Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleem HC ja CO-ga
#1
Käisin ülevaatusel. HC ja CO olid ainult pisut kõrgemad, kui lubatud. Huvitav, kas paraneb asi, kui vahetada küünlad, filtrid ja võimalik, et ka küünlajuhtmed?? Põhimõtteliselt ju puudulikus põlemises asi, või mis??

Eriti mingeid kruve ei kipuks keerama essana, hakkaks lihtsate asjadega peale. Seda enam, et kes teab millal neid eelpoolnimetatuid keegi vahetas. Auto mul alates eilsest käes ja Saksast äsja saabunud. Ja veel - mersumehi ei huvita see auto iseenesest, aga probleem põhimõtteliselt kõigil esinev.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#2
no usun, et lase lihtsalt CO paika keerata - see tavaline, et paigast läheb. Aga kyynlad võid ikkagi ära vahetada -ei maksa sittagi ju
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
See CH paigas või mitte paigas olemine sõltub küll ülevaatajate jutu ja oma kogemuse põhjal otseselt sellest, kas mootor töötab ilusti, ei jäta vahele, ehk kõik potid kenasti toimiksid! Tänu sõbra tuttavatele ARK-s sai oma autot aparaadi küljes hoides asjast nats räägitud. Mul jagajakaan pisu närune, juhtmed nirud, küünladki mitte kõige paremad ja sitt bents paagis (92). Kui auto käima panna, siis läheb CH 500-... (nii pidigi olema) peale ja siis hakkab langema, 100 on vist lubatud jah, mul langes min. 150-le, kui juhtus, et mootor töötas mingi 2-5 min. normaalselt, siis üks pott jättis korra vahele ja CH kohe ca. 300+ peal. Ülevaatuselt sain nippega läbi ikka :biggrin:, peale ülevaatust panin Venest (tangin seal odavalt ConfusedmileSmile paagi 95-t täis, lasin juhtmed niiskustõkkega üle ja mootor töötab nagu antsu viiul nüüd! Tahangi kunagi, kui aega on ja ülevaatajatel samuti kiire pole, aparaadi niisama "mustalt" taha lükata, et näha, kas nüüd ka see pagana CH lolli mängib!?
CO kohta ei oska eriti öelda, see võib ju mingis labasest andurist ka ajusid k.....a! Või pihustiotsad! Kõige lihtsam ja parem variant oleks muidugi Indreku pakutud variant, et saab mõlemad korraga paika.
Vasta
#4
No, ei taha eriti keerata seal midagi, kuna kaks karpat ja mootor tiksub ideaalselt. Kardan pigem, et lõhnab KAT vahetuse järgi.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#5
kalev Kirjutas:No, ei taha eriti keerata seal midagi, kuna kaks karpat ja mootor tiksub ideaalselt. Kardan pigem, et lõhnab KAT vahetuse järgi.

Ega tegu pole Honda kahekarpalise mootoriga? Tähendab, endal ka üks sellise toitesüteemiga masin ning probleem ka sama, et ÜV-l jama heitgaasidega. vahetasin küünlad, õhufiltri, panin head benssu aga ei midagi, ikka paigast. Lõpuks siis väike investeering katalüsaatorisse ning opstii, asi normaliseerus. Viimsel hetkel pääsesin karpade nibimisest, mida ei soovitatud mul teha ega soovita ka mina teistel, sest pill nurrub mul juba 7 aastat ilma et oleks pidand üldse mootori kallal midagi kruttima/vahetama. Põhjus oligi just kehva kvaliteediga Vene küttes, mis müüdi kui "95" olles heal juhul 92, ime kah et lõõre umbe ei ajanud, kusjuures japane on eriti pirtsakas küttekvaliteedi suhtes.

setud sõitsid seciga
Vasta
#6
On küll tegemist Honda kahekarpalise mootoriga! Nurrub ideaalselt, ise arvan ka, et katalüsaator õhtal - eks peab investeerima.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#7
kalev Kirjutas:On küll tegemist Honda kahekarpalise mootoriga! Nurrub ideaalselt, ise arvan ka, et katalüsaator õhtal - eks peab investeerima.

selge pilt, usun et sama jama sul masinal. riisikatest aga üldiselt parim valik töökindluse, vastupidavuse ning ökonoomsuse koha pealt - garanteerin :cool2: (alati on ka erandeid :tongue: )
kui head õlid kasutad ning asja hooldad siis ei suudagi tehnikat läbi ajada, ise jõudsin ennem mersude peale üle minna kui see pill oleks mingitki märki "kustumisest" näidand. Ok, riisikate promomiseks vähe vale koht siiski :bigsmile:
setud sõitsid seciga
Vasta
#8
Mulle ei pea riisikat õnneks promoma. Loodan, et sellega läheb kah nii, nagu eelmistega st hästi.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem esituledega. w124. iseteenjasaan 1 141 27-08-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: v6sa
  V250 2017.a AC probleem Qunn 2 339 27-05-2024, 08:06 PM
Viimane postitus: Qunn
  2.3 kompressor probleem Croco-gonsales 5 1,505 16-08-2022, 11:02 AM
Viimane postitus: TiitTam
  W140 400SE luku/softclose probleem georgpold 1 654 01-05-2021, 11:43 PM
Viimane postitus: Heinar
  W 209 aut kasti probleem Bullterrier 3 1,598 05-04-2021, 09:29 PM
Viimane postitus: Bullterrier
  Käigukast 7-GTronic probleem mikk1992 4 1,805 17-12-2020, 01:03 AM
Viimane postitus: supercharger230
  Probleem R129 kellaplokiga ronts14 4 2,550 14-05-2020, 12:17 PM
Viimane postitus: v6sa
  Ukse lukustuse probleem herki 6 4,165 07-02-2020, 09:53 AM
Viimane postitus: Zlang
  S211 2004a 320cdi 150kw käivitus probleem Keku23 0 1,868 15-05-2018, 09:29 PM
Viimane postitus: Keku23
  Commandi asendusega probleem törr 7 5,582 25-09-2017, 08:18 PM
Viimane postitus: väikemees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne