liiga tabav et midagi lisada,kui siis et rooliamort 2100.-mis läks vahetusse:cool2:
Vasta
#18
Tere tulemast G-maailma, mis muud....
Saad varsti väita, et oled õnnelik mees, oled g-punkti üless leidnud...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#19
Ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin. Saksa mingilt G leheküljelt lugesin, et 350TD mootor pidi olema suht kapriisne (nt. keema minema). Kas keegi oskab seda ja üldse 3,5 TD 100 Kw mootorit kommenteerida. Valikusse jäänud G-dest on kõigil just see mootor.

Tarmo
Vasta
#20
mutjuki Kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin. Saksa mingilt G leheküljelt lugesin, et 350TD mootor pidi olema suht kapriisne (nt. keema minema). Kas keegi oskab seda ja üldse 3,5 TD 100 Kw mootorit kommenteerida. Valikusse jäänud G-dest on kõigil just see mootor.

Tarmo

ise omanud w140 kerel sellist mootorit ja ei mingit keemist,kui siis S-le natuke tuim aga G puhul omasuguste seas suht öko arvan.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 huvi. ktmduke 7 5,510 22-12-2016, 03:23 PM
Viimane postitus: Mike22
  Huvi 1997a E-klassi kohta t2rn 8 6,887 08-03-2010, 07:30 PM
Viimane postitus: mkik
  Huvi W220 S500 vastu C.L 34 26,157 27-12-2009, 08:39 AM
Viimane postitus: ville
  huvi w203 vastu siim 256 8 6,847 08-09-2009, 05:42 PM
Viimane postitus: marek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne