Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 käigud ei liigu D asendist allapoole
#1
Pärast mõnekuulist seismist ei liigu käigukang D asendist allapoole, P ja D vahel liigub normaalselt aga D asendist vasakule ja alla oleks nagu sein ees. R ja D toimivad normaalselt ja mingeid veateateid ette ei löö, oskab keegi kommenteerida milles viga võib olla? Autoks 97a 300td.
Vasta
#2
(08-02-2013, 10:53 PM)erx000 Kirjutas: Pärast mõnekuulist seismist ei liigu käigukang D asendist allapoole, P ja D vahel liigub normaalselt aga D asendist vasakule ja alla oleks nagu sein ees. R ja D toimivad normaalselt ja mingeid veateateid ette ei löö, oskab keegi kommenteerida milles viga võib olla? Autoks 97a 300td.

Ilmselt on käiguhoovad vms kinni kiilunud...meie endisel mb-l (e290 td''97) oli olnud eelmise omaniku käes(enne meid) sama asi-ja siis ta jauras seal nendega...loeti veel meilegi sõnad peale, et D asendist allpool olevaid käikusid, on ka mõtekas liigutada....

kasutaja m20b20 käest võid uurida....

Vasta
#3
Ma lugesin siin foorumis läbi kõik teemad, mis ma sain otsinguga kätte märksõnu w210 ja e290td kasutades. Ning nendest valikutest oli kellegil sama probleem ja ka lahendus. Sellesmõttes, et kui aega on siis saad otsida.
Vasta
#4
(09-02-2013, 03:49 PM)killer666 Kirjutas: Ma lugesin siin foorumis läbi kõik teemad, mis ma sain otsinguga kätte märksõnu w210 ja e290td kasutades. Ning nendest valikutest oli kellegil sama probleem ja ka lahendus. Sellesmõttes, et kui aega on siis saad otsida.

Tundub, et tegu võib-olla sarnase probleemiga...viimane pilt 2.leheküljel....
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=10972&page=2

Vasta
#5
Viga oligi täpselt sama nagu m20b20 kirjeldas, käigukangi võllile oli üks liikuv hoob kinni roostetanud, kusjuures nii kapitaalselt et hakkas liikuma ainult haamriga koputades. Käigukangikorpus tuleb pulkadeks lammutada, edasi juba piltidelt näha. See osa mis kinni roostetab, avaneb põhja alla ja saab niiskust, nii et tõenäoliselt ei ole ma viimane kellel selline probleem tekkis. Hetkel liigub kang ideaalselt.

[Pilt: IMG_4529_zpse458d1bf.jpg]

[Pilt: IMG_4528_zps74e30fc7.jpg]

[Pilt: IMG_4525_zps2a3bb033.jpg]

[Pilt: IMG_4527_zpse3adff50.jpg]

[Pilt: IMG_4530_zps08ecef29.jpg]
Vasta
#6
Soovitan sul ka selectorüliti üle käia kontakti puhastus/määrdeainega. Endal oli kunagi sellega w210-l probleeme.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 128 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 317 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 373 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 840 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 536 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 1,034 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 756 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 15,024 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 1,199 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,981 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne