Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sõiduauto vanemale naisterahvale?
#1
Selline teema või mure siis, vaheduseks turuteemale ja muidu plärale Smile


Nimelt vaja pensionärist naisterahvale (emale) autot hinnaklassis umbes-täpselt 3000 euri. Sirje Avant on 8 aastaga tema käes pehmelt öeldes ära kustunud, just kere suhtes, muidu truu olnud.
Sõidab vähe, teede olukord pole just nagu linnas, metsateed enamuses. Ideaalis näeksin sellist autot: nelikvedu, kindlasti manuaal (ei kuulu arutamiselegi automaat), universaalkere, bensiinimootor. Peaks olema võimalikult lihtsa ja lollikindla ehitusega, mingit mugavusvarustust taga ei aja erilist, ökonoomne ja rooste suhtes vaenulik olema ehk siis kere peaks ok olema ja kestma ka.

Saan aru, et ajan suht ulmet taga, kuid seepärast see teemagi sai tehtud, kompromissidele saab alati minna.

Ise olen vaadanud mõningat Subarut, mis kujutab ette endast boksermootori kütusekulu ja suhe roostega?

http://www.auto24.ee/used/993224

http://www.auto24.ee/used/950132

http://www.auto24.ee/used/978619

Kui nüüd nelikvedu välja jätta, siis mingil põhjusel sümpaatsed 2000+ kerega Mondeod, paraku ei tea ma neist suurt mitte halligi.

http://www.auto24.ee/used/1089056

http://www.auto24.ee/used/1049355

Octavia ka silma jäänud, peaks olema suht lollikindla ja lihtsa ehitusega.

http://www.brcauto.eu/ee/car.brc?id=660522


Eks mõtteid on veel, siin lihtsalt mõned näited. Teadlikult olen kõrvale hetkel jätnud näiteks Audi, nõrk esisild paneb kahtlema natuke. Samuti pühendunud Mercedese fännina olen ka selle margi kõrvale jätnud, W210 ja 202 roostetavad ja 203 ei jaksa osta. BMW ka tuntumatest kõrvale jäänud, lihtsalt ma ei kujuta ka parima fantaasia juures ema bemmiga ringi cruisamas.

Oodatud arvamused, pakkumised, mõtted, ideed ja muu jutt mis aitaks kaasa otsingutele. Müügiportaalides surfan ka usinalt, pea juba paks peas ja juhe koos

Tänud kõigile kes viitsivad kaasa mõelda!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#2
Kas peab olema kesklassi auto?

Mina panustaks Astrale või I põlve Octaviale. Golf võiks olla mõeldav, eriti syncro. Aga leia elus isend...

Subaru on hea, kuid mitte ökonoomne. Ning vastupidavus sõltub eelmistest omanikest. Kere näikse kestvat.

Eelmise põlve (punnsilmne) mondeo on leidnud endale palju rahuolevaid omanikke. Väga ei roosteta ka.

Kas Korea toodang on välistet? Väiksemate punnide hulgas on mõned huvitavad alternatiivid (Getz või Accent näiteks).

Arvestades meie turul liikuva saasta suurt osakaalu, siis ma panustaks pigem 2 k€ autole, mille saab järelejäänud k€ eest päris asiseks kõbida.
#3
Mondeod jätaks mina välja - Värv koorub lihtsalt küljekarpidelt ja tiibadelt maha ja hakkavad roostetama. Universaalkerdega mondeotel saab päris tihti tagumisi rattalaagreid vahetada, pole just odavad tükid ka.
#4
Golfe olen vaadanud, just syncrot ja universaali, võiks ju nats suurem olla...

Peaks olema soovitatavalt kesklass jah, päris väikest ei tahaks-sooviks.
Korea jätaks esialgu kõrvale.

Huvitav mida kujutab ikkagi endast ette Subaru mingi 1,8 või 2 liitrise kütusekulu? Linnas sõitmine iseenesest praktiliselt nullilähedane.
(12-10-2012, 04:37 PM)l3gion Kirjutas: Mondeod jätaks mina välja - Värv koorub lihtsalt küljekarpidelt ja tiibadelt maha ja hakkavad roostetama. Universaalkerdega mondeotel saab päris tihti tagumisi rattalaagreid vahetada, pole just odavad tükid ka.

Mondeo kohta sain sõbralt Info Autost sellist infot:


Auto iseenesest hea, kuid selle vanuse juures tuleb kindlasti lähtuda konkreetsest isendist. 2001-2004 Mondeotel oli probleemiks rooste tagauste alumistes servades ja tagaluugi alumises servas. Kui sellel autole on need garantiiajal vahetatud, siis on probleem lahendatud.
Mondeo bensiinimootorid on kõik kettülekandega.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#5
(12-10-2012, 04:40 PM)Karl Kirjutas: Golfe olen vaadanud, just syncrot ja universaali, võiks ju nats suurem olla...

Peaks olema soovitatavalt kesklass jah, päris väikest ei tahaks-sooviks.
Korea jätaks esialgu kõrvale.

Huvitav mida kujutab ikkagi endast ette Subaru mingi 1,8 või 2 liitrise kütusekulu? Linnas sõitmine iseenesest praktiliselt nullilähedane.

Eks ta Mercedes-Benz kanti tuleb. nelikvedu ju veeretada vaja.

Kunagi sai Soomes tarbitud sihukest looma, nagu Subaru 1800 Targa (see Legacyst tehtud kastikas). See lutsis igapäevasõidus küla vahel 12 sajale. Sõita oli hea, kuid too vanake roostetas küll jõudsalt. Samasuguses kasutuses (teed, kiirused, kasutajad) Corolla oma 1,3 karburaatorist imes läbi 8.

Octavia on Golfist veidi ruumikam, kuid tundub oluliselt avaram. Bensumootoriga nelikvedu ei saa, kuid diislile täitsa pakuti.

Avensist tasuks kaeda. Ma ise sellest ei pea, kuid on mõnusalt Hall Hiireke.
#6
Avensise kohta ühelt kauaaegselt klubiliselt juba sain infot (töötab Amsevis), isu läks suht ära.

Riis nagu ikka riis, rooste pidi väga mokkamööda olema, paraku.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#7
Tuttaval 2010.a. Subaru Forester bensukas (EDIT: 2-liitrine). Selle kere kohta linnas (Tallinn) 10-11, maanteel 7-8 liitrit /100 on minu meelest päris hea. Manuaalkast külmaga tema autol ei vaheta kõige paremini (vahetati õli välja, ikka sama teema). Oli öeldud ka, et rehvid peavad olema ühtlaselt kulunud, muidu tekib neliveoga probleeme. Subaru metsateedel peaks olema suht hea valik. Kiirenduspill pole, aga läbitavus hea. Juppide hind?

Ford - Igast autost pidavat Opel saama kui just Fordi lähedal pole Smile Naabrimees pikalt Fordi Fänn olnud. Juhitavus täpne. Tagasillas pidi olema aga väike kolin normaalne nähtus. Tema autodel roostega pole probleeme olnud. Suht hea ja lollikindel.

Octavia - lihtne ja vastupidav. Madalaks ei jää? See ju ka siiski Golfi-Astra klassi auto, st pigem väiksepoolne.

Ma isegi sõidaks neist ilmselt parima meelega Subaruga. Laseks kuskil enne ostu korralikult üle ka vaadata.
#8
See audi esisilla teema on pisut üle pingutatud.
A4 oma 81kW traka mootoriga on väga öko pill, samas jälle ei tea kas väikese mootoriga 4 vedu pakuti.
Pisikese mootoriga bensukas rüüpab oma 2-4l sajale enam. Praeguste hindade juures tasub trakats ennast ruttu ära.

Seal kus sul ema elab sõiduka 4 vedu suurte hangede puhul ikka ei päästa, lihtsalt jääb kõhupeale kinni.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
#9
(12-10-2012, 07:10 PM)Laur Kirjutas: See audi esisilla teema on pisut üle pingutatud.
A4 oma 81kW traka mootoriga on väga öko pill, samas jälle ei tea kas väikese mootoriga 4 vedu pakuti.
Pisikese mootoriga bensukas rüüpab oma 2-4l sajale enam. Praeguste hindade juures tasub trakats ennast ruttu ära.

Seal kus sul ema elab sõiduka 4 vedu suurte hangede puhul ikka ei päästa, lihtsalt jääb kõhupeale kinni.

A4 bensukas Quatro http://www.auto24.ee/used/1064948 , veermik ka väidetavalt üle käidud, kuid isegi konti ei ole, kliimast rääkimata.
#10
(12-10-2012, 07:10 PM)Laur Kirjutas: See audi esisilla teema on pisut üle pingutatud.
A4 oma 81kW traka mootoriga on väga öko pill, samas jälle ei tea kas väikese mootoriga 4 vedu pakuti.
Pisikese mootoriga bensukas rüüpab oma 2-4l sajale enam. Praeguste hindade juures tasub trakats ennast ruttu ära.

Seal kus sul ema elab sõiduka 4 vedu suurte hangede puhul ikka ei päästa, lihtsalt jääb kõhupeale kinni.

Kõhu peale jäämist nii väga ei kardagi, teid hooldatakse korralikult. Lihtsalt isasem ja julgem tunne kui vahest vaja kasvõi suurema sulaplöga sees sõita näiteks.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#11
Renault Megane kannatab ka vaadata, väikese raha eest saab suht hea aasta, seest on avar ja öko, eriti diisel. Nelivedu pole vist tehtud...
Ise küll pole kunagi omanud sellist, aga kes on omanud, need rahul.
Siin nimekiri turul olevatest: http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri....&otsi=otsi
#12
Renooo...no ma ei tea, ei kisu prantslaste poole. Laguna juttude põhjal laguneb mis kole, kas Megane siis parem?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#13
Mõtlesin ka, et miks mitte A4? Tugev tsingitud kere, piisavalt mugav, hea välimus.
Olen omanud sellist ja ütlen, et sain väga hea sõbra endale tol ajal väikse raha eest.
1.8 92kw lihtsa bensumootoriga saab linnas 10 sajale. Minu 2.6 V6 110kw oli 12 sajale raske jalaga.
A4 B5 ostu puhul tuleb kindlasti kontrollida esisild ja millal rihmavahetus tehtud. Kui need asjad on vahetatud siis võib muretult kaua aega sõita. Hetkel turul on palju A4 2000-3000eur hinnaga. Samuti A4 on päris kõrge ja hea läbivusega, quattro oleks super. Enamustel on elementaarsed mugavused olemas, nagu esimene käetugi, kompu, kliima, jne.
Minu valik oleks kindlasti natuke vanem audi, mitte uuem ford või opel, näiteks. Edu otsinguga! A4 on seda raha väärt.
#14
Niipalju ütlen vahele, et isal Audi A4 99a 81kw 1.9tdi ja manuaal - ainult nuusutab paagist ja kui mõistusega sõita ei lagune midagi, pakutakse ka sama variandiga quattrot (Y). Endal VW Passat 2001a 1.9tdi 96kw 6k. manuaal ja ka väga öko ning suur/mugav auto kulgemiseks.
#15
Isal teise autona VW GOLF III 1997 1.9 vabalthingav diisel 5k manuaal ja 5L/100km.
#16
Esimese generatsiooni Volvo V70, peaks vastama kriteeriumitele küll. Teine jutt on sellise (nelikveolise) leidmisega. Iseenesest polegi see nii ulme kombinatsioon, ökonoomsus tuleb lihtsalt vähesest pruukimisest Smile
#17
Volvo - pole ökonoomne ja jupid kallid, parandage kui eksin.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#18
Volvo ju pisut muudetud välimusega Ford.
Kui neli ratast peavad kratsima, siis palju valikut ju polegi. Audi ja Subaru. Teistel see nelivedu nii ja naa, pigem naa.
1,9 disla on tõsiselt öko ja pommikindel. linna kuluks max 8 (pigem sõidab 6-7) ja manteel alla 6. Pumpdüüsidest soovitaks ehk eemale hoida. Nende vahetus pole kõikse odavam lõbu. Manuali otsas on ka nelivedu alati saadaval olnud.
#19
kle nossovil igasugune hunnik autosid, uuri, kas tal ka sulle sovivat pakkuda on. Garaazi ees juba kaks universaali seisid ja need olid mõistliku hinnaga
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
#20
Nuh eks ma üritasin leida algselt väljatoodud kriteeriumidele omastarust kõige lähedasema variandi, absoluutsele tõele see ei peagi pretendeerima.

Küll aga pakub mulle huvi, et kui jutt on vähesest läbisõidust siis miks tuua argumente kallitest juppidest (millel nad kallid pole?) ning ökonoomsusest, või selle puudumisest? Veidi mõeldes võib ju juhtuda, et üks tingib ikkagi teise ja lõppeks ei pruugi asi nii hull olla kui algul paistab Smile

Mina ise lahendaks antud mõistatuse muidugi mainitud kompromissi variandile minekuga. Seesamane V70 aga Audilt tuttava 2.5 TDI mootoriga ja esiveoga. Kui siiani on sõidud tehtud tagaveduse Sierraga siis vaevalt nüüd järsku esivedu pruukides hätta peaks sattuma. Selliselt peaks olema tagatud ka "ökonoomsus" ja ikkagi veel 3000-sesse hinnapiiri mahtumine.

Kallite juppide kohalt peaks lisama, meie peres kasutuses olev poole miljonilise läbisõiduga eksemplar pole veel ühtegi vajanud, tõsi läbisõit on samamoodi pigem väike.


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  K:Moodsamad lumeketid sõiduauto all Rolz 19 18,191 11-01-2011, 11:38 PM
Viimane postitus: jansa
  K: impulsssuunatuled vanemale MB le indrek 6 4,870 25-08-2009, 02:27 PM
Viimane postitus: wdb240



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne