Mõtet pole kindlasti. Pigem mine ja liisi uus garantiiga masin. Nii on JOKK soovitada, sest siis on kulud kõige väiksemad
Otsingu tegid 124 kohta? Seal üksjagu kurbi ja rõõmsaid kogemusi kirjas. Kui ei, siis soovitaks kõigepealt seda.
Muidu, mine kaema. Vana auto asi, kõik sõltub seisukorrast. 2 l mootor ja automaat, see on üks hiiglama rahulik ja uimane kooslus. Vähemalt ei lähe kiirendamisel käest ära
Ohud?
Rooste kõigepealt. Tagumised rattakoopad ja põhi on kõige hullemad, MB-l lisaks tõsteavade ümbrused. Aga milline auto ei roostetaks 18 aastat peale tehasest lahkumist?
Diiselmootor kipub hõre olema. Seda ju hooldada pole vaja, MB kestab ka ilma. Sama kehtib ka automaatkasti kohta.
Kastiõli ei tohi kärsanud lõhnaga olla. Käigud peavad lülituma konkreetselt, mootori pöörded ei tohi vahetamise ajal tõusta. Kõik 4 käiku peavad olemas olema. Tõsi, esimese saab kätte ainult 2. asendis aeglaselt sõites või kohalt KD-ga minnes D peal.
Tagasilla liigendid on juba legendaarne teema... Neid on üksjagu ja kui igaühes pisike lõtk=kokku palju-palju lõtku
Aga kokkuvõtteks peab korralik 124 andma silmad ette täna liisitavale ~300 kEEK pannile. Sujuv, vaikne ja pehme. Kui koliseb, suitseb, kast libiseb ja auto ei püsi teel, siis on masin lihtsalt käest lastud. Korda tegemine polegi väga kallis, aga nõuab üksjagu tööaega (mis omakorda maksab kallist raha).