Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Sihuke arvamus siis Motors24 vendadelt:
Maitse asi ilmselt, kuid miks oli neil vaja selge kontseptsiooniga auto muuta arusaamatuks amööbiks?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Eks see maitse asi olegi, aga...
Mersul polnud sellist noortepärast sporlikumat sõiduvahendit, mis aga BMW l ja Audil olemas on, samas kui eelmised A klassid polnud nooruslikud, vaid pigem vanemate naisterahvaste sobilikumad, siis nüüd ausaltöeldes - ma sõidaks isegi
Sees olen istunud, sõita pole saanud, olen soovi avaldanud nii klubi nimelt kui ka isikliku sooviga, ühendust pole keegi võtnud, ei teagi milles probleem on. Eks proovisõitu saab ka mujal teha, kasvõi saksamaa reisidel, üks on kindel - proovida tahaks, kuna tegelikkuses on see juba ka masin, mis uuena oleks meie rahakotile vastuvõetav ja samas tahaks ka sõita, erinevalt eelmistest A klassidest
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
18-09-2012, 02:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2012, 02:19 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(18-09-2012, 02:01 PM)indrek Kirjutas: ...
Mersul polnud sellist noortepärast sporlikumat sõiduvahendit, mis aga BMW l ja Audil olemas on, samas kui eelmised A klassid polnud nooruslikud, vaid pigem vanemate naisterahvaste sobilikumad, siis nüüd ausaltöeldes - ma sõidaks isegi
...
Dafuq
DMB on elu eest püüdnud oma C-klassi noortesõidukiks teha. Selles imho ebaõnnestudes suurepäraselt. Sest kui üks asi hakkab lõpuks mulle meeldima, siis ei saa see meeldida enamusele...
Rääkimata igasugu amööbsetest 4-ukselistest kupeedest jms. naljakatest ollustest.
Aga mida mina ka tean autodisainist, fännates kaheksakümendate loomingut.
Silberauto ignorantsus on usutav - neil läheb ilmselt nii hästi, et mingi margiklubi president ei ole vastamisväärne isik. Nagu ei ole vastamisväärsed ka klientide tavapärasest veidi erinevamad soovid. Ning mitte ainult MB margi osas...
Kuigi peab möönma, et uue A armatuuri ülaosa on päris õnnestunud. Kahju, et uksepolstrid telliti Hiinast viimasel hetkel ja kliimaseadme juhtpaneeli paigutamise vajadus tuli vist meelde alles kokkupanekuliinil...
Postitused: 207
Teemad: 16
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
18-09-2012, 05:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2012, 05:46 PM ja muutjaks oli Kaltsyum.)
Kui vaadata nüüd eelmist A klassi, siis tuleb lisada, et see hiinast tellitavate ukspolstrite jada jätkub. Ka eelmistel ei lähe uksepolster ilusti kokku armatuuriga.
Vaadates spido meenutab asi W203 mersut. Ning salongi puhurid
meenutab midagi ?
Kuid välimus on küll kiita väärt. Isegi silmanud isiklikult seda autot ja mõelnud millega tegu, seni kuni autole lähemale jõudsin.
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Töökaaslane sai proovisõitu eelmine nädal teha ja kiitis küll, et selle autoga võiks sõita. Ise sõidab praegu W140 S600-ga.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Noh mis puutub kliimapaneeli, siis minu jaoks see pole stereo, mida peaks kaks korda 10 minuti jooksul näppima. Mul E klassil tavaliselt üks kindel temperatuur ees ja seda ta hoiab - rohkemat näppimisvajadust ju polegi, vahest aknale puhuma ja see ka kõik.
Ei usu, et uue auto puhul midagi erinevat on, aga eks mõnedele meeldibki kõiki nuppe näppida.
Eks ka Mercedes-Benz peab disainiga kaasas käima, ajale jalgu ei saa jääda ja eks need kandlilised tulevad tasapisi ju tagasigi, uut E klassi vaadates
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
19-09-2012, 01:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2012, 01:03 AM ja muutjaks oli Iphica.)
On tõesti veidi imelik arvata, et Mercedes või ükskõik, mis autotootja jääbki ühe perioodi stiiliga autosid tootma. Minu meelest on see A-klass suurepäraselt välja kukkunud - vähemalt eksterjööri ja interjööri osas.
Siin mainiti eelnevalt ka halva tooniga neljaukselisi kupeesid - andke andeks, aga nii eelmise kui selle põlvkonna CLS-d on minu arvates ühed ilusaimad autod, mis kunagi loodud. Ma ei ole päris uue ajastu inimene (oskan lugu pidada ka vanematest autodest), kuna sõidan ise W126-ga ning jumaldan ka seda autot.
Saan aru, et nii palju, kui on inimesi, on ka arvamusi, kuid seisukoht, et MB peaks tootma endiselt 80-date stiilis autosid, tähendaks ka ilmselt seda, et MB-d enam ei eksisteeriks.
(18-09-2012, 05:46 PM)Kaltsyum Kirjutas: Kui vaadata nüüd eelmist A klassi, siis tuleb lisada, et see hiinast tellitavate ukspolstrite jada jätkub. Ka eelmistel ei lähe uksepolster ilusti kokku armatuuriga.
Hiinast tellitavad uksepolstrid? Ma loodan, et see oli naljaga öeldud, sest selline teema on puhtalt disainerite pärusmaa. Kahtlen, et üks hetk avastati tehases, et oi - need kaks hiinast tellitud detaili ei sobigi kokku, aga mis sel vahet, lapime kokku.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Olen sõitnud uue B, C, E, SLK- ga. Mis on neil ühist? Alati tunned, et istud Mercedeses. Need istmed on väga meeldejäävad. B klass mis sarnaneb sisult A klassile, võiks pigem häiriva asjana tuua esile selle ekraani. Tundub võõrkehana armatuuril.
Nendele kes tahavad kliimanuppe näppida soovitan Priust. Sellel on kliimanupud dubleeritud roolile!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ma natuke täpsustan, et mitte kliimapaneeli kasutamine ei ole teemaks, vaid selle kuju ja paigutus, mis lausa hüppavad silma muidu nii asjaliku ilmega armatuurist.
Ning need uksepolstrid ju ei istu ülejäänud joonega. Ma saan aru, et MB püüab A-klassi teadlikult hoida "odavana", kuid ka siin võiks mingit taset siiski hoida. Seda enam,e t armatuur on ju kena (jah, mulle istuvad väga ümarad ventrestid ).
Aga mis ma ikka vigisen, mina seda ju endale lubada ei saa...
Ning need, kes saavad, ei ole jälle nii pepsid - neil on oluline, et asi näeks edev välja ja kulutaks vähe kütust. Selle viimase jaoks annab voolujoonelisem kuju kindlasti palju juurde. Ning ehitajast naabrimehe kaubikust erinev kerekuju maksab ka midagi...
Kuigi mõõtudelt ei olegi A enam nii väike ühti...
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Noh kui mina sees istusin, siis ma isegi ei pannud seda ukse armaturi vahelist seosetust tähele, kui nüüd vaatama hakkaks, siis isegi paneks, aga kas ka häiriks? Ilmselt mitte ja usun, et seda ka arvasid disainerid, vaevalt see sedasi välja kukkus.
Pigem usun, et tahetigi meelega seda seesmist disaini erinevaks teha ja usun, et enamustele see laivis ei ole ka häirivaks teguriks.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tervist
Lugesin koguaeg kommentaare. Täna siis panin ka video käima. Ja peab ütlema, et mulle meeldib nii seest kui väljast see auto.
Parimatega Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Siimuga ühel meelel, ainult ma vaatasin eile selle video ära.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
|