Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
09-11-2013, 02:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2013, 06:50 PM ja muutjaks oli SuhtJutt.)
Tere, pakkuda ekslusiivne uunikum. Auto osales eesti filmis, vasaku jala reede. Autol on rariteetne väärtus suurem kui turu väärtus. Tegu siis 2.0 liitrise diisel mootoriga isendiga. 44 kw. Mootor ja kast töötavad laitmatult, kere tahab kerget tegemist. Selle auto turuväärtus ja rariteetne eesti filmi ajaloo väärtus suurem, kui see ära taastada. Hinda kysiks: 1000. EUR. esialgu. E.mail. htrei@hot.ee.
Auto asub hetkel TALLINNAS. Harry.
PILT ON SIIN.
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
Millest selline hind? Ennem müüdi 400€-ga...
http://www.auto24.ee/used/1157228
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Mis mõttes, hinnad ongi muutunud.....sirvi a 24 voi soovi natukene....
(09-11-2013, 03:18 PM)kodutu Kirjutas: Millest selline hind? Ennem müüdi 400€-ga...
http://www.auto24.ee/used/1157228
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
On's film nii klassika juba, et selle arvelt kannatab hinda kruvida? Kahtlen. Vähemalt ukseliistu võiks romulast minna võtta ja autole külge kruvida, et hind nii jube ei tunduks. a noh, "kunst" ongi selline keeruliselt müüdav kaup. Edu
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(09-11-2013, 02:43 PM)SuhtJutt Kirjutas: Auto osales eesti filmis, vasaku jala reede. Autol on rariteetne väärtus suurem kui turu väärtus. Sorry, see siin pole USA turg.....
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
09-11-2013, 06:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2013, 06:07 PM ja muutjaks oli SuhtJutt.)
(09-11-2013, 05:35 PM)hannes_s Kirjutas: (09-11-2013, 02:43 PM)SuhtJutt Kirjutas: Auto osales eesti filmis, vasaku jala reede. Autol on rariteetne väärtus suurem kui turu väärtus. Sorry, see siin pole USA turg.....
No kuulge, liist on küljes, starterile tehtud kapp rem. jne... kui mina selle masina sain oli see vapsjee hullus olukorras.....
.....miks ma ei ole mb klubi liige, kuna siin on kahtlane seltskond. krt sebige omale üks sõitev 123 ja sõitke sellega 2 aastat jutti, mul eelmine oli valge 123 ja sama moodi 2.0 diisel, pidasin teda 2 aastat hobi autona, ja palju´d kadestasid linnas, kus masina said. neid varsti enam linnas üldse ei liigu ja need mis liiguvad seisavad soojas garaazis, et suvel väljasõidule minna oma pruudiga, ja sõita kasvõi pirita randa päikest võtma, vot nii sõbrad....
(09-11-2013, 04:58 PM)zum Kirjutas: On's film nii klassika juba, et selle arvelt kannatab hinda kruvida? Kahtlen. Vähemalt ukseliistu võiks romulast minna võtta ja autole külge kruvida, et hind nii jube ei tunduks. a noh, "kunst" ongi selline keeruliselt müüdav kaup. Edu
anna mulle teada üks romula, kus 123 juppe on.......
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Ma olen arvamusel, et selle filmi nime mainimisega nii väga kekutada ei maksaks. "Vakaku jala reede" ei ole mingi filmiklassika ega saa ka selleks kunagi, lihtsalt üks paljudest uuema aja eesti filmidest.
Ma saan aru kui müüdaks näiteks hobust ja seal juures oleks märge- sellega ratsutas Vürst Gabriel filmis "Viimne Reliikvia" või müüdaks sapikat (maantemuhku), mis osales filmis "Siin me oleme". Mäletate ju stseeni- John lase vesi välja.
Vot need kaks filmi on eesti filmiklassika.
Aga see on õige, et heas korras W123 on Eestist raske leida ja tulevikus veel raskem. Samas rimaka W123 hind ei ole täna ja ei ole ka tulevikus väga suur, kõik oleneb konkreetse auto seisukorrast.
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
olen kuulnud lugusi, et mersudel aastat ja läbisõitu ei küsita.......
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Põhitõde on selles, et w123 ja w123 on vahe sees nagu ka absoluutselt iga vanema auto puhul. Tänapäevaks on kahte sorti masinaid jäänud 1) need mis on heas korras, hoitud kuivas garaažis, välditud talve, kruusateid jne 2) need mis on oma aja ära elanud, surnud kirstud, mis kõlbavad ainult Aafrikasse saatmiseks.
Ma küll kedagi ei kadestaks, kes sõidab ringi mingi väsinud tõllaga ma pigem tunneks talle kaasa.
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
siin ikka ulme vanad koos, krdi vana tõlla väärtus kasvab iga päev, selle surnud 124 tuleks kuusakoskisse juba ammu viia, tänud!
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Kui kriitikat üldse ei kannata, siis selle foorumi külastus pole kohustuslik. Sorry, kuid kõige närvilisem siin teemas oled sina.
PEACE!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
10-11-2013, 03:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2013, 03:24 PM ja muutjaks oli SuhtJutt.)
vb. tõesti, aga oleks aeg juba arenema hakata....kui te oleks tõelised Mercedes-Benz fännid....siis oleks asjad teisiti ma arvan.,...
78.a. insenerid ei teadnud veel 124 ja järgnevatest E.klassidest suurt midagi. Tõele näkku vaadates olid 123 kerega E klassid, üheks suureks aluseks ka 124 kujunemisele, kuigi 124 veeremi ehitus küll erineb 123 omast aga siiski. ja 126 tehti ka 123 sassii peale. selle aja kohta need autod olid tegijad ja on siiamaani, tänapäeval toodektakse sitta, olen kuulnud et mersusi tehti kuni 93 aastani, mina aga pakuks et 1991.a.. tänud
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(10-11-2013, 03:19 PM)SuhtJutt Kirjutas: vb. tõesti, aga oleks aeg juba arenema hakata....kui te oleks tõelised Mercedes-Benz fännid....siis oleks asjad teisiti ma arvan.,...
78.a. insenerid ei teadnud veel 124 ja järgnevatest E.klassidest suurt midagi. Tõele näkku vaadates olid 123 kerega E klassid, üheks suureks aluseks ka 124 kujunemisele, kuigi 124 veeremi ehitus küll erineb 123 omast aga siiski. ja 126 tehti ka 123 sassii peale. selle aja kohta need autod olid tegijad ja on siiamaani, tänapäeval toodektakse sitta, olen kuulnud et mersusi tehti kuni 93 aastani, mina aga pakuks et 1991.a.. tänud
Nii õrnapõrnaline?
Heas korras 123 (kere ei mädane, tehnika on timmis) maksab endiselt 5+ k€. Kuusakoski pakub sõiduauto eest umbes 160, peale jäätmekäitlust saab vast 250 kätte.
Need on hinnaskaala mõlemad otsad. Sinu oma paikneb paraku skaala alumises otsas, mistõttu tõsisele huvilisele pole kuigi atraktiivne. Lihtsalt odava diiselauto otsijale ju kõlbab, kuid aanelja teedeii saab ju veel odavamalt.
Filmis osalemine võib olla ju mõnele egolaks, mis paneb autot soetama, kuid pigem võiks see müüa SR.org foorumis. Siinne seltskond teab üsna hästi, mis on väärt üks 123 ja mida see väärt ei ole. Kõnealune film ikka väga aaneli... Ehk tarbitav. Aga ei midagi säärast, mida edaspidi hardusega meenutada.
Samas on võimalik, et me kõik eksime ja kõnealusest teosest saab edaspidi Eesti Kultuuripärandi taies.
Üldiselt ei ole mõtet tulla meile seletama, mille poolest on 123 hea
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
(11-11-2013, 10:46 AM)v6sa Kirjutas: (10-11-2013, 03:19 PM)SuhtJutt Kirjutas: vb. tõesti, aga oleks aeg juba arenema hakata....kui te oleks tõelised Mercedes-Benz fännid....siis oleks asjad teisiti ma arvan.,...
78.a. insenerid ei teadnud veel 124 ja järgnevatest E.klassidest suurt midagi. Tõele näkku vaadates olid 123 kerega E klassid, üheks suureks aluseks ka 124 kujunemisele, kuigi 124 veeremi ehitus küll erineb 123 omast aga siiski. ja 126 tehti ka 123 sassii peale. selle aja kohta need autod olid tegijad ja on siiamaani, tänapäeval toodektakse sitta, olen kuulnud et mersusi tehti kuni 93 aastani, mina aga pakuks et 1991.a.. tänud
Nii õrnapõrnaline?
Heas korras 123 (kere ei mädane, tehnika on timmis) maksab endiselt 5+ k€. Kuusakoski pakub sõiduauto eest umbes 160, peale jäätmekäitlust saab vast 250 kätte.
Need on hinnaskaala mõlemad otsad. Sinu oma paikneb paraku skaala alumises otsas, mistõttu tõsisele huvilisele pole kuigi atraktiivne. Lihtsalt odava diiselauto otsijale ju kõlbab, kuid aanelja teedeii saab ju veel odavamalt.
Filmis osalemine võib olla ju mõnele egolaks, mis paneb autot soetama, kuid pigem võiks see müüa SR.org foorumis. Siinne seltskond teab üsna hästi, mis on väärt üks 123 ja mida see väärt ei ole. Kõnealune film ikka väga aaneli... Ehk tarbitav. Aga ei midagi säärast, mida edaspidi hardusega meenutada.
Samas on võimalik, et me kõik eksime ja kõnealusest teosest saab edaspidi Eesti Kultuuripärandi taies.
Üldiselt ei ole mõtet tulla meile seletama, mille poolest on 123 hea
lõppu ikkagi üks korralik Mercedes-Benz fänn peab lisama..., minu arust mõttetu klausli.....
räägi loo kuidas, mulle tuli teenendusse, 123 ja vana ütles kas te sellist autot remondite, ma olen käinud 5 kohas kus on saadetud pikalt, et meie selliseid autosi juba ammu ei remondi....selles on asi pigem mitte selles, lihtsalt keegi ei oskagi remontida, on justkui uuema aja, auto juppide välja vahetajad, aga selle kõnealusel autol on võimalik veel autoremont, mis on tänapäeval suhteliselt haruldane, ´tänud!!!
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
11-11-2013, 01:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2013, 01:33 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(11-11-2013, 11:52 AM)SuhtJutt Kirjutas: (11-11-2013, 10:46 AM)v6sa Kirjutas: ...
Üldiselt ei ole mõtet tulla meile seletama, mille poolest on 123 hea
lõppu ikkagi üks korralik Mercedes-Benz fänn peab lisama..., minu arust mõttetu klausli.....
...
Mina ei ole MB fänn. Mulle lihtsalt sobib nende toodet produkt (ja enamus seda tarbivast sootsiumist ). Aga ma ei kannata, kui järjekordselt tullakse vahutama asjadest, millest oleks mõistlikum vaikida.
Sest rääkides kipub teadmatus välja paistma hakkama.
On tõsi, et enamus töökodasid ei taha nii vana MBd enam näha. Sest selle juures tuleb mitte ainult teha, vaid ka teada, mida ollakse tegemas. See viimane eeldab teadmisi ja kogemusi. Ning eriti neid viimaseid arvuti taga ei omanda...
Mis omakorda tähendab, et keskmine 123 ostja kas TEAB, mida ta on ostmas ja seetõttu ei ole talle vaja rääkida mitte filmidest ja sõidumõnust, vaid esistabika kinnituste olukorrast, põhja olemasolust esiistmete taga või tagasillatala looga kinnituspunktides.
Lihtsalt esmamersu ostja aga lihtviisiliselt pettub: loodetud muretu kulgemise asemel (sest mersut ju remontima ei pea... ) ootavad teda ees tunnid roostetõrjel ja eelmiste omanike säästuremondi tulemuste likvideerimisel. Sest ükski töökoda seda autot näha ei taha.
Sadakakskendkolm on hea auto. Aga vaid tehniliselt korras olles... Ning arvestades meie teehooldamatuse kõrget taset, ei püsi see hea seisukord ilma oluliselt oma aega ja vaeva selleks kulutamata.
Jutt ei käi ju üldse Su autost - tonni eest sõitev Mercedes-Benz saada pole paha. Kuigi minu hinnangul on seal nii 300 jagu õhku, kui põhi ikka all on ja autol kehtiv ülevaatus. Aga minu arvamus ei ole oluline - oluline on auto ära ostnud uue omaniku arvamus. Ning kui talle ikka parditibukarva liikur meeldib, on iga hind täpselt paras.
Minu sae tõmbas käima Su ignorantsus margifoorumis.
Loodetavasti leiab auto hoolika peremehe, kes oskab hinnata toonase insenerimõtte tulemust sellisena ja tahab pakkuda vanurile väärikat pensionipõlve.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
OT:
Tuletan meele kõigile foorumis turustajatele, et foorumi ja auto24-jas müümise vahe ongi selles, et foorumis alati keegi teab su kaubast midagi enamat ja üldiselt lisab ka sellekohase kommentaari. Kui nendeks kommentaarideks valmis pole siis piirdu üksnes a24, soov vms. portaaliga.
Postitused: 23
Teemad: 0
Liitus: Oct 2013
Maine:
1
käisin seda elukat septembri esimestel nädalatel vaatamas, seisis kuskil autoremondi töökoja hoovis. Sellega pole muud teha kui kuusakoskisse, ausalt. Iga detail pm läbiva roostega, kere ikka väga läbi, salongi seisukorda ei mäleta, kuid ülisuure sitakihi all ta oli. Käima ei saanud ka panna kuna akut polnud käepärast.
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
äge siis ju!
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Ja mis jutt see on, et keegi ei oska 123 mersut remontida. Seal ei ole ju mitte midagi osata. Eriti veel, kui tegu on sellise diiselmootoriga.
Enamus juhtudel ei raatsi siukeste rimakate omanikud piisavalt maksta, kellel on heas korras, see maksab ja hoiab. Mina sõitsin pea kaks aastat 123 ga ja see oli ikka palju, kohe palju kobedam, kui see, mis siin müügis on. Tean täpselt, mis auto see on ja ausaltöeldes sõidaks küll, aga mitte muidugi siukse risuga.
Auto peab pakkuma sõidunaudingut ja see seda kindlasti ei paku.
jah, saab korda teha, aga miks vaevuda - korda tegemine maksab sama palju või rohkem, kui saksast korraliku toomine ja seejuures tead, et pole tegu kapsapeaga.
Mina tahaks omale C123 280 bensiinikat ja väga korralikku. Siis hoolitseks ja ajaks ikka suviti välja ka.
Aga projektikaks, millele peab keevitust õpetama, võtaks pigem juba midagi vanemat
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
hea vastus pean mainima, hr ints.
aga ikkagi teema kaldub müügi kuulutusest liialt võssi....
|