Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Tere, võib olla nüüd keegi naerab, aga jah, käisin siiani Statoil pesulas oma autot pesemas. Tundus mugav. Korra küll maandus nende kuivati mulle tagavararatta kattele, seisates pesula töö, aga mõtlesin, et no juhtus, elame üle, oli väike kriim vaid ja polnud aega mässata avalduse kirjutamisega ka. Sai igaks juhuks pilt tehtud sellest situatsioonist. Nüüd siis mõned nädalad tagasi, sain uue matsu. Seekord tõmbas horisontaalhari ilmselt mitte märgates peale tagastange puhastamist "seljakotti" selle tagumisele plaadile tugevad kriimustused, üle värvi ja kleepsu. Minu arusaamistmööda käis sisuliselt harja võll vastu plaati. Mis mind hetkel huvitab, on, et millised on teiste G-klassi omanike kogemused taoliste pesulatega, eriti just selle "seljakoti" osas? Kas peaks soovitama neile panna oma uksele silt "Keelatud standarvarustuses Mercedes G-klassile!".
Hämmastav on muidugi nende tahe musta valgeks rääkida. Kuid vaatame millega see lõppeb. Hetkel huvitaks lihtsalt, kas kellegil veel analoogseid juhtumeid. Oleks hea teada.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Tänapäeval võiks pesula tehnika nii 'tark' olla ja ise auto kuju jälgida ja mitte seda rikkuda.
Ise pole eriti käinud- alati on selline tunne, et need harjad külgedel rebivad peeglid küljest.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
28-11-2013, 09:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2013, 09:25 PM ja muutjaks oli väikemees.)
Mina olen näinud kaasaegset automaatpesulat, millel oli kohe silt küljes, et pole lubatud need nn."seljakotid" jne. Suusaboksi ja katuseraamidega varustatud auto jaoks on võimalik teha eraldi programme. See, et nüüd ära kriimustas võib olla ka lihtsalt sellest, et surve harjadele on liiga tugevaks määratud. Tavalise auto puhul pole seda tunda, küll aga igasuguste väljaulatuvate osadega. Tagumise klaasi kohal asetsev tiib näiteks.
Sellega tasuks käsipesulas käia, sest masin ei suuda sellisel autol igasuguseid nurgataguseid pesta. Tiivaääred mis vastu keret, sama see "seljakoti" ümbrus.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Mina kaaluks käsipesulate külastamist edaspidi.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
29-11-2013, 01:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2013, 01:57 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Ka käsipesulad ei garanteeri normaalset tulemust-tundub et pigiplekke küüriti vist liivapaberiga (pidin ükskord hädaolukorras (kajakasitt) Clean Service pesulat külastama).
Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
29-11-2013, 01:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2013, 01:48 PM ja muutjaks oli Gandiline.)
Lisan mõned pildid illustratsiooniks. Pildid tehtud vahetult peale pesulast väljumist. Äärmiselt "tore". Ja veel "toredam" on selle üle vaielda, et kas need ikka pärinevad pesulast. Oleks ma kuhugi mujale jõudnud sõita, siis veel oleks vaielda millegi üle, aga pesula ukse taga tehtud piltide peale...? See jutt on muidugi pikem, aga ei hakka siin esialgu lahkama.
Aitäh soovituste eest Ilmselt mõnda aega ma ei soovi üldse kedagi lasta oma autot pesema. Lihtsam on ise pesta kui vaielda ja saada aru et kellegil kas puudub reaalsustaju või on firma nii serva peal oma majandamisega, et väikse süsteemivea tunnistamine ja parandamine lööb äril jalad alt. Selline mulje jääb igatahes nendega suheldes. Kuid kas kellegil on olnud just selle analoogseid juhtumeid selle rattakattega? Lisan siia ka pildi sellest, kuidas pesula kuivati istub selle rattakatte peal. See üks eelmine juhtum.
Postitused: 63
Teemad: 9
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Tered! Soovitaks ise edaspidi vältida igasugu selliseid pesusid. Endal ei ole kunagi tulnud mõttessegi sellisele autopesu teenusele, ma lihtsalt ei ole juba eos nii kandilise asjaga julgenud harjade vahele minna...
Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Teema lõpetuseks: http://tarbija24.postimees.ee/2685428/kl...t-huvitist
Isiklikult on tagantjärgi muidugi iseäranis huvitav lugeda sealseid kommentaare ), aga see selleks.
Minu jaoks sai sellest asjaajamisest põhimõtteline küsimus hetkest, kui auto ülevaatamisel poetas nende "expert", et ega muud moodi ei saagi kui kohtu kaudu nendega asju ajada. Mis mõttes teenusepakkuja rikub auto ja siis paugutab uksi, kui klient soovib asja lahendada? See oleks võinud täitsa vabalt lõppeda ka lihtsalt nendepoolse vabanduse või palju väiksema rahalise väljaminekuga nende jaoks. On arusaadav, et kes teeb sellel juhtub. Sealt käib 100 autot päevas läbi ja never ei või midagi juhtuda? Aga näed juhtus. Ole mees, vabanda ja elu läheb edasi. Kuid selline suhtumine, et anna raha ja tõmba uttu, meil ei juhtu kunagi midagi...? Tore, et tarbijakaiseametil jätkus selgroogu. Tänud neile õigluse taastamise eest. Lihtsalt hale lugeda veel seda Statoili esindaja kommentaari, isegi nüüd ei suuda end kokku võtta, süveneda teemasse ja tõenditesse ja öelda välja, et vabandust, et nii läks, juhtub häälestame oma seadmeid paremini ja teinekord enam seda asja ei juhtu. Igatahes kui teil midagi sellist, siis pole vaja pead õlgade vahele tõmmata. Kui asi on õige, siis tuleb nõuda, kui härrad ise ei tule selle peale, et klient on ka siis klient, kui talle kahju tekitatakse.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
05-02-2014, 04:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2014, 04:57 PM ja muutjaks oli hents99.)
Kahju jah, et klienti kui koera koheldakse sellises ettevõtluses.
Lõpuks nad ühesõnaga siiski ei tunnistanud oma viga - selles ongi probleem.
Edit: Jah, kommentaarid on päris ajuvabad. Mõelda vaid, kui kommentaare saaks sisestada ainult ID kaardi alusel....oleks olematult vähe, aga samas asjalikke kommentaare.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Rõõm on lugeda, et Sul jätkus viitsimist.
Kahjuks ainult läbi selliste kogemuste paraneb see ühiskond.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Viitsimine tekkis sellise ülima nahhaalsuse tajumisest oma nahal. Oleks nad veidigi süvenenud või kaasa mõelnud, et kas ja kuidas see võimalik on, et see seal juhtus... Mina pidin neile algusest peale selgitama kogu protsessi, harjade liikumistrajektooridest, harjade mõõdud ja asendid auto suhtes jne. Ja mis ma oma silmi enam ei või uskuda või... Kojamehi ära korjates olin sunnitud vaatama ka porist tagavararattakatet, kuna ei tahtnud ennast ära määrida. Seal ei olnud ühtegi kriimu. Kamoon... ma olen MB klubi liige, ilmselt tõesti tähendab minu auto seisukord mulle veidi rohkem kui keskmisele autoga liiklejale, nii et iga lisanduv kriim satub ka kohe tähelepanu orbiiti, rääkimata sellised värsked narmendavate servadega sügavad jutid. Käitud täiesti viisakalt, kohapeal teenindaja ei hakanud väljagi tulema, ütles et usub mind, pildid ja avaldus sai tehtud kohapeal. Kogu edasisest kirjavahetusest ja suhtumisest aga jääb mulje, et neil on mingi standard välja töötatud kliendikaebuste tõrjumiseks. Tõrjutakse kõike, ilma väiksegi süvenemiseta. Kohe esimesest signaalist alates võetakse positsioon, "nii kuidas me nüüd sellest vabaneme". Kui see pole ka Statoili enda sisemine kultuur, siis valigu endale paremad koostööpartnerid, keda oma kaubamärgi alla tegutsema lasta. Mina kliendina, ei pea sellistesse asjadesse süvenema. Ja selgitama ka seda, kuidas see tehniliselt nende kahe ukse vahel juhtus. Minu jaoks piisab tegelikult faktist, et need kriimustused on värksed ja tekkinud kusagil seal. Inimesed, kes väga tehnilistes aspektides ei orienteeru, ei saagi sellise jutu peale midagi öelda, eriti kui nende kaamerate lahutusvõime ei võimalda hiljem analüüsida, mis oli enne ja mis mitte. Ma ei kujuta ette, kuidas näiteks naisterahvas, kes just lendur ei ole, suudab sellisel juhul ennast tõestada. Edaspidiseks, kes veel kasutavad nende teenuseid, siis tehke pildid alati nii enne kui pärast peasulast väljumist. Aga ok ) eks ma võiks vihaga siia terve romaani kirjutada. Lihtsalt ehk kellelegi abiks tulevikus. Tänud toetamast!
|