Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Teretus, selline mure on tekkinud, et justkui roolivõim tahaks töödata millal ise heaks arvab?
Peamine tähelepanek selle juures on see,et kohapeal pöörates või ka väikese kiiruse juures, no ütleme nii kuni 15-20 kmh töötab korralikult, üle selle muutub rool raskeks. Roolivõimu potsikusse õli juurde valanud ka juba. Küll see ajapikku sealt kuhugi kaob,aga õli siiski olemas. Korra olen mõelnud,et roolivõimu pump äkki õhtal, sest autot ostes oli seal võibolla 10-20 milliliitrit põhjas ainult, ei tea.
Nagu ma aru saan, siis pump peaks ise ennast õhutama? Keeranud seda rooli juba sõites küll ja küll lõppu välja, et noh kas õhk sees või miskit, aga siiski probleem säilib. Teab keegi midagi mida ma veel ei tea?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Omal kunagi olnud sama jama,rool muutus ühele poole raskeks.Vahetasin õli,pumbafiltri ja rihma.Igatahes korda ta sai,nii et ei teagi milles probleem oli.Rihm võis ka vabalt olla,et suurematel pööretel viskas üle.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(01-04-2013, 10:43 PM)DieForADequila Kirjutas: ...
Küll see ajapikku sealt kuhugi kaob,aga õli siiski olemas. Korra olen mõelnud,et roolivõimu pump äkki õhtal, sest autot ostes oli seal võibolla 10-20 milliliitrit põhjas ainult, ei tea.
Nagu ma aru saan, siis pump peaks ise ennast õhutama?
...
Leia leke ja kõrvalda. Kui Su autol on RV õli mahuti otse pumba peal, ei ole õhu imemine tõenäoline...
Mis värvi on hüdrovedelik paagis? Õhumulle ei ole?
Pump võib väsida küll. Survet saab mõõta, kuid seda ei viitsita teha enamasti.
Kui see teema nüüd aprillinali ei olnud...
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Ma olen suht segaduses nüüd. Eeldan,et hüdrovedeliku asemel käib sinna paaki ikka roolivõimu õli? See paak mis on roolivõimu peal. Ennem oli seal sees selline rohekas möks, mingi filter ka. Mina panin sinna roolivõimu õli peale kohe mis oli hoopiski teist värvi. Ehmatasin ise ka ära,et huvitav kas õli vana või milles asi on? Samas olen lugenud küll mingist hüdroõli paagist mis seoses vist nivoo süsteemiga, siiamaani arusaamatu see teema seoses veel mingi paagiga kus käib mingi ime õli sees ning mida see omakorda õlitab siis kõike kokku. Samas ei välista ka rihmapingutit, kuna see ka õhtal omadega, kuigi et rihm ei vilise.
Auto puhul paraku Aprilli lubada ei saa
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
03-04-2013, 02:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2013, 02:08 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(02-04-2013, 06:50 PM)DieForADequila Kirjutas: Ma olen suht segaduses nüüd. Eeldan,et hüdrovedeliku asemel käib sinna paaki ikka roolivõimu õli? See paak mis on roolivõimu peal. Ennem oli seal sees selline rohekas möks, mingi filter ka. Mina panin sinna roolivõimu õli peale kohe mis oli hoopiski teist värvi. Ehmatasin ise ka ära,et huvitav kas õli vana või milles asi on? Samas olen lugenud küll mingist hüdroõli paagist mis seoses vist nivoo süsteemiga, siiamaani arusaamatu see teema seoses veel mingi paagiga kus käib mingi ime õli sees ning mida see omakorda õlitab siis kõike kokku. Samas ei välista ka rihmapingutit, kuna see ka õhtal omadega, kuigi et rihm ei vilise.
Auto puhul paraku Aprilli lubada ei saa
RVõli on eriomadustega hüdrovedelik.
Vanematel on süsteemid eraldi paakidest, uuemate tandempump imeb mõlemad ühisest paagist.
RV ja nivoosüsteem ei ole väga pepsid õlile, kuid hüdrovedelik võiks seal ikka sees olla. Odavaim on ATFII, nii RV kui nivoosüsteemi mahlad on kallimad.
Mina hakkas peale nii: ostaks poest paar liitrit ATFi, imeks paagi sealsest sogast tühjaks ja paneks roolikarbist tuleva vooliku läbipaistvasse anumase. Nüüd kamandaks abilise rooli taha, valaks paagi servani õli täis ja laseks auto käivitada. Hoides paagis pidevalt piisavat kogust õli, laseks abilisel rooli servast servani kerida seni, kuni tagasivoolust tuleb puhast õli. Ja mootor seisma...
Kui probleemiks oli vedelik, siis see probleem on nüüd kõrvaldatud. Tuleb aga arvestada, et uus õli võib midagi lahti pesta, mistõttu seni toiminud süsteem äkki tõrkuma või lekkima hakkab. Harvaesinev juhus, kuid võimalik.
Nüüd on valida - kui närv kannatab, jätakski nii. Lihtsalt taseme sätiks normi.
Purist aga kordab protseduuri Fuchsi RVõliga
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
03-04-2013, 02:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2013, 02:45 PM ja muutjaks oli DieForADequila.)
Kas ma saan õigesti aru,et see samune paak on siis hüdroõli paak mis siis omakorda toidab nii roolivõimu kui ka nivoo süsteemi?
Et kõigepealt pesen atfiga puhtaks ja siis fuchs sisse või kohe fuchsiga kõik ära teha?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Nivoo õli on teisel pool, klaasipesu paagi kõrval.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(02-04-2013, 06:50 PM)DieForADequila Kirjutas: ...
See paak mis on roolivõimu peal.
... Ikka see paak. Nivoo jaoks on teine, mida juba tutvustati. Aga igal autol viimast pole.
Parema õliga võib alati loputada, kui rahakott kannatab.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Võibolla vahetaks lihtsalt filtri, mis maksab ~4-5€ ja ehk ongi korras. Ehk ei saa seda õli sealt paagist lihtsalt kätte enam piisavalt.
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
22-09-2013, 09:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2013, 09:31 PM ja muutjaks oli kupee18.)
mis marki õli läheb roolivõimu süsteemi ? või mis värvi ?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
ATF sobib ka.
Olemas on ka RVõli, mis sinna ette nähtud. Paraku seda igast poest ei saa ja kopsakas liitrihindki ei õigusta säärase kulutuse tegemist viimsele teekonnale sõitmiseks.
|