Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Terv, kuna plaan on Saksamaale auto järgi minna ja varem pole kunagi MB'd omanud, mõtlesin, et oleks tark mõte lasta mõnel nupukamal autohuvilisel autole pilk peale visata ja häid-halbu omadusi lausuda. Soov oleks siis midagi kesklassist osta, midagi uuemat ja viisakamat. Tundus korralik isend olevat, uued C-kujulised ääretuled, kroomitud rooliratas jms.
Auto asub ise siis siin tuntud mobile leheküljel:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mer...eage=40000
Igasugune ostuabi teretulnud.
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Keegi tõesti ei oska midagi antud auto kohta kosta? Nüüd see auto 1000 eurot odavamaks ka hinnatud.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
20-07-2013, 08:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-07-2013, 08:46 PM ja muutjaks oli väikemees.)
Tuleb lugeda netist arvustusi selle mudeli kohta. Kogemused selle mudeli 1,8 diisliga. Juhitavus on väga hea, vaikne ja hoiab Mercedese stiili, küll siis seda natuke odavamal viisil. 1.8 mootor jääb automaatkastil natuke ebamugavaks kui on soov sportlikumat sõitu harrastada, tunda on käiguvahetused, natuke ebameeldiv. Rahulikul sõidul samas väga hea ja sujuv.
SLK peal 2.5 mootor on väga hea! Käiguvahetust ei tundnud ka raskema gaasipedaali vajutamisega ja kiirenduse omadused ei jätnud külmaks.
C klassi suuruse valiku poolest võibolla eelistaks isegi B klassi. Natukene kõrgem istumine ja kuidagi mõnusam. Samas Mercedes on Mercedes- sama aasta Passati või Avensisega näiteks ei anna seda võrrelda, tunduvalt mugavam.
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Tänud vastamast! Aga hinnavahe muidu normaalne, võrreldes Eestiga? Auto24s on 2012 aasta mb blue-efficieny hind 35k.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Ise oman nüüd w204 kerega 2007 aast c-klassi nädala ja olen autoga vära rahul. Koht kus sa seda vaatad on väga hea kuna tegemist saksa Mercedes-Benz esindusega kus jagatakse ka 24 kuune garantii. Varustus on hea kuid heledat poolnahk sisu on kindlasti raske puhtana hoida (eriti veel seda riidest osa). Kuna tegemist on 1,8L otsepritse turbo mootoriga siis ei osata selle kohta suurt midagi öelda. Need mootorid ei ole nii väga leinud ja sõitnud ,et saaks nendest midagi täpsemalt rääkida. Kui mina uurisin siis kuulsin ,et need pidid olema kapriised mootorid (elektroonika poolt). Teati ka rääkida ,et tegemist on diisel mootoriga mis ehitatud ümber bensukaks (aga see ka väide). Kuna ise otsisin pikkald w204 siis sai ka sõidetud erinevate mersudega erinevate mootoritega. Kahjuks ei saanud kogeda 250cgi mootoriga sõidukeid kuid rida neljasi sain küll proovida. V6 mootoriga sõidukitega võrreldes olid rida neljad (180 kompressor ja 200 kompressor) suhteliselt närvilised ja kiunuvad.
Sõidukist endast veidi:
Harjumist vajavad asjad:
Comand süsteem:
sellel puudub puute tundlik ekraan ja juhtpult vajab veidi harjumist. Kui selgeks saad siis töötab hästi ja navi on kah Eestis täiesti toimiv.
Suunatule- ja püsikakang vajavad veidi harjumist kuna need suht lähestikku ja alguses kipud suunatule asemel püsikakangi liigutama.
Head asjad:
Väga mõnusa juhitavusega, pikkamaad hea sõita, vaikne, inteligentse valgustusega sõidukid (bi-xenon ja kurvikeeravad tuled) valgustavad teed väga hästi. Ja siis lõppuks kõige tähtsam väidetavalt praegusel hetkel kõige paremini õnnestunud Mercedes ka vastupidavuselt.
Halvad asjad:
See nüüd norimine mõnda inimest see häirib aga mind mitte. Tegemist on ikkagi väikse autoga ja kui oled juht kellelle meeldib suhteliselt taha reguleeritud istmega sõita siis tegemist on 3 inimese autoga. Kuid suurem kui Lexuse IS.
Varustus millest tasuks eemale hoida on elektromehhaaniline vedrustus kuna üks amort maksab 1500 eurot (tavaline 100-150 eurot). Nelivedu muidu väga hea aga Eestist saab osta ainult originaal veovõlle mis maksavad väga, väga palju. Kui oled nõus kannatama siis USAst on võimalik neid saada 60-70 euro kanti + transport.
Tüüpvigadest:
Kettiprobleeme on esinenud umbes 200 000 km juures.
Ise valisin 3L mootoriga c280 kuna proovisõitu tehes sellise isendiga tekkitas palju emotsioone. Väga mõnus sujuv mootor, mõnus mootori heli, mõistlik kiirendus ja kütuse kulu. Välimusele lisab minu silmis palju juurde ka kaks summutit.
Üldiselt soovitaks teha Eestis olevate isenditega proovisõitu saad aimu kas sinule meeldib selle sõidukiga sõita või mitte.
Hinna suhtes on asi järgnev igal asjal on oma ostja vahet pole kui palju sa selle eest küsid.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Sellel mudelil suunatule,- ja püsikiirusekang ei vaja harjumist. Püsikiirusekang on viidud allapoole ja on lühem, pigem tekitab esialgu probleeme selle leidmine rooli tagant. Samamoodi ma pakun on multimeediaga, mulle tundub väga mugav ja lihtne, meenutab BMW-s kasutatavat lahendust.
Tutvustav video: http://www.youtube.com/watch?feature=pla...G5nlK5epgI
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Kui sa oled pidevalt mersuga sõitnud siis ei vaja see harjumist. Aga kui oled mõne muu sõiduki pealt Mercedes-Benz rooli istunud siis vajab see algul harjumist. Pigem on suunatule kang allapoole toodu. Comand vajab kah harjumist ikkagi. Kui ikka comandi pulti esimest korda näppida ei ole see sugugi nii lihtne. Kuid mõne ajapärast täiesti mugav. Nende kasutamis võrdlus võiks olla sarnane nuppudega telefonilt üleminek nutikale. Algul tüütu ja ebamugav pärast väga mõnus.
Ja seda harjumise asja ei võta ma enda põhjal vaid näinud seda sõprade pealt kes istuvad mersurooli esimest korda.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
2007 aasta mudelil on püsikiirusehoidja kang kella 10 ja tuled 9-10 peal!? Enam vähem nii.
Faceliftil on tuled 9-10 peal ja püsikiirusehoidja on viidud 8 peale, ehk siis allapoole tulede valitsast.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
23-07-2013, 04:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2013, 04:23 PM ja muutjaks oli kaspar.)
(23-07-2013, 08:26 AM)väikemees Kirjutas: 2007 aasta mudelil on püsikiirusehoidja kang kella 10 ja tuled 9-10 peal!? Enam vähem nii.
Faceliftil on tuled 9-10 peal ja püsikiirusehoidja on viidud 8 peale, ehk siis allapoole tulede valitsast.
Nüüd ajad midagi segamini?
Vaatasin just netist pilte ja kangide asetus endisel sama mis 07 mudelil.
[undefined=undefined]http://img62.imageshack.us/img62/5055/2012mercedescklassecoup.jpg
Väike kang üleval on püsikas ja suurem all on suunatuli,kojamehed ja täistuled.
(23-07-2013, 08:26 AM)väikemees Kirjutas: 2007 aasta mudelil on püsikiirusehoidja kang kella 10 ja tuled 9-10 peal!? Enam vähem nii.
Faceliftil on tuled 9-10 peal ja püsikiirusehoidja on viidud 8 peale, ehk siis allapoole tulede valitsast.
Nüüd ajad midagi segamini?
Vaatasin just netist pilte ja kangide asetus endisel sama mis 07 mudelil.
[undefined=undefined]http://img62.imageshack.us/img62/5055/2012mercedescklassecoup.jpg[undefined=undefined]
Väike kang üleval on püsikas ja suurem all on suunatuli,kojamehed ja täistuled.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(23-07-2013, 06:03 PM)väikemees Kirjutas: 2012 aastast on all.
http://www.motor-talk.de/bilder/neues-ec...26864.html
Huvitav mis teema selle w123 disainiga viimasel ajal on... Varsti polegi enam ühtegi uuemat mudelit mida osta... Uus kruisikang on ka
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
23-07-2013, 07:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2013, 07:16 PM ja muutjaks oli kaspar.)
(23-07-2013, 06:03 PM)väikemees Kirjutas: 2012 aastast on all.
http://www.motor-talk.de/bilder/neues-ec...26864.html
Vabandust aga see on glk
glk
http://www.caricos.com/cars/m/mercedes-b...ass/2.html
c w204
http://www.autoevolution.com/image/merce...39875.html
erinevused selgelt näha teised vendi avad ja püsika kang tõesti alla toodud (glk-l)
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
23-07-2013, 09:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2013, 09:46 PM ja muutjaks oli väikemees.)
Kaspar! Ma olen sõitnud selle autoga, mille üle siin vaielda Kui soovid võin mõni päev siia sellest ka pildi lisada
(23-07-2013, 06:42 PM)marek Kirjutas: (23-07-2013, 06:03 PM)väikemees Kirjutas: 2012 aastast on all.
http://www.motor-talk.de/bilder/neues-ec...26864.html
Huvitav mis teema selle w123 disainiga viimasel ajal on... Varsti polegi enam ühtegi uuemat mudelit mida osta... Uus kruisikang on ka
Avastasid just Mercedese turundus saladuse! Tahad midagi uut, vali S-klass
Täna töölaaslane rääkis, et uuel S-klassil pidavat olemas sensorid/kaamerad auto ees, mis jälgivad tee seisukorda. Kui tuleb auk, siis vedrustus seadistub kiirelt selle järgi ja tagaistmel ei saagi arugi miks teised autojuhid tee seisukorra üle nurisevad.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Jah tõesti on sul õigus aga see on täiesti uued W204 mis on üle üldiselt võibolla kuuaega vanad.
Isegi Mercedes-Benz kodulehel olev interaktiivne kasutaja juhend näitab ,et püsika kang on endiselt üleval!
http://www4.mercedes-benz.com/manual-car...nkrad.html
Erinevad W204 C-klassid mobile.de-st kõik on uued sõidukid 2013 aastast ja püsika kang on üleval mõnel üksikul on ringi tõstetud alla aga enamustel siiski veel üleval (vanamoodsal viisil).
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mer...LSO_EXPORT
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mer...LSO_EXPORT
uuem kangide süsteem:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mer...LSO_EXPORT
Vabandan teema risustamisest.
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Aitäh vastamise eest! Väga kasulik ja abistav info. Eks augusti algul millalgi ikka plaan minna, eks näis siis mis autoga tegu on.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Minnes selle kruiisi kangi teema juurde tagasi korraks - müstika, seda loogikat mina läbi ei hammustanud.
Täpselt nii ongi, kruiisi kang on liikunud ülevalt (kus ta oli IMO väga hea koha peal) alla. Miks?
Sõitsin ükspäev CLA-ga ja esimestel ringteedel väljasõitu tehes suunda näidates rakendasin igakord Limiteri peale, ise seejuures oma tegevusest mitte midagi aru ei saanud. Automaatselt lükkab käsi suunatule näitamise asemele kruiisi/limiteri sisse. Enne aru ei saanudki kui vaatasin, et mis krt selle kangiga on. Ning kang on ka mõnusalt "paksuks" aetud, täpselt nagu suunatule/kojamehe kang on.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Väidetavalt tuldi kasutajatele vastu kes koguaeg suuna näitamise asemel kruisi peale panid...
...ehk siis kasutajatele kes tulevad riisikalt MB peale.
|