Postitused: 144
Teemad: 21
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
08-01-2007, 08:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2007, 08:47 PM ja muutjaks oli rain.)
Tere kõigile,selline G320 jäi silma:<
www.brcauto.com/ee/car.brc?id=527250#>
teab keegi äkki ajalugu?panen win koodi ka,kui keegi viitsib andmed üles panna WDB463 230 171 039 78
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Sellised need andmed on: - VIN WDB46323017103978
Body 3
Plant 61
Model G 320 4X4
Chassis 46323017103978
Engine 104996 12 002130
Transmission 722372 14 223019
tCase 750651 10 006895
Tyres
Primary H41H75580
Rear H41H75580
Order 6 5 543 09618
Approx. year not defined
Cab 463536 10
Steer 765503 10 N95240
Dealer Italy (543)
Paint
9199 blue blck metallic
Options
C75 lower body protection, high-grade steel (с 1978)
D27 electric tilting/sliding/lifting sunroof (с 1978)
FZ5 anti theft alarm equipment (edw) (с 1978)
F01 cab made to regulations of specific countries
parts for japan
H02 air conditioner (с 1978)
H10 heater for driver's seat and co-driver's seat (с 1978)
P37 enlarged fenders, in color of vehicle, with metallic paintwork (с 1978)
SB5 front seat, electrically adjustable, left (с 1978)
S34 passenger compartment seat headrests (с 1978)
S37 driver's seat armrest (с 1978)
S38 co-driver's seat armrest (с 1978)
T84 side-mounted step (с 1978)
U46 rub strip all-round (с 26.09.1996)
leather seat cover
V29 interior trim in grey (с 1978)
V56 wood trim burred walnut root (с 1978)
W30 sliding-type window, rear (с 1978)
X03 leather, designo-blue, uni-color (с 06.02.1998)
Muidu http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng sellelt lingilt saab vin'i järgi andmeid vaadata. Soovitan salvestada see omale bookmarkidesse ära, teinekordki vast vaja.
Turbo
Postitused: 144
Teemad: 21
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
aasta-arvu ei näita või ei peagi:question:
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
rain Kirjutas:aasta-arvu ei näita või ei peagi:question:
VIN dekooder alati ei näita jahh miskipärast.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 144
Teemad: 21
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
mis vahemikku sellel isendil kütte kulu peaks jääma,mitte et ma mersut mingiks ökoks peaksin aga siiski?
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Tehase andmed (eeldan,et kort tähendab saksa keeles lühikest keremudelit)
463 G 320 kort akselavstand
Antall sylindre 6 (rekke)
Antall ventiler 24
Boring/slaglengde 89,9 / 84,0 mm
Slagvolum 3199 cm3
Kompresjon 9,2
Effekt 210 HK ved 5500 o./min.
Dreiemoment 300 Nm ved 3750 o./min.
Drivstofftank 96 liter
Felger 7 1/2 J x 16 H 2
Dekk 255/65 R 16 109 H M+S
Akselerasjon 0-100 km/t 12,5 sekunder
Topphastighet 170 km/t
Forbruk per 10 km
-ved 90 km/t 1,40 liter
-ved 120 km/t 1,84 liter
-ved bykjøring 1,66 liter
Transmisjon 4-trinns automatgir
Akselavstand
240,0 cm
Sporvidde foran / bak 147,5 cm / 147,5 cm
Lengde 423,0 cm (Cabrio: 427,5 cm)
Bredde 176,0 cm
Høyde 193,1 cm (Cabrio: 194,1 cm)
Snudiameter 11,31 meter
Totalvekt 2750 kg
Egenvekt 2215 kg (Cabrio: 2175 kg)
Selline huvitav link peaks olema iga Mersumehe arvutis: http://www.mercefreaken.com/
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 2,406
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Sportikust huvist küsin miks G klass? Lihtsalt, et tahaks või kindel otsust-kindel tahtmine?
Lihtsalt mõningatest asjadest tuleb selle auto puhul aru saada, et hiljem ei kahetseks ostu...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
tegelt on alles "Huvi"...hiljem tekib "Soov"...siis tekib "Tahe "...ning siis tuleb "SMS LAEN"
56562200
Postitused: 144
Teemad: 21
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Rolz Kirjutas:Sportikust huvist küsin miks G klass? Lihtsalt, et tahaks või kindel otsust-kindel tahtmine?
Lihtsalt mõningatest asjadest tuleb selle auto puhul aru saada, et hiljem ei kahetseks ostu...
Klassikaline olemus meeldib väga ja kuna enamus klassid(c,e,s) järgi proovitud,miks mitte G.
Tegelikult otsin maastusrit ja kuna hing mersule kingitud ei jää eriti varjante,seda enam et G-d taevani kiidetakse.
Kahetsust kardan hiljem tunda rüüpe poole pealt aga kui linnas 15-17 vahele jääks olen rahul,3,5td ei tahaks ja 300-le ei hakka hammas.
Postitused: 144
Teemad: 21
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Sai sõidus kah käidud,emotsoonid positiivsed aga Rolz mida sa oma vaatevinklist silmas pidasid,millest tuleb aru saada G-puhul?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
11-01-2007, 12:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2007, 12:06 AM ja muutjaks oli hents99.)
Rolz Kirjutas:Sportikust huvist küsin miks G klass? Lihtsalt, et tahaks või kindel otsust-kindel tahtmine?
Lihtsalt mõningatest asjadest tuleb selle auto puhul aru saada, et hiljem ei kahetseks ostu... Mis asju sa mõtled? Mida võiks G puhul kahetseda?
Oih, rain jõudis juba küsida.
Postitused: 38
Teemad: 0
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kui oled ohvrõudi mees, siis on KORT OK, aga kui
kasutad 90% n.ö mittesihtotstarbeliselt, sellisel juhul LANG.
Oota lumi ja jää ära, mine proovisõidule, siis saad erinevusest aru.
Aga alustuseks :
http://www.sabbia.de/Portal/portal.html
http://www.clubgwagen.com/
http://www.mbnz.org/forums/forums/forum-view.asp?fid=30
http://www.gwoa.co.uk/
Eks ka kohalikud "gurud" ja "gängurud" lisavad ka oma kogemustele põhinevaid argumente.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
11-01-2007, 02:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2007, 11:27 AM ja muutjaks oli Heinar.)
Kurz on saksa keeles lühike aga see vast midagi norra kanti.Igatahes lingid lõppesid seal lehel .no - ga. http://www.mercefreaken.com/
Postitused: 2,406
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Olen nüüd G-mees(400 CDI V8) olnud 5 kuud ja 50 000 km.... Offroader ei ole, kuid vajadus liikuda seal, kus teid pole ja sõiduautot lõhkuda ei taha...Ja kindlasti tahtsin pikka, kuna lühike on veic naljakas (offroadi jaoks lühike parim varinat, kuna pikal liiga pikk teljevahe ja liiga suur mass - ligi 3,5 t register). Ja kuna MB hingel ja G üks lemmikuid olnud, siis kahtlust polnud.....esmalt uudistasin ka 1994 a 350D, mis oli pikk ja täislisas....minu üllatuseks liikus see väga viisakalt edasi...maasturi ülekanne on miskit muud....W461 eelis - saad valida, kas 2WD F/R või 4WD...linnas asfaldil üsna mõttetu 4x4....mudugi 3x diffrilukud ja aeglusti...Uuel W463 on 50/50 pidev 4WD....millele mõtle:
1)Täisisillad - kui sõiduauto omadusi tahad, siis pole G kindlasti see, täissild on täissild....Kusjuures G vedrustus IMO üks parimaid maasturitest, kuna megajäik on ja see teeb selle auto meie linnatänavatel ja mnt-l ka sõidetavaks...Võrreldes ntx riisimudaautodega, mis õõtsutavad ikka nii, et mul läheb süda pahaks....ja nende kiirens tublisti madalam veel kui G-l...kui G oleks sama verdustus mis riisidel siis oleks sellega võimatu sõita, ainult õõtsuks....
2) See, et ta G on. Uksed sirged nagu laudal, kere lihtamast lihtsam...
Ehk see, et 120km/H natuke tuult vihistab uste vahel ja see, et Satoili survekas nöo märjaks saad, selleks pead valmis olema. Selleks, ka et tuuletaksitus on sellel autol maksimaalne - mina ühe klaasi juba vahetanud 5 kuu jooksul(kui tavaline G, siis savi, klaas odav, uuel vihmasensor, valgusensor, elektriline soojendus, GSm antenn, raadio antenn, polar klaas - maksab väga-väga palju)....kõik, mis teelt tuleb, tuleb esiklaasi kümnega...Sirged uksed/luugid....on küll liist keskel, kuid lingi kohal ikka ei ole...meie kliimas on uksed/tagaluuk alati sitased, puhta käega avada/sulgeda võimatu....
3) Veermik - ainult originaal, muud ei toodeta ega pakuta ka. Sõiduautoga võrreldes kirves, kuid eks kestab ka kauam. Näiteid:
Roolivardad (nii esimene kui tagumine) 3500 kr/tk
Rooliamaort 3500 kr/tk
Vedru (orig) 4500 kr/tk
Amort 3500 kr/tk
Piduriklotsid (orig, neid mudugi aftermarket ka) - 3000 kr/komplekt jnejne
4) Jeebi muud rõõmud - kallid veljed/rehvid, igasugused kallimad teenustasud jnejne....
Need lihtsalt asjad, millele enne nats mõelda tasuks, et mitte asjas pettuda mingil moel hiljem...kuna see auto tehtud ikka maastikule tõsisetele tingimustele mitte nagu pargimaasturid ja kindlasti ei oma sama sõidumugavust paljude jaoks nagu pargimaasturid...
Mudugi G on maasturite isa, ajatu ja aegumatu disain, 3x diffrilukk, kõrge kiirens (see on asi, mida ei vahetaks enam millegi vastu - hea ülevaade ja kindel turvalisusetunne), meeletult hea läbivus, hea sõidumugavus täissildade kohta....Ja julgus Tallinna olematutel teedel julgemalt sõita, mitte värisedes iga augu pärst. Ja see feeling teda omada ja sõita....kes kogend, teab ilmselt millest räägin... Üks autosid, mis on loodud kestma..... G on auto, millest loobuda ei taha enam...
Pikk jutt, s*tt jutt - aga äkki veic abi valiku tegemisel, nagu olen varem öelnud, et mersut ei ole vaja osta sellepärast, et mersut osta (näeme neid kodanikke siin kuhjaga, kellega kiunumist ei jõua hiljem ära kuulata).
Minu silmis on G veic friigi auto, ja see friigsus on ravimatu....
Kellest saab selle auto omamisel friik, kellest mitte...
Edu ja jaksu G maastikul!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Rolzi jutule täienduseks,et tema G klass jättis Männiku karjääris unustamatu mulje.:cool_rsvd: See oli ikka raju mida üks auto suudab....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Rolz Kirjutas:Ja see feeling teda omada ja sõita....kes kogend, teab ilmselt millest räägin... Üks autosid, mis on loodud kestma..... G on auto, millest loobuda ei taha enam...
Vot need on kuldsed ja väga tabavad sõnad G kohta.
Postitused: 144
Teemad: 21
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Olen paar nädalat selle sama isendi uus omanik olnud,ei oska midagi kosta,rolzi pikk post on liiga tabav et midagi lisada,kui siis et rooliamort 2100.-mis läks vahetusse:cool2:
Postitused: 2,406
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Tere tulemast G-maailma, mis muud....
Saad varsti väita, et oled õnnelik mees, oled g-punkti üless leidnud...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin. Saksa mingilt G leheküljelt lugesin, et 350TD mootor pidi olema suht kapriisne (nt. keema minema). Kas keegi oskab seda ja üldse 3,5 TD 100 Kw mootorit kommenteerida. Valikusse jäänud G-dest on kõigil just see mootor.
Tarmo
Postitused: 144
Teemad: 21
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
mutjuki Kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin. Saksa mingilt G leheküljelt lugesin, et 350TD mootor pidi olema suht kapriisne (nt. keema minema). Kas keegi oskab seda ja üldse 3,5 TD 100 Kw mootorit kommenteerida. Valikusse jäänud G-dest on kõigil just see mootor.
Tarmo
ise omanud w140 kerel sellist mootorit ja ei mingit keemist,kui siis S-le natuke tuim aga G puhul omasuguste seas suht öko arvan.
|