Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: 190d mootori sobivus
#1
tervist,
kysimus järgmine millised mootorid istuvad 190-nele peale ilma suuri muudatusi tegemast. pean silmas diislikaid.
olen kuulnud et kuni 2,5 on 1on1 aga 3.0 ja 3.0TD pidi tulema mingi kardaani probleem, ehk keegi oskaks lähemalt rääkida?
tänud.
Vasta
#2
Kardaaniprobleemi saab lahendada lätlaste või jaan kirsiga. Ära alla 80 euro probleemile lahendust oota.
Vasta
#3
Ei ole mingit probleemi, kasuta W201 2.6 bensaka kardaani ja muresid pole. Loomulikult kõige lihtsam on panna 2.0 diisel, üldiselt mootorivahetustest juttu juba päris palju olnud->otsing.
Silmas tasub pidada, et R4 ja R5 on eespool ja R6 mootorid ~4-5cm salongipool, seega ka kast ja kastitala on salongi poolel, kardaani esimene pool lühem jne, jne.
Vasta
#4
originaalis oli peal 2.0 diisel, aga endal oleks soov panna 2,5 v 3,0TD aga olen kuulnud, et siis pidi olema suur probleem kardaani teha, olen kuulnud, et pärnumaal pidi olema yks inimene kes teeb uue kardaani, aga kas siis muutub ka hoovastiku systeem kastile?
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/37676-mi...astiga.jpg
sellist tyypi mootorit on plaan kasutada siis.
Vasta
#5
Pane 2.5 diisel OM602 ja ainus mis pead muutma on stabikas, lõdvikud, roolivõimu pumba tagasivoolu volla pikemaks, küünalderelee ja midagi veel...
Tahad panna 3.0 diisel OM603, siis vaja stabikas, radikas ei mahu enam, kardaani esimest poolt lühemat, käigukasti vardad- mõni kasutab keermelatti, mõni keevitab lühemaks, teise ülekandega tagareduktorit, küünaldereleed ja kindlasti veel midagi.

OM601 asemele OM602 pannes jääb sumps samask. OM603-me paigaldamisel vajad ka uut summutit. Arvatavasti hakkavad praeguste vedrude ja amortidega rehvid koobastesse käima.


Kõik see info on juba siin foorumis olemas + väljamaa foorumites. Üleval on kirjas OTSING ja OTSING B1
Vasta
#6
602-l ei pea muutma stabikat ka, sest karteri eesosas on tehtud süvend stabika jaoks. Minu näide sellest tegevusest on siin. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=29667
Vasta
#7
(03-06-2013, 08:04 PM)Madys55 Kirjutas: 602-l ei pea muutma stabikat ka, sest karteri eesosas on tehtud süvend stabika jaoks. Minu näide sellest tegevusest on siin. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=29667

aga kuidas on lood kui soositav mootor on 605?
Vasta
#8
N/A OM605 on sisuliselt sama mis N/AOM602, suurim erinevus plokikaanes. OM605 on laia kaanega ja rohkem kW. OM605 puhul ära unusta õhufiltri kopsikut mis on mootorist eraldi ja W201 kerele võibolla et päris hästi ei sobi, W201 puuduvad ka kundepool poritiivas need õhuvõtu avad õhupuhasti jaoks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. Pr0phet 6 232 10-10-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Pr0phet
  C200 2.2cdi,2004a.Diisel.Käigukasti ja mootori õli kogus. MAN 2 3,992 24-08-2020, 12:22 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  Jeep Wrangler W201 C 250 D mootori leke HarryPokker 2 2,338 31-07-2020, 04:58 PM
Viimane postitus: HarryPokker
  w201 velje sobivus karl190 5 4,536 26-03-2020, 10:45 PM
Viimane postitus: v6sa
  190D vedrud (tagaosa on kikkis) BKR 23 11,129 08-07-2019, 03:27 PM
Viimane postitus: Ott
  W204 220 125 kw 2011.a.mootori probleem kosekas 14 11,311 07-02-2019, 05:28 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  Mootori tuli ainikas 1 3,405 03-05-2018, 07:43 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W202 turbo sobivus. sokukas 2 2,920 20-04-2017, 07:49 PM
Viimane postitus: sokukas
  W202, c280, 95a, probleem mootori töös. mati9315 0 1,945 03-03-2017, 08:11 PM
Viimane postitus: mati9315
  190D xenon Rainiskoop 10 7,972 07-01-2017, 05:34 PM
Viimane postitus: killer666



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne