Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 Kütusekulu probleem
#1
Autoks Mb w210 E230 Bensukas automaat 1996a
Sain sõita täis paagiga mis on 65L 250km linn 80% ja 20 % maanteel ning paak tühi , ehk umbes 30L/100km ei usu väga et selline mootor peaks niipalju võtma , käisin diagnostikas arvuti ei näitand mitte ühtegi viga , lambda kõik korras , soovitati võtta õhulugeja pistik ära ja vahetada küünlad ja vaadata kas see muudab midagi
On kellegil veel ideid mida võib proovida , või mis ültse viga on et kütusekulu nii suur on
Vasta
#2
Bensulõhn summutist tuleb?
Auto bensu järgi haiseb?

Kulu 30 rikke tõttu peaks ninaga tunda olema.

Raske saapaga tallates võiks selle ka korras masinast praeguste ilmadega läbi suutma toppida...
Vasta
#3
(08-01-2013, 06:07 PM)v6sa Kirjutas: Bensulõhn summutist tuleb?
Auto bensu järgi haiseb?

Kulu 30 rikke tõttu peaks ninaga tunda olema.

Raske saapaga tallates võiks selle ka korras masinast praeguste ilmadega läbi suutma toppida...

Ei ole lõhna tunda salongis ega ka väljas
Vasta
#4
Palju auto tühikäigul käib? Kui seda tiksumist ka tundide viisi on, siis tõuseb keskmine kulu meeletult.

Pidurid pole peal? Rehvid on normaalrõhul?
Vasta
#5
(08-01-2013, 07:45 PM)Eero_S Kirjutas: Palju auto tühikäigul käib? Kui seda tiksumist ka tundide viisi on, siis tõuseb keskmine kulu meeletult.

Pidurid pole peal? Rehvid on normaalrõhul?

Noo ikka käib kohapeal eriti külmadega , pidurid ei tohiks peal olla aga pole kontrollind
Vasta
#6
Mul oli katalüsaator umbes.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#7
(08-01-2013, 05:54 PM)Zimmer Kirjutas: Autoks Mb w210 E230 Bensukas automaat 1996a
Sain sõita täis paagiga mis on 65L 250km linn 80% ja 20 % maanteel ning paak tühi , ehk umbes 30L/100km ei usu väga et selline mootor peaks niipalju võtma , käisin diagnostikas arvuti ei näitand mitte ühtegi viga , lambda kõik korras , soovitati võtta õhulugeja pistik ära ja vahetada küünlad ja vaadata kas see muudab midagi
On kellegil veel ideid mida võib proovida , või mis üldse viga on et kütusekulu nii suur on

Kas kütusekulu mõõtsid ikka nii, et tankisid bensukas täis paagi, siis sõitsid 250 km ja siis lasid uuesti paagi täis e tankisid jälle 65 liitrit? Või vaatasid lihtsalt seieri järgi, et nüüd on paak tühi (mis ei tähenda, et oleks kulunud 65 liitrit, võib olla hoopis 40)? Või auto suri välja peale 250 km (mis ei tähenda samuti, et oleks kulunud 65 liitrit, kuna paagis võib arvestatav kogus kütust alles olla, mida mingil põhjusel kätte ei saa)?
Vasta
#8
(08-01-2013, 07:56 PM)Zimmer Kirjutas:
(08-01-2013, 07:45 PM)Eero_S Kirjutas: Palju auto tühikäigul käib? Kui seda tiksumist ka tundide viisi on, siis tõuseb keskmine kulu meeletult.

Pidurid pole peal? Rehvid on normaalrõhul?

Noo ikka käib kohapeal eriti külmadega , pidurid ei tohiks peal olla aga pole kontrollind

Tühikäigukulu on liitreid tunnis. kas 2 või 5, sõltub mootori seisukorrast ja "tühikäigu" iseloomust - kui ikka gaasipedaali pidevalt näperdada, siis kütust ikka kulub.

Külm mootor (temp <60) - +30% vähemalt.

Palju mõttetut tõmblemist lumepudruses pealinnas - 20 l/100 vähemalt...
Vasta
#9
(09-01-2013, 09:45 AM)Priit Kirjutas:
(08-01-2013, 05:54 PM)Zimmer Kirjutas: Autoks Mb w210 E230 Bensukas automaat 1996a
Sain sõita täis paagiga mis on 65L 250km linn 80% ja 20 % maanteel ning paak tühi , ehk umbes 30L/100km ei usu väga et selline mootor peaks niipalju võtma , käisin diagnostikas arvuti ei näitand mitte ühtegi viga , lambda kõik korras , soovitati võtta õhulugeja pistik ära ja vahetada küünlad ja vaadata kas see muudab midagi
On kellegil veel ideid mida võib proovida , või mis üldse viga on et kütusekulu nii suur on

Kas kütusekulu mõõtsid ikka nii, et tankisid bensukas täis paagi, siis sõitsid 250 km ja siis lasid uuesti paagi täis e tankisid jälle 65 liitrit? Või vaatasid lihtsalt seieri järgi, et nüüd on paak tühi (mis ei tähenda, et oleks kulunud 65 liitrit, võib olla hoopis 40)? Või auto suri välja peale 250 km (mis ei tähenda samuti, et oleks kulunud 65 liitrit, kuna paagis võib arvestatav kogus kütust alles olla, mida mingil põhjusel kätte ei saa)?

Tegin nii et 65L sisse ja sõidan ,250km pärast seier täiesti nullis nii et ei tõuse enam , sellest peaks ju järeldama et paak on tühi , kuigi auto turtsuma ega nii ei hakanud


(09-01-2013, 10:12 AM)v6sa Kirjutas:
(08-01-2013, 07:56 PM)Zimmer Kirjutas:
(08-01-2013, 07:45 PM)Eero_S Kirjutas: Palju auto tühikäigul käib? Kui seda tiksumist ka tundide viisi on, siis tõuseb keskmine kulu meeletult.

Pidurid pole peal? Rehvid on normaalrõhul?

Noo ikka käib kohapeal eriti külmadega , pidurid ei tohiks peal olla aga pole kontrollind

Tühikäigukulu on liitreid tunnis. kas 2 või 5, sõltub mootori seisukorrast ja "tühikäigu" iseloomust - kui ikka gaasipedaali pidevalt näperdada, siis kütust ikka kulub.

Külm mootor (temp <60) - +30% vähemalt.

Palju mõttetut tõmblemist lumepudruses pealinnas - 20 l/100 vähemalt...

Ehk siis oleks mõtekam jätta auto seisma koguaeg et see võtab isegi vähem kütust kui käiia lasta
Vasta
#10
See, et seier nullis oli, ei näita 65 liitri kulumist. Pumba tervise huvides paaki kuivaks sõita samuti ei soovita.

Enam-vähem reaalse tulemuse saad täis paagi meetodil: paak kõrini täis, siis sõidad minimaalselt sada kilomeetrit ja siis paak uuesti kõrini täis. Siis arvutad viimase tankimise ja vahepeal läbitud kilomeetrite järgi kütusekulu.
Ps kirjutasin sellepärast "enam-vähem", et ka kõrini täis tankides ei pruugi paagis mõlemal korral sama kogus kütust olla. Oleneb tankurist jms asjadest.

Ps Lase ülevaatuspunktis heitgaasid ära mõõta, enne kui juppe vahetama hakkad. Peaks maksma 5-10 eur olenevalt kohast. Kuidas seda diagnosti tehti, kui pärast soovitati õhulugejat ja küünlaid kontrollida, kas seal gaase ei mõõdetud?
Vasta
#11
(09-01-2013, 12:09 PM)Priit Kirjutas: See, et seier nullis oli, ei näita 65 liitri kulumist. Pumba tervise huvides paaki kuivaks sõita samuti ei soovita.

Enam-vähem reaalse tulemuse saad täis paagi meetodil: paak kõrini täis, siis sõidad minimaalselt sada kilomeetrit ja siis paak uuesti kõrini täis. Siis arvutad viimase tankimise ja vahepeal läbitud kilomeetrite järgi kütusekulu.
Ps kirjutasin sellepärast "enam-vähem", et ka kõrini täis tankides ei pruugi paagis mõlemal korral sama kogus kütust olla. Oleneb tankurist jms asjadest.

Ps Lase ülevaatuspunktis heitgaasid ära mõõta, enne kui juppe vahetama hakkad. Peaks maksma 5-10 eur olenevalt kohast. Kuidas seda diagnosti tehti, kui pärast soovitati õhulugejat ja küünlaid kontrollida, kas seal gaase ei mõõdetud?

Selge proovin seda teist meetoditsiis , aga ülevaatusel käisin kontrollis ja ütles et co on kõrge sellega läbi ei saaks , praegu just vahetasin küünlad ära ja mõnipäev kallaks paaki seda pihustite puhastajat , naabril oli 5bmw 2,0 või 2,5 bensukas ja ütles ka et läks kütusekulu suuremaks valas seda sisse ja läks märkimisväärselt paremaks
Vasta
#12
K6rge bensiinikulu-diagnostika viga ei näita-lamda korras- bensuhaisu ei ole- co on k6rge. Midagi ei klapi...
Mis numbreid ylevaatusel väljumisgaaside kohta näitas?
having trouble having fun...
Vasta
#13
(09-01-2013, 04:35 PM)itbilen Kirjutas: K6rge bensiinikulu-diagnostika viga ei näita-lamda korras- bensuhaisu ei ole- co on k6rge. Midagi ei klapi...
Mis numbreid ylevaatusel väljumisgaaside kohta näitas?

tühikäigul
Co - 0,76
Co2- 13,4

kiirendusel

co-0,64
co2-14,2
Vasta
#14
Aga kui palju HC oli?
Vasta
#15
(09-01-2013, 09:35 PM)kaupo51 Kirjutas: Aga kui palju HC oli?

tühikäigul 127
kiirendusel 73
Vasta
#16
Nüüd suvel linn 13L/100km
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 93 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 125 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 218 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 715 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 828 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 418 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 485 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 373 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 691 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne