Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Tervist kõigile!
On plaanis saada ka Mercedese omanikuks, ning tulin siia teie käest nõu küsima, endale meelidvaks üllatuseks on mul välja valitud selle foorumiliikme üks auto, mis vahepeal on olnud aastakese kolmanda isiku käes: ( http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=25676). Auto kuulutus on üleval siin: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Suureks küsimuseks on, kas hind on paigas, mis on võimalikud tuleviku probleemid?
Ise olen teinud temaga väikese ringi Tallinna tänavatel - kõlkse, kolinaid, rooli kiskumist või muud kahtlast kuulda ei olnud, kui välja arvata see, et käigu vahetusel ja gaasipedaali lahti lastes oli mingi krõbin kastis sees, võimalik, et seesama aastaid tagasi õlitatud detail on hakanud uuesti muret tekitama. Plaanis on enne lõpliku otsuse langetamist käia ära Silberauto Järve esinduses ostueelses kontrollis. Kere poolest rattakoobastes on kerge rooste värvi all, kui palju ta laiali läinud on, raske öelda visuaalsel vaatlusel. VIN'i järgi registreeritud kõkse Eestis tekkinud ei ole, asjad on nii nagu Kukeke kirjeldab. Elektroonika poolest kõik asjad tomisid nii nagu nad peavad, ka läbisõidu number on loogiline jätk eelmisele kasutajale. Kirjade järgi võiks olla asjalik ost.
Kõik hüva nõu on teretulnud!
NB! Hinnaklass on omad piirid ette seadnud ja auto vahetusega suts kiire. Mercedes on minu esimene valik teiste autode ees.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mina ostsin naisele kevadel täpselt sama mootoriga isendi. Meil automaat kastiga. Siiamaani ainult kiidusõnad. Väga hea ökonoomne liikur. Roostega on neil nii nagu on. Ka meie oma oli roostes ja eks roostetab ka edasi. Kuid auto ise minu meelest väga hea. Neil on teatud tüüp vead mida tasub kindlasti esinduses lasta vaadata. Üks suuremaid hädasin on õli mis pidi mööda mootori juhtmestiku rändama ja palju pahandust tekitama. Siis see kurikuulus õhusuunamis hoob armatuuri all ( jukerdab ka meie omal, kuid siiani pole viitsinud veel lammutama hakkata) aga eks näis kui varbad külmetavad siis tuleb lammutada. Seda viga näitab ka arvuti reeglina. Vähemalt meie omal näitas.
Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
(02-10-2013, 09:09 AM)siimruz Kirjutas: Mina ostsin naisele kevadel täpselt sama mootoriga isendi. Meil automaat kastiga. Siiamaani ainult kiidusõnad. Väga hea ökonoomne liikur. Roostega on neil nii nagu on. Ka meie oma oli roostes ja eks roostetab ka edasi. Kuid auto ise minu meelest väga hea. Neil on teatud tüüp vead mida tasub kindlasti esinduses lasta vaadata. Üks suuremaid hädasin on õli mis pidi mööda mootori juhtmestiku rändama ja palju pahandust tekitama. Siis see kurikuulus õhusuunamis hoob armatuuri all ( jukerdab ka meie omal, kuid siiani pole viitsinud veel lammutama hakkata) aga eks näis kui varbad külmetavad siis tuleb lammutada. Seda viga näitab ka arvuti reeglina. Vähemalt meie omal näitas.
Tervitades Siim
Tänud Siim!
Ma katsun ennast Silberauto kontrolli ajal sinna auto alla paigutada, oma silm on kuningas, ehk õnnestub mingeid lekkeid näha. Pealtpoolt mootorit vaadates ei märganud miskit, kuis samas seal on nii palju ilu elemente peal, et raske on näha, mis selle all reaalselt toimub.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kui auto on tõepoolest must ka alt (ja mitte punakaspruun) ning arvutist veakoode ei tule, siis on hind õiges vahemikus.
Tasub meeles pidada, et see on elektriauto - kogu elu käib mööda juhtmeid. Seega muretuks kooseluks peab olema võtta ihudiagnostik, kes ennegi elektriautodega edukalt lahinguid pidanud.
Raudvaraga probleeme ei ole kuulda olnud. Nojah, rooste välja arvatud.
Kas ventilatsioon siseõhul püsis?
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
(02-10-2013, 10:55 AM)v6sa Kirjutas: Kas ventilatsioon siseõhul püsis?
Seda funktsiooni ma ei kontrollinud, kuid vaatan veel üle reedel, kui autoga kokku saan. Ka parkimisandurid oleks vaja üle vaadata. Kuna seal meetreid või tulukesi ei ole, siis eeldan, et mingi helisignaal teeb piuksu, kui tagurdades mõni objekt liiga ligidale hakkab jõudma, proovisõidu ajal tagurdades oli seljataga tühjus.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kas ventilatsioon siseõhul püsis?
Võsa sellisest asjast nagu pole kuulnud! Seal ikka probleem pigem selles et see hoob mis peaks õhku jagama kas ainult üles või alla see jukerdab ja ei liiguta. ( mingid hambad kuluvad ära ) Ja siis puhub ainult üles akendele ja näkku.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
See rohkem üldise kulumise teema: siseõhule lülides lekib välist lebrat sisse... Probleem on pigem kosmeetiline, kuid teatud hetkedel üsna tülikas säärane. Tekib reeglina suurte läbisõitude korral.
Jaotuse hoova probleem on teine teema.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Nu jah, meie oma alles üsna noore läbi sõiduga sellepärast pole seda osanud isegi mitte täheldada.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Too isend, mis hetkel valikus on, paistab ka olevat sutheliselt väikese läbisõiduga, seest mingeid erilisi kulumisjälgi näha ei olnud, istmed ilusad, käigukangi kate terve, pedaalid enam vähem. 151 000 on ta Rootsist tulnud, on isegi võimalik, et odoka näit on õige. Ma kliimat mõned minutid piinasin, korra keerasin kõiki nuppe, kuuma, külma, erinevatele tsoonidele, tundus funktsioneerivat. Mingit iseloomulikku lõhna ka kusagil ei olnud.
Postitused: 159
Teemad: 5
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Vaata üle nukkvõlli muundur selle lekkimine on tüüpviga, lekib siis pistikust ja õli pääseb mööda juhtme kiudu jooksma.
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
(02-10-2013, 06:14 PM)mait Kirjutas: Vaata üle nukkvõlli muundur selle lekkimine on tüüpviga, lekib siis pistikust ja õli pääseb mööda juhtme kiudu jooksma.
Võimalik, et rumal küsimus, aga kust otsast seda vaadata tuleb? (põhja alt mootorisse, pealt kusagilt vmt)
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
03-10-2013, 08:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2013, 08:50 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Nukkvõlli muundur? Mis loom see on?
Nukkvõlli andur on kulumaterjal ja kuulub vajadusel vahetamisele. Kui inimene ei tea, milline näeb välja korralik ja mihandse puhul on tegu probleemiga, ei ole ka anduri jõllitamisest tolku. Mina näiteks ei tea...
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Mis seal ikka, kirjutan paberile ühe rea juurde, ma eeldan, et Silberauto inimesed teavad väga hästi kes on nukkvõlli muundur ja suudavad ta seisundi tuvastada.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ilmselt peetakse silmas selle all - nuka asendi muutja ehk mootor nukkvõlli otsas. Selle mootorikopsiku ja mootorikambri vahelised tihendid kipuvad lekkima aga see on väike ja odav mure.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(03-10-2013, 09:35 AM)Rolz Kirjutas: Ilmselt peetakse silmas selle all - nuka asendi muutja ehk mootor nukkvõlli otsas. Selle mootorikopsiku ja mootorikambri vahelised tihendid kipuvad lekkima aga see on väike ja odav mure.
Kas seda 2001 juba pruugiti kaheliitrisel? Aga kui jah, siis vabandan oma iroonia eest.
Paraku liigitub ka see "lekete puudumise" alla - tavaline inimene ei oska selle seisukorda (ega töökorda) küll kuidagi hinnata.
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Küsimus: Kas on normaalne, et C180ne rool tundub raske keerata olevat? Ise sõidan moment 1991 Golfiga, mille rool on veidi väiksem, kuid rataste keerutamine on suhteliselt lihtne töö. Täna tegin ringi Volvo S60nega 1999 aastast, sellel võib rooli ühe näpuga ringi ajada. Roolivõim kindlasti töötas, kuid tundus kahtlane.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
See peabki nii olema! Ka meie omal on ta sama sugune.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Niih, asi üle vaadatud Silberauto poolt, seis selline nii ja naa. Roostet terve ringi jagu, mootorist õli lekib, mõned pumbad kliimaseadmes läbi jne. Panen hiljem siia aruanded juurde, kui keegi peaks sama auto peale mõtlema. Ainus pluss tema juures on see, et läbisõit tundub suht reaalne. 2005 liikus ta Saksast Rootsi 75 000 läbisõiduga, 2009 rootsis oli tal mingi hetk 121 000 ees, ning sealt Eestisse tulle 2011 oli läbisõit 150 000, tänaseks 163 kopikatega. NB! Müüdi pragusele omanikule 4 000 € eest ja praegune omanik alla 4 000€ ei ole nõus sentigi tulema. Kes ostma peaks selle, arvestage siis 4 auto eest + esinduses 1 remondi eest, osavamad näpud saavad kindlasti tunduvalt odavamalt hakkama.
|