Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
(31-12-2012, 09:44 PM)laf1247 Kirjutas: (31-12-2012, 08:57 PM)ktmduke Kirjutas: (31-12-2012, 08:52 PM)nostromo Kirjutas: Originaal WEBASTO-t ka just tihti ei kohta. Väga oluline lisa Põhjamaades ja originaal ikka kordades ilusam kui mingi järelinstallitud ovaalne väljaulatuv suur latakas keset keskkonsooli
muidugi pole jõudnud proovida seda webastot aga jah paneelis on see lülitite koht originaalis ise tehtud nagu ei tundu.
(31-12-2012, 08:40 PM)ErmQ Kirjutas: Vanale mootorile ei soovita üldse täissünt õli sisse panna võib igasugust vana jama sees lahti lüüa jne. Lõpp tulemus võib kurb olla aga samas võib ka õnneks minna, suht loterii. ...
Homme jõuab äkki surveastme ka mõõta siis on näha kui kohvi see mootor on.
...
Surveaste on arvutuslik suurus, kompressioon, aga mõõdetav. Parandan kompresiooni suurust
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Webasto on lahe asi, mul ka tehasest olemas ja varsti hakkan kasutama
Kas tagakardiin töötab ka?
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
(01-01-2013, 07:33 AM)Mike22 Kirjutas: Webasto on lahe asi, mul ka tehasest olemas ja varsti hakkan kasutama
Kas tagakardiin töötab ka?
Tagakaardin toimib
Sooviti juba ära osta
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Nii genekas laeb andsin vasaraga minna veidike
Jubedat manti kukkus geneka seest ja nüüd laeb ilusti
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Mootori õli on pruuun.
eile sai linna tiir tehtud ja nimelt vahel ei taha eriti minna üle 2000 pöörde arvan et see süütepool vigane ikka.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Mismõttes pruun? Enne ütlesid et must. Kui tegelikult ei olnud must vaid tumepruun siis on ju hästi .
Sel KE jetronicul võib jumal teab misasi põhjustada pöörete piiramist. Lase süütepool üle kontrollida, ära huupi uut osta.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
(02-01-2013, 03:40 PM)Thompson Kirjutas: Mismõttes pruun? Enne ütlesid et must. Kui tegelikult ei olnud must vaid tumepruun siis on ju hästi .
Sel KE jetronicul võib jumal teab misasi põhjustada pöörete piiramist. Lase süütepool üle kontrollida, ära huupi uut osta.
Täna proovisin teist süütepooli mis oli autoga kaasas kui sain ta.Ei töödanud tollega.Sain teise M103 3.0 pealt süütepooli ja toimib.
Muidugi pole jõudnud küünlaid ja juhtmeid vahetada ja peaks vaatama mis jagaja kaaneall toimub.
Must sellesmõttes et si*ane
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
(02-01-2013, 04:29 PM)ktmduke Kirjutas: (02-01-2013, 03:40 PM)Thompson Kirjutas: Mismõttes pruun? Enne ütlesid et must. Kui tegelikult ei olnud must vaid tumepruun siis on ju hästi .
Sel KE jetronicul võib jumal teab misasi põhjustada pöörete piiramist. Lase süütepool üle kontrollida, ära huupi uut osta.
Täna proovisin teist süütepooli mis oli autoga kaasas kui sain ta.Ei töödanud tollega.Sain teise M103 3.0 pealt süütepooli ja toimib.
Muidugi pole jõudnud küünlaid ja juhtmeid vahetada ja peaks vaatama mis jagaja kaaneall toimub.
Must sellesmõttes et si*ane
Sitane? Mingid tükid sees?
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Väike probleem kui käigu lülitan sisse siis lähevad pöörded madalale 600rpm . soojast peast hakkab turtsuma kui lapats põhja vajutada
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Palju siis muidu tühikäik on? Minu isendil on ka soojalt tühikäik mingi 600-650 peal. Käib ühtlaselt. Külmast peast ei oska pöördeid öelda, kui käik on sisse pandud.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
(03-01-2013, 09:37 AM)Eero_S Kirjutas: Palju siis muidu tühikäik on? Minu isendil on ka soojalt tühikäik mingi 600-650 peal. Käib ühtlaselt. Külmast peast ei oska pöördeid öelda, kui käik on sisse pandud.
Muidu on soojast peast 800 kuskil tühikäik.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Nii täna sai vahetatud küünla juhtmed ja auto töötab nüüd ilusti ühtlaselt.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Mure suur suur.Kui auto soojaks läheb kaob jõud ja hakkab puperdama külmalt käib nagu ema süda.deto hääli midagi ei ole kuulda . Kardan et on kuuma antud ja kolvis võib auk olla?
Äkki võib see süütepool ka vigane olla?
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
03-01-2013, 06:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2013, 06:17 PM ja muutjaks oli jegesmesh.)
Anna andeks, aga see pidev hala on juba tüütu. Ei saa kolvis auk olla, muidu ta sul ei käiks külmalt nagu "ema süda".
Võta kätte õlu ja mine passi garages. Keera kogu süütesüsteem küljest ära, istu maha ja hakka vaatama, mõõtma, puhastama ja mida iganes. Otsi üles manual või mingi leht kus on antud süütepooli takistused, kontrolli kõik oma süütepoolid üle ja pane see peale mille näit mahub ilusti sinna vahemiku mis on soovituslik, kui ei mahu pead uue otsima. Võta maha küünlad, vaata mis karva nad on ja tee omad järeldused. Veel parem, osta uued ja siis lase tal käia, katsu kuidagi mingi 5 km sõita, võta maha ja uuri. Nagu varemgi öeldud siis mõõda ära silindrite surved, ma tean, et manomeetrit on raske leida. Ehk keegi foorumist laenab, või küla russivennal seina peal olema. Ma küll ei tea kuidas mesal on aga sõbra Audil on kaks temp.andurit (üks näidiku ja teine aju jaoks), tal hakkas ka soojast peast tembutama, vahetas anduri ära ja töötab kenasti. Võid proovida temp.anduri/te juhtmeid ära kakkuda ja siis vaadata kas muutub miskit või ei. Sorri, aga ära istu kättpidi perses.
Kiire otsinguga leidsin selle sulle, siit peaksid saama korralikult abi. http://www.w124-zone.com/downloads/MB%20...index.html
Edu!
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 393
Teemad: 42
Liitus: Dec 2005
Maine:
3
(03-01-2013, 06:09 PM)jegesmesh Kirjutas: Anna andeks, aga see pidev hala on juba tüütu. Ei saa kolvis auk olla, muidu ta sul ei käiks külmalt nagu "ema süda".
Võta kätte õlu ja mine passi garages. Keera kogu süütesüsteem küljest ära, istu maha ja hakka vaatama, mõõtma, puhastama ja mida iganes. Otsi üles manual või mingi leht kus on antud süütepooli takistused, kontrolli kõik oma süütepoolid üle ja pane see peale mille näit mahub ilusti sinna vahemiku mis on soovituslik, kui ei mahu pead uue otsima. Võta maha küünlad, vaata mis karva nad on ja tee omad järeldused. Veel parem, osta uued ja siis lase tal käia, katsu kuidagi mingi 5 km sõita, võta maha ja uuri. Nagu varemgi öeldud siis mõõda ära silindrite surved, ma tean, et manomeetrit on raske leida. Ehk keegi foorumist laenab, või küla russivennal seina peal olema. Ma küll ei tea kuidas mesal on aga sõbra Audil on kaks temp.andurit (üks näidiku ja teine aju jaoks), tal hakkas ka soojast peast tembutama, vahetas anduri ära ja töötab kenasti. Võid proovida temp.anduri/te juhtmeid ära kakkuda ja siis vaadata kas muutub miskit või ei. Sorri, aga ära istu kättpidi perses.
Kiire otsinguga leidsin selle sulle, siit peaksid saama korralikult abi. http://www.w124-zone.com/downloads/MB%20...index.html
Edu!
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
(03-01-2013, 06:56 PM)Ermo Kirjutas: (03-01-2013, 06:09 PM)jegesmesh Kirjutas: Anna andeks, aga see pidev hala on juba tüütu. Ei saa kolvis auk olla, muidu ta sul ei käiks külmalt nagu "ema süda".
Võta kätte õlu ja mine passi garages. Keera kogu süütesüsteem küljest ära, istu maha ja hakka vaatama, mõõtma, puhastama ja mida iganes. Otsi üles manual või mingi leht kus on antud süütepooli takistused, kontrolli kõik oma süütepoolid üle ja pane see peale mille näit mahub ilusti sinna vahemiku mis on soovituslik, kui ei mahu pead uue otsima. Võta maha küünlad, vaata mis karva nad on ja tee omad järeldused. Veel parem, osta uued ja siis lase tal käia, katsu kuidagi mingi 5 km sõita, võta maha ja uuri. Nagu varemgi öeldud siis mõõda ära silindrite surved, ma tean, et manomeetrit on raske leida. Ehk keegi foorumist laenab, või küla russivennal seina peal olema. Ma küll ei tea kuidas mesal on aga sõbra Audil on kaks temp.andurit (üks näidiku ja teine aju jaoks), tal hakkas ka soojast peast tembutama, vahetas anduri ära ja töötab kenasti. Võid proovida temp.anduri/te juhtmeid ära kakkuda ja siis vaadata kas muutub miskit või ei. Sorri, aga ära istu kättpidi perses.
Kiire otsinguga leidsin selle sulle, siit peaksid saama korralikult abi. http://www.w124-zone.com/downloads/MB%20...index.html
Edu!
Rääkige seda juttu teistele hädalistele kah siis.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 42
Teemad: 11
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
mul w124 300ce 132kw ja oli sama probleem , uurisin ja puurisin: tulemus vahetasin õhulugeja ära, ostsin uue 560eur aga enam nii odavalt ei saa. hetkel töötab ka soojana aga 100% veel ei tea, kas korras, kuna olen peale remonti vähe sõitnud max 100km.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Ktmduke, pole kedagi teist nii hädas näinud. Peaksid rõõmus olema, et abi just SULLE pakutakse.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Okei aitäh eks ma hakkan siis süütemängudest pihta
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
|