Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 kupee: 18" veljed ja madaldusvedrud?
#1
täpset mõõtu vedrudel ei tea, aga need on suht standardid madaldusvedrud mis kunagi spets w124le tehti. siit küsimus, kas on võimalus et 18 tollised veljed üsna madala profiiliga rehvidega mahuvad ära kui need madaldused alla keeran? ma tean et natuke häman siin kuna mul reaalseid mõõte peale velgede pole, aga äkki kellegil on kogemusi või lihtsalt teab ja tunneb. ei viitsiks mitu korda asju peale ja maha ja asemele keerata..
Vasta
#2
Malmist velgedega peaks mahtuma.

Sain ära öelda....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
(23-04-2010, 10:13 AM)Karl Kirjutas: Malmist velgedega peaks mahtuma.

Sain ära öelda....

hahaha Icon_lol

eiei, need pole malmist, need on rauast (panin relaka külge) Icon_lolIcon_lol
Vasta
#4
Minu kupeel hakkaks raudselt ees koopasse käima.
Naftapress.
Vasta
#5
Vabalt mahuvad.
Mul on eest nii madal kui olla saab ja 19 veljed on madalate rehvidega all.
iseasi on rehvi laius... üle 225 laiuse ei kannata panna ette.
Siis hakkab vastu peksma pööramisel.Sama kehtib ka 18 velje kohta.
Vasta
#6
(26-04-2010, 06:05 PM)Sheik Kirjutas: Vabalt mahuvad.
Mul on eest nii madal kui olla saab ja 19 veljed on madalate rehvidega all.
iseasi on rehvi laius... üle 225 laiuse ei kannata panna ette.
Siis hakkab vastu peksma pööramisel.Sama kehtib ka 18 velje kohta.

mul peaks ees kitsam rehv olema kui taga. aga sa saad rooli täiesti põhja keerata nii et ei hakka koopasse käima?

kui sul juhtub olema siis viska mingi pilt siia, oleks huvitav näha
Vasta
#7
Mul ka taga laiem.
Keerata saab täiesti lõpuni ilma mingi probleemita.

[Pilt: img6634.jpg]
Vasta
#8
veljed on 8 tolli laiad? päris täpselt istuvad, nice ride Thumbsup
Vasta
#9
(27-04-2010, 02:01 PM)DonLeiger Kirjutas: veljed on 8 tolli laiad? päris täpselt istuvad, nice ride Thumbsup

Tead ma ei mäletagi peast hetkel.
Midagi sinnakani.
Vasta
#10
Tõstan vana teema..

Tuli mõte CE230 97kw 1992 madaldada. Valuvelg plaanin alla panna orig. 8-hole ET37, 7 laiusega, ja 205/65/15 rehviga.
Või teine variant oleks OZ Opera ET35, 8 laius, 225/45/17 rehv.

1. Mis madaldusvedrud sinna sobiksid, et ei käiks kuskil vastu ja kust need osta?
2. Kuidas sõidumugavus muutub ja kuidas silladele mõjub?
3. Kas on midagi veel mida vaja teada/ümberteha peale vedrusid? Palju see töö võiks maksta?

Tänud.
Vasta
#11
(17-02-2014, 07:54 AM)Mike22 Kirjutas: Tõstan vana teema..

Tuli mõte CE230 97kw 1992 madaldada. Valuvelg plaanin alla panna orig. 8-hole ET37, 7 laiusega, ja 205/65/15 rehviga.
Või teine variant oleks OZ Opera ET35, 8 laius, 225/45/17 rehv.

1. Mis madaldusvedrud sinna sobiksid, et ei käiks kuskil vastu ja kust need osta?
2. Kuidas sõidumugavus muutub ja kuidas silladele mõjub?
3. Kas on midagi veel mida vaja teada/ümberteha peale vedrusid? Palju see töö võiks maksta?

Tänud.

Googeldad endale hinnajärgi sobivad välja ja ostad ära. MB'le valikut eriti pole seega väga mööda ei saa panna miski noname tootjaga. Ma sain enda autole H&R kit'i hents'i käest. Hind oli täiesti ok.
Kui ostad miski kit'i koos amortidega siis tõenäoliselt sõidumugavuses erilist kadu pole. Ümber teha pole midagi vaja.
Turbo
Vasta
#12
(19-02-2014, 11:54 AM)sm. pelle Kirjutas: ...
Kui ostad miski kit'i koos amortidega siis tõenäoliselt sõidumugavuses erilist kadu pole. Ümber teha pole midagi vaja.

Kadu on drastiline, kui asendatakse korralikud ja toimivad tükid jäigematega. Hõredate pumpade ja suvaliste vedrude asendamisel võib aga isegi parem saadaIcon_rolleyes

Aga kui eesmärgiks on edev välimus ja juhitavuse teravus, siis need ilmselt paranevad.
Vasta
#13
Ok, selge. Kasutaja 2015 (vist selline nimi tal foorumis) lõikas enda 3.0D neljal paar keerdu ära ja lõpptulemus oli ilus. Nii et vb võib ka midagi sellist teha?
Vasta
#14
(20-02-2014, 07:37 AM)Mike22 Kirjutas: Ok, selge. Kasutaja 2015 (vist selline nimi tal foorumis) lõikas enda 3.0D neljal paar keerdu ära ja lõpptulemus oli ilus. Nii et vb võib ka midagi sellist teha?

Niiviisi saab edeva auto, millel pole juhitavust. Aga enamus ei tunneta niikuinii vahet...Icon_rolleyes

Madaldusvedrude tunnusjoon on teine. Ei ole nende hind üksi värvi eest ühti. Kui tahad head tulemust, vaheta vedrud ja amordid koos ning tee uus sillastend.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W208 veljed MAV 2 3,654 22-12-2019, 12:37 PM
Viimane postitus: MAV
  W124 kupee nahkistme taastamine Pealik 6 5,230 19-09-2019, 08:30 PM
Viimane postitus: Pealik
  CE 230 W124 pagasiluuk kinni raunop 2 3,850 07-01-2018, 12:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  valuveljed mercedes benz w124 cupee merss CE 0 2,920 08-06-2017, 11:10 AM
Viimane postitus: merss CE
  w124 3.0 162kw automaat manuaaliks Valgma 36 23,413 08-01-2017, 06:14 PM
Viimane postitus: Valgma
  W124 pagasniku luugi sobivus Mercy 11 9,907 29-12-2016, 02:15 AM
Viimane postitus: TõnisL
  Miks püsikiirusehoidja ja automaatkliima vanematel autodel (W124)tavaliselt ei tööta? nostromo 14 15,491 05-11-2016, 02:34 PM
Viimane postitus: 124STD
  C215 CL500 kupee ABC (Active Body Control)-vedrustuse test. Kus parim teha Tallinnas? nostromo 1 3,369 12-09-2016, 01:25 PM
Viimane postitus: Indrekno
  C215 CL500 (2000-2002) kupee sisu vahetus facelift sisu (2003-2006) vastu-kui lihtne? nostromo 0 2,651 08-09-2016, 02:49 AM
Viimane postitus: nostromo
  W124 puit-nahkrooli uuesti nahatamine? nostromo 10 8,243 24-08-2016, 07:16 AM
Viimane postitus: arcar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne