Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C vs Octavia
#21
Oleneb härrased.
See, kes tahtis odavat vorsti, on sigarahul, et ta selle sai ehk odavuse. Ta ei eeldagi maitseelamust. Muidugi kesmine eestlane oma jonnakuses muidugi ikka natuke loodab ka.
See, kes tahtis maitseelamust, on sigarahul sellega, et ta selle singist sai. Eks keskmisel eestlasel natuke kripeldab hind hinge ka aga eesmärk oli maitseelamus.
Kapitalistliku ühiskonna hüvede nautimiseks on siiski kapitali vaja, kui seda ei ole, ei ole nii suuri hüvesid, lihtne. Kapital toodab ka kapitali.
Need autovõrdlused on siiski kohatud.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#22
Väga põnev teema. Põhiküsimus siin on, et mida üldse tähendab "parem"? Olen kokku puutunud mitmete autoesindustega ning enamus neid väidab kui ühest suust, et Eestis ostetakse üha rohkem ja rohkem ainult hinda. See tähendab, et autot ei osteta emotsiooni toel, vaid puhtalt exceli alusel + esinduse asukoha + garantii kestuse + eripakkumiste järgi. Kuna autod üldkeskmisena on tänapäeval juba kõik vägagi arenenud ning Saksa kolmik idioodi järjekindlusega nõuab kõrget lisaraha täiesti elementaarse varustuse eest (nagu istmesoojendused ja põrandamatid näiteks), mis enamikel teistel autodel on standardis, siis jääb neid põhjusi, miks eelistada noobelmarke üha vähemaks. Noobelmargid taanduvadki nišitooteks neile veidrikele, kellele on tähtis ka emotsioon või siis edevikele, kellele on tähtis bränd.

Kõige paremini ilmestab olukorda VAG grupp, kuna seal on palju marke. Ei ole ju mingit põhjust arvata, et Skoda ei suudaks Audist paremat autot teha. Aga Karl Jung (Skoda eelmine CEO) sai Dr Martin Winterkornilt naturaalselt kinga selle eest, et ta viimase Superbiga liiga kõrgele sihtis, mis viis selle tootmiskulu üles, kahjustades kasumit ning rikkudes kasumlikemate VW ja Audi mudelite müüki. Skoda segment on teha kvaliteetseid entry-level autosid VAG gruppi, millega rahulolev klient äkki tulevikus VW või Audi peale upgradeb. "Head autode" tegemine ei ole Skoda ülesanne - liiga hea Skoda kahjustab kogu gruppi. VAG grupp soodab toota midaiganes (odavast Citygo'st, E-troni, Aventadori ja Veyronini), seega küsimus ei ole mõistuses ega oskustes, vaid puhtalt segmenteerimises, mis on kogu äri alus - igale tarbijasegmendile talle sobiv toode, aga jumala eest mitte kahjustades kallimate segmentide müügivõimet.

Ehk jõuame tagasi küsimuseni mida tähendab parem? Skoda-omaniku jaoks tähendab see odavalt, aga kindlalt punktist A punkti B liikumist, sealjuures muheledes, et tal on "põhimõtteliselt Audi, aga poole hinna eest". Täiesti eluterve suhtumine iseenesest. Mina ise ja paljud teised autohuvilised küll paraku niimoodi suhtuda ei oska. Neile on excelist olulisem emotsioon. Seepärast sõidetaksegi kulukate vanade luksusautodega, ehkki sama raha eest saaks tuttuue Skoda (jättes veotelje asukoha üldse kõrvale praegu).
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#23
Olen sõitnud paljude autodega, kuid niimadalate ülalpidamiskuludega magu on w203 ma enne kohanud pole. Ainus kulu on korraline hooldus ja kuluosad sildades mis on suht odavad. VW ja Audi olid mõlemad sellised et paranda ja naudi, üks jama ajas teist pidevalt taga ülevaatusel käies üeldi et esisilla alumised puksi täiesti läbi siis mõtlesin no mida sa mees seal ajad krt ma vahetasin neid vähem kui aasta aega tagasi, omasilmaga veenduses olid läbi mis läbi. Sel ajal olin suht veendunud et Mercedes se on vaid nimi ja mõtetult kõrge hind kuniks saatus viis mind kokku Mercedesega.

Oskan üelda vaid seda et Mercedese peale kulutatud suurem rahasumma on probleemivabalt kestnud auto ja muretute kilomeetritega kuhjaga ennast õigustanud.
Vasta
#24
Skoda sarnased autod ongi ehitatud ehk 10 aastaks, kestvus on üks asi, teine asi on kasutatavad materjalid. Mercedese põhjamatt, istmed kuluvad palju aeglasemalt kui Skodal, VW või Audil.
Äri see on ja pole mõtet panna odavatesse autodesse pähklipuud või nahksisu mis kestab ka rohkem kui 50tuh km. Uue auto müügiga tuleb kõige suurem kasum, ülejäänud kasutatud autode ostjad annavad väga väikest kasu tõenäoliselt.
Vasta
#25
Ei suuda mina üheski VAG-i autos luksust näha, jätame siin Lambod ja muud superautod mängust välja ja pm on teised kõik Škodad. Audi on eriti ülehinnatud mu meelest. Phaetonis ja A8-s nagu oleks midagi, aga S-klassiga ma neid näiteks ei võrdleks.
Vasta
#26
Osta Lexus ja see kestab ning standard varustus on selline mida ükski VAG auto ei suuda pakkuda(pmst kõik olemas standardis mida vaja) ning hinda hoiab kaua kõrgel kui soovid hiljem müüa siis kahjum väiksem.
Vasta
#27
(30-01-2014, 10:42 PM)laisad Kirjutas: Osta Lexus ja see kestab ning standard varustus on selline mida ükski VAG auto ei suuda pakkuda(pmst kõik olemas standardis mida vaja) ning hinda hoiab kaua kõrgel kui soovid hiljem müüa siis kahjum väiksem.

Mis seal standardis on mida vag pakkuda ei suuda? Isegi tulesi ei lase see lexus progeda.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#28
Lexuse CT 200h multimeediasüsteemi juhtimine on küll selline, mille eest tuleks keegi vangi panna. Selgitav video: http://www.youtube.com/watch?v=tA0WZ6MUAUI
Sõiduaeg on seda eriti ebamugav kasutada.
Vasta
#29
Sõitsin eelmine sügis nädal aega USAs tuttuue RX350ga. Kohutav! Konkreetne oli veel esiveoline ka. Puhtobjektiivselt oli ju uus ja kena auto, varustust ka kamaluga, aga lõhn, hääl, materjalid, käitumine ja üleüldse kogu fiiling oli lihtsalt kohutav. Lihtsalt ülespuhvitud Toyota, mitte midagi enamat. Lexus võiks oma peadisaineril töö ajal joomise ka ära keelata. Sellise raha eest selliseid autosid müüa peaks klassifitseeruma kelmuseks.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#30
Jah,

Mul on suhteliselt uus Octavia, 12.12.2013 soetatud, praeguseks 5000 sõitnud.
Tuleb tunnistada, et Mercedes ta ei ole.
Mul ei ole kunagi päris tuttuut autot olnud ka muidugi. Ideeliselt olen alati kaasa noogutanud meestele, kes räägivad, et miks sa uue auto ostsid, kahe tuhande euro eest saad auto millega 2 aastat sõidad ja siis selle varuosadeks või tonniga maha saad lükata.
Minu viimane Mercedes näitas väsimusemärke. Väsimusemärkide unustamiseks oleks kulunud rohkem raha, kui palju antud toode "rahaliselt" väärt oli. Ja samas poleks ma saanud ka kindel olla, et uusi nn märke juurde ei tule.
Joel. jutuga, et Škoda on VAG grupi jaoks liiga hästi tehtud olen päri. Mu ämmatütar töötab antud edasimüüja juures. Sellepärast see Škodillac meie õuele veereski. Saime ehk veidi odavamalt, kui walk-in klient, saime paremad liisingutingimused, a´35% jääk ls piiranguta, longlife hoolduskava, odavalt naastrehvid jne. Seni on kulud kütusele olnud poole väiksemad, kui punnsilmal, midagi lagunenud pole, samas on 5a garantiid. Toonklaas, udukad, valuveljed ja püsikiirusehoidja on olemas. "Püsikas" ongi kõige olulisem, Tallinn-Võru, või Tallinn- Hiiumaa otsi on palju, ämmatütre ema on Võrus ja mulle meeldib seal käia. Sõidumugavus on minuarust talutav, ei pea ennast õue venitama minema, kui ots on 300km.
Tegelikult on tegemist ikkagi tänapäeva ajastu nn müügiartikliga, reklaam ja jooksevraha on määrajad. Ta on plass plank massitoode, millele ei saa sugu anda. Loodan, et auto praegu ei kuule mis ma temast räägin...
Aga ajad on sellised, W211 autot ei julge osta, sest liisingutingimused on rohkem allaneelatavad, kui rikkis kasti pärast SMS laenu võtmine.

*proovib varsti W126 kõrvale võtta
sec�i haige
Vasta
#31
Eks oleneb perspektiivist, Octavia siiski oluliselt odavam masin. C klassiga aga meenub üks lustakas lugu, kui omal ajal sai veoauto ametikoolitust läbitud. Lektoriks oli Silberiga kuidagimoodi seotud tüüp, kes muu jutu seas väga usinasti tegi maha Avensist ja Mazda 6. Täitsa uskusin, et ta sõidab viimase malli S500-ga. Suitsupausi ajal aga selgus, et ma pole nii planku W204 kunagi enne näinud. C180, kaltssisu, ilukilbid ja manuaalkast. Icon_biggrin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne