Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
10-08-2013, 02:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2013, 02:43 PM ja muutjaks oli Muhulane.)
Autoks siis 88a. 132kW automaatkastiga,bensukas.Hakkas see tuluke siis nädal tagasi armatuuris põlema peale mootori käivitamist. Mingi aeg põles ja peale uut käivitamist kustus ja jäigi kustu...mõneks päevaks. Nüüdseks põleb pidevalt.Pidurdamine iseenesest toimib. Käisin Silberis ning istutasime arvuti järele ja sealt viga välja ei andnud. Pakuti varianti,et ABS-i harjad kutud. Või...?
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Palju pardapinge on?
Mis hetkel tuli põlema hakkab?
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(10-08-2013, 05:29 PM)v6sa Kirjutas: Palju pardapinge on?
Mis hetkel tuli põlema hakkab?
Esmalt hakkas tuli põlema min 3 sekundit peale mootori käivitamist.Aga nüüd koheselt peale mootori käivitamist. Pingemõõtmist hetkel teostada ei saa,kuna auto ise Silberis.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Mul oli 1987 aasta masina puhul nii, et aeg ajalt lõi ABS tule põlema. Auto pidurdas endiselt, aga suvel asfaldi peal pidurdades oli kuulda kuidas ABS pump "surises". Kapoti alt saab testriga mõõta esirataste andureid läbi pistiku. Seda lasin teha Jaanise juures Rakveres. Üks esiratta andur oli omadega läbi. Uuena maksis see krooni ajal originaalis ca 3000, andur Boschi oma, aga Bosch uut enam järelturule ei tooda. Ostsin kasutatu ja mingi aasta hiljem lasin Lesvenis ära vahetada ning nüüd tuluke enam ei põle.
Offtopic
Vaevalt, et nad Silberis mingi arvuti järele istutasid, sel autol ei tohiks olla diagnoosipistikut ning kaheksakümnendate lõpu autodel oli enesediagnoos vee lapsekingades.
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(10-08-2013, 08:37 PM)kaupo51 Kirjutas: Mul oli 1987 aasta masina puhul nii, et aeg ajalt lõi ABS tule põlema. Auto pidurdas endiselt, aga suvel asfaldi peal pidurdades oli kuulda kuidas ABS pump "surises". Kapoti alt saab testriga mõõta esirataste andureid läbi pistiku. Seda lasin teha Jaanise juures Rakveres. Üks esiratta andur oli omadega läbi. Uuena maksis see krooni ajal originaalis ca 3000, andur Boschi oma, aga Bosch uut enam järelturule ei tooda. Ostsin kasutatu ja mingi aasta hiljem lasin Lesvenis ära vahetada ning nüüd tuluke enam ei põle.
Offtopic
Vaevalt, et nad Silberis mingi arvuti järele istutasid, sel autol ei tohiks olla diagnoosipistikut ning kaheksakümnendate lõpu autodel oli enesediagnoos vee lapsekingades.
Jälle kasulik info.Tänud. Ja arvuti käis järel...tehnikut tunnen ise isiklikult väga hästi ning ta niisama möga suust välja ei aja.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
kontrolli kõrgepinge releet , mis asub aku taga .
seal võib olla külmjoode, mis pole näha tava silmaga .
endal 3 viimast autot sellise probleemiga lahenduseks oli selle relee jootmine !
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(10-08-2013, 10:44 PM)arturmalcik Kirjutas: kontrolli kõrgepinge releet , mis asub aku taga .
seal võib olla külmjoode, mis pole näha tava silmaga .
endal 3 viimast autot sellise probleemiga lahenduseks oli selle relee jootmine !
Ok,jälle variant,mida kontrollida.Tänud.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Arturmalcik mõtles ilmselt pingereleed, mis on 4-kandiline, metallümbrises ja mille peal on kaitse. Sinnakanti satub tõesti lihtsalt vett ja kondensvett, mille tulemusena see relee kipub ära ussitama. Kui näeb seest halb välja, on võimalik osta uus relee B-osana.
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(11-08-2013, 10:14 AM)Priit Kirjutas: Arturmalcik mõtles ilmselt pingereleed, mis on 4-kandiline, metallümbrises ja mille peal on kaitse. Sinnakanti satub tõesti lihtsalt vett ja kondensvett, mille tulemusena see relee kipub ära ussitama. Kui näeb seest halb välja, on võimalik osta uus relee B-osana.
Sirvides siin teemaga sarnaseid,siis hakkas endale ka see relee variant silma. Aga eks homme saab hakata siis jälgi ajama. Tänud.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
(11-08-2013, 10:14 AM)Priit Kirjutas: Arturmalcik mõtles ilmselt pingereleed, mis on 4-kandiline, metallümbrises ja mille peal on kaitse. Sinnakanti satub tõesti lihtsalt vett ja kondensvett, mille tulemusena see relee kipub ära ussitama. Kui näeb seest halb välja, on võimalik osta uus relee B-osana. jah seesama. aga pole näinud oma 8 aastase kogemusega ühtki vee saand originaal pakitud releet.
kui keegi lõhub seda alumiinuim karbi siis ilmselt vesi tuleb sisse, aga nii seal on sees silikoontihend
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Hetkeseisuga on siis andurid kontrollitud ning need on korras. Järgmisena relee kontroll...ja,kui seal ka viga ei ole,siis pumbaharjade kallale.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Lõppkokkuvõtteks siis lugu selline,et mainitud relee on probleemi põhjustajaks. Sai siis jootekohad üle lastud,kuid tolku mitte miskit. Õnneks oli teeninduse töötajal kutsikas õues seismas ning laenasin sealt relee. Kõpsti,tuli kustus. Hakkasime tehnikuga vaheldumisi suure luubiga minu releed uurima ja avastasime,et üks "jalg" katki ning selle tinutamiseks juba vaja udupeent kolbi ja väga kindlat kätt.
Seega uus relee ja probleem kadunud
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
23-08-2013, 07:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2013, 07:40 AM ja muutjaks oli Muhulane.)
Niisiis,sain uue relee kätte ning peale paigaldamist,rõõmsalt autot käivitades...hakkas ABS tuluke jälle põlema... Jälle kuklasügamise koht
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Sul on '88 ja ilma diagnostikapistikuta aku lähedal? 1992 ja edasi on DTC täitsa olemas ABSi lugemiseks...
Kas releevahetus muutis midagi? Või käitub mõlema releega täpselt samamoodi?
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(23-08-2013, 09:50 AM)v6sa Kirjutas: Sul on '88 ja ilma diagnostikapistikuta aku lähedal? 1992 ja edasi on DTC täitsa olemas ABSi lugemiseks...
Kas releevahetus muutis midagi? Või käitub mõlema releega täpselt samamoodi?
Tuusama jah. Juhtmed pandi järgi küll,kuid tolku ei miskit...liig algeline värk.
Vana releega hakkas lisaks ABS-ile veel ASD ka põlema. Uue releega põleb ainult ABS. Laenatud releega kadus ABS-i tuli ära,kuid hakkas ASD põlema ja spidokellal olev veokontrollituli.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(23-08-2013, 09:57 AM)Muhulane Kirjutas: (23-08-2013, 09:50 AM)v6sa Kirjutas: Sul on '88 ja ilma diagnostikapistikuta aku lähedal? 1992 ja edasi on DTC täitsa olemas ABSi lugemiseks...
Kas releevahetus muutis midagi? Või käitub mõlema releega täpselt samamoodi?
Tuusama jah. Juhtmed pandi järgi küll,kuid tolku ei miskit...liig algeline värk.
Vana releega hakkas lisaks ABS-ile veel ASD ka põlema. Uue releega põleb ainult ABS. Laenatud releega kadus ABS-i tuli ära,kuid hakkas ASD põlema ja spidokellal olev veokontrollituli.
Kas relee on õige numbriga?
Kas diagnostikapistik on kandiline? 8 või 16 klemmi? Kuigi see ei oma suurt tähtsust - kummaski ei ole ABSi otsa.
ABSi klemm on alles 38-klemmilises ümmarguses siilis...
Koodid saab siit:
http://www.diakom.ru/CARS2/pribor/cs1000...000_mb.pdf
ASD saad aga ära vilgutada
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(23-08-2013, 10:18 AM)v6sa Kirjutas: (23-08-2013, 09:57 AM)Muhulane Kirjutas: (23-08-2013, 09:50 AM)v6sa Kirjutas: Sul on '88 ja ilma diagnostikapistikuta aku lähedal? 1992 ja edasi on DTC täitsa olemas ABSi lugemiseks...
Kas releevahetus muutis midagi? Või käitub mõlema releega täpselt samamoodi?
Tuusama jah. Juhtmed pandi järgi küll,kuid tolku ei miskit...liig algeline värk.
Vana releega hakkas lisaks ABS-ile veel ASD ka põlema. Uue releega põleb ainult ABS. Laenatud releega kadus ABS-i tuli ära,kuid hakkas ASD põlema ja spidokellal olev veokontrollituli.
Kas relee on õige numbriga?
Kas diagnostikapistik on kandiline? 8 või 16 klemmi? Kuigi see ei oma suurt tähtsust - kummaski ei ole ABSi otsa.
ABSi klemm on alles 38-klemmilises ümmarguses siilis...
Koodid saab siit:
http://www.diakom.ru/CARS2/pribor/cs1000...000_mb.pdf
ASD saad aga ära vilgutada
Relee tellisin vana järgi. Ning ASD praegu enam ei põle. Variandina pakuti veel ABS-i pumba harjade kulunud olekut.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(23-08-2013, 10:24 AM)Muhulane Kirjutas: Relee tellisin vana järgi. Ning ASD praegu enam ei põle. Variandina pakuti veel ABS-i pumba harjade kulunud olekut.
Loogiline - kui tuli süttib enne auto liigutamist, siis on viga plokis või juhtmestikus. Anduriviga tekib auto liikumise peale.
Küsimus targematele. kas katkenud andurijuhe süütab tule koheselt või alles teiste andurite signaali tekkimisel?
Kas ABSi süsteem loeb ka pidurikonna sekundaarkontakte?
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
(23-08-2013, 10:32 AM)v6sa Kirjutas: (23-08-2013, 10:24 AM)Muhulane Kirjutas: Relee tellisin vana järgi. Ning ASD praegu enam ei põle. Variandina pakuti veel ABS-i pumba harjade kulunud olekut.
Loogiline - kui tuli süttib enne auto liigutamist, siis on viga plokis või juhtmestikus. Anduriviga tekib auto liikumise peale.
Küsimus targematele. kas katkenud andurijuhe süütab tule koheselt või alles teiste andurite signaali tekkimisel?
Kas ABSi süsteem loeb ka pidurikonna sekundaarkontakte?
vot seda et sul asd süsteem sa liiga hilja ütlesid .
piduripedaaliandurist algus oli .
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(23-08-2013, 12:49 PM)arturmalcik Kirjutas: (23-08-2013, 10:32 AM)v6sa Kirjutas: (23-08-2013, 10:24 AM)Muhulane Kirjutas: Relee tellisin vana järgi. Ning ASD praegu enam ei põle. Variandina pakuti veel ABS-i pumba harjade kulunud olekut.
Loogiline - kui tuli süttib enne auto liigutamist, siis on viga plokis või juhtmestikus. Anduriviga tekib auto liikumise peale.
Küsimus targematele. kas katkenud andurijuhe süütab tule koheselt või alles teiste andurite signaali tekkimisel?
Kas ABSi süsteem loeb ka pidurikonna sekundaarkontakte?
vot seda et sul asd süsteem sa liiga hilja ütlesid .
piduripedaaliandurist algus oli .
Et kogu probleem seisneb piduripedaali anduris hoopis?
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
|