Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LUKKU!!
#61
Nii vanale mootorile pole mõttet panna nii vedelat.
Vasta
#62
(05-01-2013, 02:01 PM)berg Kirjutas: Nii vanale mootorile pole mõttet panna nii vedelat.

Okei 10w40 eelmisel oli kah ja ei klõbisenud ei midagi.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#63
(05-01-2013, 02:01 PM)berg Kirjutas: Nii vanale mootorile pole mõttet panna nii vedelat.


See on ju ainult külmalt vedelam ja see on hea, eesti kllimas võiks ikka alati olla 5w, kui talvel ka sõita. Soojalt läheb õli niikuinii kordades vedelamaks.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#64
(05-01-2013, 02:01 PM)berg Kirjutas: Nii vanale mootorile pole mõttet panna nii vedelat.
Arvestades, et Sa pole autode kohapealt mitte just kõige lollim inimene, siis sellist vastust ma ei oleks oodanud.

Ma panen enda 93a autole 10w60 õli, paneks 0w60't, kui sellist pakutaks, kuna külmalt käima pannes esimesed 10 sekundit käib mootor tiksuga.

Ehk oleks pidanud hoopis mineraali soovitama? Sest mootor on teadmata hulga kilomeetreid sõitnud ja seetõttu ei ole ka sinna hea õli valamine mõtekas.
Vasta
#65
Homme saab ka keretöödega alustada.
Esimese asjana lähevad tagumised tiivad vahetusse.
Eks tehtud töödest tuleb pilte kah.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#66
Niiet jätad ikka alles? Tore, sest see autode vahetamine tundus juba koomiline. Tee nii nagu mina tegin - võta paber ja kirjuta nimekiri asjadest mida vaja teha. Siis on hea seda nimekirja läbi kriipsutada.
Vasta
#67
(09-01-2013, 12:16 PM)Thompson Kirjutas: Niiet jätad ikka alles? Tore, sest see autode vahetamine tundus juba koomiline. Tee nii nagu mina tegin - võta paber ja kirjuta nimekiri asjadest mida vaja teha. Siis on hea seda nimekirja läbi kriipsutada.

Eks mul endal ka jube koll nendest vahetustest.
Alles ikka jätan hea nokitseda .

Kui keegi neid pildil velgi soovib osta siis PS!
Alla lähevad plekveljed.
Imelik asi juhtus eile.Nimelt jätsin auto seisma ja keskkonsooli taga hakkas nagu vee sorin nagu jookseks kuskile ja vahel kakuks seal midagi vaakumisse .
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#68
Lakkisin täna tagumised tuled ära.Tulemus jäi päris hea.
[Pilt: 39364-P090113_1303.jpg]
Pildi pealt tunduvad tuled muidugi tumedamad kui tegelikkuses.
Imestasin et tulede vahelt roostet polnud.Tihendid olid küll muidugi hapud seal.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#69
Mul ka tagatuled lakitud ja juba hakkasid häirima, panen varsti valge suunaga.
Vasta
#70
(09-01-2013, 02:16 PM)Mike22 Kirjutas: Mul ka tagatuled lakitud ja juba hakkasid häirima, panen varsti valge suunaga.

Mendid hakkasid kiusama?
armatuuris põleb mingi pirnimoodi lamp.Pidavat tähendama ohupirni.
Kas see võib sellest ka tulla kui mõni tule pirn on läbi põlenud?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#71
[/quote]
armatuuris põleb mingi pirnimoodi lamp.Pidavat tähendama ohupirni.
Kas see võib sellest ka tulla kui mõni tule pirn on läbi põlenud?
[/quote]

Kas mõni pirn läbi põlenud või vale võimsusega k.a. numbritule omad. Kui ma omale 96. aastal esimese w124 ostsin,ei saanud pihta miks see kollane tuluke põleb kuigi kõik tuled korras. Lõpuks selgus,et tagumiste ääretulede pirnid 5w aga peab olema 10w.
Vasta
#72

[/quote]

Kas mõni pirn läbi põlenud või vale võimsusega k.a. numbritule omad. Kui ma omale 96. aastal esimese w124 ostsin,ei saanud pihta miks see kollane tuluke põleb kuigi kõik tuled korras. Lõpuks selgus,et tagumiste ääretulede pirnid 5w aga peab olema 10w.

[/quote]

Üks juhipoolne esilatern ei põle .
Ja üks piduritule pirn läbi.selle ma vaatasin et kui tuled peale panna ja pidurit vajutada lööb põlemaSmile
Aga tänud sulle vastuse eestSmile
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#73
(09-01-2013, 12:40 PM)ktmduke Kirjutas: Imelik asi juhtus eile. Nimelt jätsin auto seisma ja keskkonsooli taga hakkas nagu vee sorin nagu jookseks kuskile ja vahel kakuks seal midagi vaakumisse .

Kas põrandamatid ja nende alune on kuiv? Kas jahutusvedeliku tase on normis ja püsib normis? Keskkonsooli taga on salongiradikas ja kui see peax sooja mootoriga otsad andma võib 80+ kraadine jahutusvedelik eessõitjate jalgade peale pritsida/voolata ja põletushaavu põhjustada (seda on reaalselt juhtunud, olen W201 omaniku põletusarmidega jalgadest pilte näinud). Nii et ma suhtuxin väga tõsiselt keskkonsooli tagant kostuvatesse vee sorina häältesse.

On ka võimalik, et salongiradikasse oli õhk sisse jäänud ja see pääses lõpux liikuma. Igal juhul kontrolli jahutusvedeliku taset, et see olex normis või veel parem veidi üle normi kuna R6 mootorid on ka väga tundlikud jahutusvedeliku vähesuse ja keemaminemise osas ja tõmbavad väga kergelt kaane kõverax.

Edit: Siin lingil siis mainitud pildid põletushaavadega jalast, kui W201 salongiradikas otsad andis:

http://190rev.net/forums/showthread.php?...re+explode
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#74
(09-01-2013, 03:38 PM)Werewolf Kirjutas:
(09-01-2013, 12:40 PM)ktmduke Kirjutas: Imelik asi juhtus eile. Nimelt jätsin auto seisma ja keskkonsooli taga hakkas nagu vee sorin nagu jookseks kuskile ja vahel kakuks seal midagi vaakumisse .

Kas põrandamatid ja nende alune on kuiv? Kas jahutusvedeliku tase on normis ja püsib normis? Keskkonsooli taga on salongiradikas ja kui see peax sooja mootoriga otsad andma võib 80+ kraadine jahutusvedelik eessõitjate jalgade peale pritsida/voolata ja põletushaavu põhjustada (seda on reaalselt juhtunud, olen W201 omaniku põletusarmidega jalgadest pilte näinud). Nii et ma suhtuxin väga tõsiselt keskkonsooli tagant kostuvatesse vee sorina häältesse.

On ka võimalik, et salongiradikasse oli õhk sisse jäänud ja see pääses lõpux liikuma. Igal juhul kontrolli jahutusvedeliku taset, et see olex normis või veel parem veidi üle normi kuna R6 mootorid on ka väga tundlikud jahutusvedeliku vähesuse ja keemaminemise osas ja tõmbavad väga kergelt kaane kõverax.

Edit: Siin lingil siis mainitud pildid põletushaavadega jalast, kui W201 salongiradikas otsad andis:

http://190rev.net/forums/showthread.php?...re+explode

Okei nüüd tõmbas nende piltidega endal ka jahedaks seest. Vedelik on veidi alla normi.Muide kapoti alt on ka kuulda mingeid veega seotud hääli.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#75
Samas v6ib see sorin ja vaakumi kakkumine olla esimene märk plokikaanetihendi rikkest. Olen omal nahal seda tundnud. Algul on asi ainult veidi kahtlane, väikese vastur6hu t6ttu vesi systeemis ei käi nii nagu vaja.Siis l6hkeb yhel hetkel jahutustoru ja siis on l6pp kiire tulema. Yks selline tulemus jäi Hentsi platsile Eusa_angel
having trouble having fun...
Vasta
#76
Ma vaatasin nüüd tagantjärgi, et su autol kliima ka peal, nii et see heli võib hoopis kliimaseadme süsteemis tekkida. Kui kliima ise toimetab ilusti, siis võib see heli ka normaalne olla (seda peax kliimaga autode omanikud kommenteerima, mul endal kliimaga vähe kokkupuuteid), kuna külmutussüsteemides (mida kliimaseade ka sisuliselt on) gaasistumise ja veeldumise käigus võib tekkida mulinaid ja muid taolisi helisid.

Aga jahutusvedeliku tasemel tasub igal juhul silm peal hoida, kasvõi sellex, et kaan kõverax ei tõmbax.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#77
(09-01-2013, 04:25 PM)Werewolf Kirjutas: Ma vaatasin nüüd tagantjärgi, et su autol kliima ka peal, nii et see heli võib hoopis kliimaseadme süsteemis tekkida. Kui kliima ise toimetab ilusti, siis võib see heli ka normaalne olla (seda peax kliimaga autode omanikud kommenteerima, mul endal kliimaga vähe kokkupuuteid), kuna külmutussüsteemides (mida kliimaseade ka sisuliselt on) gaasistumise ja veeldumise käigus võib tekkida mulinaid ja muid taolisi helisid.

Aga jahutusvedeliku tasemel tasub igal juhul silm peal hoida, kasvõi sellex, et kaan kõverax ei tõmbax.

Käisin vaatasin just paisupaaki see oli apsul tühi kui viimati vaatasin siis veel oli tosooli.Vaatasin ka mainitud katte alla kõrvalistuja poolsele sealt leidsin kondentsi aind.
Muidu temp oli alati normis aga kui nii sõita siis pole pikka pidu.
Peab hakkama viga otsima ja alustama jahutus lõdvikutest kapoti alt.
vaatasin ka õli varrast õli oli ilus pruun siuke ja tagant ei aja valget ka välja.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#78
Eile avastasin et taga on gaasi amordidSmile
Kus sellele neid vedruseibe saab et tagaots kõrgemaks teha?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! Arkadi.T 41 10,797 24-03-2021, 09:01 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  Lukku, müüdud rraivo 6 7,637 25-12-2016, 11:23 PM
Viimane postitus: Rolz
  teema lukku ! Mb w124 e250d 93a arturmalcik arturmalcik 27 36,456 26-02-2014, 01:16 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  LUKKU!!! ktmduke 54 37,235 26-12-2012, 07:01 PM
Viimane postitus: ktmduke
  lukku!! ktmduke 9 6,519 06-12-2012, 03:12 PM
Viimane postitus: ktmduke
  Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja (LUKKU) Laamendaja 21 20,837 01-12-2011, 11:50 PM
Viimane postitus: Laamendaja
  LUKKU GoGreen 10 8,961 08-07-2011, 04:26 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  MÜÜDUD, LUKKU: Mercedes-Benz E300 diesel 100kW, W124 - eastpak eastpak 29 31,793 26-04-2011, 08:22 PM
Viimane postitus: eastpak
  LUKKU!!! meqa 16 10,813 07-07-2006, 04:44 PM
Viimane postitus: Andres



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne