Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A170 CDI autom. kast
#1
Tegemist siis 1999 aasta autoga ja 5 käiguline automaat.
Külma mootoriga vahetab 1-2 käigule kuidagi kole aeglaselt. Vahepeal viskab pöörded ülese nagu poleks käiku sees. Samas sooja mootoriga töötab kõik justkui ilusti. Milles probleem? Kas kastis oleks vaja vahetada õli ja filter? kus seda teha saaks?
Vasta
#2
oskab keegi miskit tarka nõu anda? Kus oleks kõige kasulikum käigukasti õli lasta vahetada?
Vasta
#3
Automaatkastidega tegeleb A-osa OÜ Tuuliku teel Tallinnas. Viimati oli telefon 5133049.

Üldiselt peaks käigukasti õli ja filtri vahetusega iga enesest lugu pidav autoremonditöökoda hakkama saama. Iseasi, kas selle masina käigukasti kõik ikka üles leida oskavad.
Vasta
#4
Vaata vin koodi järgi kas on üldse vaja . . . a - l juba paljudel hooldusvaba kast.
Vasta
#5
tegemist 1999 aasta isendiga. Hooldevaba kast? Siis ei peaks nagu õli vahetama. Samas minu loogika ütleb, et soojalt õli vedelam ja kast funkab normaalselt, külmaga aga õli paksem ja äki ei suuda umbes filtrist korralikult läbi käia?
Wini tulemus
VIN WDB168....
Model A170DT
Chassis 1680081J219681
Engine 668940 30 039701
Transmission 722701 00 034100
Order 0 7 297 06817
Delivery date 19.04.99
Dealer company employees / MBAG (297)
Interior cloth slate grey+multicolor (708)
Paint
594 ember red (с 01.01.1996)
Options
U46 rub strip all-round (с 26.09.1996)
leather seat cover
248 rear seats with integrated child's seat (с 01.06.1993)
292 sidebag in front left and right (с 01.01.1994)
423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994)
440 tempomat (cruise control) (с 01.09.1975)
441 steering column, electrically adjustable, W202 manually adjustable (с 01.07.1984)
569 passenger's seat vertically adjustable and removable (с 01.06.1995)
580 air conditioner/Tempmatic (с 01.11.1982)
723 trunk covering (с 01.06.1996)
753 radio MB Audio 10 cc with traffic news decoder and RDS (с 31.10.1996)
809 Change of year of model, last figure shows new model year
988 ownership certificate and COC papers with EC model plate (с 01.06.1993)
Vasta
#6
täna hommikul lõi armatuuris (seal, kus näitab käike) põlema F tähe ja justkui ei vahetanud küiku. Peale seismajätmist ning uuesti käivitamist oli jälle ok. Mida see F tähendab?
Vasta
#7
F...äkki tähendabi FAULT ehk siis viga????ma peris kindel pole....:help:
Varu- ja lisatarvikud

Oh Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?
My friends all drive Porsches, I must make amends.
Worked hard all my lifetime, no help from my friends,
So Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?
Vasta
#8
Kas antud kastil üldse vahetatakse õli? Õli taseme kontrollimiseks on vaja varrast. Seda saab teha ainult silberis?
Tagumine käik läheb kah külmalt kole aeglaselt ning jõnksatusega sisse.

Kas diagnosti saab teha ka mujal kui silberis? Foorumist olen lugenud, et keegi hr Imre tegeleb sellega. On see tõsi?
Vasta
#9
Imre kah kindlasti kontrollib õlitaset Kadakal
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#10
silberis diagnostis käidud. Diagnoos-külmalt kaob rõhk ära. Mootor koos kastiga maha ning kast juppideks. Maksma läheb vast korralik Eesti keskmine palk. Nii palju siis heast ja nn. kvaliteetsest autost.
Vasta
#11
Kast läbinud remondi. Mehaaniline osa ok. Kokku läks maksma korralik 5 kohaline summa, kuid tulemus sama. Järgmiseks hüdraulika plokk.
Kuidagi kole nõrk auto tundub see MB.
Ilmselt enam isegi ei vaata nende poole :pissed2: . Kahju Confusedad:
Vasta
#12
Oot-oot. Silber kiskus kasti maha, remontis ja ikka sama viga alles? Mille eest nad siis raha küsivad? On neil mõni hea põhjendus ka, peale "firmateeninduse" sildi?

A-osa Heigo saatis pikalt või?

Jätaks selle fleimi MB tugevuse teemal seekord ära. Suvalise tootja odavaim ja väikseim mudel kipub paras BS olema. Mis muidugi ei tähenda, et suures ja kallid tingimata paremad oleksid...Confusedilly:

meie Kirjutas:Kast läbinud remondi. Mehaaniline osa ok. Kokku läks maksma korralik 5 kohaline summa, kuid tulemus sama. Järgmiseks hüdraulika plokk.
Kuidagi kole nõrk auto tundub see MB.
Ilmselt enam isegi ei vaata nende poole :pissed2: . Kahju Confusedad:
Vasta
#13
v6sa Kirjutas:Oot-oot. Silber kiskus kasti maha, remontis ja ikka sama viga alles? Mille eest nad siis raha küsivad? On neil mõni hea põhjendus ka, peale "firmateeninduse" sildi?

A-osa Heigo saatis pikalt või?

Jätaks selle fleimi MB tugevuse teemal seekord ära. Suvalise tootja odavaim ja väikseim mudel kipub paras BS olema. Mis muidugi ei tähenda, et suures ja kallid tingimata paremad oleksid...Confusedilly:

meie Kirjutas:Kast läbinud remondi. Mehaaniline osa ok. Kokku läks maksma korralik 5 kohaline summa, kuid tulemus sama. Järgmiseks hüdraulika plokk.
Kuidagi kole nõrk auto tundub see MB.
Ilmselt enam isegi ei vaata nende poole :pissed2: . Kahju Confusedad:

Silber pani diagnoosi. 95% pidi olema viga mehaaniline aga võib olla ka hüdraulika plokk ning suunasid A-Osa Heigo juurde. A-Osa võttis kasti maha ning tegi mehaanilise osa korda, kuigi ta ütles, et seal nagu midagi viga polnudki. Kuid antud autol ei ole kasti mahavõtmine just väike töö. Kõigepealt peab esisilla alt ära lammutama ning seejärel mootor koos kastiga maha, ikka jebmist üle mõistuse. Homme siis auto Silberisse. Eks näeb mis vastus sealt tuleb, kuigi ma juba kujutan ette. A'la et hüdraulika plokk tuleb tellida ning antud isendile maksab see 20400.- (hinna juba küsisin huvipärast) lisaks paigaldus jne.
Kuigi leidsin Saksa romulast terve kasti (135000km sõitnud) sama raha eest vist ei julgeks seda teed minna. Mine sa tea, mis sealt saab. Sõidad 5000km ja jälle sama mure. Praegult auto sõitnud 165000km. Ei julgeks vist riskida.
Vasta
#14
Ei taha nagu iniseda sel vanal kulunud Silberauto teemal ...aga no ei tundu kuidagi õige kogu see suhtumine. Võttes just A-omaniku poole pealt. Teeninduse asi on auto korda saada ja selle eest raha küsida. Ja raha küsiti siin ju üle 10.000< EEK. A-omaniku seisukohalt(!) mitte millegi eest!! Siin on küsimus - kas klient on teeninduse jaoks või teenindus on kliendi jaoks Confusedmash:

Inimene tahab ju Mercedest pidada, seda on postituse toonist tunda. Ja sel aastatuhandel on Mercedes ju peamiselt imago, traditsioonide ja disaini peal libisenud. Sellest paraku igavesti ei jätku. Vaadake neid rahulolevaid Toyota omanikke; autot ennast ju väga palju pole ...aga kõik on sillas. Seda ei suuda üldpildis keegi kokku panna (või lihtsalt on poogen, nagu oli tüsedal kassapidajal kes mul Prisma letis angerjat käes hoidis ja triipkoodi lugejalt tunduvalt odavama kala nime luges ...siis angerja lindile viskas ja ütles et tal ükskõik), et nii ju ise sülitatakse endale tööd andva brändi imago peale. Sealtsamast Silberautost lüüakse klient jalaga mis iganes paremasse kohta (loe konkurentidele). Ja kõik kliendi tuttavad ka ju kaudselt sinnasamma...

Ma muidugi ei tea, võibolla see peabki nii olema. Mõni mure nüüd mul või kellegil teisel muretseda... Lihtsalt väike mõttemõlgutus. Siiani ise sõidan Mercedesega ja vahetada ei kavatse. Kuigi Silberauto puhastas sisepesu kokku keeratud sitta (näidikuteploki klaasi taha aetud vaht :bashSmile justkui oleks Stevie Wonder vahetuses olnud. Hea võimalus nüüd iga päev Silberauto sitamaja paberi pepresid päikselise ilmaga spido pealt vahtida... Et miks korda ei lase teha? Sest et pole pede :burn:

Põhimõtete vastu käib sellise asjaga sinna tagasi minna. Nagu mõned muudki asjad, mis põhimõtete vastu käivad.

Vasta
#15
Silber saatis Heigo juurde?Confusedhocked:

Öh, siis on asjad selle firmaga küll sitasti, kui isegi automaatkasti ei suudeta ise remontida... Mitte, et ma A-osast halvasti arvaks, aga just eelmainitud imitsi pärast. Krt, kolmeharulise tähega autod maksavad piisavalt palju rohkem, et selle eest midagi paremat saada, kui kalossi või ketsiga sõitja oma firmateeninduses saab...Confusedilly:Confusedhocked::pissed2:

Krt, kaua võib legendaarsete taksomersude loodud mainet lörtsida?

Ma täitsa mõistan kaasaegsete, elektroonikat täis autode, omanikke. Ise auto juures mitte midagi teha ei saa, kui kolme milli eest tehnikat endale garaazinurka ei osta. Lähed teenindusse, kus tunnihinna ja reklaami alusel võiksid spetsialistid töötada ja satud "petsialitside" otsa...

Sry, et OT. Aga lihtsalt see suhtumine võttis sita keema korraks...

Vaevalt see nüüd teemaalgatajat lohutab, aga usun, et tema kasti mehaanika on nüüd korrasWink Kui see juba asjatundja käte vahelt läbi käis... Kui nüüd keegi selle hüdraulika ka käima suudaks võluda...

A-Mercedes-Benz jõuaregaat on jah selline tore komplekt, mis tuleb kogu täiega põrandale kukutada, alles siis saab viga otsima hakata... Teisest küljest on mehaanikul lihtsam - kõik ilusti lagedal ja kättesaadaval. Aga tunde muudkui tiksub (x600? eeku)...
Vasta
#16
Panen kirja siis ka lõpplahenduse.
Peale mehaanilise osa remonti asi ei muutunud. Sai siis Silberist tellitud uus hüdraulika plokk ning nemad ka vahetasid. Siis aga hakkasid ilmnema A-Osa põhjustatud vead. Nimelt oli jäänud ühendamata temperatuuri anduri juhe ning ka turbo anduri voolik. Kui esimest viga on lihtne leida, siis teist ju diagnost ei näita vaid mootor läheb lihtsalt avarii reziimi. Siiski leidis Silber lahtise vooliku üles ning ühendas ära. Nüüd aga kõige hullem viga, mida A-Osa suutis teha. Nimelt veovõllide käigukasti poolsete simmerite vahelt nirises õli. Ja seda ikka korralikult. Jälle sõita ei saanud, kuna Silberis 2 nädalat järjekord ning simmerid pidi kah tellima. Lõpuks siis saabus ka see aeg ning vahetati simmerid ära ning valati õli normi ning sai hakkata sõitma. Praegu asi toimib ilusti. Silberi vastu pretensioone pole kui ainult JÄRJEKORRAD. Aga A-Osa küll ei soovita. Kui võimalik otsige mõni teine koht. Üldiselt nad kül teavad, mida nad teevad, kuid kvaliteet ning garaazi puhtus ei kannata mingit kriitikat.
Kasti remot kokku läks üle 40 000.- :bash:
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  A 170 CDI keskluku automaatse sisselülimise eemaldamine? kaido259 2 91 17-10-2024, 05:57 AM
Viimane postitus: Karl
  A170 cdi käivitub soojalt hästi pikalt. Rocco 2 834 21-08-2022, 09:05 AM
Viimane postitus: Rocco
  W169 AT kast neutraali peale võtmeta? kunks 0 2,831 30-01-2020, 10:03 PM
Viimane postitus: kunks
  A170 CDI (W168) ei käivitu benzest 8 16,784 13-08-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: villimar
  195/65 r15, kas mahub A170-le? kunks 2 5,759 17-08-2018, 02:08 PM
Viimane postitus: kunks
  A170 CDI kahiseb ja vibreerib vaneo123 0 6,531 08-06-2017, 10:42 AM
Viimane postitus: vaneo123
  mure A-160 cdi 44kw.esp-bas ja abs tuled. vilts 3 12,629 24-01-2016, 08:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  w245 180 cdi CPS-i asukoht kukkurloom 6 9,234 10-11-2015, 07:13 PM
Viimane postitus: Renka
  w245 180 cdi atm starter kukkurloom 2 6,476 09-11-2015, 06:51 PM
Viimane postitus: kukkurloom
  A 170 cdi 2000a. ei võta starterit taha MB A 170 2 5,949 25-01-2015, 07:35 PM
Viimane postitus: MB A 170



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne