Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 vaja abi palun!!
#1
tervist mure sys selline et kuidas nimetatakse eesti keeles seda andurit http://www.motorbasar.de/034133482-24370...67516.html kas see on sisselaske regulaator??Icon_rolleyes ja kas see võib mul sõidu alguses nii külma kui ka sooja mootoriga autol jõu ära kaotada ja mootori tyhikäigul puterdama ajada nii et pöörded ei kõigu aga selline tunne oleks nagu ta ei saaks õhku kui see läbi on? küsisin autopoest selle kohta,nime ei osatud anda aga seerja koodi järgi leiti et tuttikas see maksab 255euriRetard palun abi ja äkki on kelegil kasutatud selline mis töötab ja jääb jalgu et saaks kõvasti odavamaltEusa_pray autoks muidu 230e spotline
Vasta
#2
See on ju VAG grupi vidin üldse
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Paistab KE-Jeti bensurõhu regulaator olema.
VAG grupp kasutas ka ju Boschi pritsungit, jupp sama, ilmselt pistik teine, kui sedagi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Kae - pritserõhu korrektor. Ehk EHA (ElectroHydraulic Actuator).

Pistik kohe kindlasti ei sobi. Kui füüsiliselt on avad õigetel kohtadel, siis pistikuvahetus ei tohiks ju raske olla. KE-JETi kasutasid paljud, kuid pahatihti tehti väikesi muudatusi konstruktsioonis.Crybaby

Üldiselt seda vidinat töökorras kasutatuna eriti ei liigu.

Miks seda kahtlustad? Hooldamata ja paljusõitnud KE-JETil on neid kahtlusaluseid kohti päris palju...
Vasta
#5
kui ma mootori tööle panen(töösoojalt) hakkab ta puterdama nagu ei saaks õhku kätte või kütust ja kui ma sellelt pistiku ära võtan siis töötab mootor nagu poleks midagi viga,ja saad sõita ka nii ilma et jõud ära kaoks või puterdama midagi hakkaks,kui pistikut küljes ei ole ja mootor on külm ja hakkad käima panema sys ei lähe tööle paned pistiku külge saad käima,pool minti ja puterdab jälle ja sõitu alustades kaob esimese käiguga jõud ära aga kui surud pedaali põhja sys natuke tudiseb ja lendab kohe piirajasse ja saad sõita,linnas kõige hullem seal valgusfooride all kaob jälle esimesega jõud ära(soojamootoriga),vahe peal ka 2,3 ja neljanda käiguga või võib viga millegis muus olla mul mõistus otsas sest teiste andurite pistikuid ära tõmmates muutub asi ainult hullemaks
Vasta
#6
Kas süüte osad(küünlad, rootor, jagajakaan ja juhtmed) on üle kontrollitud? Lõhnab nagu rohkem süüte probleemidele! omal ajal sellega küllalt maadeldud!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#7
(19-02-2014, 03:40 PM)siimruz Kirjutas: Kas süüte osad(küünlad, rootor, jagajakaan ja juhtmed) on üle kontrollitud? Lõhnab nagu rohkem süüte probleemidele! omal ajal sellega küllalt maadeldud!

ja nendega korras peal tuttikas kaan,juhtmed ja küünlad,olen ka töötava mootori pealt piipe maha kakkunud ja kõik pütad on puterdamise ajal tagaSmoke aaaa...nii palju juurde et kui lasta tal puterdada natuke aega umbes 5-10 minutit sys läheb paika ja mootor töötab ilusti aga kui on pikem sõit ja teed pausi sisse korra nii et mootorit välja ei sureta sys hakkab jälle puterdamaEusa_think
Vasta
#8
Palju kütuserõhk on puterdamise ajal?

Mis värvi on küünlad praegu?
Vasta
#9
(19-02-2014, 04:06 PM)v6sa Kirjutas: Palju kütuserõhk on puterdamise ajal?

Mis värvi on küünlad praegu?

sa mõtled seda ECONOMY kella?
küünlad on puhtad
Vasta
#10
(19-02-2014, 04:59 PM)ertzzz Kirjutas:
(19-02-2014, 04:06 PM)v6sa Kirjutas: Palju kütuserõhk on puterdamise ajal?

Mis värvi on küünlad praegu?

sa mõtled seda ECONOMY kella?
küünlad on puhtad

Oeh, ma üritan siin aidata inimest otsa peale.Icon_rolleyes Aga selleks peaks nagu elementaarseid ottomootori põhitõdesid teadma...

Ei, ma mõtlen kütusesurvet KE-JETi süsteemis. Seda pead mõõtma manomeetriga sobivast liidesest. Soovitavalt pealevoolust. Peab olema 6 bar.

Economy näitab rõhku sisselaskekollektoris. Normaaloludes on seal alarõhk ja seier rohelises. Lekete ja drosselklapi avamise korral alarõhk väheneb ja seier ronib punasesse.

Küünalde värvi on vaja teada. Helepruun, tumepruun, must, tahmane, õline, või lumivalge.
Vasta
#11
(19-02-2014, 05:35 PM)v6sa Kirjutas:
(19-02-2014, 04:59 PM)ertzzz Kirjutas:
(19-02-2014, 04:06 PM)v6sa Kirjutas: Palju kütuserõhk on puterdamise ajal?

Mis värvi on küünlad praegu?

sa mõtled seda ECONOMY kella?
küünlad on puhtad

Oeh, ma üritan siin aidata inimest otsa peale.Icon_rolleyes Aga selleks peaks nagu elementaarseid ottomootori põhitõdesid teadma...

Ei, ma mõtlen kütusesurvet KE-JETi süsteemis. Seda pead mõõtma manomeetriga sobivast liidesest. Soovitavalt pealevoolust. Peab olema 6 bar.

Economy näitab rõhku sisselaskekollektoris. Normaaloludes on seal alarõhk ja seier rohelises. Lekete ja drosselklapi avamise korral alarõhk väheneb ja seier ronib punasesse.

Küünalde värvi on vaja teada. Helepruun, tumepruun, must, tahmane, õline, või lumivalge.

sorry tõesti,olen alles värske mb omanik ega pole kunagi sellise sjaga nagu ke-jet kokku puutunudParanoid aga see selleks.survet ei ole mõõtnud aga küünalde värv on hästi hele pruun peaaegu et isegi valged
Vasta
#12
nii ma uurisin natuke neid diagnostika kohti ja leidsin ühe pärnus ja see nädala vahetus lähen,eks annan teada mis kala seal onEusa_think
sest ega ma midagi tarka ise seal putitades välja ei mõtleTear
Vasta
#13
nii viga teada ja jääb diagnostikasse minematta,muidugi ei tea kas teisi see aidata võib aga ei olnud mitte ükski andur ega midagi läbi,asi oli hoopis(EZL KAT) lülitis pistikus( kus on ,1,2,3,S,5,N ja 7 ) mul oli see pistik pandud N peale ja pikema uurimise ja puurimisega sain teada et see peab olema S või alla S-si,see pidi seonduma sellega mis kütusega sa sõidadEusa_think .Pikema mõtlemiseta panin ta S peale ja asi muutus tunduvalt paremaks,proovisin sys S all olevat 3 ja oligi korrasEusa_dance ei mingit puterdamist ega jõu kadumist,oskab keegi sutsu targem seletada seda rohkem lahti.( S pidi olema premium kütus,ja N regulaarne kütus)kas see sys tõesti teeb nii suuri muutusi mootori töötamisel? tänudEusa_angel
Vasta
#14
Seda nimetatakse oktaan korrektoriks minu mäletamist mööda! Omal ajal sai ka seda krutitud. Aga see peaks muutma pigem süüdet vastavalt kütusele. Midagi ta muutis, kuid peale mõnda aega sõitmist enam vahest aru ei saanud. Aga äkki sul viga mingis solk kütuses hoopis või niiskusest toite süsteemi sees.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#15
(21-02-2014, 11:35 AM)ertzzz Kirjutas: nii viga teada ja jääb diagnostikasse minematta,muidugi ei tea kas teisi see aidata võib aga ei olnud mitte ükski andur ega midagi läbi,asi oli hoopis(EZL KAT) lülitis pistikus( kus on ,1,2,3,S,5,N ja 7 ) mul oli see pistik pandud N peale ja pikema uurimise ja puurimisega sain teada et see peab olema S või alla S-si,see pidi seonduma sellega mis kütusega sa sõidadEusa_think .Pikema mõtlemiseta panin ta S peale ja asi muutus tunduvalt paremaks,proovisin sys S all olevat 3 ja oligi korrasEusa_dance ei mingit puterdamist ega jõu kadumist,oskab keegi sutsu targem seletada seda rohkem lahti.( S pidi olema premium kütus,ja N regulaarne kütus)kas see sys tõesti teeb nii suuri muutusi mootori töötamisel? tänudEusa_angel

Juhus. EZL KAT määrab süütehetke, nagu varem mainiti.

Ehk viga on Sul alles, lihtsalt hetkel said olukorra paremaks.

Ottomootori õnnetuseks on tema sõltuvus nii süüte- kui toitesüsteemi korrasolekust. Praegu kruttisid süüdet eeldatavasti varasemaks, mistõttu rammusam segu põleb valutumalt.

Jälgi küünlaid - mõnetuhande km läbimise järel peaks olema selge, kuivõrd õigesti mootor tötab.
Vasta
#16
Tere,
Lülitil on otseses mõttes kirjas bensiini nimetus, mida kasutad.
S = Super = 95
N = Normal = 91

http://de.wikipedia.org/wiki/Motorenbenzin

Kui lüliti õigesse asendisse keeramisega mootor korralikult töötab, pole mõtet rohkem sellega tegeleda, sest ükski remont vana autot uueks nagunii ei tee.

Edu!

Tauno
Vasta
#17
vb olla tõesti solk kütus,kohalik tankla siiski aga praegu toimetab ja kõike Võsa küsimusele vastates sys kütuse rõhk oli 6,1 bar ja küünlad ikka veel hele pruunid peaaegu et valge,hetkel sõitnud juba pea 200 kilti ja ikka hea korra tegi väikse jukerduse aga see oli mingi murd osa sekund, ka käivitub pareminiSmile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 esituli, palun abi Zorz 3 223 03-11-2024, 12:44 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 666 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 573 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,960 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz w211 e270 130kw 2003 abi pagasnikuga Kertkõiv 8 1,541 16-03-2023, 08:25 AM
Viimane postitus: Kertkõiv
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 557 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne