Postitused: 1
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Tere
Oleks nimelt vaja autole rehve talveks. Ei teagi milliseid valida ja lootsin siit foorumist siis abi saada. Midagi leidsin siit lehelt: http://www.rehvid365.ee/et/rehvid/otsi/l...&16&205&55 aga kas valida naast- või naastudeta rehvid ja kas odavamad sobivad ka meie kliimasse või pigem mitte katsetada?
Aitäh
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Kui raha on, siis Hakkapeliita 7 naast. Igal juhul kindla peale minek.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(17-12-2013, 05:39 PM)kihutaja5 Kirjutas: Tere
Oleks nimelt vaja autole rehve talveks. Ei teagi milliseid valida ja lootsin siit foorumist siis abi saada. Midagi leidsin siit lehelt: http://www.rehvid365.ee/et/rehvid/otsi/l...&16&205&55 aga kas valida naast- või naastudeta rehvid ja kas odavamad sobivad ka meie kliimasse või pigem mitte katsetada?
Aitäh
Kui sõidad enamasti Tallinnas võta lamellid, kui sõidad palju linnast väljas võta naastud. Ühegi tuntud tegijaga sa alt ei lähe, hiinakaid ja mingeid tundmatuid väldi. Kindel valik oleks Nokian, Continental, Good Year, Michelin, Bridgestone, Dunlop, Pirelli, Gislaved, Sava, Vredestein. Muid nimesid tasub üldiselt vältida.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Muidu Marekiga nõus, kuid ma sõnastaks kriteeriumi ringi:
kui pead talverehvil oluliseks vaid pidamist jääl, võta naast.
Kui pead oluliseks ka mürataset, käitumise ettearvatavust, jms. "mitteolulist", saad ka lamelliga kenasti hakkama.
Tõsi, selleaastane talvealgus pole lamellimeest just hellitanud...
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
Nii palju, kui olen rehviteste uurinud, siis absoluutne tipp läbi aegade on olnud Nokian, Continental ja Good Year naastehvide osas. Siis järgnevad Michelin ja Bridgestone ja siis ülejäänud.
Michelini X-Ice enamasti lamellitestide tipus.
Enda ja naise autole olen alati üritanud rahalise võimaluse piires ikka sinna tippklassi kuuluvad rehvid valida ning alati naastud. Siiamaani pole alt vedanud. Samas minu Goodyear UG Extremed ei käitu märjal asfaldil üldse väga hästi (meil pole just väga lumist talve siiani) - aga võib-olla ma olen lihtsalt suverehviga harjunud.
Samas tean, vanemad katsetasid soodsamaid Nankangi naastusid ja need põrusid haledalt.
Minu soovitus samuti - kui raha vähegi on, siis ürita tippmarkide toodangut osta. Üldiselt kehtib talverehvide puhul reegel, et mida kallim, seda parem.
Indreku kommentaariga nõustun pooleldi - Hakkapeliitta on absoluutne tipp, kuid kui raha on, siis pigem eelistaks viimast 8. seeriat, mis selle aasta testides väga häid tulemusi näidanud.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
17-12-2013, 09:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2013, 09:10 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
Isiklikud kogemused lamellidest GoodYear IceNaviZea'd, ülihea pidamisega ka 5'ndal talvel(auto sõidab talvega ca 7000km), sealt edasi on veel mustrit küll, aga ise enam ei sõidaks.
Naastudest: kunagi ammu GoodYeari UltraGrip 500, vot oli tõsiselt hea rehv, jääl/lumel sai hullates enne julgus otsa, kui pidamine kippus kaduma. Asfaldil sõitsid küll, aga nagu naastud ikka, oli vedel see sõitmine.
Gislavedi NordFrost 5'ed, niisama sõitmiseks olid normaalsed, aga hullates ei tahtnud eriti pidada, ma ei tea, kust jääraja mehed temas pidamist leidsid.
Bridgestone Noranzad on mul Mersul all, peavad väga hästi, kuid kui libisema lähevad, siis ette nad ei hoiata, väga järsku kaob pidamine.
Contide kohta ei oska hetkel midagi öelda(panin nad Oktoobris, kui lubati alla ja sain nädala nendega asfalti nühkida, siis jäi auto tööle mineku tõttu seisma), said nad mu teisele autole selleks talveks alla, kevadel võin mõtteid jagada, veeretakistus on suur, kütusekulu tõusis tuntavalt, ometi said 3cm kitsamad, kui suvekad on.
Ise tegelikult oleks Conti naela asemel lamelli võtnud, aga mingil huvitaval kombel tulid mulle naelad odavamalt kätte ja siis mõtlesin, et las need naelad siis olla. Poodi läksin siiski mõttega, et ostan GoodYeari või Michelini lamellid.
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Ostsin ka eelmine talv HKPL7-ed ja tuleb tunnistada, et olen neis pettunud. Võib-olla ei sobi auto iseloomuga (ei ole MB) või ei tea millega veel? Enne seda on olnud HKPL4-d ja mingid Pirellid ja nendega olen väga rahul olnud, tõsi, need olid ka MB all.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
(17-12-2013, 09:33 PM)ville Kirjutas: Ostsin ka eelmine talv HKPL7-ed ja tuleb tunnistada, et olen neis pettunud. Võib-olla ei sobi auto iseloomuga (ei ole MB) või ei tea millega veel? Enne seda on olnud HKPL4-d ja mingid Pirellid ja nendega olen väga rahul olnud, tõsi, need olid ka MB all.
Kusjuures mul oli sama tunne, küll erinevad MB mudelid aga siiski.
Mõlemad jooksud olid uued, HKPL5-d, millega ülirahul olin ja HKPL7-d, mille pidamine, eriti haakuvus, tekitad kuidagi negatiivse üllatuse.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
(17-12-2013, 10:52 PM)Rolz Kirjutas: (17-12-2013, 09:33 PM)ville Kirjutas: Ostsin ka eelmine talv HKPL7-ed ja tuleb tunnistada, et olen neis pettunud. Võib-olla ei sobi auto iseloomuga (ei ole MB) või ei tea millega veel? Enne seda on olnud HKPL4-d ja mingid Pirellid ja nendega olen väga rahul olnud, tõsi, need olid ka MB all.
Kusjuures mul oli sama tunne, küll erinevad MB mudelid aga siiski.
Mõlemad jooksud olid uued, HKPL5-d, millega ülirahul olin ja HKPL7-d, mille pidamine, eriti haakuvus, tekitad kuidagi negatiivse üllatuse.
Täpselt!
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
18-12-2013, 10:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2013, 10:34 AM ja muutjaks oli Blue Chip.)
Eelmisest talvest all Conti IceContact5. Pidamine on uskumatu igal talvisel pinnal - nii mõnigi kogenud juht on võrdlemisi ärevaks muutunud kui näeb mis kiirusega kurvi kannatab minna. Samas, kütusekulu on 1-2l kõrgem.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Testivõitja ja ühtlasi jää peal kiiruse maailmarekordi omanik Nokian Hakkapeliitta 8
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Nokian ja Continental.
See aasta proovin Nokian Hakkapeliitta R'e (lamell), kuna palju on maantee sõitu. Niipalju kui vahel lund oli, siis pidamine oli hea.
Samas ka veeretakustus väike (B klass), suverehvidega võrredles kütusekulu väiksem. 205 55 R16 on mõõt.
Mõtlesin ka igasugu muid asju aga kardan, et pärast ei jõua end talvel ära kiruda
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
20-12-2013, 09:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2013, 10:00 PM ja muutjaks oli taaviw126.)
Michelin x-ice lamell võta. Taastatatud rehvid unustage ära... lendavad ribadeks lambist
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 393
Teemad: 42
Liitus: Dec 2005
Maine:
3
(18-12-2013, 11:11 AM)nostromo Kirjutas: Testivõitja ja ühtlasi jää peal kiiruse maailmarekordi omanik Nokian Hakkapeliitta 8 Sa mõtled selle rekordi all ikka kurvi läbimis kiirust ehk mööda ringi jääl ?
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
21-12-2013, 02:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2013, 02:22 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Ei sirge peal 335 , 713 km/h
Hakkapeliitta 7 rekord 260.06 km/h
Olen kõikidele oma autodele uued viimase mudeli Hakkapeliittad ostnud-odavaim elukindlustus.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
(21-12-2013, 02:18 PM)nostromo Kirjutas: Ei sirge peal 335 , 713 km/h Nüüd läks vist lappama
Videos oli maximum average speed 336,511 km/h ekh mikimaa elanikele 209,098 mph.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Ise soovitaks kah hakka 7-et kuna 8-ksa on juba titte piik ja asfaldil üpris libe.
Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Mul all Yokohama Ice Guard. http://www.rehvid365.ee/et/rehvid/naastr...-55r16-94t Olen väga rahul nendega. Teatavasti laseb ka Honda oma teatud mudelid tehasest välja Yokohama rehvidega.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
(21-12-2013, 10:25 PM)kaspar Kirjutas: Ise soovitaks kah hakka 7-et kuna 8-ksa on juba titte piik ja asfaldil üpris libe.
Iga KORRALIK naelrehv on asfaldil libe, muidugi kui mõni Nm/kW on.
Praeguse ilmga oleksin ise ka kahe käega lamelli poolt
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
(30-12-2013, 12:51 AM)Rolz Kirjutas: (21-12-2013, 10:25 PM)kaspar Kirjutas: Ise soovitaks kah hakka 7-et kuna 8-ksa on juba titte piik ja asfaldil üpris libe.
Iga KORRALIK naelrehv on asfaldil libe, muidugi kui mõni Nm/kW on.
Praeguse ilmga oleksin ise ka kahe käega lamelli poolt
Jah nael on tõesti asfaldil libedam kui lamell või suverehv (M+S). Aga hakka 8 on mõeldud ainult jääle või lumele. Olen sõitnud mazda 3 ga kus olid need hakka 8 all ja ei saa jätta kohe kuidagi mainimatta ,et need rehvid ol asfaldil väga libedad rääkimatta mürast. Hakka 7 on kah müra rikkas rehv aga sobib asfaldile rohkem kui hakka 8. Loomulikult on hakka 8 väga hea rehv kuid liiga palju on kaalutletud selle rehvi arendamisel jääle ja lumele. Kui müra ole oluline siis väga hea hinna ja kaliteedi suhtega on goodyeari ice artic/ dunlop ice... (sisuliselt üks sama rehv)
|