Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
270cdi. Praegu on auto avantgarde seades, seega üsna jäik. Taga on uued õhkpadjad aga vanad amordid ja ees on ühe poole vedru katki ja amort nati õline. Seega tahaks kulunud detailid uute vastu vahetada aga tahaks auto pehmeks saada. Eestis nagunii kiirteid pole niiet parem las õõtsub natuke ja loeb vähem auke üle.
Millised vedrud ja amordid peaks siis ostma või mida veel välja vahetama et eelpoolkirjeldatud tulemust saavutada?
Lähtuda elegance mudelist, tundub vist kõige loogilisem variant?
ootan diskussiooni
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Elegance vedrustus ja 16 tolli kõrge profiiliga rehvid
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Taaskord probleemi ees. Kuna saan vedru väga hea hinnaga on valikus suplex. Seal aga jälle valikuvõimalus. Nimelt kolme erineva karakteristikuga vedru pakub comfordina. Spordile kahte. Esimese sobivus oli 220d ja manuaalkastiga. Keskmine oli siis kõige laiema sobivusega ja lõppes 280cdi-ga. Ning kolmas vedru läks altes 280cdi-.
ootan diskussiooni
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Niisiis oleks tarvis et keegi, kellel on olemas esiamort, classic või elegance auto alt, vaataks mitmendas soones on reguleerrõngas. Kuigi siin tekib jälle ilmselt nüanss et erinevate mootorite ja erineva varustusega on reguleerrõngas erinevas soones.
ootan diskussiooni
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
05-07-2014, 09:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2014, 10:52 PM ja muutjaks oli thalenfrei.)
Ei viitsinud enam infot otsida. Tõstin tungraudadega üles eest ja lasin stabika ühel poolt lahti. Amortide alumised ja ülemised poldid samuti, natukene õõtsaid alla painutada ja käes need olidki.
Avantgarde amortidel, mis all olid, oli kaks alumise taldriku asetsemise võimalust. Uutel amortidel aga 11. Seadsin taldriku keskele. Ülemisi vedrukumme ei vahetanud sest jäi kahe silma vahele. Mõte selles et nüüd taha teised amordid ja siis stariga seadistamisse. Selleks ajaks natuke sõidetud ka ja vedrud oma vajumised ära vajunud. Siis kisun vajadusel eest uuesti lahti ja sean kõrguse vastavalt tagaotsale.
Kasutatud detailid:
Amordid - Sachs 312563
Vedrud - Suplex 19302
Ülemine tugitaldrik - Febi 19512
Põhjalöögipuksid koos tolmukaitsetega - Sachs 900188
ootan diskussiooni
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Niisiis nüüd on vedrud sõitnud mõningad tuhanded ja tulemus on ausaltöeldes parem kui lootsin. Esiots on pehme aga samas teel püsib hästi. 50 km/h üle lamava saab sõita ilma pauguta, jüri ringil linna poolt tulles ja välimisest reast sisemisse rivistudes viadukti all kiirusel 150 on ka kõik ok. Ühesõnaga ma olen suht rahul kuigi tagaots on veel siiani üle käimata.
ootan diskussiooni
Postitused: 74
Teemad: 21
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
(18-02-2014, 09:37 PM)indrek Kirjutas: Elegance vedrustus ja 16 tolli kõrge profiiliga rehvid
2004 paigaldasin Elegance vedrud ja 16 rehvid ja läks pehmemaks, lisaks vähem veermiku osi vahetada vaja.
Bavarian Motor Works - not for me