Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sõiduauto vanemale naisterahvale?
#21
Nagu teema alguses juba ütlesin, siis eks tahaks ulmevarianti ehk mida olemas pole Eusa_angel

Tegelikult pensionäri asi, autosse investeerida eriti ei tahaks (remonti) ja ega siin läheduses pole ka eriti remondikohta.
Ökonoomsus alati teretulnud, kellel selle vastu midagi olla saaks. Aga nagu öeldakse: vaidlustest ja arutelust selgub tõde, uuringi rahva arvamusi ja kogemusi erinevatest autodest ja üritan mingi kompromissivariandi kokku panna ja ära osta.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#22
Nõudeid vaadates ütleks, et Audi A4 Quattro või Audi A6 Quattro.
Esisild ei ole tegelikult paljude autodega võrreldes mingi teema, ühegi auto kere ei kesta paremini, varuosade hinnad ja kättesaadavus on ilmselt parim üldse, peaaegu igal mehel on arvutiliides olemas, nelivedu kestab ja on hea, mootoreid võib valida nii bensukaid kui diiselid.

Aga mis ma autodest ka tean. Edu valimisel!

Tauno
#23
Olen Audis vaadanud usinalt, no ega ikka ei ole võtta selle raha eest, nelivedu vähemalt. Ilmselgelt ei hakka ostma ka "loodusõnnetust" ehk 2,5 liitrist V6 diislit 110kw, las see jääb teiste mängumaaks. Neid müügil küll hunnikute viisi.

Iseenesest Audi kere poolest väga hea, ja juppe saada.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#24
(13-10-2012, 11:27 PM)Yksix Kirjutas: Esimese generatsiooni Volvo V70, peaks vastama kriteeriumitele küll. Teine jutt on sellise (nelikveolise) leidmisega. Iseenesest polegi see nii ulme kombinatsioon, ökonoomsus tuleb lihtsalt vähesest pruukimisest Smile

Seda ei oska ju keegi remontida...Eusa_doh

VAG autode pluss on üldine tuntus. Suvaline remonditöökoda suudab peamised kuluosad asendada.

Audi kere kestab vist kõige paremini meil "libeduse tõrjeks" kasutatavat keemiat.
#25
Audi kere osas täiesti nõus, parim meie kliimas ja "libeduse tõrjes"
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#26
(14-10-2012, 03:48 PM)Karl Kirjutas: Ilmselgelt ei hakka ostma ka "loodusõnnetust" ehk 2,5 liitrist V6 diislit 110kw, las see jääb teiste mängumaaks. Neid müügil küll hunnikute viisi.

Iseenesest Audi kere poolest väga hea, ja juppe saada.

See 2.5 diisel on väga väga murelaps mootor, jah!
Mina otsiks 1.9 TDI, aga need on kallid. Hea odav on 1.8T mootor, ainuke seal see turbo peab kontrollima enne ostu. Muidu kiire ning öko bensiinimootor, sama kütekuluga nagu 1.8 mootoril.
A6 on juba suurem ja mugavam, aga kuni 3000eur korras isendit ei leia.
#27
(14-10-2012, 03:05 PM)Yksix Kirjutas: Kui siiani on sõidud tehtud tagaveduse Sierraga siis vaevalt nüüd järsku esivedu pruukides hätta peaks sattuma.

Kust see Sierra asjasse puutub?
(12-10-2012, 04:27 PM)Karl Kirjutas: Avant on 8 aastaga tema käes pehmelt öeldes ära kustunud
Ma pole varem kuulnud, et Ford või GMC (mõlemal on siis Sierra valikus) teeks mõnda mudelit, või et neil oleks mõni keretüüpki Avant.

Karlile paneksin siia kaks linki.
http://www.auto24.ee/used/959845
http://www.auto24.ee/used/1082982
#28
Sierra ehk Sirje puutub asjasse niipalju, et esimeses postituses ma kirjutasin, viimased 8 aastat emal see liikumisvahend olnud.

Sõna Avant tasub lugeda läbi huumoriprisma, kuid olgem siis korrektsed: Ford Sierra Caravan 1992a.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#29
No Karl, mul ju olemas- Patrol `92.
Nelivedu, rooste eriti ei söö, manuaal, universaal ja kindlasti mitte "väikeklassi" masin Smoke
Passis 7kohta. Ilma tagaistmeteta annab mahutavuselt igale pirukale silmad ette.

Ainuke asi, millega sinu listi ei istu on diisel.
Sinu eelarve juures jätaks 33`tollised naastud alla ja annaks emale kauba peale pisikese ja kerge alumiinitrepi autosse sisenemiseks kaasa Icon_razz.

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
#30
(14-10-2012, 07:24 PM)v6sa Kirjutas:
(13-10-2012, 11:27 PM)Yksix Kirjutas: Esimese generatsiooni Volvo V70, peaks vastama kriteeriumitele küll. Teine jutt on sellise (nelikveolise) leidmisega. Iseenesest polegi see nii ulme kombinatsioon, ökonoomsus tuleb lihtsalt vähesest pruukimisest Smile

Seda ei oska ju keegi remontida...Eusa_doh

VAG autode pluss on üldine tuntus. Suvaline remonditöökoda suudab peamised kuluosad asendada.

Audi kere kestab vist kõige paremini meil "libeduse tõrjeks" kasutatavat keemiat.

Mina jälle ei tea kedagi, kes seda remontida ei oskaks. Lihtne ja loogiline auto. Automaatkast on ainuke paha seal, rohkem on vist mittetöötavaid kui töötavaid. Mootor nagunii VAG. Kuluosad... no ma ei tea, w124 juppe poest osta on näiteks kohati kallim.

Selles hinnaklassis olevatest autodest on lihtsalt Audi ja Volvo ainukesed autod, kus tsingitud keresid pruugitakse.




#31
+1 Audi A6 quatro 2.5TDi (R5 mootor muidugi)
#32
Mul on tunne, et võibolla mõningaid inimesi painab alateadvuses mingisugune kunagine kusagilt kõrva jäänud müütiline jutt teatud markide üdini halb olemisest. Vähe viitsitakse tegelikult süveneda.

Ma küll pigem ei teeks sellest Volvost enam juttu, võibolla tundub kellelegi, et kipun ülistama või nii aga mainin siiski, et seesama 2.5TDI 103kw mootor on leitav ka Volvo kapoti alt. Teises asendis ja teise mootorikoodiga kuid siiski. Loomulikult kui selline leida A6 peal, neliveolisena ning kuuese manuaalkastiga siis polegi nagu midagi vastu panna, kuid...viitsimata kuulutusi lapata julgen väita, et korralikku sellist ei pruugi 3k eest saada lihtsalt. Normaalse Volvo leidmine antud hinnaklassis võib olla palju lihtsam ülesanne.

Ahjaa keegi härrasmees väitis siin, et tegu on tegelikult Fordiga millel teine välimus, äkki pajataks siis lähemalt sellest ja tooks mõne fakti? Võibolla omalgi midagi kahe silma vahele jäänud.
#33
Veermikult peaks ta Ford olema, võin ka eksida aga Fordi ja Volvo pressitav flantsiga laager on esisillas sama.
#34
Ise ma eelistaks mingit vag grupi masinat. Kui hilisem remont oleks võimalikult soodne siis mitte neliveolist ja manuali.
Vagi kasuks: pea kõik kohad oskavad remontida, enamuses poodides kuluosad kohe saadaval, kere peab meile libedus tõrje keemiale hästi vastu, kõikvõimalike kasutatud osi ka lademetes saada.
Noh enamvähem sama nagu oli Ford Sierra 10a. tagasi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
#35
Kuna reaalset müüdavat autot ei küsita siis teoorias pakuksin ka päris kindlalt välja väikest audit.

1. odavad ja lihtsalt hangitavad varuosad
2. roostekindel kere (kui ikka on avariita masin)
3. odavad hooldused ja maksud
4. sama raha eest mugavust enam kui võrreldavates masinates

1.9 diisel on nii läbi lõhki heakskiidetud et kommentaare ei vaja
2.0 bensiin kannatab ka kriitikat
suuremad ... ? kas ikka on vajalikud?

ainus küsimus - kust leida sobiv isend :-( /sõidaks isegi igapäevaselt/
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
#36
Milline auto osutus väljavalituks siis?
The soul smells like diesel
#37
Tuletõrje mondeo.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
#38
(08-11-2012, 09:16 PM)Laur Kirjutas: Tuletõrje mondeo.


Unibrow 2001 aasta Mondeo 2,0 bensukas, universaal,107kw.
Tuletõrje jah, California Red värvi nimi Unibrow

Tänud kõigile kes kaasa mõtlesid, teema lukku.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  K:Moodsamad lumeketid sõiduauto all Rolz 19 18,202 11-01-2011, 11:38 PM
Viimane postitus: jansa
  K: impulsssuunatuled vanemale MB le indrek 6 4,876 25-08-2009, 02:27 PM
Viimane postitus: wdb240



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne