Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E W201
#1
Question 
Tere!

Sooviks mõningat infot 190e w201 kohta.
Kuna olen varsti 6 aastat esiveoga sõitnud (igav) ja venna e39 ajas tagaveo isu peale siis otsustasin vaadata midagi tagaveolist.

Kuna bemarid on iganurgapeal ja ei tundu neis midagi erilist, siis otsisin midagi veidi erilisemat, ja jäin peatuma w201 peal, loomulikult südamest tahaks legendaarset 2,3 cosworthi aga see selleks.

Plaan on teha nö. racing look vms. ühesõnaga zender look spoileri ring, coiloverid, suvel mõistusepiires madalamaks, talvel parajalt kõrgeks, masina välimusega tahaks jääda oma ajastusse, kuid sisemuselt uuemad poolkorv recarod, racing stiilis maitsekalt sisustatud salong jne. Hiljem mootorile teha kerge forsseering, võib olla hiljem ka turbo, või veel lihtsam mercedese uuem ja võimsam kompressor mootor, plokk differ või lsd.

Masin jääks nö vabaaja sõitudeks, jäärajale, võib olla külastaks ka rajapäeva... välimus tuleks midagi sellist, ehk boschi kaugtuled talveks ette... [undefined http://stancewords.stanceworks.netdna-cd...-title.jpg undefined]

Siint ka küsiks mercedese fännidelt häid ja halbu külgi selle auto kohta

Kui roostealdis kere on? ta tsingitud?
kui vastupidav on veermiku osa ja mis on vastupidavaim mootor?
kui hea juhitavusega masin on?
Kui töökindel on manuaal kast?
nad üksteisega klapivad

Mootor jääb alguses vast originaal seisukorda, teeks ainult suurema hoolduse, rihmad rullid, küünlad, küünla juhtmed, õhu- ja õlifiltrid, õlid mootoris, käigukastis, diffris, jahutusvedelik, pidurivedelik jne. Parandust vajavad asjad korda. Ühesõnaga ajaks tehase seisukorra enamvähem välja, võibolla ka mõistuse piires sisse ja väljalase veidi vabamaks teha.
elektroonika osa peaks w201 olema lihtsam, lisavarustus suuremat huvi ei paku, kesklukk oleks tore...

vabandust kui taolisi küsimusi on esitatud, ärge näkku lööge Eusa_angel
Cosworthi soovitused on toredad, aga korralik cosworth maksab omaette summa...
Vasta
#2
Cosworth pole veel täna kallis. Alles üks lätlane pakkus mingi 5k euroga. Pidi vähemalt korralik eksemplar olema.

Coilovereid ei pakuta sellele autole vaikimisi. Küll aga saab ühtteist välja mõelda ja on ka mõeldud (Eestis ma mõtlen).

Minu kui võhiku vastused sinu küsimustele oma praktika põhjal:

Rooste sõltub otseselt eelnevatest omanikest. On ka tsingitud keresid.

Veermik on väga vastupidav, nagu mersul ikka. Auto kerge ka.

Juhitavus on standard 190`nel nii ja naa. Pehme, ebalev, uimane ja väga alajuhitav. Kõike seda aga annab parandada, päris lootusetu pole.

Mootorid on mersul kõik enamvähem samasse auku vastupidavuse poolest. Kui ei hoolda, kestab. Kui hooldad, kestab lihtsalt kauem. Mingit üüber perfoormansit ei maksa loota ühegi puhul, isegi mitte Cosworthi.

Manuaalkast on töökindel nagu kogu muu tehnika mersul. Käiguhoovastik oleks vaja tihkemaks ajada, siis on omal parem käike raiuda. Aegajalt võiks õli vahetada ja taset normis hoida.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
(28-01-2014, 02:13 PM)hents99 Kirjutas: Cosworth pole veel täna kallis. Alles üks lätlane pakkus mingi 5k euroga. Pidi vähemalt korralik eksemplar olema.

Coilovereid ei pakuta sellele autole vaikimisi. Küll aga saab ühtteist välja mõelda ja on ka mõeldud (Eestis ma mõtlen).

Minu kui võhiku vastused sinu küsimustele oma praktika põhjal:

Rooste sõltub otseselt eelnevatest omanikest. On ka tsingitud keresid.

Veermik on väga vastupidav, nagu mersul ikka. Auto kerge ka.

Juhitavus on standard 190`nel nii ja naa. Pehme, ebalev, uimane ja väga alajuhitav. Kõike seda aga annab parandada, päris lootusetu pole.

Mootorid on mersul kõik enamvähem samasse auku vastupidavuse poolest. Kui ei hoolda, kestab. Kui hooldad, kestab lihtsalt kauem. Mingit üüber perfoormansit ei maksa loota ühegi puhul, isegi mitte Cosworthi.

Manuaalkast on töökindel nagu kogu muu tehnika mersul. Käiguhoovastik oleks vaja tihkemaks ajada, siis on omal parem käike raiuda. Aegajalt võiks õli vahetada ja taset normis hoida.

Tänan vastuse eest

Ühesõnaga asja peaks saama ja kõlbab projekti autoks, eks alguses jääks liigutama originaal mootor, aga hiljem tuleks midagi kangemat peale aga eks sinna maani aega on, kuna võimsam mootor tahab ka paremat teelpüsivust ja pidureid...
Vasta
#4
Oleneb, mis sa tast saada tahad. Eks 190 on paras vanainimeste auto originaalkonditsioonis.

Kõigest saab asja, tööd tuleb kõvasi teha ja vaeva näha.

Kui huvi on siis võid minu teemat lugeda liikmete autode alt. Kirjeldasin seal oma tegemisi, et saaks vanast rondist sõidukõlbulik auto.

Kui tunniarvestust oleks pidanud, siis ootamatult sai kergest hooldusest päris pikk protsess.

Aga praeguseks kannatab natuke kurvi sõita, mootorit utsitasin veidi tagant jne. Oluliselt lihtsam ja odavam oleks olnud näiteks BMW, aga ma ikka teen kõike valesti ja valest otsast.


Edu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W201 ostusoov, kumba eelistada ?! S4BiT 9 6,339 03-12-2016, 01:25 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Paar müügis olevat W202 ning üks W201 Uku 4 5,018 13-10-2016, 08:33 PM
Viimane postitus: kodutu
  w201 - Head ja vead? Autobaas 5 5,575 09-01-2013, 06:41 PM
Viimane postitus: itbilen
Exclamation O: Mercedes-Benz 190(W201) PallavKen 7 8,083 11-11-2011, 05:35 PM
Viimane postitus: HotPapa
  w201 ostuabi 190E Hõljuk 10 7,207 19-07-2011, 08:25 AM
Viimane postitus: sten130
  Mercedes-Benz W201, 190E, 1.8 autom. 1993a. eastpak 2 3,489 19-06-2011, 07:25 PM
Viimane postitus: eastpak
  MB 190 W201 2,0, 86a? kristo2106 16 15,132 17-04-2011, 06:32 PM
Viimane postitus: kristo2106



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne