Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uuema diiselmootori paigaldus.
#1
Plaan on järgnev.
Hetkel oman w124 universaali aastast 1990.
Vahel on 3.0l diisel 83kw OM603 ja sooviks ümbervahetada seda uuema tüübi 3.0l turbo diisli vastu OM 606.96.
Küsimus selles, et kas selline vaev tasub ennast ültse ära ?
On keegi sellist mootorivahetus ennem teostanud ja saaks mulle minigisuguseid näpunäiteid ja soovitusi anda ? Big Grin
Vasta
#2


Arvan, et ei tasu ära.

Keegi teine jälle arvab, et tasub. Võta nyyd kinni Big Grin
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
No ise arvan, et tasub kuna need uuemad turbokad liiguvad pāris hāsti edasi ;-) Aga jhh ma usun, et see vahetus saab paras peavalu olema.
Vasta
#4
(27-11-2012, 10:37 AM)Shift Kirjutas: No ise arvan, et tasub kuna need uuemad turbokad liiguvad pāris hāsti edasi ;-) Aga jhh ma usun, et see vahetus saab paras peavalu olema.

Rahaliselt ei tasu - säästu ei tule. Tüdrukutele ei mõju ka - nende jaoks jääb see ikka vanaks ja koledaks taksomersuks.Confused

Mehh. pumbaga motot on lihtne tööle saada. Ning R6 mootorite korral jääb ära ka kogu kino kardaanide ja kinnitustega.

Elektritöid pead natuke tegema (andurid ja täiturid ilmselt veidi erinevad).

Aga kui hobina võtad, siis nokitsemiseks ilmselt üks rahuldustpakkuvamaid ettevõtmisi - hakkab too tellis ju üsna muhedalt liikuma, kui ümberkorraldusi vähegi mõttega ette võtta.
Vasta
#5
Mis selle vahetuse eesmärk on, kui vana mootor otsas, siis jah uue valmisel vali ikka uuem. Kui nagu v6sa mainis, hobi ettevõtmine, siis sobib iga tegevus, peaasi, et endale meeldib. Muidu aga 3s sajani kiiremaks auto saada min 1500 eur eest, eks see ole sinu otsustada.
W463 ja W212
Vasta
#6
(27-11-2012, 11:05 AM)karuanton Kirjutas: Mis selle vahetuse eesmärk on, kui vana mootor otsas, siis jah uue valmisel vali ikka uuem. Kui nagu v6sa mainis, hobi ettevõtmine, siis sobib iga tegevus, peaasi, et endale meeldib. Muidu aga 3s sajani kiiremaks auto saada min 1500 eur eest, eks see ole sinu otsustada.

Suurusjärguga panid mööda.Paranoid

Et W/S/C124 hakkaks rõhtsal pinnal kiirendama 0..100 km/h 3 sekundiga, peab investeerima ilmselt nii 15 000 uut rubla (mootor 700+Nm, seda taluv jõuülekanne, nelivedu, tummisem ja pidevat haakumist pakkuv veermik).

Mis see parim auto kiirendus 0-->100 praegu ongi? 3,2 s vist... Sedagi liimrajal.

Paarisajast meetrist kõrgemalt alla visates võiks odavamalt saada. Tõsi, siis ei tahaks ise sees olla... Ning see õnnestub ka kabrioleti puhul, millest kolme-sekundi-riista ei tee ilma uut autot ehitamata.

Reaalne on siiski tagaveolise puhul kiirendus 5 sekundi kanti. Mille saavutamiseks on rahaline väljaminek 1500 vast ka piisav, kui oma töötunde ei arvesta.
Vasta
#7
Eks ta paras hobiprojekt olegi. Ei ürita ma sellega rohkem naistele meeldida ega ei oota ulmeliselt paremat minekut.. Lihtsalt see vanem 3.0 vabalthingav mul suhteliselt kohviks sõidetud ja liigagi uimane aparaat. Ja siis ma mõtlesingi väiksele mootoriuuendusele ,kuna auto ise on heas seisus ja päris maha küll teda müüa ei taha :-)
Vasta
#8
uuemal turbokal on elektriline pump, uuemal 124 pärit mootor on tavalise rida pumbaga, ilma elektrita
tavalise pumbaga jääb turbokas nälga.
peale keerates jääb tossama, sest kütet antakse peale varem kui turbo rõhu üles kerib.
Ise pole teinud, kuid need asjad kargasid esimesena pähe.
Korektselt tööle saamiseks pusimist jätkub.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
(27-11-2012, 11:18 AM)v6sa Kirjutas: Suurusjärguga panid mööda.Paranoid

Et W/S/C124 hakkaks rõhtsal pinnal kiirendama 0..100 km/h 3 sekundiga,

Ta pidas silmas, et kiirendusaeg vähenem 3 s võrra - ehk läheb kiiremaks.
Vasta
#10
(27-11-2012, 12:10 PM)Laur Kirjutas: uuemal turbokal on elektriline pump, uuemal 124 pärit mootor on tavalise rida pumbaga, ilma elektrita
tavalise pumbaga jääb turbokas nälga.
peale keerates jääb tossama, sest kütet antakse peale varem kui turbo rõhu üles kerib.
Ise pole teinud, kuid need asjad kargasid esimesena pähe.
Korektselt tööle saamiseks pusimist jätkub.

Pelgast pealekeeramisest ei piisa, et asi LIIKUMA hakkaks. Peab ikka pumba stendis ringi sättima. Ning ST saab siis, kui pumba originaalpulgad vahetada 7mm elementide vastu. Tõsi, siis on mõtet ka regulaatorit timmida. Ise seda ei tee, spetsegi on vähevõitu.

Olen näinud ise OM606 pumpa, mille ainus elekter oli tühikäigupöörete tõstmine... Justament G tarvis.

Aga see on õige, et pusimist jätkubNod
Vasta
#11
Sinna sobib mehhaaniline pumb 108kw mootori oma, vähemalt G klassile on pandud om606 mootor +108kw pump, liigub meil siin Muuga vahel ja mees ise väga rahul.
Vasta
#12
Kas selle elektrilise pumba juhtimine on siis tõesti nii kosmos, et sellest nii eemale hoitakse, saaks ju elektriliselt nagu mainitigi oluliselt täpsema kütusekoguse peale anda kui mehhaanilisega, need graafikud rõhu suhte ja kütusekoguse suhtes peaks ju mb -l olemas olema?
W463 ja W212
Vasta
#13
(27-11-2012, 03:32 PM)karuanton Kirjutas: Kas selle elektrilise pumba juhtimine on siis tõesti nii kosmos, et sellest nii eemale hoitakse, saaks ju elektriliselt nagu mainitigi oluliselt täpsema kütusekoguse peale anda kui mehhaanilisega, need graafikud rõhu suhte ja kütusekoguse suhtes peaks ju mb -l olemas olema?

Teadmiste puudus on probleem. Mitu STARi Eesti peale oligi? Ning võid vaid ise arvata, mitu on selliste kodanike käes, kes viitsiks säärast aretamist teha...
Vasta
#14
(27-11-2012, 03:56 PM)v6sa Kirjutas:
(27-11-2012, 03:32 PM)karuanton Kirjutas: Kas selle elektrilise pumba juhtimine on siis tõesti nii kosmos, et sellest nii eemale hoitakse, saaks ju elektriliselt nagu mainitigi oluliselt täpsema kütusekoguse peale anda kui mehhaanilisega, need graafikud rõhu suhte ja kütusekoguse suhtes peaks ju mb -l olemas olema?

Teadmiste puudus on probleem. Mitu STARi Eesti peale oligi? Ning võid vaid ise arvata, mitu on selliste kodanike käes, kes viitsiks säärast aretamist teha...
mis on STAR? Icon_rolleyes
Mõtlen oma talupoja mõistuse kohaselt nii, et turborõhu andurist tuleb info hetke rõhust kuhugi moodulisse, mispeale seal moodulis mingi graafiku alusel arvutatakse vajalik kütusekogus ja see edastatakse läbi can c mootori juhtimise moodulisse, mispeale mootorijuhtimise moodulist läheb välja pumpa analoog signaal näiteks 5 - 12v ja see ongi reaalselt see mis kütuse kogust pumbas reguleerib. Kindlasti pole see ni lihtne aga põhimõtteliselt see oleks loogiline lähenemine Rolleyes

W463 ja W212
Vasta
#15
(27-11-2012, 04:09 PM)karuanton Kirjutas: mis on STAR? Icon_rolleyes
...

Hehe, seda õnnetust peaks iga MBfanatt une pealt teadma, et MB masinaid saab edukalt üle kuulata vaid STAR Diagnosis Systemiga, mida saab näiteks siit:
http://www.auto-diagnostics.info/mercede..._diagnosis

Hinda vaadates tasub kas istuda või toetada kuhugi tugeva vastu...Eusa_doh
Vasta
#16
Njah, sellise reverse engineeringu juures vist see star ei aitakski, seal juba teised mõõteriistad, a'la ostsillograaf kätte ja mõõtma Eusa_think. Star arvan loob ühenduse mootori mooduliga kes talle siis miskit ütleb, mis aga mootori mooduli ja pumba vahel on, sellest star tõenäoliselt ei tea midagi, sellekohta arvan et mb remondi juhendites mingi muu mõõtmis metoodika kirjas.
W463 ja W212
Vasta
#17
Ma ei usu, et W124 kere ja mehaanilise pumba (EDC pumba kui täpsem olla) juures midagi selle STAR (ja ka teiste testritega) teha on. Samuti ei ole minu teada W124 peal CAN süsteemi (CAN siini). Teemaalgataja peaks olema keskmisest nutikam mees, kui ta selle ette võtabSmile
Vasta
#18
(27-11-2012, 07:33 PM)kaupo51 Kirjutas: Ma ei usu, et W124 kere ja mehaanilise pumba (EDC pumba kui täpsem olla) juures midagi selle STAR (ja ka teiste testritega) teha on. Samuti ei ole minu teada W124 peal CAN süsteemi (CAN siini). Teemaalgataja peaks olema keskmisest nutikam mees, kui ta selle ette võtabSmile

Selles kogu probleem ongi, et ei ole suuremasi asjatundja aga üritan seda viga parandada ;D
Vasta
#19
Ma olen juba 2-3 päeva proovinud pisteliselt üles leida teemat, kus kunagi S124 peal oli toimiv ja töötav 3.0 TDI 130kw-ga, automaat. See jäi paar aastat tagasi silma ja nüüd on kadunud kui tinatuhka. Confused

Mis veel vägevam oli, siis meenub, et tollel autol oli salongis keskel ka W210 kliimaplokk - see display'ga variant. Ma lihtsalt enam ei leia, vanas lauaarvutis olid küll pildid ka, kuid peale arvuti remonti pole sealgi ühtegi faili alles. Eusa_wall

Ühesõnaga, keegi oli teinud seda, mida Sina teha soovid: W124 -> (poolkõva Ninja ) W210.

Ühesõnaga, PEAB OLEMA täitsa tehtav kui keegi on kunagi teinud juba... Nod Smoke
Vasta
#20
Kaks vastust järjest, aga...

Mis siis edasi saanud on?? Kas matsid mõtte maha?? Eusa_naughtySmokeSmoke
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  LPG Seadme paigaldus ühelt autolt teisele. Madisv 1 1,961 08-03-2016, 01:06 AM
Viimane postitus: arts24h
  Diiselmootori pihustite pesu petrik 8 8,920 09-03-2014, 02:07 PM
Viimane postitus: petrik
  K: Andmed internetist diiselmootori eelsoojenduse kohta 190hans 3 4,204 15-12-2012, 08:44 PM
Viimane postitus: janek126
  OM613 Paigaldus w202-le. 92S500 7 7,665 27-11-2012, 11:18 AM
Viimane postitus: karuanton
  Diiselmootori Tuuning Scratch 21 19,876 11-03-2009, 02:36 PM
Viimane postitus: S300
  Konksu paigaldus? lauri86 3 3,335 02-08-2008, 09:23 AM
Viimane postitus: v6sa
  uuema tüübi rool sten170 3 3,493 25-02-2007, 07:17 PM
Viimane postitus: Kalev



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne