Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W220 vs E65
#1
Tere,

Kuna varasemat ei õnnestunud midagi leida siis olen jälle siin tagasi nõu küsimas. Sai raha kogutud ja kuna olen ka pikka kasvu mõtlesin et parem oleks osta suurem auto. Sirvides auto24-ja jäid just need kaks mudelit silma. Ma ei tea kas siin leidub ka inimesi, kes on omanud e65-te aga w220 omanud inimesi küll. Küsimus olekski selles, et kuidas te muidu enda w220 vastupidavusega olete rahul olnud ? Kuna ostes oleks vajalik, et auto oleks liiguv ülikooli aja ehk vähemalt 4 aastat ilma suure peavaluta, loomulikult regulaarseid hooldusi tuleb teha ja need on kallid. Olen vaadanud ka ühte s430 millel on olemas hooldusraamat ja ls oli umbes 230k . Aastaks oli tal 1999 ja lugedes välismaa foorumeid soovitatakse pre-faceliftidest kaugele eemale hoida, mis on selle põhjuseks ? Samuti on silma jäänud ka üks e65 745i samuti hooldusajalooga ja selle läbisõit on 180k . Oleks tänulik kui keegi oskaks nõu anda kumba valida.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vasta
#2
Nende autode kõrvalt sul küll õppimiseks aega ei jää.
Vasta
#3
(26-01-2014, 04:47 PM)väikemees Kirjutas: Nende autode kõrvalt sul küll õppimiseks aega ei jää.

...Ega vahendeid normaalselt toitumiseks. Smile
Vasta
#4
kui mobile.de avada, 200tuhat sõitnud autod on aastast 2009-2010, seega kolme aasta läbisõit ja siiralt usud enda toodud pillidel seda läbisõitu ja hooldusraamatuid??

jäta parem auto ostmata.
Vasta
#5
Vana luksusauto ostmine on paraku Vene rulett. Nendega on väga hea sõita, kuid ülalpidamiskulud pole üldjuhul eriti mõistlikud. Kõige suurem probleem on see, et Eestis leiduvad autod on suures osas odavad, keritud rondid, mida on natuke poleeritud ja lakutud. Tasuta lõunaid pole olemas. Olen aru saanud, et keskmise eestlase jaoks võib väljend "heas korras" väga erinevaid asju tähendada...

http://www.benzworld.org/forums/w220-s-c...ost5758807

Siin on ohtralt lugemist W220 teemal.

Vana tuttav raunz BMW klubist on kirjutanud E65 kohta järgmist.

E65 remondi ja hooldusega olen nüüd küllaltki palju kokku puutunud. Esmatähtis on leida korralikult hoitud ja hooldatud ning ajalooga auto, sest odav ja kehvasti hooldatud E65 on lõputu rahaauk, kuhu võib tuhandeid eurosid loopida palju tahes aga ront on auto ikkagi. Lapsehaiguseid, pisivigu ja kõike muud leidub eelkõige pre-facelift autodel. Kindlam oleks osta facelift ehk E67.
Veermiku kulumine on teiste BMW-dega võrreldes "harju keskmine". Isiklikult hoiduksin õhkvedrustusest ja dynamic drive-st, sest remontida on neid väga kallis ja alternatiive eriti pole. Taga pidurivoolikud on sageli pragulised, ees pidurikettad kipuvad kõveraks minema ja vibratsiooni tekitama, seda eriti B-ketaste puhul. V8 bensiinimootoritel kipuvad tihendid lekkima, vahetada tuleks kõik ja ühekorraga. Tähelepanu võivad vajada veel süütepoolid, rihmaliin, jahutussüsteem. Diiselmootoritest tasub eelistada M57 3,0D. Nendel tuleks korraliselt vahetada karterituulutust, et vältida suuri õlilekkeid. Tõenäoliselt tuleb vahetada ka hõõgküünlad ja nende juhtplokk, halvemal juhul ka mõni pihusti. Elektroonika osas vigu ning "kalasid" võib ikka tekkida, sest E65 on esimene "uue aja" BMW, mille elektroonika pole nii töökindel, kui järgnenud mudelitel.


Tuleks nüüd tagasi MB juurde. Ma ei tea, kui pikk sa oled, kuid W211 E-klass (facelift) oleks minu arvates mõistlikum, kui siiski väga mugav auto. Olles tudeng, hindaksid kindlasti väiksemat küttekulu, mida näiteks E 220 CDI pakub. See on muidugi minu arvamus, kuid sellise mootoriga W211 on täiesti adekvaatne igapäevasõitudeks, väänet on ohtralt.

S 430 on võimas, ning mootorihääl paitab kõrvu, kuid see vasikavaimustus kipub üle minema ning siis on sul suure küttekuluga V8, mille võimsust meie tingimustes tegelikult rakendada eriti ei saa. Kõik sõltub muidugi läbisõidust, tee natuke kalkulatsioone ning mõtle. Üldiselt oleks see mudel "overkill", nagu inglise keeles öeldakse.

Aga kui tahad tingimata luksusautot, siis pane rõhku esinduse hooldusajaloo olemasolule, mis aitab mõningal määral halle juuksekarvu vältida.

Audi A8 D3 võid ka uurida, pole kindlasti murevaba auto, kuid kere & veermik paistavad Eesti tingimustes vastu pidavat, nelikvedu, ning 3.7 / 4.2 V8 on küllaltki lollikindlad mootorid. Enim on kõrva jäänud probleeme elektroonikaga.

Parimat soovides,

Uku
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#6
Veidikene aega olen silma turul ka peal hoidnud ja tundub w220 hinnad on stabiilselt püsima jäänud aga e65 omad kukkuvad ikka kolinal. Ju siis juhtub nendega sama mis e38-ga et ei ole lõpus midagi väärt. Kindlasti ma vaatan ka veel w211-st aga diisli ei ole hetkel erilist mõttet kuna põhilised sõidud on linnas ja ega see diisli hind ka enam bensiini omast nii erinev ole. Hetkel muidu tahtsin vaatama minna just seda isendit http://www.auto24.ee/1633319
Mootor on jah tal suure võitu ja vajab nokitsemist aga lisasid on päris kõvasti ja hooldusajalugu ka olemas. Loomulikult esimest juhtuvat ei ole kohe mõttet osta vaid peab rahulikult mõtlema. Küllaltki raske on väiksema mootori ja selliste lisadega isendit leida.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vasta
#7
Põhilised sõidud linnas ja siis pole vahet, kas diisel või bensiin. Hinnavahet ei ole jah, aga kütusekulu vahe, no see on ikka meeletu. Diisel vs. Bensiin linnas ja suurema klassi autol on vähemalt kahekordne.

Ostsime ka perre teise sõiduki ja mõtlesime, et las olla bensukas, lähebki kiirelt soojaks. Tehase andmed pidid linnas 12.8 olema, aga rahulikult alla 16 küll pole saanud. Diisel seevastu pole üle 7 veel linnas läinud.

Pigem ei tunne seda suurt vahet maanteel.

ja ma ei saa üldse aru, võrreldakse kahte täiesti erinevat autot ju. Viimasel lingil on pilt 4 k EUR maksvast saanist ja siis vastuseks et äkki hoopis ca 15-20 k maksev E65?
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#8

(26-01-2014, 08:39 PM)indrek Kirjutas: Põhilised sõidud linnas ja siis pole vahet, kas diisel või bensiin. Hinnavahet ei ole jah, aga kütusekulu vahe, no see on ikka meeletu. Diisel vs. Bensiin linnas ja suurema klassi autol on vähemalt kahekordne.

Ostsime ka perre teise sõiduki ja mõtlesime, et las olla bensukas, lähebki kiirelt soojaks. Tehase andmed pidid linnas 12.8 olema, aga rahulikult alla 16 küll pole saanud. Diisel seevastu pole üle 7 veel linnas läinud.

Pigem ei tunne seda suurt vahet maanteel.

ja ma ei saa üldse aru, võrreldakse kahte täiesti erinevat autot ju. Viimasel lingil on pilt 4 k EUR maksvast saanist ja siis vastuseks et äkki hoopis ca 15-20 k maksev E65?

E65 saab kätte juba u 6k euroga ja jääb ka täpselt hinnaklassi. Ma mõtlen mõlema puhul ikka prefacelifti. BMW mida vaatasin: http://www.auto24.ee/1649569


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vasta
#9
Täitsa löpp kui odavaks ikka sellised luksussöidukid läinud on-W220 3500.-, isegi keskmised W140 ja korralikumad W124 on kallimad kuid loomulikult ka vastupidavamad. Semjorkade hinnad langevad rohkem kuna bemm enam rullnokkadele meelt mööda kui "penskarite" Mercedes-Benz ja sellise tühise asja nagu hoolduse peale nad üldjuhul oma kallist aega ega raha ei kulutaSmile Sellepärast saabki ühe läbi aegade ilusaima E38 1000.- kätte. Kaalusin ka omal ajal 5a tagasi kas W140 vöi E38 ja valisin W140 kupee ehk C140 ning olgugi et see nüüdseks Soome müüdud ei kahetsenud valikut grammigi-lihtsalt SUUREPÄRANE auto-nagu siid.

Eesti autokultuur lihtsalt veidi teine kui nt Saksamaal kus rullnokad eelistavad pigem tuunitud Golfi ja seitsmeste roolis näed tavaliselt siiski 70-seid hallipäiseid härrasmehi.

Nt selle foorumi kasutaja Mike22 omab W220 S320 CDI-d mille ostis keskmises korras olevana ja pole eriti kalleid remonte ette tulnud-suht tavapärasest hooldusest piisanud. Ning väänet metsikult-üks parimaid kui mitte parim diisel ehk CDI.

Facelifte tasub sellepärast eelistada et lastehaigused on selleks ajaks välja ravitud ning samas on ka möned head uuendused tehtud ehk saad samast mudelist maksimaalse.
Vasta
#10
Mina soovitaks ka vaadata ikka odavamate mudelite poole. Võta kasvõi Skoda Superb, ruumi küllaga Big Grin Lihtsalt mõtle läbi, kas oled valmis käima välja sellised kulutusi mis maksavad kolmandiku auto hinnast! MB 430-le läheb näiteks 16 küünalt, odavamad 10 euri tükk. Neid odavamaid vist tuli vahetada iga 50-75 tuh km läbimise järel. E38 maksis kliimaradiaatori ventikas esinduses 12000 krooni, kasutatud 1500-3000 krooni.

Vaata, see mees sõitis Ford Fiestaga ja ei olnud mingeid probleeme: http://forum.bonsuna.com/joutostmineramm...ld-haugen/
Vasta
#11
Mina valiks sama raha eest hoopis möne korralikuma varustusega W140 vöi W124-palju odavam hooldus ning töökindlamad.

W220 minu arvates kahjuks läbi aegade koledaim S-klass.
Vasta
#12
Tauno on väga ilusti kirjutanud

Auto valik ei ole eluküsimus

Auto ei ole midagi muud kui üks lühike etapp sinu elus. Sõltuvalt inimesest on see etapp erineva pikkusega, aga kui oled neid juba mitukümmend läbi teinud, saad aru, et tegelikult ei sõltu sinu elu sellest kuigi palju. Autod tulevad ja lähevad ning kui järgisid selle artikli esimest punkti, ei kaota sa kunagi nii palju, et see erilist peavalu valmistaks.
Seega mõtle rahulikult, vali auto, mis on mõistlik ja sulle endale meeldib, ära kuula ülearu tuttavaid, sõpru või igasuguseid eksperte (ka mind) ja saa kogemusi, ükskõik millised need ka välja ei kukuks.

Lõppkokkuvõttes ei ole sinu tundmises nagunii keegi sinust targem ja seega võivad teiste nõuanded sinu puhul olla täiesti kasutud.

Muretut uue kasutatud auto omamist!


Kogu teema on loetav siit.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#13
Tasuks mõelda miks selline saksa autotooja tippmudel on sellise naeruväärse hinnaga?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#14
Hiljuti tekkinud naistemuresi ka sellega ei lahenda!
Vasta
#15
(26-01-2014, 09:16 PM)lincoln84 Kirjutas:
(26-01-2014, 08:39 PM)indrek Kirjutas:

E65 saab kätte juba.....

Selles lauses sõna juba kasutamine viitab sellele, et unusta sellise auto pidamine ära.


BMW on võimalik ilma õhkvedrustuseta saada, ainuke mõttetera, mille õhku viskaks.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#16

(26-01-2014, 10:52 PM)allan1 Kirjutas: Järjekordne feik teema.

Ei ole feik, täitsa tõsiselt mõtlen ühe nendest soetamise peale ja selliste ülalpidamiskuludega olen ka arvestanud ja raha on kõrvale pandud.


Sent from my iPhone using Tapatalk

(26-01-2014, 11:13 PM)väikemees Kirjutas: Hiljuti tekkinud naistemuresi ka sellega ei lahenda!

Streetrace foorumist ? Big Grin


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vasta
#17
Autot ostes tuleb mõelda selle ülalbidamiskulude peale, palju se rahakotist hammustab. Ise olen 180cm pikk ja mahun vabalt C klassi ära ja ruumi jääb ülegi, põjus miks just väikse c valisin oli et seda odav üleval pidada ja sobib minu vajadustega ideaalselt. Kuulen pidevalt juttu et miks mitte S klass? Olen vastanud et rahaga targemat teha kui seda põhjatusse auku loopida, uut S klassi osta ei jäksa ja vana S lihtsalt üleval pidada ei jäksa kui kunagi S osta siis uus ja soovitatavalt koos juhiga.

Mõtle hoolega järele milleks sul autot vaja on ja osta oma vajadustele kõige sobivam.


Mina võrdleks vanu luksusautosi NSV liiduga mõlemast on tänasekspäevaks järel samad asjad suurejooneline nimi ja kunagine hiilgus. Vabandan kui kellegi tundeid viimase lausega solvasin.
Vasta
#18

(26-01-2014, 11:46 PM)allan1 Kirjutas: Osta kohe mõlemad ära siis on hea võrrelda.

Kle pole mõtet siin iroonitseda, mõned noored on tänapäeval sellised, kes ei ole oma raha ära raisanud vaid hoidnud ning käivad kooli kõrvalt ka tööl. Sinu enda mure kui sa seda ei usu aga see ei tähenda seda, et kohe peab mögisema tulema kellegi teemase kes üritab nõu küsida !


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vasta
#19
(26-01-2014, 11:54 PM)lincoln84 Kirjutas:
(26-01-2014, 11:46 PM)allan1 Kirjutas: Osta kohe mõlemad ära siis on hea võrrelda.

Kle pole mõtet siin iroonitseda, mõned noored on tänapäeval sellised, kes ei ole oma raha ära raisanud vaid hoidnud ning käivad kooli kõrvalt ka tööl. Sinu enda mure kui sa seda ei usu aga see ei tähenda seda, et kohe peab mögisema tulema kellegi teemase kes üritab nõu küsida !


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ehk oled arvestanud, et ostad umbes 4k euri eest endale kasutatud luksusauto. Oled vajadusel valmis sinna kohe investeerima veel umbes 2k euri ja siis iga aasta kindlasti vähemalt sama palju veel. Pluss kütus 15+ liitrit sajale, hoolduskulud jne.

See stsenaarium ei pruugi nii minna, aga ...

Sellise auto ostmine ongi raha raiskamine.

MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#20

(26-01-2014, 11:56 PM)laf1247 Kirjutas:
(26-01-2014, 11:54 PM)lincoln84 Kirjutas:
(26-01-2014, 11:46 PM)allan1 Kirjutas: Osta kohe mõlemad ära siis on hea võrrelda.

Kle pole mõtet siin iroonitseda, mõned noored on tänapäeval sellised, kes ei ole oma raha ära raisanud vaid hoidnud ning käivad kooli kõrvalt ka tööl. Sinu enda mure kui sa seda ei usu aga see ei tähenda seda, et kohe peab mögisema tulema kellegi teemase kes üritab nõu küsida !


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ehk oled arvestanud, et ostad umbes 4k euri eest endale kasutatud luksusauto. Oled vajadusel valmis sinna kohe investeerima veel umbes 2k euri ja siis iga aasta kindlasti vähemalt sama palju veel. Pluss kütus 15+ liitrit sajale, hoolduskulud jne.

See stsenaarium ei pruugi nii minna, aga ...

Sellise auto ostmine ongi raha raiskamine.

Täpselt niimoodi ja ega selliste autode ülalpidamine ei olegi odav Smile


Sent from my iPhone using Tapatalk

(27-01-2014, 12:00 AM)allan1 Kirjutas: Osta omale parem arvuti, et ei peaks iphonega netis surfama.

Oi, kus pani nüüd ära ! Ma ei viitsi isegi sinu edasisele lapsikusele vastada. Aga õnneks on siit ka tarka juttu saanud. Eks ma proovin nad mõlemad ära ja vaatan kumb endale rohkem sobib ja meeldib. Tänud inimestele kes valgustasid veidikene ja ma kordan veelkord, ma olen arvestanud sellise auto ülalpidamis kuludega.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 s600 siimruz 17 1,743 02-10-2023, 10:44 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 S-Klass 07/1998...08/2005 marek 22 63,871 28-09-2018, 09:53 AM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 head ja vead? Egoolen 1 3,237 10-01-2018, 01:53 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W220 S430 President andres23 1 3,566 30-01-2017, 12:14 AM
Viimane postitus: Mike22
  W220 huvi. ktmduke 7 5,524 22-12-2016, 03:23 PM
Viimane postitus: Mike22
  Kas w211, w220 või w163 Nostop 3 3,909 26-08-2012, 05:39 PM
Viimane postitus: igiliikur
  W220 s320 või s500 abipalve meka 16 26,325 10-05-2011, 07:58 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB S 400 (W220) tommy975 1 3,300 10-07-2010, 11:58 PM
Viimane postitus: eastpak
  Huvi W220 S500 vastu C.L 34 26,238 27-12-2009, 08:39 AM
Viimane postitus: ville
  Ostuabi- Mercedes-Benz S 430 W220? -M-T- 21 20,147 05-06-2009, 12:49 AM
Viimane postitus: Merc500



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne