Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Probleem järgmine:
Keerasin maja ees autot ümber, tagurdasin ja kui D peale panin ja kaasi andsin siis ei liikund sentigi, proovisin teisi asendeid ja tagurpidi käiku-midagi pole! Mõõtsin siis õli taset ja avastasin et õlitase on u. tpoelt norm, ehk siis õli üleüldse ringi ei aja.....mis krdi kala nüüd siis on:question:
Postitused: 35
Teemad: 3
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Õlitaset mõõtsid ikka töötava mootoriga?
W124 230
W126 SEL
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Töötavaga ikka. Egas ma selle kasti koha pealt nii tume ka ole
Sai ju kastil kevadel ise kettad ka ära vahetatud.....töötas laitmatult kuni tänaseni
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Kuna kasutaja rolz on üsna kindel, et mul tegemist juhtploki veaga, siis äkki on kellelgi juhtplokki või oskab õelda kust seda otsida ja kui suur peaks olema orjenteeruv rahapaki suurus, et seda soetada mile:
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Krt, neid võiks koolenud kastidest lademetes järgi olla ju, kui pole metallipähe maha müüdud...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Rolz Kirjutas:Krt, neid võiks koolenud kastidest lademetes järgi olla ju, kui pole metallipähe maha müüdud...
jajah ja kuna kõik koolenud kastid minu kätte on jõudnud, siis võin neid abivajajatele vabalt jagada
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Niinii sai siis täna kadaka romulast võetud teine juhtplokk ja oh imet käigud olemas. Aga mitte kõik!
Ei vaheta käiku miskipärast ei ülesse ega ka alla.D-ga läheb teisega kohalt ja nii ta jääbki teise peale.2-ga läheb esimesega ära ja kui sõidu pealt 3 või D lükata siis ei vaheta ära.
Tagurpidi käik on olemas.
Tundub, et juhtplokk pole päris korras või mis arvate??
Postitused: 23
Teemad: 3
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
ei tea, mis ajastu ning kastiga tegu. Kuid minu A170cdile sai juhtplokk uus tellitud ning väidetavalt programeeritakse see tehases vastavalt kerenumbrile. See ei ole nii lihtne, et lähed ja ostad suvalise juhtploki.
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
meie Kirjutas:ei tea, mis ajastu ning kastiga tegu. Kuid minu A170cdile sai juhtplokk uus tellitud ning väidetavalt programeeritakse see tehases vastavalt kerenumbrile. See ei ole nii lihtne, et lähed ja ostad suvalise juhtploki.
Nujahh...aga mul nii "ürgaegne" auto, sellel ple miskid progeda seal kastil.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ja ega neoid silberi vennikeste juttu ei tasu ka puhta kullna võtta...kuidagi on vaja ära selgitada miks see 5-kohalise numbri maksab....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
23-11-2006, 01:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-11-2006, 01:11 AM ja muutjaks oli kait.)
Rolz'il oli jällegi õigus....viga oli juhtplokis mile:
Proovin lähiajal juhtploki ää vahetada....äkki on neil seal veel neid plokke mis mulle sobivad.
Ja kus need lademetes juhtplokid asuvad juhuks kui romulast otsas?
Postitused: 23
Teemad: 3
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Rolz Kirjutas:Ja ega neoid silberi vennikeste juttu ei tasu ka puhta kullna võtta...kuidagi on vaja ära selgitada miks see 5-kohalise numbri maksab.... maksab jah 5 kohalise summa ning hakkab 2-ga. Samas võib isegi tõetera sees olla. Otsisin juppi ka saksa romulatest aga ei midagi, kõigilt üks vastus, et ei saa. Ainutke mis ma leidsin oli terve kast (väidetavalt 100000km aõitnud) 1300euri+transa nii 2500eeku. Aga ei julgenud seda teed minna, kuna mine sa tea millal jälle see jama pihta hakkab. Selleks otsustasin uue ploki kasuks, seda enam, et A-Osas sai lastud ka mehaaniline osa üle vaadatud.
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
kait Kirjutas:Rolz'il oli jällegi õigus....viga oli juhtplokismile:
Proovin lähiajal juhtploki ää vahetada....äkki on neil seal veel neid plokke mis mulle sobivad.
Ja kus need lademetes juhtplokid asuvad juhuks kui romulast otsas?
minu käest saab ämbriga
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
To MAV: Ega pole kasti korpust nn."suur kast" 300TE?
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kui minev kraam see on? peaks ehk ka MAVi ämbrist ühe tagavaraks võtma?
...
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
24-11-2006, 09:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2006, 09:49 AM ja muutjaks oli MAV.)
Ei ole vist TE-le, ma ei tea Rolzi käest sain need. Ja annan ära neile kellele vaja.
Peaks kõik olema ikka w126 kastid.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kus ja millal näha saab?
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
niisiis juhtplokil kirjas sellised numbrid:
põhja peal: 124 277 06 01
12512 4 F15
mustalt trükitud: 124 270 52 07(see vist kõigil kastidel erinev)
pealpool kanali põhjas: 126 277 85 01
Äkki klapib midagi???
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Niinii...sai siis proovitud teist juhtplokki aga käike ikka ei vaheta ...võtsin jälle kasti maha.
Oskab keegi soovitada, kust viga otsida??
|