02-09-2012, 12:26 AM
tere, tahtsin küsida kas kellelgi on õrna aimu, et kui teha w211 e270 130kw diislile kerge chiptuning, millised on selle miinused, plussid, tagajärjed ? oskab keegi midagi lähemalt rääkida ?
w211 2.7 cdi 130 kw chip tuning
|
02-09-2012, 12:26 AM
tere, tahtsin küsida kas kellelgi on õrna aimu, et kui teha w211 e270 130kw diislile kerge chiptuning, millised on selle miinused, plussid, tagajärjed ? oskab keegi midagi lähemalt rääkida ?
02-09-2012, 01:05 PM
(02-09-2012, 12:26 AM)assu Kirjutas: tere, tahtsin küsida kas kellelgi on õrna aimu, et kui teha w211 e270 130kw diislile kerge chiptuning, millised on selle miinused, plussid, tagajärjed ? oskab keegi midagi lähemalt rääkida ? no see on hea et jõudu tulen juurde nagu putru! ~30kw ja mingi 20 nm? miinus ja tagajärg võib seiseneda selles,et mootori eluiga lüheneb ja on olnud juhuseid kus kolvile tuleb auk sisse.
w123 240 D 83"
02-09-2012, 02:13 PM
Aga lüheneb siis tunduvalt ? jaa, mis kolbi, kui suur tõenäosus, kuidas seda aru saab, et ta tekkinud on ning palju ta siis maksab see uus ?
02-09-2012, 07:39 PM
Pane chip saad teada.
Kuid milleks seda vaja on? 270 peaks niisamagi liikuma, 5 silndrilise pooletoobist häält sellega ei peida ja võidusõidu autot tast ka ei tule, paigalda või 2 chipi. Ülevaatuse tahmatest võib ka probleemseks muutuda. See puhtalt minu arvamus.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
02-09-2012, 11:00 PM
Ma sellepärast küsingi kõiki neid küsimusi, et mitte koheselt käia see 150 euri..
03-09-2012, 01:03 PM
Ega seda ei tea keegi, mis sellest välja võib tulla...
Mina läheks mõne kohaliku dünomehe juurde, laseks graafikud välja, siis laseks neil kohapeal chip peale panna ja uuesti stendi. Ideaalis väidavad ju, et on nii: E270 CDI 177 HP>207 HP ja 400 NM>480 NM Kui pole, siis raha tagasi ja jutt lõppenud. Miskipärast arvan, et see üritus, kui kõik õnnestub, läheb kallimaks, kui 150€, sellest võid ka vastavad järeldused teha...
03-09-2012, 01:15 PM
Mm, jah.. mõistetav.. Agaa, just mõtlen neid miinuseid, plusse ja tagajärgi juhul kui läheb kõik õnneks ja õigesti.
03-09-2012, 01:32 PM
Miinused: rahast oled ilma igal juhul, mootori eluiga lüheneb (egas päris ilmaasjata seda võimsust just sinnani pole piiratud), ülevaatusel võib elu huvitavaks minna, veateated võivad ilmneda, mõne minusuguse paksu kiilaneva toriseja käest võid veebis verbaalselt molli saada paksu tahmalondi eest (IRL ei julge ma ju anda)....
Plussid: riist pikeneb (ikkagi rohkem võimu), mõningane kütusekulu langus on võimalik, teoreetiliselt on auto vähe võimekam, majanduskasv elavneb (tööd ja leiba mitmele asjapulgale), jutuainet jätkub kauemaks. Tegelikult on kiibid harva autosid peeti keeranud. Käpardlik paigaldus ja autopidamise hügieeni puudumine aga palju. Ning kiip kiirendab oluliselt rikutud mootori lõppu.
03-09-2012, 01:37 PM
(03-09-2012, 01:32 PM)v6sa Kirjutas: Miinused: rahast oled ilma igal juhul, mootori eluiga lüheneb (egas päris ilmaasjata seda võimsust just sinnani pole piiratud), ülevaatusel võib elu huvitavaks minna, veateated võivad ilmneda, mõne minusuguse paksu kiilaneva toriseja käest võid veebis verbaalselt molli saada paksu tahmalondi eest (IRL ei julge ma ju anda).... Hahhaa. Iseenesest täpselt see mida kuulda tahtsin, aga kas saaks nüüd üks kord veel aga eesti keeles ilma nende slängideta ja raskusteta ?
03-09-2012, 02:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2012, 02:09 PM ja muutjaks oli stihl.)
(03-09-2012, 01:32 PM)v6sa Kirjutas: mõne minusuguse paksu kiilaneva toriseja käest võid veebis verbaalselt molli saada paksu tahmalondi eest ... Olen Tartu maanteel saanud proovida aasta vanat Ardeni poolt tuunitud Range Roverit, V8 turbodiisliga, mis kiirendusel kõigist oma neljast summutist väljastas sellise tahmapilve, et tagasõitjad panid kojamehed tööle... Vaevalt sa autoomanikule ütlema lähed, et "sul pump valesti reguleeritud vms"...kui inimene oli maksnud puhtalt auto alt väljasõitva astmelaua eest 60k eeku auto hinnale juurde... Niiet see on normaalne.
03-09-2012, 10:33 PM
üv ei tohiks mingeid probleeme tekkida,
kolviga on see,et silindris tekkib tavalisest kõrgem kuumus,mis põletab kolvile otse augu sisse.sama moodi kõrge kuumus põletab silindri pealt õlikihi ja kolvi grupp kulub ise kiiremini. hooldma pead ka tihedamini mootori eluiga lüheneb, kuid hetkel vist ei oska keegi sulle seda öelda. JAH,inimesed kes ütlevad et ei lühene midagi siis on see väär,kuna chipimine on alles suht lastekingades,siis ei saa keegi seda veel öelda. kui endal on turbokas,siis arvatavasti laseks ise ka chipida,küll aga olen teadlik kaasnevate riskidega,kuna jõudu peab olema nagu putru ja veel pealegi
w123 240 D 83"
04-09-2012, 12:39 AM
(03-09-2012, 10:33 PM)MB W123 Kirjutas: üv ei tohiks mingeid probleeme tekkida, Mm, olgu, ka väga huvitavad laused. Agaa jah, mul ongi turbokas... Aga ma arvan, et ei tasu ikkagi hakata seda chippima.. Ja ma ei usu, et chippides kestab mootor ainult mõned aastad veel.. ja ma ei tea kuidas hakkab sealt musta tossu välja ajama.. Pms jah, usun et las parem jääda aitäh
04-09-2012, 11:48 AM
tervist lugesin selle arutelu lõpuni ja ytleksin samuti sõna sekka...pole küll mersude tuunija olnud aga olen omanud erinevaid baiereid mida natuke kaasa aidatud...
ühel bmw 530d 142kw oli paigaldatud eelmise omaniku poolt selline asi nagu power-box mida sai reguleerida salongist läptopiga-ise sõitsin selle autoga pea 3aastat ja midagi sellel laiali nyyd küll ei lennanud ja minek oli tunduvalt erksam kuid ei oska öelda kas oli ka ökonoomsem,kuid see on kindel et õli tuleb kasutada kvaliteetset ja õlivahetuse välp võiks jääda iga 10 000 pealt. olen omanud ka 730d 135kw millel oli kiip ja see sai paigaldatud soomes riihimäel (http://www.chip-tuning.fi/) kus auto pandi pinkki ja ss seadistati mis tundub tükimaad reaalsem kui mingi vend teeb kiibi valmis ja tuld.(NB:hinna asjus saab seal kindlasti rääkida) mootorid on valmistatud suure varuga! nagu nt vw 1.9tdi mida on erinevate võimsusnäitajatega kuigi mootor jms sama-võimsuse erinevusest tulenes ka tehasest väljudes muidugi ka parem hind. ei kiida ega laida seda kiibistamist lihtsalt mujalmaailmas kasutatakse seda päris palju -eriti Norras lgp:Rando
04-09-2012, 01:03 PM
(04-09-2012, 12:39 AM)assu Kirjutas: Mm, olgu, ka väga huvitavad laused. Agaa jah, mul ongi turbokas... Aga ma arvan, et ei tasu ikkagi hakata seda chippima.. Ja ma ei usu, et chippides kestab mootor ainult mõned aastad veel.. ja ma ei tea kuidas hakkab sealt musta tossu välja ajama.. Pms jah, usun et las parem jääda aitäh heh,ma ei r''gi paarist aastast,aga milku pealt 600 000 näiteks
w123 240 D 83"
04-09-2012, 04:27 PM
(04-09-2012, 11:48 AM)RCLK Kirjutas: tervist lugesin selle arutelu lõpuni ja ytleksin samuti sõna sekka...pole küll mersude tuunija olnud aga olen omanud erinevaid baiereid mida natuke kaasa aidatud... Aitäh tagasiside eest väga huvitav jällegi oli midagi positiivset vahelduseks lugeda
22-09-2012, 02:39 PM
Kui veel Mb-d omasime (w210) 2,9 td, siis mõtlesime ka, et võiks panna selle chipi peale, ja natuke veel sellest mootorist jõudu välja pigistada, aga erinevate mehaanikutega rääkides, ei soovitatud üldjuhul seda paigaldada-jõudu saad juurde, kuid samas võivad hakata muud imelikud anomaaliad esinema-samuti ei soovitatud seda chip tuningut ka silberautos, kuna 2 inimest kes selle paigaldanud olid, väitsid, et sellest kiibist on muret rohkem kui rõõmu...
Ja seega ta sinnapaika jäi. Aga no kui pealkirjas mainitud autot vaadata, siis 130 kw peaks olema rohkem kui piisav, et selle autoga linnas ja mnt-l mugavalt kulgeda. Kihutamiseks on teised masinad.
22-09-2012, 10:41 PM
Siin nagu aru saan räägitakse kahest variandist: üks on tuning box, teine aju chippimine. Esimene variant on lihtsalt üks väike karbike, mis üldjuhul ühendatakse CR süsteemi puhul lati surveanduri juhtmestiku vahele. Tulemus on tuntav võimsuse kasv kuid tagajärjed teadmata, kuna muudetakse ainult ühte parameetrit.
Teine variant kus muudetakse ajus kõiki parameetrid on palju kindlam. Ei ole veel kuulnud, et chippimine oleks mootori tuksi keeranud, kuid teatud sõlmed saavad suurema koormuse, mille tagajärjel tuleb ka vastavaid sõlmi tihedamini remontida/vahetada. Kõik mootorid on tehasest seadistatud väiksema optimaalse võimsuse peale, et mootorid kestaksid.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
04-10-2012, 02:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2012, 02:57 PM ja muutjaks oli thalenfrei.)
mul chipbox olemas, ostsin oma a-klassile selle vahele. Mineku vahe on üsna kõva. Madalamalt hakkab rebima ja lõpp ei vaju ära vaid juskui kõvemaks läheb. Möödasõitudel käiku alla ei pea vahetama. Häirib see et boxiga viskab tahma, muidu ei näe seda kunagi. Samuti tekib selline detonatsiooni meenutav heli juba üsna madalal pöördel, ilma boxita tekib see ka aga kõrgematel pööretel ja vaiksemalt. Selle vältimiseks kruttisin boxi niipalju et jõudu oleks tunda aga hääl ja tahm minimaalsed oleks. Ei pea ju vanast autost viimast pigistama. Boxil on nimelt peal väike pote kust powerit kruvida saab. Kahjuks on kõik kompaundi valatud niiet potet ilma boxi retsimata salongi tuua ei saa, tõenäoliselt siiski saab aga mulle ei meeldi mingid hirmsad käkid ja uuristatud korpused. Mulle sobib nii kah.
See kah et antud vidin maksab 70 euri, sobib pea kõigile vanematele cdi mootoritele, paigaldamine ja eemaldamine on minutite küsimus, mingeid veakoode ei tekita aga kütusekulu suureneb kuigi see ilmselt mineku nautimises kinni. E-klassile pole julenud külge panna veel sest pihustiseibid ja kastiõli vahetamata.
04-10-2012, 09:56 PM
Kergelt Saab chipida, kui tahad rohkem joudu siis esemesena kannatada saavad pihustid
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
W211 mootorituli põleb aegajalt. | allan.kannela | 0 | 75 |
17-11-2024, 12:39 PM Viimane postitus: allan.kannela |
|
W211 käigukast Õli | Talitaavi | 2 | 325 |
03-08-2024, 04:54 PM Viimane postitus: Talitaavi |
|
W 210 320 CDI porikummid | taadu | 1 | 2,237 |
28-12-2015, 07:58 PM Viimane postitus: laf1247 |
|
K:Mercedes-Benz E 220 CDI 105kW sooviks infot auto kohta | 753dfx | 13 | 11,301 |
26-04-2013, 01:53 PM Viimane postitus: Autojuht |
|
Oleks vaja w211 esiküljeklaasi, selleks et teha žabloon temast. | assu | 0 | 2,226 |
24-03-2012, 03:17 PM Viimane postitus: assu |
|
Varastatud w211 Peeglid | junkru | 7 | 6,495 |
01-01-2012, 07:50 AM Viimane postitus: nostromo |
|
Online tuning | keku | 2 | 2,709 |
03-05-2011, 11:53 PM Viimane postitus: keku |
|
w211 brabus eestis?? | Rolz | 13 | 7,810 |
21-04-2008, 03:19 PM Viimane postitus: Andres |
|
w124 tuning | fromtallinn | 6 | 6,985 |
12-04-2008, 03:58 PM Viimane postitus: TJLoo |