Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: May 2006
Maine:
0
16-11-2006, 09:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2006, 11:52 PM ja muutjaks oli Laur.)
kas on normaalne kui õli manomeeter näitab sooja mootoriga tühikäigul umbes 1,5 mitte 3 aga külmaga näitab tühikäigul 3,kõrvaga nagu mootoripööretel(pöörded samad)vahet ei tee..tegemist w123 230E-ga...kui natuke gaasi anda siis läheb ikka 3-e peale,segane lugu küll jah,aga muret tekitama hakkas just seepärast et sõbra w124-l näitab ka tühikäigul,vahet pole siis kas soe või külm,3-e,ons siis see normaalne või on midagi peetis mu autol?
edit: pealkiri
Postitused: 777
Teemad: 39
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
Maga rahulikult-pole hullu midagi!
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Sooja mootoriga tühikäigul 1,5 on vägagi hea. Su sõbra autol võib olla keegi seda vidinat modinud ka, et kogu aeg 3 e näitab.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
16-11-2006, 10:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2006, 10:46 PM ja muutjaks oli jansa.)
sa ei saa võrrelda seda oma sõbraga.
123-l on manomeeter mehaaniline, õlitoru tuleb kella, 124-l elektrooniline, andur plokis ja juhe tuleb kella.
minul 4-l näiteks on ka seisval mootoril õlirõhku 0.5-1 baari (on vist baarides see ikka?), vähemalt seier arvab nii, kuna andur mokas :)
Postitused: 105
Teemad: 1
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Tühikäik 1,5 ja lapats põhjas 3 on ideaalsed näidud ju!
Kui tühikäigul alla 1 hakkab vajuma siis asjad kurjast alles...
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
17-11-2006, 11:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2006, 03:44 PM ja muutjaks oli timo999.)
Mony Kirjutas:Tühikäik 1,5 ja lapats põhjas 3 on ideaalsed näidud ju!
Kui tühikäigul alla 1 hakkab vajuma siis asjad kurjast alles...
Kas tühikäigul 2.5 sooja ja külma mootoriga on OK?
pöördeid andes liigub põhja (3)????
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Hm, põhimõtteliselt on igasugune surve tühikäigul positiivne näitaja... Muidugi, mingi 1 bar võiks ilmselt ka soojal mootoril tühikäigul ikka olla, muidu võib küll kitsamates kohtades õli olemasolu küsitavaks muutuda.
See pidev 3 on pigem ohu märk. Liiga kõrge pole mitte hea...
Minu traktoritel kõigil soojast peast tühikäigul >1 ja pööretega maanteesõidul on seier ikka põhja roninud...
Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: May 2006
Maine:
0
tänud...kivi langes südamelt kohe
Postitused: 18
Teemad: 8
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
19-11-2006, 07:44 PM
mul see viga et vahetasin õli ära 2kuud tagasi, panin alla max'i sisse, ja nyyd 3nädalat tagasi tuleb kuskilt õli välja. ja mul koguaeg surve pea põhjas! kas viga selles et panin ikka nati palju sisse ja nyyd surus välja? nyyd siis tihendi vahetus... aga kuidas seda õlisurvet alla saaks vähekese??? ad: ad: ad:
Postitused: 393
Teemad: 42
Liitus: Dec 2005
Maine:
3
Amaster Kirjutas:mul see viga et vahetasin õli ära 2kuud tagasi, panin alla max'i sisse, ja nyyd 3nädalat tagasi tuleb kuskilt õli välja. ja mul koguaeg surve pea põhjas! kas viga selles et panin ikka nati palju sisse ja nyyd surus välja? nyyd siis tihendi vahetus... aga kuidas seda õlisurvet alla saaks vähekese???ad:ad:ad: tegelt on nii ,et õlisurvet reguleerib reduktsiooniklapp kui õlisurve liiga suur siis klapp avaneb ja laseb osa õli vabalt karterisse tagasi.
Ja oleneb kus kohast sul õli välja ajab kui miski tihendi vahelt siis viga selles, et mootoris on lubatust suurem rõhk(nö karteris).
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Amaster Kirjutas:mul see viga et vahetasin õli ära 2kuud tagasi, panin alla max'i sisse, ja nyyd 3nädalat tagasi tuleb kuskilt õli välja. ja mul koguaeg surve pea põhjas! kas viga selles et panin ikka nati palju sisse ja nyyd surus välja? nyyd siis tihendi vahetus... aga kuidas seda õlisurvet alla saaks vähekese???ad:ad:ad:
Kõigepealt surve üle kontrollida. Kui surve tegelikult korras ja valetab andur/mõõdik, siis see välja vahetada.
Kui surve kõrge, siis reguleerida. Kui ise ei oska, siis parem töökotta. Võtmesõnaks on kaitseklapp (ülerõhu- ja reduktsiooniklapp samatähenduslikud).
Max märgini võib mootoris õli olla. Ja paar mm üle selle ei tohiks ka veel mingit tragöödiat tekitada. Aga cm on juba kurjast... Kui panid alla MAX-märgi, siis peaks kõik korras olema.
Eeldusel, et Sul on õige varras...
Postitused: 50
Teemad: 10
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
MB 230te, w123, 1982
Lugedes seda teemat, siis on mul õlisurvega väike jama. Tühikäigul on kuskil 0,8 kuni 1 (kui silma järgi näidikult hinnata) ja maantel tagasi hoidlikult 90-100km/h sõites on surve umbes 1,2... Kohapeal tuuritades saab 3kätte aga sõidus ma selliseid pöördeid kunagi ei kasuta.
Asi vist päris jama... Kust leida abi? Olen tänulik igasuguse abi eest!
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Paksemat õli kasutada, mis selle aastakäigu autole ainult hea.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
carvik Kirjutas:MB 230te, w123, 1982
Lugedes seda teemat, siis on mul õlisurvega väike jama. Tühikäigul on kuskil 0,8 kuni 1 (kui silma järgi näidikult hinnata) ja maantel tagasi hoidlikult 90-100km/h sõites on surve umbes 1,2... Kohapeal tuuritades saab 3kätte aga sõidus ma selliseid pöördeid kunagi ei kasuta.
Asi vist päris jama... Kust leida abi? Olen tänulik igasuguse abi eest!
See piisavalt hea nii vanale mootorile, pole hullu midagi
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
carvik Kirjutas:MB 230te, w123, 1982
Tühikäigul on kuskil 0,8 kuni 1 (kui silma järgi näidikult hinnata) ja maantel tagasi hoidlikult 90-100km/h sõites on surve umbes 1,2... Kohapeal tuuritades saab 3kätte aga sõidus ma selliseid pöördeid kunagi ei kasuta.
Võid proovida külma mootoriga suuremaid tuure anda, võimalik et survet reguleeriv klapp kinni jäänud.Võimalik muidugi ka mootori ja/või õlipumba suur kulumine.
Postitused: 50
Teemad: 10
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Laur Kirjutas:Paksemat õli kasutada, mis selle aastakäigu autole ainult hea.
Peaks siis järgmine õlivahetus proovima paksu mineraal õli. Vähemalt seal poes kus ma käisin oli mingi ADNOC-i mineraal õli mis pidi olema hästi paks ja sobima ideaalselt hõredamates mootorites. Hetkel aga siiski sõidan veel ADNOC PEARL poolsündiga, sest õlivahetus on vähem kui 1000km tagasi tehtud.
Heinar Kirjutas:Võid proovida külma mootoriga suuremaid tuure anda, võimalik et survet reguleeriv klapp kinni jäänud.Võimalik muidugi ka mootori ja/või õlipumba suur kulumine.
Kus juures imelik ongi, et külma mootoriga on õlirõhk palju kõrgem. Minu silma järgi täitsa normaalne. Tühikäigul kuskil 1,5...
Tänud abi eest igaljuhul. Kui midagi väga kardinaalselt vanakesel juhtuma hakkab, siis viin ta kuskile töökotta.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Külma mootoriga ongi õlirõhk kõrgem, õli ju paksem.
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
mingi variant on, et õlifilter tõmbab kortsu (moodulfilter) ja ongi siuke jama. minu võrril vist on. esmaspäeval vahetan õli ära.
...
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
kas õlifiltri vahetus ka õlirõhku tõstab
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
08-12-2006, 07:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-12-2006, 07:54 PM ja muutjaks oli Andres.)
kui filter tuksis siis küll.
st filtri vahetus siiski aitab tuksis filtri vastu. õli oleks niisama hea vahetada
...
|