Postitused: 7
Teemad: 3
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Plaan oli minna autoga sõitma eile oli kõik ok kuid täna hommikul autosse istudes kadus ära roolivõim. Ootamatult lõi ette battery alternator ja et külasta töökoda. Mõtlesin et äkki paneb niisama segast eemaldasin aku juhtme üks 20 minutiks kui klemmi tagasi panin tuli ette 1 vea asemel 3 viga nimelt ütles brake assist (Külasta töökoda), abs system (Külasta töökoda) ja battery alternaator. Ehk on keegi kes oskab aidata sellises olukorras ja anda nõu mis tal viga on ja mida teha. Äsja sai vahetatud küll autol jupid 5 päeva tagasi ja diagnostika näitas et nüüd kõik ok kuid ei tuli weel selline ootamutu pauk mulle kaela. auto käivitus ja kõik sõita sai kuid ei ole mõtet käsi väänata kui niigi 1 vea asemel tuli weel 2 juurde.
Postitused: 7
Teemad: 3
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Nii nii nii... kadusid ära muud vead jäi siis alles 1 viga ja selleks on armaturil kiri battery alternaator ja rooli võim puudub täiesti ehk oskab keegi aidata. Seoses aku klemmi maha võtmisega küsib nüüd makk ka koodi autoks on siis mercedes benz E220 2000a elegance facelift ehk on neil makkidel mingi tyyp kood vms ehk oskab keegi aidata. Makki mark on ford ei tea kas ongi fordi makk või siis lihtsalt firma on ford.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
rihm on terve???
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Generaator ikka laeb? Haiseb kangesti töölepingut üles ütleva generaatori järgi.
Kui originaalmakk, siis helista või saada Silberisse kiri ja nad peaks VIN-i järgi koodi ütlema. Kui sind nende andmebaasis sees ei ole, siis pead vist enne tõestama, et oled auto omanik.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas kadus ära roolivõimendus tervikuna (ruul on raske) või lihtsalt muutus veidi raskemaks? Kui on parameeterlatt, siis selle muutuv võimendus ju kaob ka, kui pardapinge üle piiri kukub...
Palju pardapinge on, kui tuled vilguvad?
Kus on C-l voolujuhtme läbiviik?
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Sul arvatavasti mingi tõsisem viga, kuid minu kogemused sarnaste sümptomite juures oli lahtine/kulunud akuklemm. Kuna klemm polnud korralikult kinni keeratud ning ühendus oli nii ja naa, siis üle raudtee sõites ja veel kurvis, suri auto välja ja kõik lõpetas oma töö. Õnneks rongi ei tulnud ja jaksasin veel rooli keerata. Mul piisas kiire klemmipuhastus ja tugevam pingutus ning rohkem probleeme ei olnud. Seega, kui sul klemmid lihtsalt peale pandud aga mitte kinni kruvitud, siis ma kahtlustaksin just seda.
Need ABS.. brakes ja veojõu vead tulevad alati peale seda, kui klemmid maha võtad. Need kaovad ära, kui autoga veidi sõidad ja pidureid kasutad. (Võimalik, et pead korra uuesti käivitama veel, kuid ära nad kaovad kindlasti.)