Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mootor kuumeneb üle, termostaat?
#21
(18-10-2012, 07:58 PM)Laur Kirjutas:
(17-10-2012, 11:17 PM)xman Kirjutas: Minul aasta tagasi tõusis temperatuuri näit 110 peale ja on püsinud nõnda tänaseni.Kuna mingit keemaminemis märke ei ole, siis arvan, et viga näidikus.
Alati ei pruugi viga olla termostaadis. Ja kuna enne termostaadi vahetamist temperatuur vaid 60 kraadi, siis radikas ei saa kuidagi viga olla.

Surveall olev jahutusvedelik ei keegi veel 110 kraadi juures.
Mina muretseks, kuid vaid siis kui see oleks minu auto...

Jah, olen teadlik. Jahutusvedeliku keemistemperatuur vabas õhus 110 kraadi, jahutussüsteemi surveall 120 kraadi.
Vasta
#22
(18-10-2012, 08:24 PM)xman Kirjutas:
(18-10-2012, 07:58 PM)Laur Kirjutas:
(17-10-2012, 11:17 PM)xman Kirjutas: Minul aasta tagasi tõusis temperatuuri näit 110 peale ja on püsinud nõnda tänaseni.Kuna mingit keemaminemis märke ei ole, siis arvan, et viga näidikus.
Alati ei pruugi viga olla termostaadis. Ja kuna enne termostaadi vahetamist temperatuur vaid 60 kraadi, siis radikas ei saa kuidagi viga olla.

Surveall olev jahutusvedelik ei keegi veel 110 kraadi juures.
Mina muretseks, kuid vaid siis kui see oleks minu auto...

Jah, olen teadlik. Jahutusvedeliku keemistemperatuur vabas õhus 110 kraadi, jahutussüsteemi surveall 120 kraadi.
Normaalrõhul (e kork lahti) keeb siiski 100 kraadi juures.
Vasta
#23
(18-10-2012, 08:24 PM)xman Kirjutas: Jah, olen teadlik. Jahutusvedeliku keemistemperatuur vabas õhus 110 kraadi, jahutussüsteemi surveall 120 kraadi.

Eeee... mitte Maal.

Jahutusvedelikus olev vesi hakkab aurustuma normaalrõhul siiski 100 kraadi juures.

Renks, kas maanteel sõites on radikas kenasti ühtlaselt kuum? Või on kuum ainult kindel ala?

Ma kahtlustaks praaktermostaadi järel ummistuvat (kuid veel mitte ummistunud radikat). Tõsi, termostaat peaks hakkama jantima ka linnas...
Vasta
#24
(19-10-2012, 08:35 AM)v6sa Kirjutas:
(18-10-2012, 08:24 PM)xman Kirjutas: Jah, olen teadlik. Jahutusvedeliku keemistemperatuur vabas õhus 110 kraadi, jahutussüsteemi surveall 120 kraadi.

Eeee... mitte Maal.

Jahutusvedelikus olev vesi hakkab aurustuma normaalrõhul siiski 100 kraadi juures.

Renks, kas maanteel sõites on radikas kenasti ühtlaselt kuum? Või on kuum ainult kindel ala?

Ma kahtlustaks praaktermostaadi järel ummistuvat (kuid veel mitte ummistunud radikat). Tõsi, termostaat peaks hakkama jantima ka linnas...

Tõenäoliselt on teil õigus, kuna jahutusvedelik koosneb ka teatud osast destileeritust veest.
Tegin siis täna 50 km. sõidu , ilma paisupaagi korgita. Kõik näitajad endised,temperatuur 110 kraadi näidikul ja ei mingit keemisprotsessi.Ehk, siis viga kusagil mojal, mitte termostaadis. Sellega tahtsin öelda vaid seda, et enne kui termostaate järgemööda vahetada on ka mõningaid muid märke mille järgi võimalik kindlaks teha kas mootor kuumeneb üle või mitte.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204T 100kw 2008a mootor sureb välja tom19504 1 150 03-09-2024, 06:59 AM
Viimane postitus: v6sa
  CDI mootor ei käivitu - APIAPI v6sa 79 77,523 22-08-2022, 07:50 PM
Viimane postitus: Ott
  W209 2,7 cdi mootor läheb avariireziimi Bullterrier 12 2,102 03-06-2021, 09:47 PM
Viimane postitus: Ott
  MB S320 155 kw mootor, keegi selle mootori kohta oskab midagi öelda. comoon 2 2,737 06-08-2018, 07:31 PM
Viimane postitus: .Alar.
  Mb c200 cdi 2001 mootor jõnksutab luigapoiss 12 11,314 17-05-2018, 02:37 PM
Viimane postitus: znxe
  MB Sprinter mootor ets123 0 1,987 02-10-2017, 12:48 PM
Viimane postitus: ets123
  mure sprinteriga millel on OM602.962 mootor taavikre 0 2,241 04-08-2017, 02:12 PM
Viimane postitus: taavikre
  M103 3.0 Uputab üle. k2igukast 16 12,649 29-05-2017, 11:17 PM
Viimane postitus: k2igukast
  Mis mootor? kippari 17 10,914 01-11-2016, 09:03 PM
Viimane postitus: kippari
  E280 diisel 2008a, lärmakas mootor goandwax 6 5,642 05-08-2016, 05:33 PM
Viimane postitus: Mike22



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne