Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 Ei käivitu! - Nüüd käivitub!
#1
Peale mõnepäevast seismist üllatuseks ei läinud enam Mercedes-Benz käima... Autoks siis w124 230. Starter ajab mootorit küll ringi aga isegi ei luba mitte. Sügisel peaks olema bensupump vahetatud ning ka bensiini pool paaki (siis bensiini viga ei tohiks olla...).

Jama variant on see, et mul siin Tartus ainult ristpeaga kruvikeeraja ning rattavõti, ei saa isegi sädeme olemasolu kontrollida. Vastasel juhul ehk saaks mõnest lihtsamast veast ise ümber ilma nööriotsas diagnostikasse minemisest.

Oskab keegi soovitada, kust otsast viga otsima hakata või ehk isegi leidub mõni tore klubiline Tartust, kellel oleks aega appi tulla?
Vasta
#2
Kui kiire sul asjaga on ja kus täpselt asud?
Vasta
#3
Jube hea oleks, kui saaks reedel juba Tallinna poole sõita. Auto on kesklinnas Jaani kiriku kõrval hoovis.
Vasta
#4
saatsin ps'i
Vasta
#5
Niipalju sain targemaks, et säde on kenasti olemas. Sai pikalt käiatud, siis paar korda nagu kergelt turtsatas. Ilmselt tuleb võtta pumba relee diagnostikasse kaasa. Oskab keegi öelda, kus see 91.a w124 paikneda võiks?

Tänud!
Vasta
#6
soo Kirjutas:Niipalju sain targemaks, et säde on kenasti olemas. Sai pikalt käiatud, siis paar korda nagu kergelt turtsatas. Ilmselt tuleb võtta pumba relee diagnostikasse kaasa. Oskab keegi öelda, kus see 91.a w124 paikneda võiks?

Tänud!
Shy minu omal tuli pedaal põhjas hoida läks käima . jagaja kaane aluse tegin kuivaks nüüd käib kui kellConfusedmile:
Vasta
#7
Pump lööb, säde olemas, aga küünlad lähevad ainult märjaks ja bensiinihais üleval. Mul mõistus otsas, vist tuleb targemate juurde auto viia...
Vasta
#8
Küünlad, -juhtmed ja jaoturi kaas korras? See. et mahavõetud küünlas säde on, ei pruugi nii olla surve all silindris.

Iseeneset võib proovida mootorit "läbi puhuda" ehk gaasi põhjas hoides pikalt starteriga kerida. Kui turtsuma hakkab või käima läheb, siis sai lihtsalt palju kätte ja tõmbas täis...

Aga kuhugi diagnosti võiks viia küll. Otsinguga peaks neid diagnostikakohti ikka leidma.
Vasta
#9
Ei ole remondimehed sugugi targemaks saanud. Diagnostikatega ka selline nukker seis. Ega need tartlased ei taha seda mehhaanilist pritset eriti näha. Paar päeva tagasi öeldi, et esmaspäeval üle helistada ja võibolla saab aja kinni panna.

Korra mõtlesin panna uued küünlajuhtmed ja jagaja kaane. Ega need praegused ei pruugi väga heas seisus olla. Kui siin sõbraga sädet taga otsisime, siis juhtmest hoides nägi ta sädet sõrmede vahel...

Kas on mõtet kohe hakata igast uusi tükke külge kruvima enne diagnostikasse minekut. Kui kaas ja juhtmed ka üsna räbalad on, siis lubama peaks midagi ikka ju? Hetkel ketrab starter ainult tühja ja eimidagi...
Vasta
#10
Üldiselt peaks paukuma küll. Aga samas - kui küünlad märjaks lähvad, siis pentsu on, aga särtsu mitte...Vähemalt mitte piisavalt

Kui jaoturikaane keskelektrood on kutupiilu, siis võib vaikus küll olla... või kui süütepooli juhe on suremas vms.

Säde peaks ikka selline lilla ja rammus olema!UZIUZI

Diagnostikute puudus kummitab küll. Ega oskagi sealkandis kedagi soovitadaConfusedad:
Vasta
#11
Remondimehed pakkusid välja ka veel, et kommutaator võib läbi olla, aga neil ei pidavat midagi olema, millega seda kontrollida.

Kas on mõtet otsida antud jubinat või oleks mõtekas diagnostika-aeg ära oodata (õnnestus isegi ühte kohta aeg kirja saada järgmiseks nädalaks)?

Teeb õnnetuks selline asi, kui auto ei sõida ja viga ka ei tea...
Vasta
#12
Kui kommutaator saba on andnud, siis primaarahelasse ei anta süütepoolile voolu peale. Ja selle mõõtmiseks küll mingit eritehnikat vaja ei ole...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#13
Aga kunagisest teemast mäletan, et starterist käima ei läinud aga tõmmates paugupill ja soovitati kommutaatori vahetust.Ja aitas.
Vasta
#14
Mõtlesin, et homme käin automaailmast läbi, võtan tutikad küünlajuhtmed ning jagaja kaane. Kui ei aita, võiks ehk seda käimatõmbamist proovida isegi.

Kusagil oli vist automaati tõmbamise kohta teema täitsa olemas, eks otsin üles ja proovin sikutada, kui julgen.

Tänud!
Vasta
#15
Oh remondimehed ma ütlen...

Ostsin uued küünlad, küünlajuhtmed ja jagaja kaane. Sai kõik ära vahetatud, aga säde oli endiselt väga nõrk ja kohati polnud seda üldse. Remondimehed soovitasid kommutaatori ära vahetada (ca 1500,-).

Testimise mõttes ostsin aga romulast 150,- eest Sierra jagaja ning oh imet, auto läks lausa käima...

Niipalju siis sellest probleemist, tänud neile, kes võtsid vaevaks vastata ja aidata!
Vasta
#16
Vaevale, et see jagaja sobis 1:1 ? Või võtsid sealt seest kommutaatori?
Vasta
#17
Rumal olen... Süütepool oli see hoopis, mis Sierralt laenatud sai. Aga ega see ka päris korralikult sinna ei istunud. Jagaja ikka Mercedes-Benz oma
Vasta
#18
Sain peale viimast remontimist vist 250 kilomeetrit sõidetud ja jälle jama lahti. Sai mindud pooli õlle järgi ja tagasi sealt juba puksiiriga...

Käivitades tegi nagu mingi paugu (tundus, et summutis), kui uuesti käivitasin, siis käima ta ei jäänud. Käima iseenesest läheb ning üle 3000 pöörde nagu töötaks ka normaalselt, aga kui lasta alla 2000 pöörde, hakkab turtsuma. Tühikäigul ei jää üldse tööle.

On keegi sarnase probleemi ees olnud? Ise kahtlustan, et see 150 kroonine Sierra süütepool väga ei taha MBga koostööd teha...
Vasta
#19
Mul olin sama jama kunagi 2,0 mootoriga Vaikselt töötas ilusti ja suurtel pööretel ka aga siis kui maantepeal soita ja hoo maha lasid ning siis uuesti gaasi andsin pani ka sihukese paugu et ehmatas isegi inimesed ära .tookord otsiti ka viga küünaldest küll süütepoolist ja juhtmetest aga viga polnud seal vaid ikkagi kommutaatoris.panin teise romulast peale ja asi korras .kuigi diagnostik raius mulle raudselt vastu et kommutaatori viga ei saa elusees olla.Pärast vaatas ise ka lolli näoga otsa kui asi ilusti nurrus .mina sain korda 500.- eek -ga.kuigi suutepool ja kuunlad läksid seal körval maksma mingi 2500.- .See oli muidugi esinduses.ma arvan et sinu omal vöib sama jama olla.kuna panid uue pooli siis läks küll säde paremaks ja käivitus aga seda polnud sul kauaks .mul enne pooli vahetust tegi sihukesi vaikseid pauke aga kui uus pool peal siis pani ikka nii et terve alev kajas.kommutaatori rikkeks arvati siis seda et kas liiga vanade küünaldega sõidetud ja siis veel mingi sitt küte ka.peale seda küll mingeid probleeme ei olnud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#20
Täna hommikul viisin auto puksiiriga Laki Diagnostikasse, 2 minutit ja auto töötas jälle... Tühikäigu lõdviku oli lahti löönud. Ilmselt põhjuseks gaasiseade. Aga olen nüüd jälle targem. Vana auto ikka õpetab üksjagu seda tehnilist poolt...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 666 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 573 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  E280 2008 ei käivitu normaalselt ja kast läheb lukku Katiw211 0 333 23-03-2023, 11:51 AM
Viimane postitus: Katiw211
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,961 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 557 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 966 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne